Ben benieuwd wat ze met Reijnen gaan doen. Echt een man met kennis die je gewoon een belangrijke rol moet geven (assistent oid)quote:
Ik had persoonlijk Oosting aangesteld maar goed iedereen weet wat voor uitmuntende technisch directeur mijn naamgenoot was.quote:Op woensdag 19 februari 2025 19:39 schreef alopio het volgende:
[..]
Van Bommel is ook gewoon net niet. Je noemde ook faalhaal Mertens. Nee
laat oostinng lekker naar 020 gaan gekquote:Op woensdag 19 februari 2025 19:44 schreef Wotte het volgende:
[..]
Ik had persoonlijk Oosting aangesteld maar goed iedereen weet wat voor uitmuntende technisch directeur mijn naamgenoot was.
Mertens is een goed mannetje. @:ZKA zou die Friese assistent van AZ niet in beeld zijn bij Heerenveen?
Dat is toch uiteindelijk gewoon een video-analist?quote:Op woensdag 19 februari 2025 19:44 schreef alopio het volgende:
[..]
Ben benieuwd wat ze met Reijnen gaan doen. Echt een man met kennis die je gewoon een belangrijke rol moet geven (assistent oid)
Die had een belangrijke rol onder Slot die niet voor niets wilde dat die meeging naar Liverpool. Dat ging niet door ivm werkvergunning. Had onder Priske een veel kleinere rol, hoop dat die nu weer veel meer betrokken wordt.
Vergeet de spelhervattingen niet.quote:Op woensdag 19 februari 2025 20:47 schreef Caland het volgende:
[..]
Dat is toch uiteindelijk gewoon een video-analist?
Dit dus, gewoon erachter gaan staan.quote:Op woensdag 19 februari 2025 18:50 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Laten we die jongen gewoon een kans geven.
Van Bommel, ik heb hem nog nooit op een visie betrapt. Maakt geen klus af.quote:Op woensdag 19 februari 2025 19:14 schreef Wotte het volgende:
[..]
Van Bommel zat bijkans te solliciteren.
Denk als je bij Oosting met een goed verhaal komt en een stevige afkoopsom dat hij wel wil.
Volgens mij wel belangrijker hoor. Slot was lyrisch. Deed álle spelhervattingen, en wij waren door hem daar dus ook enorm gevaarlijk in.quote:Op woensdag 19 februari 2025 20:47 schreef Caland het volgende:
[..]
Dat is toch uiteindelijk gewoon een video-analist?
Komt hier vandaan, van het AC Milan Youtube kanaal:quote:Op woensdag 19 februari 2025 19:45 schreef TweedeKlum het volgende:
Italiaanse commentator gaat helemaal los bij de gelijkmaker.
https://www.dumpert.nl/?selectedId=100115707_7b3332dc
Vooral die zucht maakt het afquote:Op woensdag 19 februari 2025 21:41 schreef Dekatria het volgende:
[..]
Komt hier vandaan, van het AC Milan Youtube kanaal:
Bekijk deze YouTube-video
Het contrast tussen de 1-0 en alles post Theo Hernandez is hilarisch.
Oh, ik ga er altijd achter staan. Dat wil alleen niet zeggen dat er geen ouderwetse scheut Zuid-Hollandse azijn bij komt kijken van tevoren en na afloopquote:Op woensdag 19 februari 2025 21:06 schreef Vis1980 het volgende:
[..]
Dit dus, gewoon erachter gaan staan.
Heeft hij onder Slot niet de 019 moeten trainen in het Slot systeem?quote:Op donderdag 20 februari 2025 00:42 schreef Elan het volgende:
Vraag me toch af op basis waarvan Van Persie überhaupt kanshebber is. Past behalve dat hij hier een verleden heeft toch helemaal niet in het werkprofiel van een type trainer als Arne Slot verder?
Hoezo niet?quote:Op donderdag 20 februari 2025 00:42 schreef Elan het volgende:
Vraag me toch af op basis waarvan Van Persie überhaupt kanshebber is. Past behalve dat hij hier een verleden heeft toch helemaal niet in het werkprofiel van een type trainer als Arne Slot verder?
Speelde aardig voetbal toentertijd met de o19, ik weet alleen niet of dat via het Slot systeem was.quote:Op donderdag 20 februari 2025 01:24 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Heeft hij onder Slot niet de 019 moeten trainen in het Slot systeem?
Arsenal, maar dat is vooral omdat ik stiekem al een vlucht naar Londen heb geboekt voor 35 uuro.quote:Op donderdag 20 februari 2025 08:50 schreef Pleun2011 het volgende:
Wie heeft de voorkeur als volgende tegenstander..Arsenal of Inter?
Gevoelsmatig heb je tegen Inter de meeste kans denk ik, maar steeds een Italiaanse club is ook niet alles.
Inter.quote:Op donderdag 20 februari 2025 08:50 schreef Pleun2011 het volgende:
Wie heeft de voorkeur als volgende tegenstander..Arsenal of Inter?
Gevoelsmatig heb je tegen Inter de meeste kans denk ik, maar steeds een Italiaanse club is ook niet alles.
Slecht voor het klimaat. Je kan ook met de trein.quote:Op donderdag 20 februari 2025 08:57 schreef Caland het volgende:
[..]
Arsenal, maar dat is vooral omdat ik stiekem al een vlucht naar Londen heb geboekt voor 35 uuro.
Daar heb ik gewoon schijt aan.quote:Op donderdag 20 februari 2025 09:08 schreef Evangelion het volgende:
[..]
Slecht voor het klimaat. Je kan ook met de trein.
Caland, ter zee en in de lucht.quote:Op donderdag 20 februari 2025 09:08 schreef Evangelion het volgende:
[..]
Slecht voor het klimaat. Je kan ook met de trein.
Die vent heeft toch geen diplomaquote:Op donderdag 20 februari 2025 10:22 schreef RamboDirk het volgende:
Waarom Pascal het seizoen niet laten afmaken, spelers zijn blij met hem.
Dan moet je wel iemand hebben binnen de club die als stroman wil fungeren (en blijkbaar wil die dat niet)quote:Op donderdag 20 februari 2025 10:28 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
Bedankt Hans, we kennen genoeg constructies om daar aan te voldoen.
Tuurlijk is die er wel. Beleidsmakers krijgen gewoon een klein stijfje bij het idee dat RvP kan komen. Emotiebeleid.quote:Op donderdag 20 februari 2025 10:35 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Dan moet je wel iemand hebben binnen de club die als stroman wil fungeren (en blijkbaar wil die dat niet)
Want dat zou doorgaan met Bosschaart niet zijn?quote:Op donderdag 20 februari 2025 10:36 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
Tuurlijk is die er wel. Beleidsmakers krijgen gewoon een klein stijfje bij het idee dat RvP kan komen. Emotiebeleid.
Hij haalt zijn diploma maar gewoonquote:Op donderdag 20 februari 2025 10:28 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
Dat wil hij ook dolgraagquote:Op donderdag 20 februari 2025 10:41 schreef GGMM het volgende:
[..]
Hij haalt zijn diploma maar gewoon
En geen flauwekulletjes
De KNVB is een lachwekkend instituut.quote:Op donderdag 20 februari 2025 10:46 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Dat wil hij ook dolgraag
Maar dat mag niet van de KNVB
Old boys network. Jaap Stam mag die opleiding aangepast doen omdat hij zich niet kan motiveren in een klaslokaal te zitten, maar Pascal Bosschaart voldoet aan alle criteria en is alsnog niet welkom.quote:Op donderdag 20 februari 2025 10:48 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
De KNVB is een lachwekkend instituut.
De keuze voor van Persie is toch echt compleet idiootquote:Op donderdag 20 februari 2025 10:39 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Want dat zou doorgaan met Bosschaart niet zijn?
Ik zeg nergens dat van Persie een goede keuze is hè..quote:Op donderdag 20 februari 2025 10:53 schreef Solispolar het volgende:
[..]
De keuze voor van Persie is toch echt compleet idiootJe kunt dan letterlijk iedereen van dit forum voor de groep zetten. Die gast heeft met Heerenveen een half jaar lang kamikazevoetbal gespeeld met als gevolg dat Heerenveen nu op een 9de plek staat.
De enige reden dat mensen hier blij zijn met van Persie (als ze dat al zijn) is omdat het een voormalig speler van de club is. Een andere reden is er gewoon niet.
Want met deze selectie zou Heerenveen sowieso bij de bovenste acht moeten eindigen?quote:Op donderdag 20 februari 2025 10:53 schreef Solispolar het volgende:
[..]
De keuze voor van Persie is toch echt compleet idiootJe kunt dan letterlijk iedereen van dit forum voor de groep zetten. Die gast heeft met Heerenveen een half jaar lang kamikazevoetbal gespeeld met als gevolg dat Heerenveen nu op een 9de plek staat.
De enige reden dat mensen hier blij zijn met van Persie (als ze dat al zijn) is omdat het een voormalig speler van de club is. Een andere reden is er gewoon niet.
Nou nee, dat mocht de laatste keer bij die kerel van ADO ook niet.quote:Op donderdag 20 februari 2025 10:28 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
Daar is hij als sinds AZ - Heerenveen (in september) grotendeels vanaf gestapt en 9e is helemaal geen gekke positie voor dit Heerenveen, dit geheel terzijde uiteraard.quote:Op donderdag 20 februari 2025 10:53 schreef Solispolar het volgende:
De keuze voor van Persie is toch echt compleet idioot Je kunt dan letterlijk iedereen van dit forum voor de groep zetten. Die gast heeft met Heerenveen een half jaar lang kamikazevoetbal gespeeld met als gevolg dat Heerenveen nu op een 9de plek staat.
Dus RamboDirk loopt weer uit z'n nek te lullen?quote:Op donderdag 20 februari 2025 11:24 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Nou nee, dat mocht de laatste keer bij die kerel van ADO ook niet.
De klassering vertelt wel een beetje. Ze staan wel in het linkerrijtje op dit moment, maar ze staan ook maar 3 punten boven plek 15..quote:Op donderdag 20 februari 2025 11:14 schreef VanKuikeren het volgende:
[..]
Want met deze selectie zou Heerenveen sowieso bij de bovenste acht moeten eindigen?
Gohquote:Op donderdag 20 februari 2025 11:27 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dus RamboDirk loopt weer uit z'n nek te lullen?
quote:Op donderdag 20 februari 2025 11:27 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dus RamboDirk loopt weer uit z'n nek te lullen?
Geloof niet dat Pi-Air in het persoonlijke kringetje van vertrouwelingen van V Persie zitquote:Op woensdag 19 februari 2025 19:16 schreef klaasweetalles het volgende:
Van Hooijdonck noemde gisteren van Persie al
ik denk dat hij al meer wist.....
Beetje als Feyenoord na de winterstop.quote:Op donderdag 20 februari 2025 11:29 schreef Marcoss het volgende:
[..]
ze staan ook maar 3 punten boven plek 15..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |