Merkel had het nog wel weten te sussen, Scholz zie ik dat echt niet doen.quote:Op donderdag 20 februari 2025 10:19 schreef phpmystyle het volgende:
Begint wel dreigend te worden dat Zelensky zo wordt aangepakt met zijn verleden als acteur en gereutel dat hij de coke head van Kiev zou zijn.
Welke EU leider kan nu eens de de-escalatie kaart oppakken? Ik zie het alleen Macron doen. En dat zeg ik met pijn in mijn hart, want Fransen..
Poetin kan zich vanochtend nog terugtrekken als hij het "bloedvergieten" zo vreselijk erg vindt. Dat doet hij echter niet, en dat geeft te denken.quote:Op donderdag 20 februari 2025 10:42 schreef stinkielinkie het volgende:
[..]
Jij haalt liever je gelijk dan dat het bloedvergieten stopt. Makkelijk vanachter je computer.
Andermans land weggeven aan putin. Makkelijk vanachter je computer.quote:Op donderdag 20 februari 2025 10:42 schreef stinkielinkie het volgende:
[..]
Jij haalt liever je gelijk dan dat het bloedvergieten stopt. Makkelijk vanachter je computer.
is dit een geval de bot verwijt de ketel?quote:Op donderdag 20 februari 2025 10:42 schreef stinkielinkie het volgende:
[..]
Als je Putin teveel zijn zin geeft, blijft hij bloedvergieten. Oekraine zal niet het laatste land zijn wat hij aanvalt, hij wil gewoon weer een groot Russisch rijk en uiteindelijk zijn alle oud Sovjet Unie landen de lul.quote:Op donderdag 20 februari 2025 10:42 schreef stinkielinkie het volgende:
[..]
Als de Amerikanen vertrekken nemen ze hun B61's mee. Dat lijkt me een nadeel voor Nederland. En ik denk dat andere landen daar ook zo over denken. Mij lijkt het verstandig om daar iets voor in de plaats te regelen. Of dat nou gedaan wordt door Frankrijk of het VK te vragen of zij een Nuclear Sharing willen opzetten of dat we uit het NPT stappen en zelf gaan bouwen maakt me weinig uit.quote:Op donderdag 20 februari 2025 10:38 schreef recidivist het volgende:
[..]
landen die nog geen atoomwapens hebben? zie ik niet gebeuren.
Ik vraag mij of hoe moeilijk het kan zijn voor Europese ontwikkelde landen om een A-bom te maken. Lijkt met met onze kennis toch niet zo moeilijk?quote:Op donderdag 20 februari 2025 10:46 schreef Ulx het volgende:
[..]
Als de Amerikanen vertrekken nemen ze hun B61's mee. Dat lijkt me een nadeel voor Nederland. En ik denk dat andere landen daar ook zo over denken. Mij lijkt het verstandig om daar iets voor in de plaats te regelen. Of dat nou gedaan wordt door Frankrijk of het VK te vragen of zij een Nuclear Sharing willen opzetten of dat we uit het NPT stappen en zelf gaan bouwen maakt me weinig uit.
Gerard Schroder..quote:Op donderdag 20 februari 2025 10:43 schreef SEMTEX het volgende:
[..]
Merkel had het nog wel weten te sussen, Scholz zie ik dat echt niet doen.
Moeten we dat willen?quote:Op donderdag 20 februari 2025 10:48 schreef fjs het volgende:
[..]
Ik vraag mij of hoe moeilijk het kan zijn voor Europese ontwikkelde landen om een A-bom te maken. Lijkt met met onze kennis toch niet zo moeilijk?
Idd niet. Het is immers geen 1940 meer.quote:Op donderdag 20 februari 2025 10:48 schreef fjs het volgende:
[..]
Ik vraag mij of hoe moeilijk het kan zijn voor Europese ontwikkelde landen om een A-bom te maken. Lijkt met met onze kennis toch niet zo moeilijk?
Jij denkt dat USA ook haar atoomwapens meeneemt?quote:Op donderdag 20 februari 2025 10:46 schreef Ulx het volgende:
[..]
Als de Amerikanen vertrekken nemen ze hun B61's mee. Dat lijkt me een nadeel voor Nederland. En ik denk dat andere landen daar ook zo over denken. Mij lijkt het verstandig om daar iets voor in de plaats te regelen. Of dat nou gedaan wordt door Frankrijk of het VK te vragen of zij een Nuclear Sharing willen opzetten of dat we uit het NPT stappen en zelf gaan bouwen maakt me weinig uit.
Is het ook niet, het is alleen allejezus veel werk.quote:Op donderdag 20 februari 2025 10:48 schreef fjs het volgende:
[..]
Tuurlijk wel. Dood gaan we toch. Kunnen we net zo goed meespelen.quote:
We kunnen het zo. De kennis is er. Zweden was in 1968 bijna klaar maar ze besloten toch de laatste stap niet te nemen. Frankrijk en het VK zullen eventueel wel helpen, of in ieder geval vragen beantwoorden. Het moeilijkste zal nog zijn een plek te vinden om een paar tests te doen.quote:Op donderdag 20 februari 2025 10:48 schreef fjs het volgende:
[..]
Moskou.quote:Op donderdag 20 februari 2025 10:54 schreef Ulx het volgende:
Het moeilijkste zal nog zijn een plek te vinden om een paar tests te doen.
We hebben al een uraniumverrijkingsfabriek staan in Almelo.quote:Op donderdag 20 februari 2025 10:51 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Is het ook niet, het is alleen allejezus veel werk.
Dat lukt je op een fatsoenlijke computer ook wel.quote:Op donderdag 20 februari 2025 10:54 schreef Ulx het volgende:
[..]
We kunnen het zo. De kennis is er. Zweden was in 1968 bijna klaar maar ze besloten toch de laatste stap niet te nemen. Frankrijk en het VK zullen eventueel wel helpen, of in ieder geval vragen beantwoorden. Het moeilijkste zal nog zijn een plek te vinden om een paar tests te doen.
Het is jammer hoe makkelijk er tegenwoordig over gesproken wordt. Dreigen met 'nuken' terwijl het gros denk ik echt niet inziet hoe gruwelijk de gevolgen zijn wanneer de mutually assured destruction tactiek niet meer bedreigend genoeg aanvoelt voor een landquote:Op donderdag 20 februari 2025 10:52 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Tuurlijk wel. Dood gaan we toch. Kunnen we net zo goed meespelen.
Een flinke knal detecteren ze in de VS en Rusland gewoon. En dat maakt toch meer indruk dan aankomen met een stapel papier en roepen dat je een bom hebt. En afschrikking is wel het voornaamste doel van dat wapen. Dus een paar tests lijken we belangrijk.quote:Op donderdag 20 februari 2025 10:56 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Dat lukt je op een fatsoenlijke computer ook wel.
Als ik vleugels had dan kon ik ook vliegen.quote:Op donderdag 20 februari 2025 10:44 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Poetin kan zich vanochtend nog terugtrekken als hij het "bloedvergieten" zo vreselijk erg vindt. Dat doet hij echter niet, en dat geeft te denken.
Je kan je tests doen boven een paar vijandelijke soldaten of steden. Op de Elon Musk manier.quote:Op donderdag 20 februari 2025 10:54 schreef Ulx het volgende:
[..]
We kunnen het zo. De kennis is er. Zweden was in 1968 bijna klaar maar ze besloten toch de laatste stap niet te nemen. Frankrijk en het VK zullen eventueel wel helpen, of in ieder geval vragen beantwoorden. Het moeilijkste zal nog zijn een plek te vinden om een paar tests te doen.
Komt er bij zo'n test altijd radio actief materiaal vrij?quote:Op donderdag 20 februari 2025 10:59 schreef Ulx het volgende:
Een flinke knal detecteren ze in de VS en Rusland gewoon. En dat maakt toch meer indruk dan aankomen met een stapel papier en roepen dat je een bom hebt. En afschrikking is wel het voornaamste doel van dat wapen. Dus een paar tests lijken we belangrijk.
Ah jij bent precies iemand die mijn post bevestigd dus.quote:Op donderdag 20 februari 2025 11:00 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Je kan je tests doen boven een paar vijandelijke soldaten of steden. Op de Elon Musk manier.
Gaat nooit meer gebeuren dat wij nieuwe atoomwapens bouwen. Hooguit Iran, China of Noord-Korea maken er een aantal bij, maar niet wij het Westen.quote:Op donderdag 20 februari 2025 10:48 schreef fjs het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |