abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_216759233
quote:
“A key finding is that tactical drones are inflicting roughly two-thirds of Russian losses…twice as effective as every other weapon in the Ukr arsenal put together…remarkable…for weapons which did not officially exist in the Ukr mil at start of the war” https://www.forbes.com/si(...)-of-russian-targets/

https://bsky.app/profile/shashj.bsky.social/post/3lilvcop6os22
Nice.
pi_216759266
quote:
0s.gif Op donderdag 20 februari 2025 09:56 schreef stinkielinkie het volgende:

[..]
Rusland is net zo corrupt. Al sturen wij daar geen geld naartoe. HuNniE DoeN hEt OoK
Dat is geen antwoord. Mijn vraag is of de Russen vrijwillig hebben gekozen om een ander land binnen te vallen.
  donderdag 20 februari 2025 @ 10:00:37 #153
38496 Perrin
Toekomst. Made in Europe.
pi_216759274
Ja hier zal het o.a. wel op uitlopen op de korte termijn.
twitter
And what rough beast, its hour come round at last,
Slouches towards Bethlehem to be born?
pi_216759281
quote:
0s.gif Op donderdag 20 februari 2025 09:59 schreef Ulx het volgende:

[..]
Dat is geen antwoord. Mijn vraag is of de Russen vrijwillig hebben gekozen om een ander land binnen te vallen.
Zeg het maar
pi_216759293
quote:
0s.gif Op donderdag 20 februari 2025 10:00 schreef stinkielinkie het volgende:

[..]
Zeg het maar
Die Russen doen het vrijwillig.

Zeg maar of dat een beloning verdient.
pi_216759325
quote:
0s.gif Op donderdag 20 februari 2025 09:54 schreef stinkielinkie het volgende:

[..]
Deze reactie heeft niks met mijn quote te maken. Ben je een bot?
Wat zou je zelf doen als iemand jou tot slaaf wil maken? Vechten voor je vrijheid met de mogelijkheid afgeslacht te worden door de persoon die jou tot slaaf wil maken, of gewoon maar je slavenrol accepteren?

Dat is de keuze waar de Oekraïners voor staan.
Het leven is geen krentenbol...
Volg de pijlen.
I am the Lizard King. I can do anything.
  donderdag 20 februari 2025 @ 10:05:40 #157
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_216759331
quote:
0s.gif Op donderdag 20 februari 2025 09:48 schreef stinkielinkie het volgende:

[..]
Hou toch op. Die worden gedwongen om te vechten. Waarom mochten mannen het land niet uit denk je?
Wederom een user met een kwaliteitsnaam en kwaliteitsmeningen.
Kierkegaard: Life Can Only Be Understood Backwards, But It Must Be Lived Forwards
pi_216759341
quote:
🤷🏻‍♂️🪖 Russian voenkors write that AFU are preparing two brigades for an offensive in the Bryansk region of Russia.

https://bsky.app/profile/maks23.bsky.social/post/3lilwiatjyk2g
Ik ben benieuwd. Wat extra gebied om te ruilen is natuurlijk altijd handig.
  donderdag 20 februari 2025 @ 10:06:24 #159
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_216759343
quote:
7s.gif Op donderdag 20 februari 2025 09:52 schreef ExTec het volgende:
Ik lees het al. Oekrainers zouden dol graag rus worden, maar dat mag niet van die vuige zelensky :O
Alleen hierom willen ze het al niet: https://nl.wikipedia.org/wiki/Holodomor
Kierkegaard: Life Can Only Be Understood Backwards, But It Must Be Lived Forwards
pi_216759354
quote:
0s.gif Op donderdag 20 februari 2025 10:00 schreef Perrin het volgende:
Ja hier zal het o.a. wel op uitlopen op de korte termijn.
[ x ]
Putlers bitch.

Of trump moet uit zijn eigen gelederen een hoop tegengas krijgen.
'Je gaat het pas zien als je het doorhebt'
'Ieder nadeel heb zijn voordeel'
We zullen je nooit, nooit vergeten
1947-2016
  donderdag 20 februari 2025 @ 10:08:23 #161
508729 recidivist
zedendelinquent
pi_216759381
quote:
0s.gif Op donderdag 20 februari 2025 09:01 schreef Jor_Dii het volgende:
Dat weten we inmiddels wel dat jij dat zo ziet. Zelensky en de EU moet niet zomaar toegeven aan de Amerikanen.
De discussie tussen EU en Zelenski over wat te doen ook mbt Amerika en Trump zal centraal staan wat men kan ipv wat men wil. Helaas beseft Trump enorm goed dat de EU-landen op dit moment enorm afhankelijk zijn van Amerika militair gezien dus het is "finding a fine balance" tussen niet toegeven aan Trump en terug pushen en anderzijds hem niet teveel voor het hoofd stoten oftewel; Zelinski moet niet teveel meegaan in de haatvolle retoriek die Trump over hem en Oekraine uit. Ga je wel volledig terug slaan, ook als EU, dan heb je kans dat hij zo versneld of zeer snel al die 100k Amerikaanse troepen terugtrekt uit Europa. Dat zou voor Poetin de droomdeal zijn.
enkelband
pi_216759402
quote:
0s.gif Op donderdag 20 februari 2025 10:02 schreef Ulx het volgende:

[..]
Die Russen doen het vrijwillig.

Zeg maar of dat een beloning verdient.
Klopt, heel die regio is een shithole. Daar moeten wij ons niet mee bemoeien.
pi_216759450
quote:
0s.gif Op donderdag 20 februari 2025 10:08 schreef recidivist het volgende:

[..]
De discussie tussen EU en Zelenski over wat te doen ook mbt Amerika en Trump zal centraal staan wat men kan ipv wat men wil. Helaas beseft Trump enorm goed dat de EU-landen op dit moment enorm afhankelijk zijn van Amerika militair gezien dus het is "finding a fine balance" tussen niet toegeven aan Trump en terug pushen en anderzijds hem niet teveel voor het hoofd stoten oftewel; Zelinski moet niet teveel meegaan in de haatvolle retoriek die Trump over hem en Oekraine uit. Ga je wel volledig terug slaan, ook als EU, dan heb je kans dat hij zo versneld of zeer snel al die 100k Amerikaanse troepen terugtrekt uit Europa. Dat zou voor Poetin de droomdeal zijn.
Dat was drie jaar geleden de droom van Poetin. Maar ondertussen heeft Rusland enorme verliezen geleden en zijn Europse landen zwaar aan het uitbreiden van de strijdkrachten gegaan. Als de VS zich terugtrekt gaan bepaalde landen zich richten op het bouwen van atoomwapens.
  donderdag 20 februari 2025 @ 10:12:44 #164
6484 ExTec
Would you like to know more?
pi_216759451
quote:
0s.gif Op donderdag 20 februari 2025 10:11 schreef stinkielinkie het volgende:

[..]
Genoeg Oekraïners die niet willen vechten voor Zelensky clown.
Dienstplicht is een ding he. Niet alleen daar, maar eigenlijk overal op deze wereld.
  donderdag 20 februari 2025 @ 10:12:46 #165
38496 Perrin
pi_216759452
quote:
0s.gif Op donderdag 20 februari 2025 10:07 schreef Red_85 het volgende:

[..]
Putlers bitch.

Of trump moet uit zijn eigen gelederen een hoop tegengas krijgen.
Uit eigen gelederen krijgt hij alleen pijpbeurten.
pi_216759458
quote:
0s.gif Op donderdag 20 februari 2025 09:48 schreef stinkielinkie het volgende:

[..]
Hou toch op. Die worden gedwongen om te vechten. Waarom mochten mannen het land niet uit denk je?
Mijn ultieme fantasie is dat er een aantal Putler-wappies zoals jij aan tafel mogen schuiven bij een talkshow om hun online gedrag toe te lichten en dat ze dan eerst heel redelijk te woord gestaan worden en vervolgens komen er een aantal medewerkers van de AIVD binnen lopen waarop Eva Jinek vrolijk verkondigd: Veel plezier in Moskou heren _O_

Onder luid gejuich uiteraard want wij willen niks met dit uitschot te maken hebben
“And forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair.”
  donderdag 20 februari 2025 @ 10:14:13 #167
38496 Perrin
pi_216759477
quote:
0s.gif Op donderdag 20 februari 2025 10:08 schreef recidivist het volgende:

[..]
Wat is die afhankelijkheid nog waard? Geloof jij nog dat de VS ons daadwerkelijk te hulp schiet als puntje bij paaltje komt?
pi_216759491
quote:
0s.gif Op donderdag 20 februari 2025 10:11 schreef stinkielinkie het volgende:

[..]
Genoeg Oekraïners die niet willen vechten voor Zelensky clown.
Dat is geen antwoord op mijn vraag.
Het leven is geen krentenbol...
Volg de pijlen.
I am the Lizard King. I can do anything.
pi_216759531
quote:
0s.gif Op woensdag 19 februari 2025 23:21 schreef polderturk het volgende:
Mijn plan voor Europa:

Landen in Europa moeten direct atoomwapens produceren en stationeren in Polen, de Baltische staten en Oekraïne. We kunnen ze ook doneren. Nederland kan Plutonium uit de kerncentrales halen en het gebruiken om kernwapens te bouwen. Kernwapens bieden zekerheid. Dit zou de eerste prioriteit moeten zijn.
Turkije behoort tot de landen die Rusland wel durven aan te pakken. Ik pleit ervoor dat Turkije lid wordt van de EU.
  donderdag 20 februari 2025 @ 10:19:25 #170
201761 phpmystyle
Ordinary guy from Moscow
pi_216759561
Begint wel dreigend te worden dat Zelensky zo wordt aangepakt met zijn verleden als acteur en gereutel dat hij de coke head van Kiev zou zijn.
Welke EU leider kan nu eens de de-escalatie kaart oppakken? Ik zie het alleen Macron doen. En dat zeg ik met pijn in mijn hart, want Fransen..
"Fifty years ago the Leningrad street taught me a rule - if a fight is inevitable, you have to throw the first punch."
Vladimir Putin
“To forgive the terrorists is up to God, but to send them there is up to me.”
Vladimir Putin
pi_216759624
quote:
0s.gif Op donderdag 20 februari 2025 10:22 schreef stinkielinkie het volgende:

[..]
Je doet net of wij onderdeel zijn van Oekraïne _O-
Misschien je daar naartoe gaan als je zo begaan bent.
Technisch zou het mogelijk moeten zijn om FPV drones vanaf hier te besturen. Dus je hoeft niet echt naar Oekraïne.
pi_216759743
quote:
0s.gif Op donderdag 20 februari 2025 09:47 schreef stinkielinkie het volgende:

[..]
Ik heb nog nooit zoveel mensen zien balen dat een oorlog dreigt te stoppen.
Hoezo. :')
De manier waarop Trump met zijn criminele kompaan Poetin bezig is deze oorlog te gebruiken voor eigen gewin zorgt dat mensen balen. Want dit gaat aan alle fatsoensnormen en menselijkheid voorbij.
Helaas blijkt maar weer, mensen zijn dom. Ook op dit forum zitten pareltjes wat dat betreft. :r
  donderdag 20 februari 2025 @ 10:38:11 #173
508729 recidivist
zedendelinquent
pi_216759810
quote:
0s.gif Op donderdag 20 februari 2025 10:12 schreef Ulx het volgende:
Dat was drie jaar geleden de droom van Poetin. Maar ondertussen heeft Rusland enorme verliezen geleden en zijn Europse landen zwaar aan het uitbreiden van de strijdkrachten gegaan.
dat is nog steeds de droom van poetin. amerikanen uit europa, verdeeld europa terwijl hij zich opmaakt voor de volgende ronde/slag binnen 1/2/3 jaar.

quote:
Als de VS zich terugtrekt gaan bepaalde landen zich richten op het bouwen van atoomwapens.
landen die nog geen atoomwapens hebben? zie ik niet gebeuren. verkiezingen zondag in duitsland zijn belangrijk om vervolgens te zien welke stappen eu onderneemt om en in hoeverre een deterrence in gang te zetten waarvan je hoopt dat het niet afschrikwekkend is voor poetin om over 1/2/3 jaar niet opnieuw militair te gaan rommelen in landen als oekraine of baltische staten etc. je hebt nu nog een paar jaar om snel iets op te zetten voordat putin zelf ook weer op krachten is gekomen met een 40% jaarlijkse budget voor russische defensie; oorlogseconomie.
enkelband
  donderdag 20 februari 2025 @ 10:39:19 #174
508729 recidivist
zedendelinquent
pi_216759828
quote:
0s.gif Op donderdag 20 februari 2025 10:14 schreef Perrin het volgende:

[..]
Wat is die afhankelijkheid nog waard? Geloof jij nog dat de VS ons daadwerkelijk te hulp schiet als puntje bij paaltje komt?
nee. tuurlijjk niet. je kan er totaal niet meer van op aan. ik ben er blij mee, europa wordt gedwongen op harde wijze zsm voor zichzelf te zorgen. heel goed.
enkelband
pi_216759877
quote:
0s.gif Op donderdag 20 februari 2025 10:32 schreef Seeburg54 het volgende:

[..]
Hoezo. :')
De manier waarop Trump met zijn criminele kompaan Poetin bezig is deze oorlog te gebruiken voor eigen gewin zorgt dat mensen balen. Want dit gaat aan alle fatsoensnormen en menselijkheid voorbij.
Helaas blijkt maar weer, mensen zijn dom. Ook op dit forum zitten pareltjes wat dat betreft. :r
Jij haalt liever je gelijk dan dat het bloedvergieten stopt. Makkelijk vanachter je computer.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')