Bas Visser is ook gewoon een vieze man hoor. Ik vind het soms ook ongemakkelijk om naar z´n vlogs te kijken.quote:Op zaterdag 13 juni 2026 10:56 schreef OnzekereDude het volgende:
[..]
Dit is weer een subklacht, hij gaat alsmaar jonger van 22 naar 19, straks is het iemand van 16 die nog d'r middelbareschooldiploma moet behalenOok al zijn ze jongvolwassen volgens de wet, het zijn ook nog kinderen hè, dus ik vind het wel walgelijk wat Halper doet
![]()
HalperNL kan je bijna PedoNL noemen met dit soort grensoverschrijdend gedrag.
Straks is het geen Bas Visser meer, maar Bas V. En zijn gezicht wordt getoond op Opsporing Verzocht.quote:Op zaterdag 13 juni 2026 12:22 schreef dikkedaniel het volgende:
[..]
Bas Visser is ook gewoon een vieze man hoor. Ik vind het soms ook ongemakkelijk om naar z´n vlogs te kijken.
bijna, is het toverwoordquote:Op zaterdag 13 juni 2026 10:56 schreef OnzekereDude het volgende:
[..]
Dit is weer een subklacht, hij gaat alsmaar jonger van 22 naar 19, straks is het iemand van 16 die nog d'r middelbareschooldiploma moet behalenOok al zijn ze jongvolwassen volgens de wet, het zijn ook nog kinderen hè, dus ik vind het wel walgelijk wat Halper doet
![]()
HalperNL kan je bijna PedoNL noemen met dit soort grensoverschrijdend gedrag.
Zou mijn dode kat er nog vanaf trappen, heb ook helemaal niets met Aziatische vrouwenquote:Op zaterdag 20 juni 2026 15:27 schreef Regilio_ het volgende:
[ afbeelding ]
Open je nietsvermoedend youtube en jawel hoor: deze man is gewoon wederom live![]()
Nietsvermoedend u-huh.quote:Op zaterdag 20 juni 2026 15:27 schreef Regilio_ het volgende:
[ afbeelding ]
Open je nietsvermoedend youtube en jawel hoor: deze man is gewoon wederom live![]()
Wat voor kronkel in je harses moet je ook hebben dat je minderjarige meisjes gaat aandouwen, dat ook nog filmpt en OOK NOG online zet om geld mee te verdienenquote:Op zaterdag 20 juni 2026 16:52 schreef OnzekereDude het volgende:
https://www.dumpert.nl/?selectedId=100154998_0c4a50a9![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Halper hoeft niet te werken. Halper neukt alleen maar wat. Mooi leven an sich.quote:
Daarom ben ik leraar.quote:Op zaterdag 20 juni 2026 18:51 schreef OnzekereDude het volgende:
[..]
Jij krijgt sowieso een grote als je naast een basisschool loopt
Minderjarigen batsen die gedwongen in de prostitutie zitten. Lekker man.quote:Op zaterdag 20 juni 2026 18:58 schreef Hetekip het volgende:
[..]
Halper hoeft niet te werken. Halper neukt alleen maar wat. Mooi leven an sich.
[..]
Daarom ben ik leraar.
Halper godquote:Op zaterdag 20 juni 2026 19:34 schreef ChevyCaprice het volgende:
Godverdomme ik loop helemaal achter op de Halp
Binnenkort even proberen in te lopen dit is genot
Denken dat net 18 minderjarig isquote:Op zaterdag 20 juni 2026 17:35 schreef Regilio_ het volgende:
[..]
Wat voor kronkel in je harses moet je ook hebben dat je minderjarige meisjes gaat aandouwen, dat ook nog filmpt en OOK NOG online zet om geld mee te verdienen![]()
.
Mag hopen dat ie binnenkort van youtube gedonderd wordt en op zijn minst bij Opsporing Verzocht langs komt ook.
Edit: het doet hem allemaal maar weinig vooralsnog blijkbaar:
[ afbeelding ]
Ja want als ze zeggen dat ze meerderjarig zijn zijn ze dat ook altijd natuurlijk. Zie video van dumpert.quote:
Het vertrouwensbeginsel zegt dat je er altijd van uit moet kunnen gaan dat men de waarheid spreekt.quote:Op zondag 21 juni 2026 09:20 schreef Regilio_ het volgende:
[..]
Ja want als ze zeggen dat ze meerderjarig zijn zijn ze dat ook altijd natuurlijk. Zie video van dumpert.
Hij is niet in de rechtbank hè.quote:Op zondag 21 juni 2026 09:56 schreef incel het volgende:
[..]
Het vertrouwensbeginsel zegt dat je er altijd van uit moet kunnen gaan dat men de waarheid spreekt.
Dan alsnog, als iemand zegt ik ben 18 dan is dat de waarheid tenzij het tegendeel is bewezen.quote:Op zondag 21 juni 2026 09:58 schreef Regilio_ het volgende:
[..]
Hij is niet in de rechtbank hè.
Nóg niet
Dan steek jij maar je leuter in een meisje van 16 die tegen jou zegt dat ze 19 is. Eens kijken wat een rechtbank hiervan vindt, ik vermoed dat we je dan hier een tijd niet meer zie posten.quote:Op zondag 21 juni 2026 09:58 schreef incel het volgende:
[..]
Dan alsnog, als iemand zegt ik ben 18 dan is dat de waarheid tenzij het tegendeel is bewezen.
16 is in Nederland gewoon legaal hequote:Op zondag 21 juni 2026 10:09 schreef Basp1 het volgende:
[..]
Dan steek jij maar je leuter in een meisje van 16 die tegen jou zegt dat ze 19 is. Eens kijken wat een rechtbank hiervan vindt, ik vermoed dat we je dan hier een tijd niet meer zie posten.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |