Mentale gymnastiek van hoog niveau.quote:Op woensdag 19 februari 2025 19:14 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Net als dat hier de polonaise gelopen werd toen Priske zijn ontslag kreeg.
In Praag snappen ze daar nu niks van.
Er zijn al genoeg trainers voorbij gekomen hierboven die echt niet zomaar nee hadden gezegd. Afgezien daarvan, het contrast tussen de trainers die Slot hadden moeten opvolgen (Hürzeler bijvoorbeeld) en dan nu Van Persie op basis van sentiment, het contrast kan niet groter zijn. Hake kan best een goede zijn maar zelf niet zo'n fan van de beste man.quote:Op woensdag 19 februari 2025 19:09 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Dan ben ik echt benieuwd naar de betere opties die wel even bij Feyenoord willen instappen.
De lat ligt inmiddels inderdaad iets lager nadat ik een maand of zes compleet @onlogisch voetbal bij Feyenoord heb gezien.quote:Op woensdag 19 februari 2025 19:09 schreef Slobeend het volgende:
Gewoon prima. De lat ligt bizar laag bij sommigen.
Alsof jij die Hürzeler ook maar een moment heb gevolgd.quote:Op woensdag 19 februari 2025 19:20 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Er zijn al genoeg trainers voorbij gekomen hierboven die echt niet zomaar nee hadden gezegd. Afgezien daarvan, het contrast tussen de trainers die Slot hadden moeten opvolgen (Hürzeler bijvoorbeeld) en dan nu Van Persie op basis van sentiment, het contrast kan niet groter zijn. Hake kan best een goede zijn maar zelf niet zo'n fan van de beste man.
Hürzeler is een uitstekende naam, maar die gaat Brighton natuurlijk nooit verlaten. Bovendien denk ik dat de hele lijst van afgelopen zomer op dit moment gewoon onhaalbaar is, behalve Sahin maar dat moet je al helemaal niet willen.quote:Op woensdag 19 februari 2025 19:20 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Er zijn al genoeg trainers voorbij gekomen hierboven die echt niet zomaar nee hadden gezegd. Afgezien daarvan, het contrast tussen de trainers die Slot hadden moeten opvolgen (Hürzeler bijvoorbeeld) en dan nu Van Persie op basis van sentiment, het contrast kan niet groter zijn. Hake kan best een goede zijn maar zelf niet zo'n fan van de beste man.
Nee, van 9-1 verliezen tegen AZ lag hij ook niet wakker want het was maar "een voetbalwedstrijd".quote:Op woensdag 19 februari 2025 19:13 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
Van Persie is een jongen die schijt heeft aan alles. Die zal echt niet wakker liggen van wat heel Nederland er zal van denken dat hij trainer wordt van Feyenoord.
Die gaat gewoon aan de slag en zal de beste 11 gaan opstellen.
Ik sluit mij hierbij aan. Wat was een andere goede keuze dan? Pusic? Nee, van Bommel? Een trainer wat ook net niks is en veels te eigenwijs.quote:Op woensdag 19 februari 2025 16:56 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Ik snap de initiële negativiteit wel, maar ik denk gezien de lastige omstandigheden dat dit helemaal niet zo’n gekke keuze is, mits Haké en Reijnen in de technische staf plaatsnemen.
Je komt van een geweldige trainer die een basis voor enkele jaren heeft gelegd, en een opvolger die al het servies zo snel mogelijk uit het raam heeft geflikkerd voor iets wat niet werkte. Dat je nu iets conservatiever kiest lijkt mij logisch.
Pusic heeft als hoofdtrainer bewezen niet best te zijn. Bij vBommel vrees ik dat je weer een trainer hebt die al het servies uit het raam flikkert met alle risico’s van dien. Simonis is wel erg groen en bovendien tactisch niet bijster sterk.
Ik denk dat vPersie, mits hij enigszins gelijnd wordt, helemaal niet verkeerd is als hoofdpoppetje. De basis van Slot kan je nog echt wel even mee door, en voor de tactische ondersteuning heb je Reijnen. Laten we hopen dat hij verder zijn beginnersfouten heeft afgeleerd bij Heerenveen, dan is dit op het ogenblik de minst gevaarlijke keuze, en daarmee wellicht ook de beste
Het is vooral eeuwig zonde dat ze zo’n potje hebben gemaakt van het scoutingsproces afgelopen zomer. Dat was voor veel jonge tactisch ingestelde trainers met minder ervaring om een elftal van de grond op te bouwen een ideaal moment geweest. Maar het moest en zou pragmatische Priske worden want hij ging zo goed om met de vierde man.quote:Op woensdag 19 februari 2025 19:20 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Is dat de Pinas waar ze in Engeland zo'n leuk liedje over zongen?quote:
Moet je daar wel het elftal voor hebben.quote:Op woensdag 19 februari 2025 18:26 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Toen werd er nog aanvallend voetbal beloofd, daar was men wel aan toe na een paar jaar het betonvoetbal van Kees van Wonderen.
Van Bommel is ook gewoon net niet. Je noemde ook faalhaal Mertens. Neequote:Op woensdag 19 februari 2025 19:14 schreef Wotte het volgende:
[..]
Van Bommel zat bijkans te solliciteren.
Denk als je bij Oosting met een goed verhaal komt en een stevige afkoopsom dat hij wel wil.
Ben benieuwd wat ze met Reijnen gaan doen. Echt een man met kennis die je gewoon een belangrijke rol moet geven (assistent oid)quote:
Ik had persoonlijk Oosting aangesteld maar goed iedereen weet wat voor uitmuntende technisch directeur mijn naamgenoot was.quote:Op woensdag 19 februari 2025 19:39 schreef alopio het volgende:
[..]
Van Bommel is ook gewoon net niet. Je noemde ook faalhaal Mertens. Nee
laat oostinng lekker naar 020 gaan gekquote:Op woensdag 19 februari 2025 19:44 schreef Wotte het volgende:
[..]
Ik had persoonlijk Oosting aangesteld maar goed iedereen weet wat voor uitmuntende technisch directeur mijn naamgenoot was.
Mertens is een goed mannetje. @:ZKA zou die Friese assistent van AZ niet in beeld zijn bij Heerenveen?
Dat is toch uiteindelijk gewoon een video-analist?quote:Op woensdag 19 februari 2025 19:44 schreef alopio het volgende:
[..]
Ben benieuwd wat ze met Reijnen gaan doen. Echt een man met kennis die je gewoon een belangrijke rol moet geven (assistent oid)
Die had een belangrijke rol onder Slot die niet voor niets wilde dat die meeging naar Liverpool. Dat ging niet door ivm werkvergunning. Had onder Priske een veel kleinere rol, hoop dat die nu weer veel meer betrokken wordt.
Vergeet de spelhervattingen niet.quote:Op woensdag 19 februari 2025 20:47 schreef Caland het volgende:
[..]
Dat is toch uiteindelijk gewoon een video-analist?
Dit dus, gewoon erachter gaan staan.quote:Op woensdag 19 februari 2025 18:50 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Laten we die jongen gewoon een kans geven.
Van Bommel, ik heb hem nog nooit op een visie betrapt. Maakt geen klus af.quote:Op woensdag 19 februari 2025 19:14 schreef Wotte het volgende:
[..]
Van Bommel zat bijkans te solliciteren.
Denk als je bij Oosting met een goed verhaal komt en een stevige afkoopsom dat hij wel wil.
Volgens mij wel belangrijker hoor. Slot was lyrisch. Deed álle spelhervattingen, en wij waren door hem daar dus ook enorm gevaarlijk in.quote:Op woensdag 19 februari 2025 20:47 schreef Caland het volgende:
[..]
Dat is toch uiteindelijk gewoon een video-analist?
Komt hier vandaan, van het AC Milan Youtube kanaal:quote:Op woensdag 19 februari 2025 19:45 schreef TweedeKlum het volgende:
Italiaanse commentator gaat helemaal los bij de gelijkmaker.
https://www.dumpert.nl/?selectedId=100115707_7b3332dc
Vooral die zucht maakt het afquote:Op woensdag 19 februari 2025 21:41 schreef Dekatria het volgende:
[..]
Komt hier vandaan, van het AC Milan Youtube kanaal:
Bekijk deze YouTube-video
Het contrast tussen de 1-0 en alles post Theo Hernandez is hilarisch.
Oh, ik ga er altijd achter staan. Dat wil alleen niet zeggen dat er geen ouderwetse scheut Zuid-Hollandse azijn bij komt kijken van tevoren en na afloopquote:Op woensdag 19 februari 2025 21:06 schreef Vis1980 het volgende:
[..]
Dit dus, gewoon erachter gaan staan.
Heeft hij onder Slot niet de 019 moeten trainen in het Slot systeem?quote:Op donderdag 20 februari 2025 00:42 schreef Elan het volgende:
Vraag me toch af op basis waarvan Van Persie überhaupt kanshebber is. Past behalve dat hij hier een verleden heeft toch helemaal niet in het werkprofiel van een type trainer als Arne Slot verder?
Hoezo niet?quote:Op donderdag 20 februari 2025 00:42 schreef Elan het volgende:
Vraag me toch af op basis waarvan Van Persie überhaupt kanshebber is. Past behalve dat hij hier een verleden heeft toch helemaal niet in het werkprofiel van een type trainer als Arne Slot verder?
Speelde aardig voetbal toentertijd met de o19, ik weet alleen niet of dat via het Slot systeem was.quote:Op donderdag 20 februari 2025 01:24 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Heeft hij onder Slot niet de 019 moeten trainen in het Slot systeem?
Arsenal, maar dat is vooral omdat ik stiekem al een vlucht naar Londen heb geboekt voor 35 uuro.quote:Op donderdag 20 februari 2025 08:50 schreef Pleun2011 het volgende:
Wie heeft de voorkeur als volgende tegenstander..Arsenal of Inter?
Gevoelsmatig heb je tegen Inter de meeste kans denk ik, maar steeds een Italiaanse club is ook niet alles.
Inter.quote:Op donderdag 20 februari 2025 08:50 schreef Pleun2011 het volgende:
Wie heeft de voorkeur als volgende tegenstander..Arsenal of Inter?
Gevoelsmatig heb je tegen Inter de meeste kans denk ik, maar steeds een Italiaanse club is ook niet alles.
Slecht voor het klimaat. Je kan ook met de trein.quote:Op donderdag 20 februari 2025 08:57 schreef Caland het volgende:
[..]
Arsenal, maar dat is vooral omdat ik stiekem al een vlucht naar Londen heb geboekt voor 35 uuro.
Daar heb ik gewoon schijt aan.quote:Op donderdag 20 februari 2025 09:08 schreef Evangelion het volgende:
[..]
Slecht voor het klimaat. Je kan ook met de trein.
Caland, ter zee en in de lucht.quote:Op donderdag 20 februari 2025 09:08 schreef Evangelion het volgende:
[..]
Slecht voor het klimaat. Je kan ook met de trein.
Die vent heeft toch geen diplomaquote:Op donderdag 20 februari 2025 10:22 schreef RamboDirk het volgende:
Waarom Pascal het seizoen niet laten afmaken, spelers zijn blij met hem.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |