abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 6 juni 2026 @ 14:32:58 #61
363374 Regilio_
Witte Neger
pi_220972082


Bassie en een nieuwe roes zijn weer los.

"Als er binnen 10 min niet minimaal ¤10 gedoneerd wordt stop ik de stream".

Zou ie beseffen dat ie een camhoer is?
OH NOES!!1*&@^!!*@!!@$*^!!!!!!!!
pi_220972131
quote:
9s.gif Op dinsdag 18 februari 2025 20:40 schreef dikkedaniel het volgende:
Ik kijk altijd graag naar de thaise avonturen van Bas aka HalperNL in zijn zoektocht naar die goede roes. Hij is nu voor de derde maal een half jaar in Thailand om die goede roes na te jagen.
[ afbeelding ]

Deze man werkt gewoon lekker een half jaar in de fabriek, om de rest van het halfjaar lekker in Thailand in een goedkoop hotel, goedkope ZZP-ers af te werken. Nou vind ik de vrouwen in zijn vlogs meestal niet zo aantrekkelijk en zou ik als ik hem was eerder naar Brazilië gaan (want mooiere ZZP-ers).
In Bas zijn laatste vlogs van zijn nieuwe avontuur merk ik dat hij nu alweer een beetje down is. Eigenlijk zoekt hij een Aziatische vriendin, maar na een nachtje roesjes najagen blijken ze altijd weer op z'n geld uit te zijn.

Ik heb wel een beetje medelijden met Bas hoor. Hij vermaakt ons altijd weer met z'n vlogs en je begint toch een beetje mee te leven met die gozer. Hij heeft ook zo'n moeilijke jeugd gehad en maar 1 kort vriendinnetje gehad in Nederland. In Thailand heeft hij eventjes gedatet met ene Belle via Tinder maar dat was ook een geldwolf.

Klacht: Bas die steeds eenzamer overkomt op Youtube.

Bekijk deze YouTube-video
Het duurde echt lang voor mijn kwartje viel bij "achteringang."

Kost het meer voor de achteringang? Ik denk dat echt aan een deur.

[ Bericht 0% gewijzigd door tesssssssss op 06-06-2026 14:54:54 ]
Het is pas echt crisis als het bier op is.
pi_220976973
quote:
10s.gif Op zaterdag 6 juni 2026 14:32 schreef Regilio_ het volgende:
[ afbeelding ]

Bassie en een nieuwe roes zijn weer los.

"Als er binnen 10 min niet minimaal ¤10 gedoneerd wordt stop ik de stream".

Zou ie beseffen dat ie een camhoer is?
dat meisje ziet er weer ongemakkelijk jong uit.
  zondag 7 juni 2026 @ 10:20:40 #64
511221 Hetekip
Depressief
pi_220976992
Was ik maar zo creatief als Halper. Hij maakt gewoon hele goeie vlogs, kunstzinnig zelfs, zou me niks verbazen als zijn werk ooit in het Louvre of zo te bezichtigen zou zijn.
Solly is retrench, hy hoort dit gister by sy baas
Vanaand gaan hy hom dronk suip en dan sy breins uitblaas
pi_220997429
quote:
Wat is dit voor halve gare?
1/10 Van de rappers dankt zijn bestaan in Amerika aan de Nederlanders die zijn voorouders met een cruiseschip uit hun hongerige landen ophaalde om te werken op prachtige plantages.
"Oorlog is de overtreffende trap van concurrentie."
pi_221026457
Die HalperNL verliest steeds meer zijn charme. Tegenwoordig is het wat roesjes jagen, met af en toe een scheutje boerse wijsheid. Wat een trieste bende is het allemaal.

Man gaat vrijwillig naar Thailand om naar de hoeren te gaan, terwijl hij daar ook een dating app kan downloaden voor een betere ervaring. Hij is blank met geld, dus dat vinden die Thai girls wel geil :')

En dan nog gaat hij ook zijn content voor een paar maanden paywallen. Wie financieert een willekeurige man die wat vrouwen zit te ballen als hobby _O- _O-. Zijn kijkers moeten ook een leven zoeken.

Het is niet minder dan een Nederlander die een verslaving heeft aan jonge Thai kechs en indirect de immorele seksindustrie in stand houdt. Hij rent zelf weg van zijn leven in Nederland, en dat is prima, maar als diezelfde problemen in Thailand weer voorkomen, dan ga je niet een leuke seksvakantie tegemoet. Maar dat moet hij zelf weten.
pi_221026518
quote:
0s.gif Op zondag 7 juni 2026 10:17 schreef dikkedaniel het volgende:

[..]
dat meisje ziet er weer ongemakkelijk jong uit.
Dit is weer een subklacht, hij gaat alsmaar jonger van 22 naar 19, straks is het iemand van 16 die nog d'r middelbareschooldiploma moet behalen :') Ook al zijn ze jongvolwassen volgens de wet, het zijn ook nog kinderen hè, dus ik vind het wel walgelijk wat Halper doet :r

HalperNL kan je bijna PedoNL noemen met dit soort grensoverschrijdend gedrag.
  zaterdag 13 juni 2026 @ 10:58:04 #68
511221 Hetekip
Depressief
pi_221026529
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 juni 2026 10:56 schreef OnzekereDude het volgende:

[..]
Dit is weer een subklacht, hij gaat alsmaar jonger van 22 naar 19, straks is het iemand van 17 die nog d'r middelbareschooldiploma moet behalen :') Ook al zijn ze jongvolwassen volgens de wet, het zijn ook nog kinderen hè, dus ik vind het wel walgelijk wat Halper doet :r
Dankjewel voor je mening, je maakt de wereld een vele betere plek. Geweldig gewoon dat mensen met jouw intellect en visie, de tijd nemen om te engageren met dit soort uiterst belangrijke kwesties.
Solly is retrench, hy hoort dit gister by sy baas
Vanaand gaan hy hom dronk suip en dan sy breins uitblaas
pi_221026539
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 juni 2026 10:58 schreef Hetekip het volgende:

[..]
Dankjewel voor je mening, je maakt de wereld een vele betere plek. Geweldig gewoon dat mensen met jouw intellect en visie, de tijd nemen om te engageren met dit soort uiterst belangrijke kwesties.
Het is een zaterdag, en ik zit graag op FOK! Ga anders de wijsneus hangen _O- _O-

Dat kan je over alles zeggen op KLB, maar dan ga je zitten janken dat er geen topics zijn. Zoek een hobby.
  zaterdag 13 juni 2026 @ 11:03:19 #70
511221 Hetekip
Depressief
pi_221026556
quote:
1s.gif Op zaterdag 13 juni 2026 11:00 schreef OnzekereDude het volgende:

[..]
Het is een zaterdag, en ik zit graag op FOK! Ga anders de wijsneus hangen _O- _O-

Dat kan je over alles zeggen op KLB, maar dan ga je zitten janken dat er geen topics zijn. Zoek een hobby.
Weer een reactie met zoveel inzicht. Menig professor zal het curriculum moeten omgooien, zodat er een close reading kan komen van deze post op maandag. Wat een wijsheid en dan zowel die diepgang weten te bereiken, maar tegelijkertijd ook een nuance in die diepgang. Ik vrees dat ik het nog niet helemaal begrijp. Er zijn maar weinig mensen met de capaciteit of potentie, om jouw woorden daadwerkelijk op waarde te schatten. Wat een intellect... Ik heb er kippenvel van gekregen.
Solly is retrench, hy hoort dit gister by sy baas
Vanaand gaan hy hom dronk suip en dan sy breins uitblaas
pi_221026613
quote:
1s.gif Op zaterdag 13 juni 2026 11:03 schreef Hetekip het volgende:

[..]
Weer een reactie met zoveel inzicht. Menig professor zal het curriculum moeten omgooien, zodat er een close reading kan komen van deze post op maandag. Wat een wijsheid en dan zowel die diepgang weten te bereiken, maar tegelijkertijd ook een nuance in die diepgang. Ik vrees dat ik het nog niet helemaal begrijp. Er zijn maar weinig mensen met de capaciteit of potentie, om jouw woorden daadwerkelijk op waarde te schatten. Wat een intellect... Ik heb er kippenvel van gekregen.
Houd je bek, komen vechten dan?
  zaterdag 13 juni 2026 @ 11:18:51 #72
511221 Hetekip
Depressief
pi_221026672
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 juni 2026 11:10 schreef OnzekereDude het volgende:

[..]
Houd je bek, komen vechten dan?
Dat is beneden mijn stand, op het vmbo doen ze vechten.
Solly is retrench, hy hoort dit gister by sy baas
Vanaand gaan hy hom dronk suip en dan sy breins uitblaas
pi_221026705
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 juni 2026 11:18 schreef Hetekip het volgende:

[..]
Dat is beneden mijn stand, op het vmbo doen ze vechten.
Ik kom zelf van het vmbo af, beetje provoceren he, dus ik weet hoe het allemaal in elkaar zit. Ik kan helemaal op je loezoe gaan jwz
  zaterdag 13 juni 2026 @ 11:26:48 #74
511221 Hetekip
Depressief
pi_221026736
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 juni 2026 11:22 schreef OnzekereDude het volgende:

[..]
Ik kom zelf van het vmbo af, beetje provoceren he, dus ik weet hoe het allemaal in elkaar zit. Ik kan helemaal op je loezoe gaan jwz
Ik ben bang, ik ga de politie bellen.
Solly is retrench, hy hoort dit gister by sy baas
Vanaand gaan hy hom dronk suip en dan sy breins uitblaas
pi_221026868
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 juni 2026 11:26 schreef Hetekip het volgende:

[..]
Ik ben bang, ik ga de politie bellen.
Doe dan
pi_221027190
quote:
1s.gif Op zaterdag 13 juni 2026 10:56 schreef OnzekereDude het volgende:

[..]
Dit is weer een subklacht, hij gaat alsmaar jonger van 22 naar 19, straks is het iemand van 16 die nog d'r middelbareschooldiploma moet behalen :') Ook al zijn ze jongvolwassen volgens de wet, het zijn ook nog kinderen hè, dus ik vind het wel walgelijk wat Halper doet :r

HalperNL kan je bijna PedoNL noemen met dit soort grensoverschrijdend gedrag.
Bas Visser is ook gewoon een vieze man hoor. Ik vind het soms ook ongemakkelijk om naar z´n vlogs te kijken.
pi_221027352
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 juni 2026 12:22 schreef dikkedaniel het volgende:

[..]
Bas Visser is ook gewoon een vieze man hoor. Ik vind het soms ook ongemakkelijk om naar z´n vlogs te kijken.
Straks is het geen Bas Visser meer, maar Bas V. En zijn gezicht wordt getoond op Opsporing Verzocht.
  zaterdag 20 juni 2026 @ 15:27:40 #78
363374 Regilio_
Witte Neger
pi_221098143


Open je nietsvermoedend youtube en jawel hoor: deze man is gewoon wederom live _O_ :')
OH NOES!!1*&@^!!*@!!@$*^!!!!!!!!
  Redactie Frontpage zaterdag 20 juni 2026 @ 16:34:17 #79
38148 crew  Innisdemon
pi_221098746
quote:
1s.gif Op zaterdag 13 juni 2026 10:56 schreef OnzekereDude het volgende:

[..]
Dit is weer een subklacht, hij gaat alsmaar jonger van 22 naar 19, straks is het iemand van 16 die nog d'r middelbareschooldiploma moet behalen :') Ook al zijn ze jongvolwassen volgens de wet, het zijn ook nog kinderen hè, dus ik vind het wel walgelijk wat Halper doet :r

HalperNL kan je bijna PedoNL noemen met dit soort grensoverschrijdend gedrag.
bijna, is het toverwoord
'Me' is géén bezittelijk voornaamwoord
pi_221098877
quote:
81s.gif Op zaterdag 20 juni 2026 15:27 schreef Regilio_ het volgende:
[ afbeelding ]

Open je nietsvermoedend youtube en jawel hoor: deze man is gewoon wederom live _O_ :')
Zou mijn dode kat er nog vanaf trappen, heb ook helemaal niets met Aziatische vrouwen

En ook niet met weebs en andere engnekken die na hun 14de nog tekenfilmpjes (anime) kijken
Iemand die haat heeft tegen Elon Musk gunt succesvolle Afrikanen het licht niet in de ogen en is een racist bigot.
pi_221098883
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 juni 2026 16:34 schreef Innisdemon het volgende:

[..]
bijna, is het toverwoord
Nou nu is het zeker PedoNL als je op de dumpert link klikt.
pi_221098896
quote:
81s.gif Op zaterdag 20 juni 2026 15:27 schreef Regilio_ het volgende:
[ afbeelding ]

Open je nietsvermoedend youtube en jawel hoor: deze man is gewoon wederom live _O_ :')
Nietsvermoedend u-huh.
Wer die Macht hat, bewegt sich in einem Milieu, das ihm nicht widersteht, ohne dass in der Menschenmasse um ihn herum irgendetwas dazu geeignet wäre, zwischen Impuls und Handlung den kleinen Abstand zu schaffen, in dem Raum für Denken bleibt.
  zaterdag 20 juni 2026 @ 17:30:31 #84
363374 Regilio_
Witte Neger
pi_221099120
Die mensen die doneren ook :') :') :').

¤261 op het moment van schrijven, zal nog wel oplopen :') _O-
OH NOES!!1*&@^!!*@!!@$*^!!!!!!!!
  zaterdag 20 juni 2026 @ 17:35:48 #85
363374 Regilio_
Witte Neger
pi_221099145
quote:
Wat voor kronkel in je harses moet je ook hebben dat je minderjarige meisjes gaat aandouwen, dat ook nog filmpt en OOK NOG online zet om geld mee te verdienen :{ :{.

Mag hopen dat ie binnenkort van youtube gedonderd wordt en op zijn minst bij Opsporing Verzocht langs komt ook.

Edit: het doet hem allemaal maar weinig vooralsnog blijkbaar :') :


[ Bericht 1% gewijzigd door Regilio_ op 20-06-2026 17:53:44 ]
OH NOES!!1*&@^!!*@!!@$*^!!!!!!!!
pi_221099285
Dit is tenminste wel een succestopic geworden van @dikkedaniel
  zaterdag 20 juni 2026 @ 18:41:53 #87
511221 Hetekip
Depressief
pi_221099545
Halpergod al die jaloerse mensen hier :')
Solly is retrench, hy hoort dit gister by sy baas
Vanaand gaan hy hom dronk suip en dan sy breins uitblaas
  zaterdag 20 juni 2026 @ 18:49:35 #88
363374 Regilio_
Witte Neger
pi_221099613
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 juni 2026 18:41 schreef Hetekip het volgende:
Halpergod al die jaloerse mensen hier :')
Tis maar waar je warm van wordt.
OH NOES!!1*&@^!!*@!!@$*^!!!!!!!!
pi_221099631
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 juni 2026 18:41 schreef Hetekip het volgende:
Halpergod al die jaloerse mensen hier :')
Jij krijgt sowieso een grote als je naast een basisschool loopt :')
  zaterdag 20 juni 2026 @ 18:58:17 #90
511221 Hetekip
Depressief
pi_221099774
quote:
1s.gif Op zaterdag 20 juni 2026 18:49 schreef Regilio_ het volgende:

[..]
Tis maar waar je warm van wordt.
Halper hoeft niet te werken. Halper neukt alleen maar wat. Mooi leven an sich.

quote:
0s.gif Op zaterdag 20 juni 2026 18:51 schreef OnzekereDude het volgende:

[..]
Jij krijgt sowieso een grote als je naast een basisschool loopt :')
Daarom ben ik leraar.
Solly is retrench, hy hoort dit gister by sy baas
Vanaand gaan hy hom dronk suip en dan sy breins uitblaas
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')