Dan ben ik echt benieuwd naar de betere opties die wel even bij Feyenoord willen instappen.quote:Op woensdag 19 februari 2025 19:09 schreef Slobeend het volgende:
Gewoon prima. De lat ligt bizar laag bij sommigen.
Neequote:Op woensdag 19 februari 2025 18:50 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Laten we die jongen gewoon een kans geven.
Ze lopen bij Heerenveen de polonaise nu Van Persie vertrekt.quote:Op woensdag 19 februari 2025 19:09 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Dan ben ik echt benieuwd naar de betere opties die wel even bij Feyenoord willen instappen.
Van Persie is een jongen die schijt heeft aan alles. Die zal echt niet wakker liggen van wat heel Nederland er zal van denken dat hij trainer wordt van Feyenoord.quote:Op woensdag 19 februari 2025 18:50 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Laten we die jongen gewoon een kans geven.
Van Bommel zat bijkans te solliciteren.quote:Op woensdag 19 februari 2025 19:09 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Dan ben ik echt benieuwd naar de betere opties die wel even bij Feyenoord willen instappen.
Net als dat hier de polonaise gelopen werd toen Priske zijn ontslag kreeg.quote:Op woensdag 19 februari 2025 19:13 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Ze lopen bij Heerenveen de polonaise nu Van Persie vertrekt.
Duidelijk dat er geen betere opties zijn.
Mentale gymnastiek van hoog niveau.quote:Op woensdag 19 februari 2025 19:14 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Net als dat hier de polonaise gelopen werd toen Priske zijn ontslag kreeg.
In Praag snappen ze daar nu niks van.
Er zijn al genoeg trainers voorbij gekomen hierboven die echt niet zomaar nee hadden gezegd. Afgezien daarvan, het contrast tussen de trainers die Slot hadden moeten opvolgen (Hürzeler bijvoorbeeld) en dan nu Van Persie op basis van sentiment, het contrast kan niet groter zijn. Hake kan best een goede zijn maar zelf niet zo'n fan van de beste man.quote:Op woensdag 19 februari 2025 19:09 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
De lat ligt inmiddels inderdaad iets lager nadat ik een maand of zes compleet @onlogisch voetbal bij Feyenoord heb gezien.quote:Op woensdag 19 februari 2025 19:09 schreef Slobeend het volgende:
Gewoon prima. De lat ligt bizar laag bij sommigen.
Alsof jij die Hürzeler ook maar een moment heb gevolgd.quote:Op woensdag 19 februari 2025 19:20 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Er zijn al genoeg trainers voorbij gekomen hierboven die echt niet zomaar nee hadden gezegd. Afgezien daarvan, het contrast tussen de trainers die Slot hadden moeten opvolgen (Hürzeler bijvoorbeeld) en dan nu Van Persie op basis van sentiment, het contrast kan niet groter zijn. Hake kan best een goede zijn maar zelf niet zo'n fan van de beste man.
Hürzeler is een uitstekende naam, maar die gaat Brighton natuurlijk nooit verlaten. Bovendien denk ik dat de hele lijst van afgelopen zomer op dit moment gewoon onhaalbaar is, behalve Sahin maar dat moet je al helemaal niet willen.quote:Op woensdag 19 februari 2025 19:20 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Er zijn al genoeg trainers voorbij gekomen hierboven die echt niet zomaar nee hadden gezegd. Afgezien daarvan, het contrast tussen de trainers die Slot hadden moeten opvolgen (Hürzeler bijvoorbeeld) en dan nu Van Persie op basis van sentiment, het contrast kan niet groter zijn. Hake kan best een goede zijn maar zelf niet zo'n fan van de beste man.
Nee, van 9-1 verliezen tegen AZ lag hij ook niet wakker want het was maar "een voetbalwedstrijd".quote:Op woensdag 19 februari 2025 19:13 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
Van Persie is een jongen die schijt heeft aan alles. Die zal echt niet wakker liggen van wat heel Nederland er zal van denken dat hij trainer wordt van Feyenoord.
Die gaat gewoon aan de slag en zal de beste 11 gaan opstellen.
Ik sluit mij hierbij aan. Wat was een andere goede keuze dan? Pusic? Nee, van Bommel? Een trainer wat ook net niks is en veels te eigenwijs.quote:Op woensdag 19 februari 2025 16:56 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Ik snap de initiële negativiteit wel, maar ik denk gezien de lastige omstandigheden dat dit helemaal niet zo’n gekke keuze is, mits Haké en Reijnen in de technische staf plaatsnemen.
Je komt van een geweldige trainer die een basis voor enkele jaren heeft gelegd, en een opvolger die al het servies zo snel mogelijk uit het raam heeft geflikkerd voor iets wat niet werkte. Dat je nu iets conservatiever kiest lijkt mij logisch.
Pusic heeft als hoofdtrainer bewezen niet best te zijn. Bij vBommel vrees ik dat je weer een trainer hebt die al het servies uit het raam flikkert met alle risico’s van dien. Simonis is wel erg groen en bovendien tactisch niet bijster sterk.
Ik denk dat vPersie, mits hij enigszins gelijnd wordt, helemaal niet verkeerd is als hoofdpoppetje. De basis van Slot kan je nog echt wel even mee door, en voor de tactische ondersteuning heb je Reijnen. Laten we hopen dat hij verder zijn beginnersfouten heeft afgeleerd bij Heerenveen, dan is dit op het ogenblik de minst gevaarlijke keuze, en daarmee wellicht ook de beste
Het is vooral eeuwig zonde dat ze zo’n potje hebben gemaakt van het scoutingsproces afgelopen zomer. Dat was voor veel jonge tactisch ingestelde trainers met minder ervaring om een elftal van de grond op te bouwen een ideaal moment geweest. Maar het moest en zou pragmatische Priske worden want hij ging zo goed om met de vierde man.quote:Op woensdag 19 februari 2025 19:20 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Is dat de Pinas waar ze in Engeland zo'n leuk liedje over zongen?quote:
Moet je daar wel het elftal voor hebben.quote:Op woensdag 19 februari 2025 18:26 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Toen werd er nog aanvallend voetbal beloofd, daar was men wel aan toe na een paar jaar het betonvoetbal van Kees van Wonderen.
Van Bommel is ook gewoon net niet. Je noemde ook faalhaal Mertens. Neequote:Op woensdag 19 februari 2025 19:14 schreef Wotte het volgende:
[..]
Van Bommel zat bijkans te solliciteren.
Denk als je bij Oosting met een goed verhaal komt en een stevige afkoopsom dat hij wel wil.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |