abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_221106257
quote:
0s.gif Op zondag 21 juni 2026 10:09 schreef incel het volgende:

[..]
16 is in Nederland gewoon legaal he
Vrij bizar dat dat legaal is trouwens
  zondag 21 juni 2026 @ 10:35:55 #102
483584 incel
they/them
pi_221106282
quote:
0s.gif Op zondag 21 juni 2026 10:29 schreef MultiBanaan het volgende:

[..]
Vrij bizar dat dat legaal is trouwens
Ik heb het ook niet bedacht
  zondag 21 juni 2026 @ 13:10:38 #103
393893 Hyaenidae
Haaien-idee
pi_221108362
Wat een lieve jongen, ik kende Bas niet maar ik gun hem het allerbeste.
En veel neukgenot met jonge meiden.
pindazakje
pi_221108387
quote:
14s.gif Op zondag 21 juni 2026 10:35 schreef incel het volgende:

[..]
Ik heb het ook niet bedacht
Meer bewijs dat de hogere echelon van onze samenleving een stel pedofielen zijn die elkaars bloed opdrinken _O-
  Redactie Frontpage zondag 21 juni 2026 @ 13:41:15 #105
38148 crew  Innisdemon
pi_221108510
quote:
0s.gif Op zondag 21 juni 2026 13:15 schreef OnzekereDude het volgende:

[..]
Meer bewijs dat de hogere echelon van onze samenleving een stel pedofielen zijn die elkaars bloed opdrinken _O-
Een stel 'is'
'Me' is géén bezittelijk voornaamwoord
  Redactie Frontpage zondag 21 juni 2026 @ 13:42:59 #106
38148 crew  Innisdemon
pi_221108520
quote:
1s.gif Op zaterdag 13 juni 2026 10:40 schreef OnzekereDude het volgende: Wie financieert een willekeurige man die wat vrouwen zit te ballen als hobby _O- _O-.
.
jij blijkbaar. Je bent zo goed op de hoogte.
'Me' is géén bezittelijk voornaamwoord
pi_221108653
quote:
1s.gif Op zondag 21 juni 2026 13:42 schreef Innisdemon het volgende:

[..]
jij blijkbaar. Je bent zo goed op de hoogte.
Ga jij de woorden in mijn mond leggen? _O-

Lekker mijn zinnen uit de context halen van een ander topic en het dan hier neerzetten. Wees meer creatief, aso dat je bent _O-
  Redactie Frontpage zondag 21 juni 2026 @ 14:02:42 #108
38148 crew  Innisdemon
pi_221108680
quote:
0s.gif Op zondag 21 juni 2026 13:59 schreef OnzekereDude het volgende:

[..]
Ga jij de woorden in mijn mond leggen? _O-

Lekker mijn zinnen uit de context halen van een ander topic en het dan hier neerzetten. Wees meer creatief, aso dat je bent _O-
Je laat je wel snel opfok!'en zeg. Eén keer een weerwoord, en meteen gaan schelden :')
'Me' is géén bezittelijk voornaamwoord
pi_221108721
quote:
0s.gif Op zondag 21 juni 2026 14:02 schreef Innisdemon het volgende:

[..]
Je laat je wel snel opfok!'en zeg. Eén keer een weerwoord, en meteen gaan schelden :')
Dat schelden noemen :')

Zit je te FOK!ken bij het bejaardentehuis ofzo _O-
  zondag 21 juni 2026 @ 15:43:28 #110
511221 Hetekip
Depressief
pi_221109566
quote:
0s.gif Op zondag 21 juni 2026 13:59 schreef OnzekereDude het volgende:

[..]
Ga jij de woorden in mijn mond leggen? _O-

Lekker mijn zinnen uit de context halen van een ander topic en het dan hier neerzetten. Wees meer creatief, aso dat je bent _O-
Hij heeft gewoon een punt. Ik roep halpergod iedereen doet moeilijk. Ik kijk zijn content niet, ondertussen volg jij het wel, dus help je hem relevant te zijn.

Kan je wel dom gaan redeneren tegen andere en ze uitmaken voor aso, maar eigenlijk ben je zelf gewoon een hypocriet mannetje.
Solly is retrench, hy hoort dit gister by sy baas
Vanaand gaan hy hom dronk suip en dan sy breins uitblaas
  maandag 22 juni 2026 @ 17:43:15 #111
363374 Regilio_
exTrEeM rEcHtS
pi_221119357
quote:
0s.gif Op zondag 21 juni 2026 15:43 schreef Hetekip het volgende:

[..]
Hij heeft gewoon een punt. Ik roep halpergod iedereen doet moeilijk. Ik kijk zijn content niet, ondertussen volg jij het wel, dus help je hem relevant te zijn.

Kan je wel dom gaan redeneren tegen andere en ze uitmaken voor aso, maar eigenlijk ben je zelf gewoon een hypocriet mannetje.


@ChevyCaprice
OH NOES!!1*&@^!!*@!!@$*^!!!!!!!!
  maandag 22 juni 2026 @ 18:05:48 #112
511221 Hetekip
Depressief
pi_221119492
quote:
1s.gif Op maandag 22 juni 2026 17:43 schreef Regilio_ het volgende:

[..]
[ afbeelding ]

@:ChevyCaprice
Het is gewoon wel een harde baas. 80% van alle haat jegens hem, is omdat hij het leven leeft dat zij ook willen maar niet durven.
Solly is retrench, hy hoort dit gister by sy baas
Vanaand gaan hy hom dronk suip en dan sy breins uitblaas
  Moderator maandag 22 juni 2026 @ 21:43:11 #113
403652 crew  ChevyCaprice
Multidisciplinair simcoureur
pi_221122302
quote:
1s.gif Op maandag 22 juni 2026 17:43 schreef Regilio_ het volgende:

[..]
[ afbeelding ]

@:ChevyCaprice
Eens met Halper.

Wat een stelletje agressieve toetsenbordhelden op dat Dumpert man. Schokkend!
Gerieflijke groeten, ChevyCaprice
Moderator DIG
Russell-supporter (LET'S GO GEORGE!) F1 Watcher
🇺🇦 Fight Fight Fight! 🇺🇦
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')