Nieuwsgierig nuquote:Op donderdag 20 februari 2025 10:22 schreef Sarabi het volgende:
Goedemorgen
(Ongeduldig) aan het wachten op een pakketje dat hopelijk ons leven op de komende festivals nog wat makkelijker maakt.
Daarna boodschappen doen en vanavond naar een Algemene Leden Vergadering.
Wow. Je post heb ik gemist.quote:Op donderdag 20 februari 2025 07:15 schreef Candaasje het volgende:
![]()
Brand de straat, rond 3 uur vannacht ontstaan. We werden wakker van knallen en licht, en ik hoorde/zag nog geen sirenes terwijl de vlammen hoog uitsloegen en een auto ook mee ging, dus gelijk 112 gebeld en snel in m’n kleding geschoten. Gelukkig betrof het een loods en een auto, er zijn geen huizen tot as vergaan en geen gewonden (er wonen wel mensen schuin boven de loods).
Dus met drie brandweerwagens en de hele straat wakker werd het een wat korte nacht. En we zitten zonder stroom, want er elektriciteitshuisje is vergaan. Stedin is al bezig.
Gelukkig niet teveel MRI’s gepland vandaag (neuroloog moet vanmiddag weg).
Dus zo op het werk maar twee bakken koffie achterover gooien vrees ik
De vloer is prima. Nemen wij over.quote:Op donderdag 20 februari 2025 08:59 schreef Kaatje1 het volgende:
Mogge!
Hoe ziet het nieuwe huis er leeg uit? Moet er veel gedaan worden? Schilderen/vloer?
En alle huidige meubels passen? Niet te groot maar ook niet te klein?quote:Op donderdag 20 februari 2025 11:19 schreef AnneX het volgende:
[..]
De vloer is prima. Nemen wij over.
De schilder begint volgende week dinsdag.
Nu worden stellingen besteld voor in het ‘magazijn’. 😂
En 2 kantoorkasten voor in de werkkamer. 😉
Veels te groot 🙃quote:Op donderdag 20 februari 2025 11:23 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
En alle huidige meubels passen? Niet te groot maar ook niet te klein?
Ja maar...quote:Op woensdag 19 februari 2025 18:42 schreef MadMaster het volgende:
Het wordt nu dus geen cruise meer, maar een fly-drive naar de Noorse fjorden.
Iedereen blij…
Waar moet ik nu mijn SEO-blik op richtenquote:Op donderdag 2 januari 2025 15:24 schreef flipsen het volgende:
Kijk, altijd handig zo'n SC... men zoekt tegenwoordig dus op "auto rondreis" ipv Fly Drive? Dat neem ik even mee in mijn SEO kladblok
Ik wacht eerst de snack van @Dr_Flash wel af, ik ben nog niet overtuigd van een vaartocht in welke vorm dan ook...quote:Op donderdag 20 februari 2025 08:14 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Nu verkenningsrondje met de auto, volgend jaar Hurti
Aangezien ik eerst naar een bestemming moet vliegen is de 'fly' wel van belang.quote:Op donderdag 20 februari 2025 12:22 schreef flipsen het volgende:
En dan nog even dit...
[..]
Ja maar...
[..]
Waar moet ik nu mijn SEO-blik op richtenFly-drive of auto rondreis?
Ik werk altijd op bipsdagquote:
Wegens geen rijbewijs kregen bij het zoeken naar een rondreis beide opties geen vinkje.quote:Op donderdag 20 februari 2025 12:22 schreef flipsen het volgende:
En dan nog even dit...
[..]
Ja maar...
[..]
Waar moet ik nu mijn SEO-blik op richtenFly-drive of auto rondreis?
Eensquote:Op donderdag 20 februari 2025 12:29 schreef Dr_Flash het volgende:
Bootje varen is geweldigOf het nou een pontje over de IJssel is of een cruiseferry over de Noordzee
De kont van het kameel.quote:
En dan wel janken omdat in veel landen mannen en vrouwen niet dezelfde rechten hebben, maar wel stoppen met daarmee helpenquote:Op donderdag 20 februari 2025 12:57 schreef borisz het volgende:
Zit de beleidsbrief van Klever te leze mbt Ontwikkelingshulp. Tis weer om te.
Wist natuurlijk al dat dit eraan zat te komen. Het nieuwe beleid is totaal niet in ons belang...
(overigens ontwikkelingssamenwerking hebben we altijd gedaan 'uit ons belang', daar is in bijna 80 jaar weinig aan veranderd)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja ook dat is om te janken.quote:Op donderdag 20 februari 2025 13:33 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
En dan wel janken omdat in veel landen mannen en vrouwen niet dezelfde rechten hebben, maar wel stoppen met daarmee helpen
Echt wat een kneuzen kabinet. Je weet ondertussen niet meer wie de ergste is. Vandaar staatbook Wiersma bovenaan het lijstje. “Peer reviewed” stuk….door 1 peer.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Maken jullie wel eens bier opnieuw? Wanneer het enorm populair is?quote:Op donderdag 20 februari 2025 15:24 schreef Sarabi het volgende:
Pakketje is binnen en omdertussen ook eem afvuldatum van ons nieuee bier gekregenOver 3 weken kunnen we weer gaan bezorgen.
En dus ook ruim op tijd voor ons eerste 3 daagse festival van dit jaar. Voor het eerst hebben we 10 verschillende bieren op voorraad om te schenken
Daar beginnen we nu een beetje over na te denkenquote:Op donderdag 20 februari 2025 15:28 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Maken jullie wel eens bier opnieuw? Wanneer het enorm populair is?
De citytrip klinkt prima.quote:Op donderdag 20 februari 2025 16:36 schreef Dr_Flash het volgende:
Nja. Die citytrip van mij gaat dus niet door. En we hebben een enquête uit gedaan met de vraag wat er niet aan deugde.
En dan krijg je dus een enorme shitbucket over je heen. Ik weet zelf ook niet wat ik ervan verwacht had
En dan alleen maar gezeik krijgen "als we het zelf geregeld hadden was het goedkoper geweest!"quote:Op donderdag 20 februari 2025 16:42 schreef AnneX het volgende:
Je kunt je ook als reisagent laten inhuren. En de programmaboekjes verkopen.
Dat zeggen ze toch ook niet tegen flipsen!?quote:Op donderdag 20 februari 2025 16:46 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
En dan alleen maar gezeik krijgen "als we het zelf geregeld hadden was het goedkoper geweest!"![]()
Klote mensen
Wedden van welquote:Op donderdag 20 februari 2025 16:47 schreef AnneX het volgende:
[..]
Dat zeggen ze toch ook niet tegen flipsen!?
quote:Op donderdag 20 februari 2025 16:47 schreef Dr_Flash het volgende:
Er was er nota bene eentje uit de PV zelf die kwam met "ik heb het uitgezocht en ik kan het voor 25 euro minder met eigen vervoer!"
Ja moet je wel even 2000 km zelf rijden en gratis benzine uit de lucht halen. Mafkees. Ga je schamen.
Weinig, gelukkigquote:
Tsss laat die het dan zelf maar doenquote:Op donderdag 20 februari 2025 16:47 schreef Dr_Flash het volgende:
Er was er nota bene eentje uit de PV zelf die kwam met "ik heb het uitgezocht en ik kan het voor 25 euro minder met eigen vervoer!"
Ja moet je wel even 2000 km zelf rijden en gratis benzine uit de lucht halen. Mafkees. Ga je schamen.
Iwanius?quote:Op donderdag 20 februari 2025 17:56 schreef yvonne het volgende:
Hé hoi. Ik kwam deze tegen, dat is toch dinges, hoe heet hij ook al weer
https://www.instagram.com/cigarmannl?igsh=bTRkdTBnZWExOXJ0
?
Ja!quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |