Minderjarigen batsen die gedwongen in de prostitutie zitten. Lekker man.quote:Op zaterdag 20 juni 2026 18:58 schreef Hetekip het volgende:
[..]
Halper hoeft niet te werken. Halper neukt alleen maar wat. Mooi leven an sich.
[..]
Daarom ben ik leraar.
Halper godquote:Op zaterdag 20 juni 2026 19:34 schreef ChevyCaprice het volgende:
Godverdomme ik loop helemaal achter op de Halp
Binnenkort even proberen in te lopen dit is genot
Denken dat net 18 minderjarig isquote:Op zaterdag 20 juni 2026 17:35 schreef Regilio_ het volgende:
[..]
Wat voor kronkel in je harses moet je ook hebben dat je minderjarige meisjes gaat aandouwen, dat ook nog filmpt en OOK NOG online zet om geld mee te verdienen![]()
.
Mag hopen dat ie binnenkort van youtube gedonderd wordt en op zijn minst bij Opsporing Verzocht langs komt ook.
Edit: het doet hem allemaal maar weinig vooralsnog blijkbaar:
[ afbeelding ]
Ja want als ze zeggen dat ze meerderjarig zijn zijn ze dat ook altijd natuurlijk. Zie video van dumpert.quote:
Het vertrouwensbeginsel zegt dat je er altijd van uit moet kunnen gaan dat men de waarheid spreekt.quote:Op zondag 21 juni 2026 09:20 schreef Regilio_ het volgende:
[..]
Ja want als ze zeggen dat ze meerderjarig zijn zijn ze dat ook altijd natuurlijk. Zie video van dumpert.
Hij is niet in de rechtbank hè.quote:Op zondag 21 juni 2026 09:56 schreef incel het volgende:
[..]
Het vertrouwensbeginsel zegt dat je er altijd van uit moet kunnen gaan dat men de waarheid spreekt.
Dan alsnog, als iemand zegt ik ben 18 dan is dat de waarheid tenzij het tegendeel is bewezen.quote:Op zondag 21 juni 2026 09:58 schreef Regilio_ het volgende:
[..]
Hij is niet in de rechtbank hè.
Nóg niet
Dan steek jij maar je leuter in een meisje van 16 die tegen jou zegt dat ze 19 is. Eens kijken wat een rechtbank hiervan vindt, ik vermoed dat we je dan hier een tijd niet meer zie posten.quote:Op zondag 21 juni 2026 09:58 schreef incel het volgende:
[..]
Dan alsnog, als iemand zegt ik ben 18 dan is dat de waarheid tenzij het tegendeel is bewezen.
16 is in Nederland gewoon legaal hequote:Op zondag 21 juni 2026 10:09 schreef Basp1 het volgende:
[..]
Dan steek jij maar je leuter in een meisje van 16 die tegen jou zegt dat ze 19 is. Eens kijken wat een rechtbank hiervan vindt, ik vermoed dat we je dan hier een tijd niet meer zie posten.
Ik heb het ook niet bedachtquote:Op zondag 21 juni 2026 10:29 schreef MultiBanaan het volgende:
[..]
Vrij bizar dat dat legaal is trouwens
Meer bewijs dat de hogere echelon van onze samenleving een stel pedofielen zijn die elkaars bloed opdrinkenquote:
Een stel 'is'quote:Op zondag 21 juni 2026 13:15 schreef OnzekereDude het volgende:
[..]
Meer bewijs dat de hogere echelon van onze samenleving een stel pedofielen zijn die elkaars bloed opdrinken
jij blijkbaar. Je bent zo goed op de hoogte.quote:Op zaterdag 13 juni 2026 10:40 schreef OnzekereDude het volgende: Wie financieert een willekeurige man die wat vrouwen zit te ballen als hobby
![]()
.
.
Ga jij de woorden in mijn mond leggen?quote:Op zondag 21 juni 2026 13:42 schreef Innisdemon het volgende:
[..]
jij blijkbaar. Je bent zo goed op de hoogte.
Je laat je wel snel opfok!'en zeg. Eén keer een weerwoord, en meteen gaan scheldenquote:Op zondag 21 juni 2026 13:59 schreef OnzekereDude het volgende:
[..]
Ga jij de woorden in mijn mond leggen?![]()
Lekker mijn zinnen uit de context halen van een ander topic en het dan hier neerzetten. Wees meer creatief, aso dat je bent
Dat schelden noemenquote:Op zondag 21 juni 2026 14:02 schreef Innisdemon het volgende:
[..]
Je laat je wel snel opfok!'en zeg. Eén keer een weerwoord, en meteen gaan schelden
Hij heeft gewoon een punt. Ik roep halpergod iedereen doet moeilijk. Ik kijk zijn content niet, ondertussen volg jij het wel, dus help je hem relevant te zijn.quote:Op zondag 21 juni 2026 13:59 schreef OnzekereDude het volgende:
[..]
Ga jij de woorden in mijn mond leggen?![]()
Lekker mijn zinnen uit de context halen van een ander topic en het dan hier neerzetten. Wees meer creatief, aso dat je bent
quote:Op zondag 21 juni 2026 15:43 schreef Hetekip het volgende:
[..]
Hij heeft gewoon een punt. Ik roep halpergod iedereen doet moeilijk. Ik kijk zijn content niet, ondertussen volg jij het wel, dus help je hem relevant te zijn.
Kan je wel dom gaan redeneren tegen andere en ze uitmaken voor aso, maar eigenlijk ben je zelf gewoon een hypocriet mannetje.
Het is gewoon wel een harde baas. 80% van alle haat jegens hem, is omdat hij het leven leeft dat zij ook willen maar niet durven.quote:
Eens met Halper.quote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |