abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 20 juni 2026 @ 19:28:40 #91
363374 Regilio_
Witte Neger
pi_221100471
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 juni 2026 18:58 schreef Hetekip het volgende:

[..]
Halper hoeft niet te werken. Halper neukt alleen maar wat. Mooi leven an sich.
[..]
Daarom ben ik leraar.
Minderjarigen batsen die gedwongen in de prostitutie zitten. Lekker man.
OH NOES!!1*&@^!!*@!!@$*^!!!!!!!!
  Moderator zaterdag 20 juni 2026 @ 19:34:41 #92
403652 crew  ChevyCaprice
Multidisciplinair simcoureur
pi_221100607
Godverdomme ik loop helemaal achter op de Halp

Binnenkort even proberen in te lopen dit is genot
Gerieflijke groeten, ChevyCaprice
Moderator DIG
Russell-supporter (LET'S GO GEORGE!) F1 Watcher
🇺🇦 Fight Fight Fight! 🇺🇦
  zaterdag 20 juni 2026 @ 19:45:08 #93
511221 Hetekip
Depressief
pi_221100843
quote:
1s.gif Op zaterdag 20 juni 2026 19:34 schreef ChevyCaprice het volgende:
Godverdomme ik loop helemaal achter op de Halp

Binnenkort even proberen in te lopen dit is genot
Halper god
Solly is retrench, hy hoort dit gister by sy baas
Vanaand gaan hy hom dronk suip en dan sy breins uitblaas
  zondag 21 juni 2026 @ 07:37:38 #94
483584 incel
they/them
pi_221105787
quote:
1s.gif Op zaterdag 20 juni 2026 17:35 schreef Regilio_ het volgende:

[..]
Wat voor kronkel in je harses moet je ook hebben dat je minderjarige meisjes gaat aandouwen, dat ook nog filmpt en OOK NOG online zet om geld mee te verdienen :{ :{.

Mag hopen dat ie binnenkort van youtube gedonderd wordt en op zijn minst bij Opsporing Verzocht langs komt ook.

Edit: het doet hem allemaal maar weinig vooralsnog blijkbaar :') :
[ afbeelding ]
Denken dat net 18 minderjarig is :')
  zondag 21 juni 2026 @ 09:20:51 #95
363374 Regilio_
Witte Neger
pi_221106006
quote:
0s.gif Op zondag 21 juni 2026 07:37 schreef incel het volgende:

[..]
Denken dat net 18 minderjarig is :')
Ja want als ze zeggen dat ze meerderjarig zijn zijn ze dat ook altijd natuurlijk. Zie video van dumpert.
OH NOES!!1*&@^!!*@!!@$*^!!!!!!!!
  zondag 21 juni 2026 @ 09:56:25 #96
483584 incel
they/them
pi_221106133
quote:
1s.gif Op zondag 21 juni 2026 09:20 schreef Regilio_ het volgende:

[..]
Ja want als ze zeggen dat ze meerderjarig zijn zijn ze dat ook altijd natuurlijk. Zie video van dumpert.
Het vertrouwensbeginsel zegt dat je er altijd van uit moet kunnen gaan dat men de waarheid spreekt.
  zondag 21 juni 2026 @ 09:58:03 #97
363374 Regilio_
Witte Neger
pi_221106140
quote:
0s.gif Op zondag 21 juni 2026 09:56 schreef incel het volgende:

[..]
Het vertrouwensbeginsel zegt dat je er altijd van uit moet kunnen gaan dat men de waarheid spreekt.
Hij is niet in de rechtbank hè.

Nóg niet _O-
OH NOES!!1*&@^!!*@!!@$*^!!!!!!!!
  zondag 21 juni 2026 @ 09:58:37 #98
483584 incel
they/them
pi_221106142
quote:
1s.gif Op zondag 21 juni 2026 09:58 schreef Regilio_ het volgende:

[..]
Hij is niet in de rechtbank hè.

Nóg niet _O-
Dan alsnog, als iemand zegt ik ben 18 dan is dat de waarheid tenzij het tegendeel is bewezen.
pi_221106173
quote:
0s.gif Op zondag 21 juni 2026 09:58 schreef incel het volgende:

[..]
Dan alsnog, als iemand zegt ik ben 18 dan is dat de waarheid tenzij het tegendeel is bewezen.
Dan steek jij maar je leuter in een meisje van 16 die tegen jou zegt dat ze 19 is. Eens kijken wat een rechtbank hiervan vindt, ik vermoed dat we je dan hier een tijd niet meer zie posten. :+
  zondag 21 juni 2026 @ 10:09:49 #100
483584 incel
they/them
pi_221106177
quote:
0s.gif Op zondag 21 juni 2026 10:09 schreef Basp1 het volgende:

[..]
Dan steek jij maar je leuter in een meisje van 16 die tegen jou zegt dat ze 19 is. Eens kijken wat een rechtbank hiervan vindt, ik vermoed dat we je dan hier een tijd niet meer zie posten. :+
16 is in Nederland gewoon legaal he
pi_221106257
quote:
0s.gif Op zondag 21 juni 2026 10:09 schreef incel het volgende:

[..]
16 is in Nederland gewoon legaal he
Vrij bizar dat dat legaal is trouwens
  zondag 21 juni 2026 @ 10:35:55 #102
483584 incel
they/them
pi_221106282
quote:
0s.gif Op zondag 21 juni 2026 10:29 schreef MultiBanaan het volgende:

[..]
Vrij bizar dat dat legaal is trouwens
Ik heb het ook niet bedacht
  zondag 21 juni 2026 @ 13:10:38 #103
393893 Hyaenidae
Haaien-idee
pi_221108362
Wat een lieve jongen, ik kende Bas niet maar ik gun hem het allerbeste.
En veel neukgenot met jonge meiden.
pindazakje
pi_221108387
quote:
14s.gif Op zondag 21 juni 2026 10:35 schreef incel het volgende:

[..]
Ik heb het ook niet bedacht
Meer bewijs dat de hogere echelon van onze samenleving een stel pedofielen zijn die elkaars bloed opdrinken _O-
  Redactie Frontpage zondag 21 juni 2026 @ 13:41:15 #105
38148 crew  Innisdemon
pi_221108510
quote:
0s.gif Op zondag 21 juni 2026 13:15 schreef OnzekereDude het volgende:

[..]
Meer bewijs dat de hogere echelon van onze samenleving een stel pedofielen zijn die elkaars bloed opdrinken _O-
Een stel 'is'
'Me' is géén bezittelijk voornaamwoord
  Redactie Frontpage zondag 21 juni 2026 @ 13:42:59 #106
38148 crew  Innisdemon
pi_221108520
quote:
1s.gif Op zaterdag 13 juni 2026 10:40 schreef OnzekereDude het volgende: Wie financieert een willekeurige man die wat vrouwen zit te ballen als hobby _O- _O-.
.
jij blijkbaar. Je bent zo goed op de hoogte.
'Me' is géén bezittelijk voornaamwoord
pi_221108653
quote:
1s.gif Op zondag 21 juni 2026 13:42 schreef Innisdemon het volgende:

[..]
jij blijkbaar. Je bent zo goed op de hoogte.
Ga jij de woorden in mijn mond leggen? _O-

Lekker mijn zinnen uit de context halen van een ander topic en het dan hier neerzetten. Wees meer creatief, aso dat je bent _O-
  Redactie Frontpage zondag 21 juni 2026 @ 14:02:42 #108
38148 crew  Innisdemon
pi_221108680
quote:
0s.gif Op zondag 21 juni 2026 13:59 schreef OnzekereDude het volgende:

[..]
Ga jij de woorden in mijn mond leggen? _O-

Lekker mijn zinnen uit de context halen van een ander topic en het dan hier neerzetten. Wees meer creatief, aso dat je bent _O-
Je laat je wel snel opfok!'en zeg. Eén keer een weerwoord, en meteen gaan schelden :')
'Me' is géén bezittelijk voornaamwoord
pi_221108721
quote:
0s.gif Op zondag 21 juni 2026 14:02 schreef Innisdemon het volgende:

[..]
Je laat je wel snel opfok!'en zeg. Eén keer een weerwoord, en meteen gaan schelden :')
Dat schelden noemen :')

Zit je te FOK!ken bij het bejaardentehuis ofzo _O-
  zondag 21 juni 2026 @ 15:43:28 #110
511221 Hetekip
Depressief
pi_221109566
quote:
0s.gif Op zondag 21 juni 2026 13:59 schreef OnzekereDude het volgende:

[..]
Ga jij de woorden in mijn mond leggen? _O-

Lekker mijn zinnen uit de context halen van een ander topic en het dan hier neerzetten. Wees meer creatief, aso dat je bent _O-
Hij heeft gewoon een punt. Ik roep halpergod iedereen doet moeilijk. Ik kijk zijn content niet, ondertussen volg jij het wel, dus help je hem relevant te zijn.

Kan je wel dom gaan redeneren tegen andere en ze uitmaken voor aso, maar eigenlijk ben je zelf gewoon een hypocriet mannetje.
Solly is retrench, hy hoort dit gister by sy baas
Vanaand gaan hy hom dronk suip en dan sy breins uitblaas
  maandag 22 juni 2026 @ 17:43:15 #111
363374 Regilio_
Witte Neger
pi_221119357
quote:
0s.gif Op zondag 21 juni 2026 15:43 schreef Hetekip het volgende:

[..]
Hij heeft gewoon een punt. Ik roep halpergod iedereen doet moeilijk. Ik kijk zijn content niet, ondertussen volg jij het wel, dus help je hem relevant te zijn.

Kan je wel dom gaan redeneren tegen andere en ze uitmaken voor aso, maar eigenlijk ben je zelf gewoon een hypocriet mannetje.


@ChevyCaprice
OH NOES!!1*&@^!!*@!!@$*^!!!!!!!!
  maandag 22 juni 2026 @ 18:05:48 #112
511221 Hetekip
Depressief
pi_221119492
quote:
1s.gif Op maandag 22 juni 2026 17:43 schreef Regilio_ het volgende:

[..]
[ afbeelding ]

@:ChevyCaprice
Het is gewoon wel een harde baas. 80% van alle haat jegens hem, is omdat hij het leven leeft dat zij ook willen maar niet durven.
Solly is retrench, hy hoort dit gister by sy baas
Vanaand gaan hy hom dronk suip en dan sy breins uitblaas
  Moderator maandag 22 juni 2026 @ 21:43:11 #113
403652 crew  ChevyCaprice
Multidisciplinair simcoureur
pi_221122302
quote:
1s.gif Op maandag 22 juni 2026 17:43 schreef Regilio_ het volgende:

[..]
[ afbeelding ]

@:ChevyCaprice
Eens met Halper.

Wat een stelletje agressieve toetsenbordhelden op dat Dumpert man. Schokkend!
Gerieflijke groeten, ChevyCaprice
Moderator DIG
Russell-supporter (LET'S GO GEORGE!) F1 Watcher
🇺🇦 Fight Fight Fight! 🇺🇦
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')