abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_221027190
quote:
1s.gif Op zaterdag 13 juni 2026 10:56 schreef OnzekereDude het volgende:

[..]
Dit is weer een subklacht, hij gaat alsmaar jonger van 22 naar 19, straks is het iemand van 16 die nog d'r middelbareschooldiploma moet behalen :') Ook al zijn ze jongvolwassen volgens de wet, het zijn ook nog kinderen hè, dus ik vind het wel walgelijk wat Halper doet :r

HalperNL kan je bijna PedoNL noemen met dit soort grensoverschrijdend gedrag.
Bas Visser is ook gewoon een vieze man hoor. Ik vind het soms ook ongemakkelijk om naar z´n vlogs te kijken.
pi_221027352
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 juni 2026 12:22 schreef dikkedaniel het volgende:

[..]
Bas Visser is ook gewoon een vieze man hoor. Ik vind het soms ook ongemakkelijk om naar z´n vlogs te kijken.
Straks is het geen Bas Visser meer, maar Bas V. En zijn gezicht wordt getoond op Opsporing Verzocht.
  zaterdag 20 juni 2026 @ 15:27:40 #78
363374 Regilio_
Witte Neger
pi_221098143


Open je nietsvermoedend youtube en jawel hoor: deze man is gewoon wederom live _O_ :')
OH NOES!!1*&@^!!*@!!@$*^!!!!!!!!
  Redactie Frontpage zaterdag 20 juni 2026 @ 16:34:17 #79
38148 crew  Innisdemon
pi_221098746
quote:
1s.gif Op zaterdag 13 juni 2026 10:56 schreef OnzekereDude het volgende:

[..]
Dit is weer een subklacht, hij gaat alsmaar jonger van 22 naar 19, straks is het iemand van 16 die nog d'r middelbareschooldiploma moet behalen :') Ook al zijn ze jongvolwassen volgens de wet, het zijn ook nog kinderen hè, dus ik vind het wel walgelijk wat Halper doet :r

HalperNL kan je bijna PedoNL noemen met dit soort grensoverschrijdend gedrag.
bijna, is het toverwoord
'Me' is géén bezittelijk voornaamwoord
pi_221098877
quote:
81s.gif Op zaterdag 20 juni 2026 15:27 schreef Regilio_ het volgende:
[ afbeelding ]

Open je nietsvermoedend youtube en jawel hoor: deze man is gewoon wederom live _O_ :')
Zou mijn dode kat er nog vanaf trappen, heb ook helemaal niets met Aziatische vrouwen

En ook niet met weebs en andere engnekken die na hun 14de nog tekenfilmpjes (anime) kijken
Iemand die haat heeft tegen Elon Musk gunt succesvolle Afrikanen het licht niet in de ogen en is een racist bigot.
pi_221098883
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 juni 2026 16:34 schreef Innisdemon het volgende:

[..]
bijna, is het toverwoord
Nou nu is het zeker PedoNL als je op de dumpert link klikt.
pi_221098896
quote:
81s.gif Op zaterdag 20 juni 2026 15:27 schreef Regilio_ het volgende:
[ afbeelding ]

Open je nietsvermoedend youtube en jawel hoor: deze man is gewoon wederom live _O_ :')
Nietsvermoedend u-huh.
Wer die Macht hat, bewegt sich in einem Milieu, das ihm nicht widersteht, ohne dass in der Menschenmasse um ihn herum irgendetwas dazu geeignet wäre, zwischen Impuls und Handlung den kleinen Abstand zu schaffen, in dem Raum für Denken bleibt.
  zaterdag 20 juni 2026 @ 17:30:31 #84
363374 Regilio_
Witte Neger
pi_221099120
Die mensen die doneren ook :') :') :').

¤261 op het moment van schrijven, zal nog wel oplopen :') _O-
OH NOES!!1*&@^!!*@!!@$*^!!!!!!!!
  zaterdag 20 juni 2026 @ 17:35:48 #85
363374 Regilio_
Witte Neger
pi_221099145
quote:
Wat voor kronkel in je harses moet je ook hebben dat je minderjarige meisjes gaat aandouwen, dat ook nog filmpt en OOK NOG online zet om geld mee te verdienen :{ :{.

Mag hopen dat ie binnenkort van youtube gedonderd wordt en op zijn minst bij Opsporing Verzocht langs komt ook.

Edit: het doet hem allemaal maar weinig vooralsnog blijkbaar :') :


[ Bericht 1% gewijzigd door Regilio_ op 20-06-2026 17:53:44 ]
OH NOES!!1*&@^!!*@!!@$*^!!!!!!!!
pi_221099285
Dit is tenminste wel een succestopic geworden van @dikkedaniel
  zaterdag 20 juni 2026 @ 18:41:53 #87
511221 Hetekip
Depressief
pi_221099545
Halpergod al die jaloerse mensen hier :')
Solly is retrench, hy hoort dit gister by sy baas
Vanaand gaan hy hom dronk suip en dan sy breins uitblaas
  zaterdag 20 juni 2026 @ 18:49:35 #88
363374 Regilio_
Witte Neger
pi_221099613
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 juni 2026 18:41 schreef Hetekip het volgende:
Halpergod al die jaloerse mensen hier :')
Tis maar waar je warm van wordt.
OH NOES!!1*&@^!!*@!!@$*^!!!!!!!!
pi_221099631
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 juni 2026 18:41 schreef Hetekip het volgende:
Halpergod al die jaloerse mensen hier :')
Jij krijgt sowieso een grote als je naast een basisschool loopt :')
  zaterdag 20 juni 2026 @ 18:58:17 #90
511221 Hetekip
Depressief
pi_221099774
quote:
1s.gif Op zaterdag 20 juni 2026 18:49 schreef Regilio_ het volgende:

[..]
Tis maar waar je warm van wordt.
Halper hoeft niet te werken. Halper neukt alleen maar wat. Mooi leven an sich.

quote:
0s.gif Op zaterdag 20 juni 2026 18:51 schreef OnzekereDude het volgende:

[..]
Jij krijgt sowieso een grote als je naast een basisschool loopt :')
Daarom ben ik leraar.
Solly is retrench, hy hoort dit gister by sy baas
Vanaand gaan hy hom dronk suip en dan sy breins uitblaas
  zaterdag 20 juni 2026 @ 19:28:40 #91
363374 Regilio_
Witte Neger
pi_221100471
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 juni 2026 18:58 schreef Hetekip het volgende:

[..]
Halper hoeft niet te werken. Halper neukt alleen maar wat. Mooi leven an sich.
[..]
Daarom ben ik leraar.
Minderjarigen batsen die gedwongen in de prostitutie zitten. Lekker man.
OH NOES!!1*&@^!!*@!!@$*^!!!!!!!!
  Moderator zaterdag 20 juni 2026 @ 19:34:41 #92
403652 crew  ChevyCaprice
Multidisciplinair simcoureur
pi_221100607
Godverdomme ik loop helemaal achter op de Halp

Binnenkort even proberen in te lopen dit is genot
Gerieflijke groeten, ChevyCaprice
Moderator DIG
Russell-supporter (LET'S GO GEORGE!) F1 Watcher
🇺🇦 Fight Fight Fight! 🇺🇦
  zaterdag 20 juni 2026 @ 19:45:08 #93
511221 Hetekip
Depressief
pi_221100843
quote:
1s.gif Op zaterdag 20 juni 2026 19:34 schreef ChevyCaprice het volgende:
Godverdomme ik loop helemaal achter op de Halp

Binnenkort even proberen in te lopen dit is genot
Halper god
Solly is retrench, hy hoort dit gister by sy baas
Vanaand gaan hy hom dronk suip en dan sy breins uitblaas
  zondag 21 juni 2026 @ 07:37:38 #94
483584 incel
they/them
pi_221105787
quote:
1s.gif Op zaterdag 20 juni 2026 17:35 schreef Regilio_ het volgende:

[..]
Wat voor kronkel in je harses moet je ook hebben dat je minderjarige meisjes gaat aandouwen, dat ook nog filmpt en OOK NOG online zet om geld mee te verdienen :{ :{.

Mag hopen dat ie binnenkort van youtube gedonderd wordt en op zijn minst bij Opsporing Verzocht langs komt ook.

Edit: het doet hem allemaal maar weinig vooralsnog blijkbaar :') :
[ afbeelding ]
Denken dat net 18 minderjarig is :')
  zondag 21 juni 2026 @ 09:20:51 #95
363374 Regilio_
Witte Neger
pi_221106006
quote:
0s.gif Op zondag 21 juni 2026 07:37 schreef incel het volgende:

[..]
Denken dat net 18 minderjarig is :')
Ja want als ze zeggen dat ze meerderjarig zijn zijn ze dat ook altijd natuurlijk. Zie video van dumpert.
OH NOES!!1*&@^!!*@!!@$*^!!!!!!!!
  zondag 21 juni 2026 @ 09:56:25 #96
483584 incel
they/them
pi_221106133
quote:
1s.gif Op zondag 21 juni 2026 09:20 schreef Regilio_ het volgende:

[..]
Ja want als ze zeggen dat ze meerderjarig zijn zijn ze dat ook altijd natuurlijk. Zie video van dumpert.
Het vertrouwensbeginsel zegt dat je er altijd van uit moet kunnen gaan dat men de waarheid spreekt.
  zondag 21 juni 2026 @ 09:58:03 #97
363374 Regilio_
Witte Neger
pi_221106140
quote:
0s.gif Op zondag 21 juni 2026 09:56 schreef incel het volgende:

[..]
Het vertrouwensbeginsel zegt dat je er altijd van uit moet kunnen gaan dat men de waarheid spreekt.
Hij is niet in de rechtbank hè.

Nóg niet _O-
OH NOES!!1*&@^!!*@!!@$*^!!!!!!!!
  zondag 21 juni 2026 @ 09:58:37 #98
483584 incel
they/them
pi_221106142
quote:
1s.gif Op zondag 21 juni 2026 09:58 schreef Regilio_ het volgende:

[..]
Hij is niet in de rechtbank hè.

Nóg niet _O-
Dan alsnog, als iemand zegt ik ben 18 dan is dat de waarheid tenzij het tegendeel is bewezen.
pi_221106173
quote:
0s.gif Op zondag 21 juni 2026 09:58 schreef incel het volgende:

[..]
Dan alsnog, als iemand zegt ik ben 18 dan is dat de waarheid tenzij het tegendeel is bewezen.
Dan steek jij maar je leuter in een meisje van 16 die tegen jou zegt dat ze 19 is. Eens kijken wat een rechtbank hiervan vindt, ik vermoed dat we je dan hier een tijd niet meer zie posten. :+
  zondag 21 juni 2026 @ 10:09:49 #100
483584 incel
they/them
pi_221106177
quote:
0s.gif Op zondag 21 juni 2026 10:09 schreef Basp1 het volgende:

[..]
Dan steek jij maar je leuter in een meisje van 16 die tegen jou zegt dat ze 19 is. Eens kijken wat een rechtbank hiervan vindt, ik vermoed dat we je dan hier een tijd niet meer zie posten. :+
16 is in Nederland gewoon legaal he
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')