SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totaIe scoreIijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor aIIe maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nuI gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar JanuariOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
MAND!quote:Well, life can be a riot
I can be the pilot provided that it's private
I got the world to worry about![]()
sja is gewoon stelen hequote:Op dinsdag 18 februari 2025 17:31 schreef ToT het volgende:
[..]
Was gisteren iets op een nieuwssite over iemand die voor het werk bij Appie moest winkelen of zo, en die drukte alle spaarpunten zelf achterover.
Dat werd ontslag en volgens mij een forse terugvordering van de waarde van die punten of whatever. (Ben ff kwijt hoe het allemaal ook al weer precies zat.)Uw ADH vitamine Worst
Met vriendelijke groenten![]()
Dat was het niet eens, had andere dingen te doen vanmiddagquote:Op dinsdag 18 februari 2025 17:30 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Tsja.. krijg je als je teveel bolkt hèWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
tot morgen?? ik ben er morgen helemaal nietquote:Op dinsdag 18 februari 2025 17:35 schreef ToT het volgende:
[..]
"Geachte klant/collega, ik bolk u hierbij de moeder.
Gr gr en tot morgen!
Worst."![]()
![]()
![]()
Uw ADH vitamine Worst
quote:Op dinsdag 18 februari 2025 17:35 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
tot morgen?? ik ben er morgen helemaal niet![]()
![]()
![]()
Beterrrrrrrrrrrr!!!!
![]()
Beste mailer,quote:Op dinsdag 18 februari 2025 17:35 schreef ToT het volgende:
[..]
"Geachte klant/collega, ik bolk u hierbij de moeder.
Gr gr en tot morgen!
Worst."
Ik ben niet aanwezig. Bel me alleen bij een worst case scenario.
Bolk!
hema![]()
Maar je bent wel bereikbaar toch? Ze mogen je een appje sturen toch als ze je dringend nodig hebben?quote:Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Een feature die je relatie kan verpesten met één letter.![]()
zo belangrijk ben ik niet joh, dus telefoon uitquote:Op dinsdag 18 februari 2025 17:37 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Maar je bent wel bereikbaar toch? Ze mogen je een appje sturen toch als ze je dringend nodig hebben?Uw ADH vitamine Worst
De stoomoven staat aan
Don't follow me. I am lost too
.
When everything feels like the movies
Yeah, you bleed just to know you're alive![]()
"Ja maar als we je bellen is het ALTIJD belangrijk"quote:Op dinsdag 18 februari 2025 17:36 schreef JustinK het volgende:
[..]
Beste mailer,
Ik ben niet aanwezig. Bel me alleen bij een worst case scenario.
Bolk!
hemaAutocorrect
(zelfst. naamw.)
Ze bekijken het maar!quote:Op dinsdag 18 februari 2025 17:37 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Maar je bent wel bereikbaar toch? Ze mogen je een appje sturen toch als ze je dringend nodig hebben?![]()
Fruitmand?Don't follow me. I am lost too
.
En bedankt voor de herinnering aan deze irritatie van vroeger!quote:Op dinsdag 18 februari 2025 17:38 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
"Ja maar als we je bellen is het ALTIJD belangrijk"![]()
![]()
Ik dacht dat Frits al lang in het hiernamaals was...Don't follow me. I am lost too
.
Ik zit nu die salade naar binnen te werken.quote:Op dinsdag 18 februari 2025 17:38 schreef ToT het volgende:
[..]
Wij eten hier gestoomde broccoli!Komt wel erg dichtbij zo...
Hmmhm, een pizza is wel even wat lekkerder
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
At mijn ex ook weleensquote:Op dinsdag 18 februari 2025 17:38 schreef ToT het volgende:
[..]
![]()
Ook lekker.quote:Op dinsdag 18 februari 2025 17:38 schreef ToT het volgende:
[..]
Met een sausje?Don't follow me. I am lost too
.
Ik zit er helaas middenin, in dit soort gedoe.quote:Op dinsdag 18 februari 2025 17:39 schreef ToT het volgende:
[..]
En bedankt voor de herinnering aan deze irritatie van vroeger!Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Ah lekker!!quote:Op dinsdag 18 februari 2025 17:40 schreef Lovely het volgende:
[..]
Pasta carbonara
[..]
Thnx!
Jij ook straks
Ik had een salade
Smile, it's free therapy.sinterklaaskapoentje
![]()
Wie komt er alle jaren...![]()
Saladequote:Op dinsdag 18 februari 2025 17:39 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ik zit nu die salade naar binnen te werken.
Hmmhm, een pizza is wel even wat lekkerdereen van de weinige dingen die ik echt niet eet
:')![]()
Ook lekkerquote:Op dinsdag 18 februari 2025 17:40 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Ah lekker!!
Ik had een salade
"Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
Ik zit mezelf hier trouwens te stomen!quote:Op dinsdag 18 februari 2025 17:39 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ik zit nu die salade naar binnen te werken.
Hmmhm, een pizza is wel even wat lekkerder
Luchtvochtigheid hikte tegen de 30% aan dankzij de airco.
Luchtbevochtiger aangeslingerd!![]()
![]()
Ik was sinds half augustus bijna elke werkdag bereikbaar, dan moeten ze niet opeens morgen komen met shit he
Uw ADH vitamine Worst
quote:Op dinsdag 18 februari 2025 17:40 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ik zit er helaas middenin, in dit soort gedoe.Dat is kut....
![]()
Met dressing en stukjes kaas. Het is op zich te doen, vooral met soep erbij.quote:Op dinsdag 18 februari 2025 17:41 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Saladeeen van de weinige dingen die ik echt niet eet
Het past in het kader van gezonder en minder....Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Ja de lucht is best droog. Ik hoefde vanochtend niet eens de autoruiten te krabben, en het was iets van -6 graden.quote:Op dinsdag 18 februari 2025 17:41 schreef ToT het volgende:
[..]
Ik zit mezelf hier trouwens te stomen!
Luchtvochtigheid hikte tegen de 30% aan dankzij de airco.
Luchtbevochtiger aangeslingerd!Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Een feature die je relatie kan verpesten met één letter.sinterklaaskapoentje
![]()
Ik kan sla en tomaat wel op een hamburger of turkse pizza maar niet zo losquote:Op dinsdag 18 februari 2025 17:42 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Met dressing en stukjes kaas. Het is op zich te doen, vooral met soep erbij.
Het past in het kader van gezonder en minder....:')![]()
Dat zet ik altijd meteen uit.quote:Op dinsdag 18 februari 2025 17:11 schreef RedShoe het volgende:
[..]
Het bekende: op vakantie gaan en dan na 100 km twijfelen of her koffiezetapparaat uit is...
En anders gaat t vanzelf uit na een paar minuten.![]()
![]()
Een salade van bleekselderij, rode druiven, creme fraiche en nog wat andere meuk kan verdomd lekker zijn!Ben ff kwijt wat er verder nog meer in zat!
![]()
![]()
Zondag moest ik wel ff krabben, maar de auto stond daar dan ook echt in de schaduw, maar dan nog ging het er heel makkelijk van af.quote:Op dinsdag 18 februari 2025 17:43 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ja de lucht is best droog. Ik hoefde vanochtend niet eens de autoruiten te krabben, en het was iets van -6 graden.![]()
![]()
ik vind het nu al niet lekker klinkenquote:Op dinsdag 18 februari 2025 17:43 schreef ToT het volgende:
Een salade van bleekselderij, rode druiven, creme fraiche en nog wat andere meuk kan verdomd lekker zijn!Ben ff kwijt wat er verder nog meer in zat!
Uw ADH vitamine Worst
Ben je er wel eens om teruggereden?quote:Op dinsdag 18 februari 2025 17:11 schreef RedShoe het volgende:
[..]
Het bekende: op vakantie gaan en dan na 100 km twijfelen of her koffiezetapparaat uit is...Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Ben je bewust bezig met beter eten?quote:Op dinsdag 18 februari 2025 17:42 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Met dressing en stukjes kaas. Het is op zich te doen, vooral met soep erbij.
Het past in het kader van gezonder en minder....
Smile, it's free therapy.![]()
had nog aan mijn zak gekrabd, komt wel heel dichtbij zoUw ADH vitamine Worst
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op dinsdag 18 februari 2025 17:45 schreef JustinK het volgende:
[..]
GekkieSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Bewuster.....quote:Op dinsdag 18 februari 2025 17:45 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Ben je bewust bezig met beter eten?![]()
Een paar kilo kwijtraken lijkt me wel verstandig.Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Het recept zal op basis hiervan vast wel te googlen zijn.quote:Op dinsdag 18 februari 2025 17:44 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
ik vind het nu al niet lekker klinken![]()
![]()
Ja als je zo dik bent welquote:Op dinsdag 18 februari 2025 17:46 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Bewuster.....![]()
Een paar kilo kwijtraken lijkt me wel verstandig.![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Smile, it's free therapy.![]()
Wil ik ook doen, ik ben duidelijk een stuk zwaarder geworden in de afgelopen paar maand.quote:Op dinsdag 18 februari 2025 17:46 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Bewuster.....![]()
Een paar kilo kwijtraken lijkt me wel verstandig.
De familie van mijn ex begon laatst spontaan te videobellen om gewoon ff hoi te zeggen, maar hen viel het ook al op!![]()
![]()
ik kan niet tegen salades met fruit (vruchtgroente daargelaten)quote:Op dinsdag 18 februari 2025 17:46 schreef ToT het volgende:
[..]
Het recept zal op basis hiervan vast wel te googlen zijn.
een dressing met citroensap als uitzonderingUw ADH vitamine Worst
quote:Op dinsdag 18 februari 2025 17:46 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Ja als je zo dik bent wel![]()
ZellufSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Nouja, dik.... Ik ben vrij groot, dus dan valt het minder op.quote:
Maar komende zomer onder de 100 kg uitkomen zou mooi zijn.Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Oeh. En dat tegen een dame.....quote:
Jij durft
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Niet happen!! GG !quote:Op dinsdag 18 februari 2025 17:48 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Nouja, dik.... Ik ben vrij groot, dus dan valt het minder op.
Maar komende zomer onder de 100kg uitkomen zou mooi zijn.
als je je maar fijn voelt in je lichaam lijkt me belangrijker
Ik weet wie het zegtquote:Op dinsdag 18 februari 2025 17:48 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Oeh. En dat tegen een dame.....
Jij durft![]()
Ow sorry iph'tje van mequote:Op dinsdag 18 februari 2025 17:49 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
PSSSTT dat zou je niet verraden![]()
![]()
![]()
Op de PreiStation 5?quote:Op dinsdag 18 februari 2025 17:50 schreef StevenHyde het volgende:
Zo preischotel gemaakt die ook nog te eten was. Nu ff gamen![]()
Wat wordt er gegamed vandaag?quote:Op dinsdag 18 februari 2025 17:50 schreef StevenHyde het volgende:
Zo preischotel gemaakt die ook nog te eten was. Nu ff gamen![]()
een soort @AardappelSchotelquote:Op dinsdag 18 februari 2025 17:50 schreef StevenHyde het volgende:
Zo preischotel gemaakt die ook nog te eten was. Nu ff gamenUw ADH vitamine Worst
quote:Op dinsdag 18 februari 2025 17:51 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
blijkbaar ben jij dan toch ook kleinals dat je iph is
1m80, komt perfect uit
![]()
![]()
Hahaha nee de 4quote:
En tevens net zo'n led verlichtingsstrip van 10 meter opgehangen op de kamer van mijn dochter. Deed dat ding het niet en ging het na 3 sec knipperen ipv dat je met de afstandsbediening kleuren en bepaalde modus kon kiezen.Bastognekoeken koekoek jonguh!![]()
Ja ik kan toch niet alles wetenquote:Op dinsdag 18 februari 2025 17:52 schreef hemarookworst het volgende:
niet weten wat een iph of ibh is
Ik ookquote:Op dinsdag 18 februari 2025 17:52 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
ja dan zie ik het wel voor me![]()
![]()
Dus ik voelde me direct weer tiny en lau gvd gvd kertverlichting.....
Maar toen ik zo'n app installeerde en daarmee bestuurde toen deed ie het erna gelukkig ook met de afstandsbediening. Dochter helemaal blij nu.Bastognekoeken koekoek jonguh!![]()
Okee okee, ik taai wel weer af!quote:Op dinsdag 18 februari 2025 17:53 schreef JustinK het volgende:
[..]
Maak er meteen maar wat schunnigs van
(ff buurten!)
![]()
O, juist, dan kan ik wel invullen waar ibh voor staat.Autocorrect
(zelfst. naamw.)
quote:quote:Op vrijdag 15 januari 2016 17:16 schreef hemarookworst het volgende:
Haha belde ik laatste de Primarkt
Vroeg ik: Is dit de preimarkt?
Medewerkster: Ja
Ik: Hoeveel kost een prei?
Medewerkster: ???
Hihihihahahahahohohoho![]()
![]()
Uw ADH vitamine Worst
Laterzquote:Op dinsdag 18 februari 2025 17:54 schreef ToT het volgende:
[..]
Okee okee, ik taai wel weer af!
(ff buurten!)
![]()
![]()
Ik ga morgen wel hamburgers bakken. Benieuwd welke grapjes jullie daarover in petto hebbenBastognekoeken koekoek jonguh!![]()
Broodje hamburgerquote:Op dinsdag 18 februari 2025 17:55 schreef StevenHyde het volgende:
Ik ga morgen wel hamburgers bakken. Benieuwd welke grapjes jullie daarover in petto hebben
.
Kaas?Don't follow me. I am lost too
.
Nee dat is een serieuze zaakquote:Op dinsdag 18 februari 2025 17:55 schreef StevenHyde het volgende:
Ik ga morgen wel hamburgers bakken. Benieuwd welke grapjes jullie daarover in petto hebben![]()
Airfryer staat aan
.
Yeah, you bleed just to know you're alivesinterklaaskapoentje
![]()
Lekkerquote:Op dinsdag 18 februari 2025 17:55 schreef StevenHyde het volgende:
Ik ga morgen wel hamburgers bakken. Benieuwd welke grapjes jullie daarover in petto hebben
:')![]()
Ik ga wel bij @StevenHyde etenquote:Op dinsdag 18 februari 2025 18:03 schreef JustinK het volgende:
[..]
Ga je ook morgen bij Steven eten?![]()
![]()
Ik reserveer wel voor een kinderfeestje bij de mcdonalds. Mogen jullie allemaal komen en de "jarige" mocht dan de hamburgers bakken weet ik nog.Bastognekoeken koekoek jonguh!![]()
OOOO MYYY GAWDDDD!!!!quote:Op dinsdag 18 februari 2025 18:05 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
HEEEEEEEE aapjeeeeeee!!!!!!!!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
BIRTIE![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Oh dat klinkt leukquote:Op dinsdag 18 februari 2025 18:06 schreef StevenHyde het volgende:
Ik reserveer wel voor een kinderfeestje bij de mcdonalds. Mogen jullie allemaal komen en de "jarige" mocht dan de hamburgers bakken weet ik nog.Mag ik dan jarig zijn ?
![]()
![]()
JAAAAAAAAA HET IS WAAAAAAARRRRquote:
HET ALLERLEUKSTE AAPJE IS ER WEER WHOEHOOEEEEEEEE YEAAAAHHHHHHHHHHH
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
.
Uh ja je kan beter nu afvragen wanneer nietquote:Op dinsdag 18 februari 2025 18:07 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
JAAAAAAAAA HET IS WAAAAAAARRRR
HET ALLERLEUKSTE AAPJE IS ER WEER WHOEHOOEEEEEEEE YEAAAAHHHHHHHHHHH
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Maar ehh?HALOOTJES BIRTIE
![]()
![]()
Partyhard
.
te weinig nogquote:Op dinsdag 18 februari 2025 18:07 schreef Aapje30 het volgende:
[..]
Uh ja je kan beter nu afvragen wanneer niet![]()
Maar ehh?
[ link | afbeelding ] HALOOTJES BIRTIE [ link | afbeelding ]![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
HELLLEUW AAPJEEEEEE
![]()
![]()
![]()
![]()
HAHAAAAAA![]()
![]()
![]()
.
dat moet meer dus??quote:Op dinsdag 18 februari 2025 18:08 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
te weinig nog![]()
[ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ][ afbeelding ]HELLLEUW AAPJEEEEEE [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ]![]()
BIRTIE
![]()
![]()
Wat een feest![]()
![]()
![]()
![]()
.
JAAAAAAAAAAAAAAquote:![]()
![]()
![]()
![]()
.
Nooitquote:Op dinsdag 18 februari 2025 18:08 schreef Aapje30 het volgende:
Jussie zou zich wel dood irriteren aan mij
oh WACHT! Ergeren![]()
![]()
quote:Op dinsdag 18 februari 2025 18:09 schreef Aapje30 het volgende:
[..]
dat moet meer dus??![]()
[ link | afbeelding ][ link | afbeelding ][ link | afbeelding ][ link | afbeelding ][ link | afbeelding ]BIRTIE [ link | afbeelding ][ link | afbeelding ][ link | afbeelding ]![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
HIII!!! DIIII !! HOOOO!!!
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Kijk dit zijn wij en @greysbones in de autoquote:Op dinsdag 18 februari 2025 18:10 schreef Kissingbird het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
![]()
[ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ]
HIII!!! DIIII !! HOOOO!!!
[ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ]![]()
![]()
![]()
Een hele volle auto....Autocorrect
(zelfst. naamw.)
quote:Op dinsdag 18 februari 2025 18:11 schreef Aapje30 het volgende:
[..]
Kijk dit zijn wij en @:greysbones in de auto[ link | afbeelding ]
![]()
![]()
![]()
Ziet er gezellig uit![]()
|dit zijn wij ook
Wij zijn toch gezelligquote:Op dinsdag 18 februari 2025 18:12 schreef Kissingbird het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
Ziet er gezellig uit![]()
| [ afbeelding ] dit zijn wij ook![]()
![]()
![]()
![]()
He!!! noemt @gebrokenglas ons viesdik?quote:Op dinsdag 18 februari 2025 18:12 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Noem je ons nu indirect alle 3 dik?![]()
![]()
![]()
nee nee neequote:Op dinsdag 18 februari 2025 18:12 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Noem je ons nu indirect alle 3 dik?![]()
![]()
.
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
hier liggen we bij @greysbones in het zwembad :quote:Op dinsdag 18 februari 2025 18:12 schreef Aapje30 het volgende:
[..]
Wij zijn toch gezellig [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 18 februari 2025 18:13 schreef Aapje30 het volgende:
[..]
He!!! noemt @:gebrokenglas ons viesdik?![]()
![]()
In de vijver bedoel je.quote:Op dinsdag 18 februari 2025 18:13 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
hier liggen we bij @:greysbones in het zwembad : [ afbeelding ]Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Hey @Lovely is haar boekje aan het lezen in de zonquote:Op dinsdag 18 februari 2025 18:13 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
hier liggen we bij @:greysbones in het zwembad : [ afbeelding ]![]()
![]()
quote:Op dinsdag 18 februari 2025 18:14 schreef Aapje30 het volgende:
[..]
Hey @:lovely is haar boekje aan het lezen in de zon
Was t maar echt zulk weer
* gebrokenglas duikt weg onder de tafelquote:Op dinsdag 18 februari 2025 18:13 schreef Aapje30 het volgende:
[..]
He!!! noemt @:gebrokenglas ons viesdik?Autocorrect
(zelfst. naamw.)
De zon scheen wel vandaag... Het was een prachtige dag eigenlijk.quote:Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Kijk uitquote:Op dinsdag 18 februari 2025 18:14 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
* gebrokenglas duikt weg onder de tafel![]()
![]()
Nou echt wel.. de kou heb ik wel weer gehad.. vandaag was t ook brrquote:Op dinsdag 18 februari 2025 18:15 schreef Aapje30 het volgende:
[..]
Ja zou er alles voor over hebben!"Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
Heeft ze een zwembad in de tuin?quote:
Wat luxe
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Ja dat was wel fijn.. de hele week gelukkigquote:Op dinsdag 18 februari 2025 18:15 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
De zon scheen wel vandaag... Het was een prachtige dag eigenlijk.
Daar weten we je te vindenquote:Op dinsdag 18 februari 2025 18:14 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
* gebrokenglas duikt weg onder de tafel
Van de zomer ga ik ook een zwembad kopen. Als het lekker weer is af en toe even in het zwembad plonzen.Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Vond het wel flink koud vandaag buiten.quote:Op dinsdag 18 februari 2025 18:15 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
De zon scheen wel vandaag... Het was een prachtige dag eigenlijk.Smile, it's free therapy.![]()
O maar dan kruip ik snel aan de andere kant van de tafel weer eronder uit en verstop me ergens anders.quote:Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Die windquote:Op dinsdag 18 februari 2025 18:17 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Vond het wel flink koud vandaag buiten.![]()
![]()
Jup al lekker in geplonsdquote:Op dinsdag 18 februari 2025 18:15 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Heeft ze een zwembad in de tuin?
Wat luxe
we will find youquote:Op dinsdag 18 februari 2025 18:17 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
O maar dan kruip ik snel aan de andere kant van de tafel weer eronder uit en verstop me ergens anders.![]()
![]()
Met een lekker drankje erbijquote:Op dinsdag 18 februari 2025 18:16 schreef gebrokenglas het volgende:
Van de zomer ga ik ook een zwembad kopen. Als het lekker weer is af en toe even in het zwembad plonzen.
Vannacht wordt het net zo koud als afgelopen nacht maar dan komen er mooie temperaturen aan....quote:Op dinsdag 18 februari 2025 18:17 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Vond het wel flink koud vandaag buiten.
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
precies. 🥤quote:Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Niet happen is overdreven he.quote:Op dinsdag 18 februari 2025 17:49 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Niet happen!! GG !
als je je maar fijn voelt in je lichaam lijkt me belangrijker
Minder en bewuster happen @gebrokenglas![]()
![]()
Afgelopen jaar weinig gebruik gemaakt van het zwembad hier.quote:Op dinsdag 18 februari 2025 18:16 schreef gebrokenglas het volgende:
Van de zomer ga ik ook een zwembad kopen. Als het lekker weer is af en toe even in het zwembad plonzen.Smile, it's free therapy.![]()
Die had ik ooit als sig: meer hapjes is meer stapjes.quote:Op dinsdag 18 februari 2025 18:18 schreef maily het volgende:
[..]
Niet happen is overdreven he.
Minder en bewuster happen @:gebrokenglas
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
quote:Op dinsdag 18 februari 2025 18:18 schreef maily het volgende:
[..]
Niet happen is overdreven he.
Minder en bewuster happen @:gebrokenglas![]()
quote:Op dinsdag 18 februari 2025 18:19 schreef Aapje30 het volgende:
[..]
[ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ]![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
To find somebody is one thing - to apprehend him as well, that's quite another challenge .....quote:
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
quote:Op dinsdag 18 februari 2025 18:20 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
[ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ]![]()
![]()
Ik heb gereserveerd bij de mc. Heb gezegd dat ik 7 jaar ga worden morgen jippieeeBastognekoeken koekoek jonguh!![]()
Spann0nd!!quote:Op dinsdag 18 februari 2025 18:21 schreef StevenHyde het volgende:
Ik heb gereserveerd bij de mc. Heb gezegd dat ik 7 jaar ga worden morgen jippieee7 jaar alweer !
![]()
grote ietwat corpulente man op leeftijdquote:Op dinsdag 18 februari 2025 18:20 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
To find somebody is one thing - to catch him as well, that's quite another challenge .....![]()
![]()
Komt goed
allemaal happy meals dusquote:Op dinsdag 18 februari 2025 18:21 schreef StevenHyde het volgende:
Ik heb gereserveerd bij de mc. Heb gezegd dat ik 7 jaar ga worden morgen jippieee
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Oeh wat een feestquote:Op dinsdag 18 februari 2025 18:21 schreef StevenHyde het volgende:
Ik heb gereserveerd bij de mc. Heb gezegd dat ik 7 jaar ga worden morgen jippieee![]()
* proest *quote:Op dinsdag 18 februari 2025 18:21 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
grote ietwat corpulente man op leeftijd![]()
![]()
Komt goed
eh ja, ik ben even stil hiervan, en weet niet wat ik hierop zal zeggen.
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Kjoet hequote:Op dinsdag 18 februari 2025 18:22 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
awww die is schattig.......![]()
[ afbeelding ]![]()
![]()
Bastogneburgerquote:Op dinsdag 18 februari 2025 18:21 schreef StevenHyde het volgende:
Ik heb gereserveerd bij de mc. Heb gezegd dat ik 7 jaar ga worden morgen jippieee
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Nu denkt iedereen dat ik dik ben.
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Viesvetdikquote:Op dinsdag 18 februari 2025 18:23 schreef gebrokenglas het volgende:
Nu denkt iedereen dat ik dik ben.![]()
![]()
quote:Op dinsdag 18 februari 2025 18:22 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
* proest *
eh ja, ik ben even stil hiervan, en weet niet wat ik hierop zal zeggen.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
yesss
Als je zelf maar weet dat je dat niet bentquote:Op dinsdag 18 februari 2025 18:23 schreef gebrokenglas het volgende:
Ik weet een nieuwequote:Op dinsdag 18 februari 2025 18:19 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Die had ik ooit als sig: meer hapjes is meer stapjes.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik denk nietsquote:Op dinsdag 18 februari 2025 18:23 schreef gebrokenglas het volgende:
Er is hier een nieuwe pizzeria geopend en dan echt eentje die er goed uit ziet ipv zoveelste 13 in een dozijn shoarmazaakpizza
Uw ADH vitamine Worst
Nee hoor.quote:Op dinsdag 18 februari 2025 18:23 schreef gebrokenglas het volgende:
Nu denkt iedereen dat ik dik ben.![]()
![]()
Snel een pozza halenquote:Op dinsdag 18 februari 2025 18:24 schreef hemarookworst het volgende:
Er is hier een nieuwe pizzeria geopend en dan echt eentje die er goed uit ziet ipv zoveelste 13 in een dozijn shoarmazaakpizza
Dat zeker niet, want we eten geen friet hier, maar patat.quote:
Dan zou het wellicht nog patatviesdik zin. Maar wat óók niet klopt
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
inderdaad, even de kwaliteit controleren.quote:Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Niet meer helemaal naar centrum afreizen voor goede pizza
Uw ADH vitamine Worst
Als de tijd maar kloptquote:Op dinsdag 18 februari 2025 18:25 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Dat zeker niet, want we eten geen friet hier, maar patat.
Dan zou het wellicht nog patatviesdik zin. Maar wat óók niet klopt
Ja en dan even verslag doen hier in dtsquote:Op dinsdag 18 februari 2025 18:25 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
inderdaad, even de kwaliteit polsen.
Ook nog.... Da's nog beter!quote:Op dinsdag 18 februari 2025 18:25 schreef hemarookworst het volgende:
Niet meer helemaal naar centrum afreizen voor goede pizzaAutocorrect
(zelfst. naamw.)
Groot of klein?quote:Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Zin in shoarmapizza nu
Maargoed morgen naar de mac dus maar ff koest houdenBastognekoeken koekoek jonguh!![]()
Ben nog nooit in een pizzeria geweestquote:Op dinsdag 18 februari 2025 18:24 schreef hemarookworst het volgende:
quote:Op dinsdag 18 februari 2025 18:29 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ben nog nooit in een pizzeria geweest
Winnaar FOK-Eredivisie-Toto 2025![]()
Ik ook niet. Of maximaal 2x ofzo.quote:Op dinsdag 18 februari 2025 18:29 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Pizza liet ik altijd bezorgen, of ik haal diepvries.Autocorrect
(zelfst. naamw.)
quote:Op dinsdag 18 februari 2025 18:27 schreef Kissingbird het volgende:
[..]![]()
voor jou dit: [ afbeelding ]
![]()
![]()
Oh goed bezigquote:Op dinsdag 18 februari 2025 18:32 schreef Shii het volgende:
[..]
Ja hoor, net klaar met werk gelukkig. Voel jij je alweer beter?
Nee nog niet echt, vandaag naar de huisarts geweest.![]()
Oh dat is balen.quote:Op dinsdag 18 februari 2025 18:33 schreef Aapje30 het volgende:
[..]
Oh goed bezig
Nee nog niet echt, vandaag naar de huisarts geweest.Hopelijk gaat het snel beter met je.
![]()
![]()
Waarom naar de huis arts? Of voor de benauwdheid?quote:Op dinsdag 18 februari 2025 18:33 schreef Aapje30 het volgende:
[..]
Oh goed bezig
Nee nog niet echt, vandaag naar de huisarts geweest.
Dankje komt vast goedquote:Op dinsdag 18 februari 2025 18:33 schreef Shii het volgende:
[..]
Oh dat is balen.Hopelijk gaat het snel beter met je.
![]()
![]()
pizzeria naar jou brengen danquote:Op dinsdag 18 februari 2025 18:29 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Uw ADH vitamine Worst
Ben heel benauwd en mega erg hoofdpijn en hoesten. Daarom naar de huisarts die heeft even alles getest en opgemetenquote:Op dinsdag 18 februari 2025 18:34 schreef Lovely het volgende:
[..]
Waarom naar de huis arts? Of voor de benauwdheid?![]()
Ik hou niet van pizza, heel heel af en toe als ik echt geen zin heb in koken en kan niets bedenken om te eten koop ik er zo een in de supermarkt, van dr Oetker dacht ik die heeft een andere bodemquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ja uit de diepvries haal ik ook wel eens, maar hooguit 2x per jaar of zoquote:Op dinsdag 18 februari 2025 18:30 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ik ook niet. Of maximaal 2x ofzo.
Pizza liet ik altijd bezorgen, of ik haal diepvries.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ah ok.. en nu dan iets gekregen voor de benauwdheid en hoesten?quote:Op dinsdag 18 februari 2025 18:35 schreef Aapje30 het volgende:
[..]
Ben heel benauwd en mega erg hoofdpijn en hoesten. Daarom naar de huisarts die heeft even alles getest en opgemeten"Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
BietenbolkIk heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen![]()
Ja heb een pufje gekregen en prednison, moet over 6 weken naar de praktijk ondersteuner voor een longtestquote:Op dinsdag 18 februari 2025 18:36 schreef Lovely het volgende:
[..]
Ah ok.. en nu dan iets gekregen voor de benauwdheid en hoesten?![]()
Sow prednison is geen pretjequote:Op dinsdag 18 februari 2025 18:36 schreef Aapje30 het volgende:
[..]
Ja heb een pufje gekregen en prednison, moet over 6 weken naar de praktijk ondersteuner voor een longtest![]()
Bepaald nietquote:Op dinsdag 18 februari 2025 18:37 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
Sow prednison is geen pretje![]()
![]()
Dan was het wel pretjenisonquote:Op dinsdag 18 februari 2025 18:37 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
Sow prednison is geen pretje![]()
![]()
quote:Op dinsdag 18 februari 2025 18:37 schreef Aapje30 het volgende:
[..]
[ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ]
Hopelijk helpt hetquote:Op dinsdag 18 februari 2025 18:36 schreef Aapje30 het volgende:
[..]
Ja heb een pufje gekregen en prednison, moet over 6 weken naar de praktijk ondersteuner voor een longtest
Beterschap
Attentie hooikoortspatiënten: vanaf donderdag zijn de omstandigheden weer ideaal voor pollen in de lucht. Bio-informaticus Nemi Dorst legt uit waardoor hooikoorts steeds vroeger in het jaar voorkomt en welke oorzaken meespelen.
https://www.nu.nl/binnenl(...)-je-dan-maar-op.html"Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
maar je bent toch wel ooit uit eten geweest in een pizzeria met fam ofzoquote:Op dinsdag 18 februari 2025 18:35 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik hou niet van pizza, heel heel af en toe als ik echt geen zin heb in koken en kan niets bedenken om te eten koop ik er zo een in de supermarkt, van dr Oetker dacht ik die heeft een andere bodemWinnaar FOK-Eredivisie-Toto 2025![]()
oei nu alweer!quote:Op dinsdag 18 februari 2025 18:38 schreef Lovely het volgende:
Attentie hooikoortspatiënten: vanaf donderdag zijn de omstandigheden weer ideaal voor pollen in de lucht. Bio-informaticus Nemi Dorst legt uit waardoor hooikoorts steeds vroeger in het jaar voorkomt en welke oorzaken meespelen.
https://www.nu.nl/binnenl(...)-je-dan-maar-op.htmlSmile, it's free therapy.![]()
Waar is kree eigenlijk? Hij was zo aan het shinen gister (op zijn eigen manier)
Bastognekoeken koekoek jonguh!
Forum Opties Forumhop: Hop naar: