Zeker wel. Ze speelt het spel mee.quote:
Die mag van mij ook wel naar huis.. voegt totaal niets toe daar behalve veel ergernis.quote:
Nooit zou hij bij het groepje van Mattie en consorten willen horen....vol overtuiging...tegen zijn groepje.quote:Op woensdag 19 februari 2025 10:48 schreef lojanda het volgende:
[..]
Ik denk niet dat hij zich bij hun aansluit.. hij probeert nu gewoon om ze in deze nominatie mee te krijgen zodat Jordy op de bank komt.
Zijn groepje is Jane en een beetje Elsa omdat Jane goed is met haar.quote:Op woensdag 19 februari 2025 10:53 schreef zodeju het volgende:
[..]
Nooit zou hij bij het groepje van Mattie en consorten willen horen....vol overtuiging...tegen zijn groepje.
Zeker, waaronder Jordy zelf dus.quote:Op woensdag 19 februari 2025 10:50 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Dat is dan best hypocriet maar ook dat zijn meer mensen daar
Maar dat ligt aan de productie hoor.quote:Op woensdag 19 februari 2025 10:53 schreef Aardappelpantoffel het volgende:
die lui hebben zo weinig zelfreflectie echt absurd..
fluiten in de microfoon, constant door elkaar schreeuwen en dat zwaar belgische dialect wat niet te verstaan is.
sowieso voor de live kijker super vervelend maar ook voor eventuele beelden voor de uitzending die onbruikbaar zijn op die manier, echt onbegrijpelijk xD
vooral pootje er opquote:
Doet ze echt heel goedquote:Op woensdag 19 februari 2025 10:57 schreef KinKiJan het volgende:
Jane laat zich niet uit de tent lokken
Ook maar er zijn er nog een aantal die veel erger zijn .. en Jordy weg willen hebben omdat je moe van hem wordt zou heel dom zijn.. Daarnaast denk ik dat Jordy ook niet weg gaat. In dit geval heb je echt een Jordy nodig voor het evenwicht,.quote:Op woensdag 19 februari 2025 10:55 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Zeker, waaronder Jordy zelf dus.
Nee hoor het is dikke mik met Sharice en een beetje Milena en David plus Elsaquote:Op woensdag 19 februari 2025 10:54 schreef lojanda het volgende:
[..]
Zijn groepje is Jane en een beetje Elsa omdat Jane goed is met haar.
Nee hoor.. dat is gewoon voor nu om zo Jordy op de bank te krijgen.quote:Op woensdag 19 februari 2025 10:59 schreef zodeju het volgende:
[..]
Nee hoor het is dikke mik met Sharice en een beetje Milena en David plus Elsa
dat is dus helemaal volgens planquote:Op woensdag 19 februari 2025 10:59 schreef zodeju het volgende:
[..]
Nee hoor het is dikke mik met Sharice en een beetje Milena en David plus Elsa
Ik vind dat zo'n slappe hap gast... en is niet te verstaan en loopt irri te fluiten..quote:Op woensdag 19 februari 2025 10:52 schreef lojanda het volgende:
[..]
Die mag van mij ook wel naar huis.. voegt totaal niets toe daar behalve veel ergernis.
Dat dus.. en ze spelen het echt topquote:Op woensdag 19 februari 2025 11:01 schreef Verida het volgende:
[..]
dat is dus helemaal volgens plan
jane en axel hebben een heel goed bondje, heel af en toe even kort overleg, maar niet te opvallend voor de anderen.
jane houdt zich bezig met het groepje rondom jordy, luistert daar mee
axel houdt zich bezig met het groepje rondom milena en charise en luistert daar mee
tot nu toe werkt dit goed
Idd en toen ik zag dat hij in de keuken zijn teennagel afknipte met de keukenschaar was ik er al helemaal klaar mee.quote:Op woensdag 19 februari 2025 11:02 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Ik vind dat zo'n slappe hap gast... en is niet te verstaan en loopt irri te fluiten..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |