SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Makkelijk eerste
Collectief een partij zenuwachtigquote:
We kunnen zien wie de cocototo niet leest.quote:Op dinsdag 18 februari 2025 20:25 schreef ashardalan het volgende:
GODVERGLOEIENDETERING!!!
Ik dacht dat ze om 9 uur zouden spelen...
Mooie tussenstand, hoe was de wedstrijd?
Correct, weet niet eens wat dat isquote:Op dinsdag 18 februari 2025 20:26 schreef Coco het volgende:
[..]
We kunnen zien wie de cocototo niet leest.
Of hij las juist versie 1.quote:Op dinsdag 18 februari 2025 20:26 schreef Coco het volgende:
[..]
We kunnen zien wie de cocototo niet leest.
Nah, had 21:00 in m'n hoofd & nooit gekeken of dat kloptequote:Op dinsdag 18 februari 2025 20:27 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Of hij las juist versie 1.
Dit stond in versie 1 van de CocoToto.quote:Op dinsdag 18 februari 2025 20:27 schreef ashardalan het volgende:
[..]
Nah, had 21:00 in m'n hoofd & nooit gekeken of dat klopte
Per definitiequote:Op dinsdag 18 februari 2025 20:28 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Dit stond in versie 1 van de CocoToto.
Geef gewoon @:Coco de schuld.
Ook in versie 1 stond het juist. Dat was een foutje van maxi-mus.quote:Op dinsdag 18 februari 2025 20:27 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Of hij las juist versie 1.
quote:Op dinsdag 18 februari 2025 20:25 schreef ashardalan het volgende:
GODVERGLOEIENDETERING!!!
Ik dacht dat ze om 9 uur zouden spelen...
Mooie tussenstand, hoe was de wedstrijd?
Ik zeg ook niet dat jij het gedaan hebt, ik zeg dat jij de schuld krijgt...quote:Op dinsdag 18 februari 2025 20:28 schreef Coco het volgende:
[..]
Ook in versie 1 stond het juist. Dat was een foutje van maxi-mus.
@RamboDirk en ik lusten nog wel een glaasje drinken.quote:Op dinsdag 18 februari 2025 20:29 schreef Coco het volgende:
Stop met fake news @:dombohetolifantje1
Laatste waarschuwing.
Polonaise in mijn ingewandenquote:Op dinsdag 18 februari 2025 20:29 schreef Nober het volgende:
Houden jullie het nog een beetje? Polonaise al ingezet?
Het is de stress.quote:Op dinsdag 18 februari 2025 20:29 schreef Coco het volgende:
Stop met fake news @:dombohetolifantje1
Laatste waarschuwing.
hulpje @Coco neemt de bestellingen op.quote:Op dinsdag 18 februari 2025 20:29 schreef Zipportal het volgende:
[..]
@:rambodirk en ik lusten nog wel een glaasje drinken.
Dat doet die toch altijd behalve wat zondagschoten/dribbels.quote:
quote:Op dinsdag 18 februari 2025 20:29 schreef Zipportal het volgende:
[..]
@:rambodirk en ik lusten nog wel een glaasje drinken.
Lijkt mij ookquote:Op dinsdag 18 februari 2025 20:32 schreef ashardalan het volgende:
[..]
Normaal gesproken krijg je daar toch gewoon een kaart voor?
Iedereen is naar de klote.quote:Op dinsdag 18 februari 2025 20:34 schreef RipCity het volgende:
Sommige spelers snappen nog niet wat te doen in 89+ als je voorstaat.
En dat blijft schandalig.quote:Op dinsdag 18 februari 2025 20:35 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Iedereen is naar de klote.
Milanoden lopen altijd weg?quote:Op dinsdag 18 februari 2025 20:36 schreef RipCity het volgende:
Ben je dan een nep fan als je nu naar huis gaat terwijl het nog kan.
We hebben 3 jaar lang gezien dat het anders kan.quote:
We hebben 3 jaar geleefd op een roze wolk.quote:Op dinsdag 18 februari 2025 20:36 schreef TweedeKlum het volgende:
[..]
We hebben 3 jaar lang gezien dat het anders kan.
Nee, gewoon de (bijna) perfecte combinatie van ploeg & stafquote:Op dinsdag 18 februari 2025 20:37 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
We hebben 3 jaar geleefd op een roze wolk.
Roze wolk dus.quote:Op dinsdag 18 februari 2025 20:38 schreef ashardalan het volgende:
[..]
Nee, gewoon de (bijna) perfecte combinatie van ploeg & staf
Dat moet de ondergrens zijn.quote:Op dinsdag 18 februari 2025 20:37 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
We hebben 3 jaar geleefd op een roze wolk.
Warm badquote:Op dinsdag 18 februari 2025 20:40 schreef Dven het volgende:
Fijn dat ik deze historische avond met jullie mee heb mogen maken!
Milambo rood, aldus RRijnmondquote:Op dinsdag 18 februari 2025 20:41 schreef Noorse_Kabeltrui het volgende:
Milan denkt zich nog terug te kunnen knokken
AC Milan of AS Roma?quote:Op dinsdag 18 februari 2025 20:41 schreef Zipportal het volgende:
[ afbeelding ]
Understand that AC Milan is a KUT CLUB.
Wat heeft hij gedaan dan?quote:Op dinsdag 18 februari 2025 20:44 schreef RipCity het volgende:
Dan ben je wel echt een GGZ'er als reed he
Die is trotsquote:
Iets doms lijkt me anders krijgt die geen rood he.quote:
Ligt helemaal aan de situatie, lijkt mequote:Op dinsdag 18 februari 2025 20:44 schreef RipCity het volgende:
[..]
Iets doms lijkt me anders krijgt die geen rood he.
MitchellGenotquote:Op dinsdag 18 februari 2025 20:46 schreef H.FR het volgende:
Read maar terug laten lopen. Idioot. Nu heb je geen rechtsback.
Joris naar Lausanne of waar zitten die lui?quote:Op dinsdag 18 februari 2025 20:46 schreef H.FR het volgende:
We kunnen Joris toch van stal halen?quote:Op dinsdag 18 februari 2025 20:46 schreef H.FR het volgende:
quote:Op dinsdag 18 februari 2025 20:47 schreef TweedeKlum het volgende:
[..]
Joris naar Lausanne of waar zitten die lui?
GMTAquote:Op dinsdag 18 februari 2025 20:48 schreef DaMart het volgende:
[..]
We kunnen Joris toch van stal halen?.
Huh wat?quote:Op dinsdag 18 februari 2025 20:48 schreef DaMart het volgende:
[..]
We kunnen Joris toch van stal halen?.
Leek op een discussie met Leao. Was eigenlijk weinig aan de hand.quote:Op dinsdag 18 februari 2025 20:46 schreef H.FR het volgende:
Grafstemming in de studio met drie Ajacieden genot.quote:Op dinsdag 18 februari 2025 20:48 schreef klaasweetalles het volgende:
marco DE GROOTSTE AC MILAN FAN IS INEENS voor feyenoord hahahah![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Die krijgt nu een pak slaag van Conceicao en daarna van Zlatan.quote:Op dinsdag 18 februari 2025 20:51 schreef RAVW het volgende:
Gimnez zal nu wel denken was ik nu maar bij Feyenoord gebleven.
Dan had ik nog mee gedaan.![]()
Heel fijne speler inderdaad. Valt op door niet op te vallen.quote:Op dinsdag 18 februari 2025 20:50 schreef CR7 het volgende:
Overigens wel heel blij met Moder! Prima aankoop, zeker voor 1,5 miljoen.
Hij moet gewoon met zijn ploeggenoten feest vieren in plaats van naar tegenstanders toe lopen.quote:Op dinsdag 18 februari 2025 20:49 schreef bbuddybb het volgende:
[..]
Leek op een discussie met Leao. Was eigenlijk weinig aan de hand.
Ik denk dat iemand anders dat krijgt.quote:Op dinsdag 18 februari 2025 20:51 schreef CR7 het volgende:
[..]
Die krijgt nu een pak slaag van Conceicao en daarna van Zlatan.
Minder dan de 11 miljoen die hij voor ons verdiend heeft met zijn trefferquote:Op dinsdag 18 februari 2025 20:53 schreef ashardalan het volgende:
Wat heeft die Carranza gekost, btw?
Transfervrij.quote:Op dinsdag 18 februari 2025 20:53 schreef ashardalan het volgende:
Wat heeft die Carranza gekost, btw?
Beelen rechtsbackquote:Op dinsdag 18 februari 2025 20:54 schreef klaasweetalles het volgende:
je moet hopen dat trauner weer fit wordt
dan kan beelen op rechtsback of anders die costiricaan
quote:Op dinsdag 18 februari 2025 20:55 schreef DaMart het volgende:
[..]
Onze huisjurist, die al menig schorsing ongedaan gemaakt heeft gekregen.
totaal heb je nu ongeveer 70 miljoen binnengehaald in de Cl volgens de berichtenquote:Op dinsdag 18 februari 2025 20:58 schreef alopio het volgende:
Wtf zeg, dit kan gewoon niet. Met dit elftal deze prestatie, echt bizar. Goes geknokt maar wtf
Hallooo 11 miljoen!
Toen was het de 2e groepsfase en niet de 8e finale, geloof ik.. (al kun je dat ook als laatste 16 zien)quote:
WIJ ZIJN FEYENOORD!quote:Op dinsdag 18 februari 2025 20:59 schreef Scorpie het volgende:
Ik wil vooral @:klaasweetalles feliciteren
Don Dennis zal het wel weer door de plee spoelen komende zomer.quote:Op dinsdag 18 februari 2025 20:59 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
totaal heb je nu ongeveer 70 miljoen binnengehaald in de Cl volgens de berichten
Geniet ervan maatje deze avond is van julliequote:Op dinsdag 18 februari 2025 21:00 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
WIJ ZIJN FEYENOORD!
WIJ ZIJN DE BESTE!
Jeetje, meeste mensen hier zaten toen waarschijnlijk nog op de basisschool.quote:
Arsenal of Inter.quote:Op dinsdag 18 februari 2025 21:01 schreef klaasweetalles het volgende:
wie kan onze volgende tegenstander worden
hopelijk loten we gunstig
Ik weet het nog, Somaliagod.quote:Op dinsdag 18 februari 2025 21:01 schreef Sherlock_Holmes het volgende:
[..]
Jeetje, meeste mensen hier zaten toen waarschijnlijk nog op de basisschool.
Onbekend nog, voor zover ik weetquote:Op dinsdag 18 februari 2025 21:02 schreef Paul het volgende:
Waarom kreeg nog een Feyenoorder rood na afloop
Dat was zo in 2008.quote:Op dinsdag 18 februari 2025 21:01 schreef Sherlock_Holmes het volgende:
[..]
Een enkele op Harvard.quote:Op dinsdag 18 februari 2025 21:01 schreef Sherlock_Holmes het volgende:
[..]
geef dan maar interquote:
1 man vindt dat leuk.quote:Op dinsdag 18 februari 2025 20:57 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Hotdogs voor 40 dollar. @:powerloungen
Read in ieder geval niet.quote:Op dinsdag 18 februari 2025 21:03 schreef CR7 het volgende:
Benieuwd welke spelers er in de 1/8e finales kunnen worden ingezet.
Volgens VI: "Givairo Read krijgt nog een rode kaart na een schermutseling met Rafael Leo, die zelf geel kreeg. Bijzonder."quote:
Nu ik het terug lees, was dat met de goal van Somalia in de laatste wedstrijd van1e groepsfase. Die naam heb ik nog wel onthoudenquote:Op dinsdag 18 februari 2025 21:01 schreef Sherlock_Holmes het volgende:
[..]
de volgende wedstrijd gaat om 12,5 miljoen plus winstpremiesquote:een plek in de kwartfinale 12,5 miljoen
Leek mij dat de scheidsrechter beide spelers rood gaf trouwens.. al maakt dat voor Feyenoord toch niks uitquote:Op dinsdag 18 februari 2025 21:05 schreef ashardalan het volgende:
[..]
Volgens VI: "Givairo Read krijgt nog een rode kaart na een schermutseling met Rafael Leo, die zelf geel kreeg. Bijzonder."
Graadje of -2 en een hoop vierkante koppen.quote:Op dinsdag 18 februari 2025 21:08 schreef Dven het volgende:
Wat is de actuele situatie bij de Hofpleinvijver?
Ah joh lagaan.quote:Op dinsdag 18 februari 2025 21:12 schreef De_Kraam het volgende:
[ x ]
Ik vind dit normaal een fijne podcast maar dit kan toch niet jongons.
beginners gelukquote:Op dinsdag 18 februari 2025 21:00 schreef RAVW het volgende:
IK hoor nog mensen zeggen dat Feyenoord niet te zoeken had in de Champions League ...
LOL
Ze hebben er al aardig wat grote uitgeschakeld ...
Zoals ik kan zien staat hij er niet middenin en probeert aan de scheids voor te doen dat er iemand een elleboog heeft uitgedeeldquote:Op dinsdag 18 februari 2025 21:14 schreef Qarrad het volgende:
[ x ]
Beetje beetje van opstootje met Read
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |