Eens! Altijd jammer he, zo’n onvolledige pollquote:
Op naar het jankloketquote:
quote:Op woensdag 19 februari 2025 15:00 schreef Cat-astrophe het volgende:
Eens! Altijd jammer he, zo’n onvolledige poll
Exact. Eerste cruise hadden we binnenhut. We kwamen er snel achter dat we geen binnenhut mensen zijn.quote:Op woensdag 19 februari 2025 12:23 schreef flipsen het volgende:
Balkon kost (flink) extra en toen mijn vrouw erop stond dat we een balkonhut zouden boeken verklaarde ik haar voor gek, maar beste keuze ever. Zo veel lekkerder om die "privé" extra ruimte te hebben, zonder opgesloten te zitten in je kamer. Have fun!!
Kan Noorwegen dat aan!?quote:Op woensdag 19 februari 2025 15:27 schreef Dr_Flash het volgende:
Gaan wij ook eens samen naar Noorwegen Catjen?
Zo veel mogelijk kokos idd!quote:Op woensdag 19 februari 2025 14:56 schreef derLudolf het volgende:
Kokosrollen, rest vind ik naar matig
Laatste klanten hadden een zak AH dropmix meegenomen. De eerste dag nog braaf 20 dropjes gegeten, volgende dat iets meer, dag erna was de zak (400gr) leegquote:
Goorlie de poorliequote:Op woensdag 19 februari 2025 15:38 schreef Tele6 het volgende:
Die drie- en vijfdekkers kan je uit elkaar pulken
Wat? Gaat @AnneX verhuizen?quote:Op dinsdag 18 februari 2025 22:15 schreef Kaatje1 het volgende:
Spannend @:annex Hoe lang hebben jullie in het huidige huis gewoond?
Da’s best wel warm. Had je dit gehoopt of verwacht? Ga je hier nu brood en pizza’s in bakken?quote:Op woensdag 19 februari 2025 15:33 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
Maar eens kijken hoe mijn antieke broodoven het doet.
quote:Op woensdag 19 februari 2025 17:06 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Wat? Gaat @:annex verhuizen?Weg uit dat leuke huisje? Naar iets met meer plek voor MnX om dingen te verzamelen?
Gefeliciteerd met de sleuteldag!quote:Op woensdag 19 februari 2025 18:23 schreef AnneX het volgende:
[..]Daarvoor kom jij dus uit lurkstand 😉
Hoest daaro?
Ja, en vanmiddag de sleutels. Met verhuismateriaal gesleept mn. catering.
Een eigen gordijn proef opgehangen voor de lengte.
De mannen hebben een loeizware tafel naar binnen gesleept .
Nu een pannenkoek buiten de deur.
# kapot
Mw. MM wil ook al een tijdje cruisen richting de Noorse fjorden.quote:Op woensdag 19 februari 2025 15:27 schreef Dr_Flash het volgende:
Gaan wij ook eens samen naar Noorwegen Catjen?
Ja gehoopt op heet heter heetst. Nu vier broden in deze oven gebakken, één goed gelukt en één waarschijnlijk eetbaar.quote:Op woensdag 19 februari 2025 18:11 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Da’s best wel warm. Had je dit gehoopt of verwacht? Ga je hier nu brood en pizza’s in bakken?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.We have far more in common than that which devides us..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |