Eens! Altijd jammer he, zo’n onvolledige pollquote:
Op naar het jankloketquote:
quote:Op woensdag 19 februari 2025 15:00 schreef Cat-astrophe het volgende:
Eens! Altijd jammer he, zo’n onvolledige poll
Exact. Eerste cruise hadden we binnenhut. We kwamen er snel achter dat we geen binnenhut mensen zijn.quote:Op woensdag 19 februari 2025 12:23 schreef flipsen het volgende:
Balkon kost (flink) extra en toen mijn vrouw erop stond dat we een balkonhut zouden boeken verklaarde ik haar voor gek, maar beste keuze ever. Zo veel lekkerder om die "privé" extra ruimte te hebben, zonder opgesloten te zitten in je kamer. Have fun!!
Kan Noorwegen dat aan!?quote:Op woensdag 19 februari 2025 15:27 schreef Dr_Flash het volgende:
Gaan wij ook eens samen naar Noorwegen Catjen?
Zo veel mogelijk kokos idd!quote:Op woensdag 19 februari 2025 14:56 schreef derLudolf het volgende:
Kokosrollen, rest vind ik naar matig
Laatste klanten hadden een zak AH dropmix meegenomen. De eerste dag nog braaf 20 dropjes gegeten, volgende dat iets meer, dag erna was de zak (400gr) leegquote:
Goorlie de poorliequote:Op woensdag 19 februari 2025 15:38 schreef Tele6 het volgende:
Die drie- en vijfdekkers kan je uit elkaar pulken
Wat? Gaat @AnneX verhuizen?quote:Op dinsdag 18 februari 2025 22:15 schreef Kaatje1 het volgende:
Spannend @:annex Hoe lang hebben jullie in het huidige huis gewoond?
Da’s best wel warm. Had je dit gehoopt of verwacht? Ga je hier nu brood en pizza’s in bakken?quote:Op woensdag 19 februari 2025 15:33 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
Maar eens kijken hoe mijn antieke broodoven het doet.
quote:Op woensdag 19 februari 2025 17:06 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Wat? Gaat @:annex verhuizen?Weg uit dat leuke huisje? Naar iets met meer plek voor MnX om dingen te verzamelen?
Gefeliciteerd met de sleuteldag!quote:Op woensdag 19 februari 2025 18:23 schreef AnneX het volgende:
[..]Daarvoor kom jij dus uit lurkstand 😉
Hoest daaro?
Ja, en vanmiddag de sleutels. Met verhuismateriaal gesleept mn. catering.
Een eigen gordijn proef opgehangen voor de lengte.
De mannen hebben een loeizware tafel naar binnen gesleept .
Nu een pannenkoek buiten de deur.
# kapot
Mw. MM wil ook al een tijdje cruisen richting de Noorse fjorden.quote:Op woensdag 19 februari 2025 15:27 schreef Dr_Flash het volgende:
Gaan wij ook eens samen naar Noorwegen Catjen?
Ja gehoopt op heet heter heetst. Nu vier broden in deze oven gebakken, één goed gelukt en één waarschijnlijk eetbaar.quote:Op woensdag 19 februari 2025 18:11 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Da’s best wel warm. Had je dit gehoopt of verwacht? Ga je hier nu brood en pizza’s in bakken?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.We have far more in common than that which devides us..
quote:Op woensdag 19 februari 2025 19:23 schreef Kaatje1 het volgende:
Nieuw keukenspeeltje in huis, een tortillapers. Voor de eerste keer ben ik niet ontevreden. T was erg lekker, maar ze mogen nog wat dunnerVoor een eerste keer ziet het er al erg lekker uit!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Net thuis van uiteten met mijn moeder. Een andere gast kreeg een van onze bieren geschonken en toen moest in onverwachts toelichting geven![]()
HURTIGRUTEN HURTIGRUTEN HURTIGRUTEN!quote:Op woensdag 19 februari 2025 18:42 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Mw. MM wil ook al een tijdje cruisen richting de Noorse fjorden.
Ik wilde haar dat dit jaar voor haar verjaardag cadeau doen, maar van het idee dat er 2000 passagiers aan boord zijn, kreeg ik het Spaans benauwd. Een beetje hut kost ook zo ruim ¤4000 per persoon, terwijl je feitelijk aan boord opgesloten zit en je je daar helemaal scheel betaald aan drank, voedsel en activiteiten.
Het wordt nu dus geen cruise meer, maar een fly-drive naar de Noorse fjorden.
Iedereen blij…
Je mag noemen wat je wil, maar het gaat geen cruise worden…quote:Op woensdag 19 februari 2025 19:59 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
HURTIGRUTEN HURTIGRUTEN HURTIGRUTEN!
Had ik HURTIGRUTEN al genoemd?
Waarom dat onderscheid?quote:Niks tegen (na ja, beetje, want milieu wordt er niet blij van) een drijvend hotel op zee maar in de fjorden misstaan ze echt.
Nou, lurkstand…..meer een “laten we weer eens inloggen”-momentjequote:Op woensdag 19 februari 2025 18:23 schreef AnneX het volgende:
[..]Daarvoor kom jij dus uit lurkstand 😉
Hoest daaro?
Ja, en vanmiddag de sleutels. Met verhuismateriaal gesleept mn. catering.
Een eigen gordijn proef opgehangen voor de lengte.
De mannen hebben een loeizware tafel naar binnen gesleept .
Nu een pannenkoek buiten de deur.
# kapot
Hurtigruten is dan ook geen cruiseschip maar een postboot.quote:Op woensdag 19 februari 2025 20:11 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Je mag noemen wat je wil, maar het gaat geen cruise worden…
[..]
Waarom dat onderscheid?
OK, maar ook dat gaan we niet doen…quote:Op woensdag 19 februari 2025 22:56 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Hurtigruten is dan ook geen cruiseschip maar een postboot.
Onderscheid: maximaal 1000 passagiers (en ruimte om je auto mee te nemen) vs minimaal 2000 passagiers en een pretpark op je dak.
Kleine boot neemt niet alle sfeer en uitzicht in het fjord weg. Drijvende stad doet dat wel.
That’s the spirit.quote:Op donderdag 20 februari 2025 07:58 schreef Tele6 het volgende:
Goedemorgen
Lekker onrustig geslapen. M'n hoofd zal alles van gisteren wel hebben moeten verwerken.
Vanochtend weer lesgeven. Collega die de docent van het vak is, is nog weg voor z'n noodgeval maar ik denk dat we het prima redden zonder hem
Toe aan weekend
Nu verkenningsrondje met de auto, volgend jaar Hurtiquote:Op donderdag 20 februari 2025 07:37 schreef MadMaster het volgende:
[..]
OK, maar ook dat gaan we niet doen…
Hij heet Bram Knolquote:Op donderdag 20 februari 2025 08:01 schreef AnneX het volgende:
@:Lonaa Adres van de slager? Eind mei zijn wij daar.
Ook weer in land der levenden na 12 uur aan één stuk slaap. Echt!
Een zg. vrije dag nu. Alhoewel inpakken enzo.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
Oh ga je nou met hem?quote:Op donderdag 20 februari 2025 08:14 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Nu verkenningsrondje met de auto, volgend jaar Hurti
quote:Op donderdag 20 februari 2025 09:04 schreef sigme het volgende:
Mogge!
Hier op kantoor beleven we ook avonturen. Kamelenjacht
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.wie heeft dat bedacht
We have far more in common than that which devides us..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |