SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totaIe scoreIijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor aIIe maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nuI gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar JanuariOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
MAND!quote:Well, life can be a riot
I can be the pilot provided that it's private
I got the world to worry about![]()
sja is gewoon stelen hequote:Op dinsdag 18 februari 2025 17:31 schreef ToT het volgende:
[..]
Was gisteren iets op een nieuwssite over iemand die voor het werk bij Appie moest winkelen of zo, en die drukte alle spaarpunten zelf achterover.
Dat werd ontslag en volgens mij een forse terugvordering van de waarde van die punten of whatever. (Ben ff kwijt hoe het allemaal ook al weer precies zat.)Uw ADH vitamine Worst
Met vriendelijke groenten![]()
Dat was het niet eens, had andere dingen te doen vanmiddagquote:Op dinsdag 18 februari 2025 17:30 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Tsja.. krijg je als je teveel bolkt hèWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
tot morgen?? ik ben er morgen helemaal nietquote:Op dinsdag 18 februari 2025 17:35 schreef ToT het volgende:
[..]
"Geachte klant/collega, ik bolk u hierbij de moeder.
Gr gr en tot morgen!
Worst."![]()
![]()
![]()
Uw ADH vitamine Worst
quote:Op dinsdag 18 februari 2025 17:35 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
tot morgen?? ik ben er morgen helemaal niet![]()
![]()
![]()
Beterrrrrrrrrrrr!!!!
![]()
Beste mailer,quote:Op dinsdag 18 februari 2025 17:35 schreef ToT het volgende:
[..]
"Geachte klant/collega, ik bolk u hierbij de moeder.
Gr gr en tot morgen!
Worst."
Ik ben niet aanwezig. Bel me alleen bij een worst case scenario.
Bolk!
hema![]()
Maar je bent wel bereikbaar toch? Ze mogen je een appje sturen toch als ze je dringend nodig hebben?quote:Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Een feature die je relatie kan verpesten met één letter.![]()
zo belangrijk ben ik niet joh, dus telefoon uitquote:Op dinsdag 18 februari 2025 17:37 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Maar je bent wel bereikbaar toch? Ze mogen je een appje sturen toch als ze je dringend nodig hebben?Uw ADH vitamine Worst
De stoomoven staat aan
Don't follow me. I am lost too
.
When everything feels like the movies
Yeah, you bleed just to know you're alive![]()
"Ja maar als we je bellen is het ALTIJD belangrijk"quote:Op dinsdag 18 februari 2025 17:36 schreef JustinK het volgende:
[..]
Beste mailer,
Ik ben niet aanwezig. Bel me alleen bij een worst case scenario.
Bolk!
hemaAutocorrect
(zelfst. naamw.)
Ze bekijken het maar!quote:Op dinsdag 18 februari 2025 17:37 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Maar je bent wel bereikbaar toch? Ze mogen je een appje sturen toch als ze je dringend nodig hebben?![]()
Fruitmand?Don't follow me. I am lost too
.
En bedankt voor de herinnering aan deze irritatie van vroeger!quote:Op dinsdag 18 februari 2025 17:38 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
"Ja maar als we je bellen is het ALTIJD belangrijk"![]()
![]()
Ik dacht dat Frits al lang in het hiernamaals was...Don't follow me. I am lost too
.
Ik zit nu die salade naar binnen te werken.quote:Op dinsdag 18 februari 2025 17:38 schreef ToT het volgende:
[..]
Wij eten hier gestoomde broccoli!Komt wel erg dichtbij zo...
Hmmhm, een pizza is wel even wat lekkerder
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
At mijn ex ook weleensquote:Op dinsdag 18 februari 2025 17:38 schreef ToT het volgende:
[..]
![]()
Ook lekker.quote:Op dinsdag 18 februari 2025 17:38 schreef ToT het volgende:
[..]
Met een sausje?Don't follow me. I am lost too
.
Ik zit er helaas middenin, in dit soort gedoe.quote:Op dinsdag 18 februari 2025 17:39 schreef ToT het volgende:
[..]
En bedankt voor de herinnering aan deze irritatie van vroeger!Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Ah lekker!!quote:Op dinsdag 18 februari 2025 17:40 schreef Lovely het volgende:
[..]
Pasta carbonara
[..]
Thnx!
Jij ook straks
Ik had een salade
Smile, it's free therapy.sinterklaaskapoentje
![]()
Wie komt er alle jaren...![]()
Saladequote:Op dinsdag 18 februari 2025 17:39 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ik zit nu die salade naar binnen te werken.
Hmmhm, een pizza is wel even wat lekkerdereen van de weinige dingen die ik echt niet eet
:')![]()
Ook lekkerquote:Op dinsdag 18 februari 2025 17:40 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Ah lekker!!
Ik had een salade
"Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
Ik zit mezelf hier trouwens te stomen!quote:Op dinsdag 18 februari 2025 17:39 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ik zit nu die salade naar binnen te werken.
Hmmhm, een pizza is wel even wat lekkerder
Luchtvochtigheid hikte tegen de 30% aan dankzij de airco.
Luchtbevochtiger aangeslingerd!![]()
![]()
Ik was sinds half augustus bijna elke werkdag bereikbaar, dan moeten ze niet opeens morgen komen met shit he
Uw ADH vitamine Worst
quote:Op dinsdag 18 februari 2025 17:40 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ik zit er helaas middenin, in dit soort gedoe.Dat is kut....
![]()
Met dressing en stukjes kaas. Het is op zich te doen, vooral met soep erbij.quote:Op dinsdag 18 februari 2025 17:41 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Saladeeen van de weinige dingen die ik echt niet eet
Het past in het kader van gezonder en minder....Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Ja de lucht is best droog. Ik hoefde vanochtend niet eens de autoruiten te krabben, en het was iets van -6 graden.quote:Op dinsdag 18 februari 2025 17:41 schreef ToT het volgende:
[..]
Ik zit mezelf hier trouwens te stomen!
Luchtvochtigheid hikte tegen de 30% aan dankzij de airco.
Luchtbevochtiger aangeslingerd!Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Een feature die je relatie kan verpesten met één letter.sinterklaaskapoentje
![]()
Wie komt er alle jaren...![]()
Ik kan sla en tomaat wel op een hamburger of turkse pizza maar niet zo losquote:Op dinsdag 18 februari 2025 17:42 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Met dressing en stukjes kaas. Het is op zich te doen, vooral met soep erbij.
Het past in het kader van gezonder en minder....:')![]()
Dat zet ik altijd meteen uit.quote:Op dinsdag 18 februari 2025 17:11 schreef RedShoe het volgende:
[..]
Het bekende: op vakantie gaan en dan na 100 km twijfelen of her koffiezetapparaat uit is...
En anders gaat t vanzelf uit na een paar minuten.![]()
![]()
Een salade van bleekselderij, rode druiven, creme fraiche en nog wat andere meuk kan verdomd lekker zijn!Ben ff kwijt wat er verder nog meer in zat!
![]()
Forum Opties Forumhop: Hop naar: