Ik heb het ook niet bedachtquote:Op zondag 21 juni 2026 10:29 schreef MultiBanaan het volgende:
[..]
Vrij bizar dat dat legaal is trouwens
Meer bewijs dat de hogere echelon van onze samenleving een stel pedofielen zijn die elkaars bloed opdrinkenquote:
Een stel 'is'quote:Op zondag 21 juni 2026 13:15 schreef OnzekereDude het volgende:
[..]
Meer bewijs dat de hogere echelon van onze samenleving een stel pedofielen zijn die elkaars bloed opdrinken
jij blijkbaar. Je bent zo goed op de hoogte.quote:Op zaterdag 13 juni 2026 10:40 schreef OnzekereDude het volgende: Wie financieert een willekeurige man die wat vrouwen zit te ballen als hobby
![]()
.
.
Ga jij de woorden in mijn mond leggen?quote:Op zondag 21 juni 2026 13:42 schreef Innisdemon het volgende:
[..]
jij blijkbaar. Je bent zo goed op de hoogte.
Je laat je wel snel opfok!'en zeg. Eén keer een weerwoord, en meteen gaan scheldenquote:Op zondag 21 juni 2026 13:59 schreef OnzekereDude het volgende:
[..]
Ga jij de woorden in mijn mond leggen?![]()
Lekker mijn zinnen uit de context halen van een ander topic en het dan hier neerzetten. Wees meer creatief, aso dat je bent
Dat schelden noemenquote:Op zondag 21 juni 2026 14:02 schreef Innisdemon het volgende:
[..]
Je laat je wel snel opfok!'en zeg. Eén keer een weerwoord, en meteen gaan schelden
Hij heeft gewoon een punt. Ik roep halpergod iedereen doet moeilijk. Ik kijk zijn content niet, ondertussen volg jij het wel, dus help je hem relevant te zijn.quote:Op zondag 21 juni 2026 13:59 schreef OnzekereDude het volgende:
[..]
Ga jij de woorden in mijn mond leggen?![]()
Lekker mijn zinnen uit de context halen van een ander topic en het dan hier neerzetten. Wees meer creatief, aso dat je bent
quote:Op zondag 21 juni 2026 15:43 schreef Hetekip het volgende:
[..]
Hij heeft gewoon een punt. Ik roep halpergod iedereen doet moeilijk. Ik kijk zijn content niet, ondertussen volg jij het wel, dus help je hem relevant te zijn.
Kan je wel dom gaan redeneren tegen andere en ze uitmaken voor aso, maar eigenlijk ben je zelf gewoon een hypocriet mannetje.
Het is gewoon wel een harde baas. 80% van alle haat jegens hem, is omdat hij het leven leeft dat zij ook willen maar niet durven.quote:
Eens met Halper.quote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |