SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totaIe scoreIijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor aIIe maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nuI gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar JanuariOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
quote:Ik ben net thuis!!!quote:
Waarom bolken jullie dan nog!?!?!Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!![]()
HeehooDon't follow me. I am lost too
.
When everything feels like the movies
Yeah, you bleed just to know you're alive![]()
Ik bolk niet meerquote:Op dinsdag 18 februari 2025 11:11 schreef Maanvis het volgende:
[..]
[..]
Ik ben net thuis!!!
Waarom bolken jullie dan nog!?!?!![]()
![]()
Ahahttps://www.frenchfoodstories.com/foodtalk/croissant-weetje/quote:1. Hoort een croissant recht of krom te zijn?
Het antwoord daarop zit in de boter, le beurre.
Van oorsprong maakten bakkers croissants met gewone margarine, dat waren zogenaamde croissants ordinaires. Het uiterlijk van die croissants was krom, courbé. Dat er later ook rechte croissants werden gemaakt, kwam door rivaliteit tussen boulangers en patissiers. Patissiers maakten namelijk een croissant au beurre, met roomboter. Om dat verschil aan te geven, gaven zij die croissants een rechte vorm.
Tegenwoordig verwacht je dat elke croissant met roomboter is bereid. De meeste croissants die ik aantref zijn dan ook recht.
@sp3cI feel like I wanna sing when you do your thing 🎶![]()
Frits Bolkestein overledenquote:Op dinsdag 18 februari 2025 11:10 schreef Maanvis het volgende:
https://www.nu.nl/politie(...)in-91-overleden.html De bolk is dood. We kunnen niet meer bolken dus!!
Of je linkt even fatsoenlijk naar de FP.Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen![]()
LetsgoooDon't follow me. I am lost too
.
BolkmiddagDon't follow me. I am lost too
.
quote:
Don't follow me. I am lost too
.
dan is het gewoon een overwinnigquote:Op dinsdag 18 februari 2025 11:12 schreef MizzezAmy het volgende:
Aha
[..]
https://www.frenchfoodstories.com/foodtalk/croissant-weetje/
@:Sp3c
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.![]()
Jij draagt het mee.quote:Don't follow me. I am lost too
.
Is ook niet gezond..quote:Op dinsdag 18 februari 2025 11:16 schreef Lovely het volgende:
[..]
Nou ik ben ook weer niet zo viesdikDon't follow me. I am lost too
.
Tja wat is tegenwoordig nog wel gezond, zelfs gezonde dingen zijn niet gezond meerquote:
"Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
Had een hele gekke droomquote:Op dinsdag 18 februari 2025 11:09 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Heya alles oké daar?Maar verder wel top man. Hoe is 't nou daar? Al wat beter dan gister?
Well, life can be a riot
I can be the pilot provided that it's private
I got the world to worry about![]()
Niet alles geloven.quote:Op dinsdag 18 februari 2025 11:17 schreef Lovely het volgende:
[..]
Tja wat is tegenwoordig nog wel gezond, zelfs gezonde dingen zijn niet gezond meerDon't follow me. I am lost too
.
![]()
.
Wat als je liever wel een kwalitatief goed stukje nieuws wilt lezen?quote:Op dinsdag 18 februari 2025 11:12 schreef DJMO het volgende:
[..]
Frits Bolkestein overleden
Of je linkt even fatsoenlijk naar de FP.![]()
X-23Don't follow me. I am lost too
.
Terpetinequote:Well, life can be a riot
Niet gewoon de x-achtundzwanzig in je tuin hebben staanquote:
Well, life can be a riot
quote:Op dinsdag 18 februari 2025 11:20 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Niet gewoon de x-achtundzwanzig in je tuin hebben staan
.
quote:Op dinsdag 18 februari 2025 11:18 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
Wat als je liever wel een kwalitatief goed stukje nieuws wilt lezen?
Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagensinterklaaskapoentje
![]()
Wie komt er alle jaren...![]()
Nee ongeveer hetzelfde. Misschien iets beter.quote:Op dinsdag 18 februari 2025 11:18 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Had een hele gekke droomMaar verder wel top man. Hoe is 't nou daar? Al wat beter dan gister?
:')![]()
quote:
Well, life can be a riot
"misschien iets beter" klinkt hoopvol manquote:Op dinsdag 18 februari 2025 11:22 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Nee ongeveer hetzelfde. Misschien iets beter.
Well, life can be a riot
Fier omhoog.Don't follow me. I am lost too
.
Drie omlaagquote:Well, life can be a riot
Wat ga je lunchen?quote:Don't follow me. I am lost too
.
Het is niet alsof hij al meerdere keren heeft gezegd dat hij naar de uitvaart van zijn oma isquote:Op dinsdag 18 februari 2025 11:18 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Had een hele gekke droomMaar verder wel top man. Hoe is 't nou daar? Al wat beter dan gister?
![]()
![]()
Man3Don't follow me. I am lost too
.
Heb ik niet meegekregen.... Sorryquote:Op dinsdag 18 februari 2025 11:24 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Het is niet alsof hij al meerdere keren heeft gezegd dat hij naar de uitvaart van zijn oma isWell, life can be a riot
Met een eitjequote:
.
Echt hoorquote:Op dinsdag 18 februari 2025 11:24 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Het is niet alsof hij al meerdere keren heeft gezegd dat hij naar de uitvaart van zijn oma is![]()
Ligt volledig aan wie het stuk geschreven heeft.quote:Op dinsdag 18 februari 2025 11:23 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
Precies, dan moet je niet op de FP zijnIk heb er één en ik ben er trots op
Zacht gekookt
.
![]()
.
Dat krijg je dan als je met je youtube-filmpjes uit je verleden bezig bent.quote:Op dinsdag 18 februari 2025 11:24 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Heb ik niet meegekregen.... Sorry![]()
De bietjes kokenDe was is bijna klaar, administratie is gedaan, ontbijt is op, straks even boodschappen doen ... wat kan ik nog meer verzinnen om te doen??
AhumDon't follow me. I am lost too
.
Het hoort erbij.quote:Don't follow me. I am lost too
.
![]()
.
Wat word er nou opeens een sneer uitgedeeld..... Heb er gewoon oprecht niks van meegekregen, doe eens niet..quote:Op dinsdag 18 februari 2025 11:28 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Dat krijg je dan als je met je youtube-filmpjes uit je verleden bezig bent.Well, life can be a riot
Aan de wandelquote:Op dinsdag 18 februari 2025 11:29 schreef DJMO het volgende:
De bietjes kokenDe was is bijna klaar, administratie is gedaan, ontbijt is op, straks even boodschappen doen ... wat kan ik nog meer verzinnen om te doen??
Ja, ik ga een rondje wandelen om de boodschappen bij elkaar te sprokkelen; koffie moet bij lidl vandaan komen, maar de speklapjes daar vind ik te dun dus die moeten bij Vomar vandaan komen.quote:Ik heb er één en ik ben er trots op
Wandelsequote:
.
I'm surrounded by morons!
TRV plannen/geboekt 2025:Zuid-Amerika, Nederland, Chicago, Washington, Nederland, Kroatië, Slovenië, Parijs/Brussel/Nijmegen/Kopenhagen
TRV 2024:Nederland, UK, Nederland, Denemarken, UK, Nederland, Noord-Noorwegen, Nederland, Atlanta
TRV 2023: Bangkok, Los Angeles, Nederland/Belgie, Denemarken, Noord-Noorwegen, Londen, Thailand, Nederland, Gdansk, Nederland, Japan![]()
Beetje vreemd idd.quote:Op dinsdag 18 februari 2025 11:30 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Wat word er nou opeens een sneer uitgedeeld..... Heb er gewoon oprecht niks van meegekregen, doe eens niet..Don't follow me. I am lost too
.
Hij was vrij duidelijk hoor. Je bent er 24/7quote:Op dinsdag 18 februari 2025 11:30 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Wat word er nou opeens een sneer uitgedeeld..... Heb er gewoon oprecht niks van meegekregen, doe eens niet..
Verder geen sneer. Niet boehoehoe doen.![]()
![]()
![]()
.
Mwahquote:I'm surrounded by morons!
TRV plannen/geboekt 2025:Zuid-Amerika, Nederland, Chicago, Washington, Nederland, Kroatië, Slovenië, Parijs/Brussel/Nijmegen/Kopenhagen
TRV 2024:Nederland, UK, Nederland, Denemarken, UK, Nederland, Noord-Noorwegen, Nederland, Atlanta
TRV 2023: Bangkok, Los Angeles, Nederland/Belgie, Denemarken, Noord-Noorwegen, Londen, Thailand, Nederland, Gdansk, Nederland, Japan![]()
quote:Don't follow me. I am lost too
.
Nou 24/7 valt wel mee.quote:Op dinsdag 18 februari 2025 11:35 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Hij was vrij duidelijk hoor. Je bent er 24/7
Verder geen sneer. Niet boehoehoe doen.
Daarnaast gaat 't topic soms vrij snel met al het gebolk tussendoor, dus dan kan het zijn dat berichten er soms tussendoor glippen. Zeker als ik ook af en toe tussendoor wat anders doen benWell, life can be a riot
Al is het topic nog zo snel, de bolk achterhaalt hem wel.I'm surrounded by morons!
Geeft niks allemaal.Don't follow me. I am lost too
.
![]()
.
![]()
.
Note to self: ook wc-papier halen
Keukenpapier schuurt zo aan de billen
Echt he.Don't follow me. I am lost too
.
Daar zijn ze van bladerdeeg en met BOTERquote:Op dinsdag 18 februari 2025 11:07 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Hmm ja, mn zus legt ze inderdaad altijd in een boogje op het bakblik. Maar in Frankrijk hebben ze toch geen u-vorm?![]()
![]()
Schuur je wel makkelijker de tarrels tussen je billen weg #rozevlamodusquote:Op dinsdag 18 februari 2025 11:39 schreef DJMO het volgende:
Note to self: ook wc-papier halen
Keukenpapier schuurt zo aan de billen
Well, life can be a riot
Twee zachte armen om muh heen..Don't follow me. I am lost too
.
Ciske!quote:Ik heb er één en ik ben er trots op
Ik hou van dunne speklapjesquote:Op dinsdag 18 februari 2025 11:32 schreef DJMO het volgende:
[..]
Ja, ik ga een rondje wandelen om de boodschappen bij elkaar te sprokkelen; koffie moet bij lidl vandaan komen, maar de speklapjes daar vind ik te dun dus die moeten bij Vomar vandaan komen.![]()
De RATquote:
.
quote:Don't follow me. I am lost too
.
Yeah, you bleed just to know you're alivesinterklaaskapoentje
![]()
20 minuten ontspanningsoefening gedaan. Ben wel iets meer relaxed.:')![]()
quote:
.
Zen?quote:Op dinsdag 18 februari 2025 11:41 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
20 minuten ontspanningsoefening gedaan. Ben wel iets meer relaxed.Don't follow me. I am lost too
.
Was jarenlang mijn grote voorbeeld in mijn jeugd. Ik voelde me altijd de vrouwelijke ciskequote:
Oh gelukkigquote:Op dinsdag 18 februari 2025 11:41 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
20 minuten ontspanningsoefening gedaan. Ben wel iets meer relaxed.![]()
![]()
Ik mocht hem niet zo..quote:Op dinsdag 18 februari 2025 11:42 schreef DJMO het volgende:
[..]
Was jarenlang mijn grote voorbeeld in mijn jeugd. Ik voelde me altijd de vrouwelijke ciskeDon't follow me. I am lost too
.
bestaat die nog?quote:Op dinsdag 18 februari 2025 11:12 schreef DJMO het volgende:
[..]
Frits Bolkestein overleden
Of je linkt even fatsoenlijk naar de FP.Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!![]()
Frits niet.quote:Don't follow me. I am lost too
.
Vond 't ook maar een rotjochie.quote:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Well, life can be a riot
Frits SpitsDon't follow me. I am lost too
.
Fapje doen.quote:Op dinsdag 18 februari 2025 11:36 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Nou 24/7 valt wel mee.
Daarnaast gaat 't topic soms vrij snel met al het gebolk tussendoor, dus dan kan het zijn dat berichten er soms tussendoor glippen. Zeker als ik ook af en toe tussendoor wat anders doen ben
Proud member of the IDGAF+FU2 community![]()
quote:Op dinsdag 18 februari 2025 11:43 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Vond 't ook maar een rotjochie.Hij kan de klere krijgen..SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Don't follow me. I am lost too
.
![]()
Moest vooral huilen om zo'n verdrietig leven.quote:Op dinsdag 18 februari 2025 11:42 schreef DJMO het volgende:
[..]
Was jarenlang mijn grote voorbeeld in mijn jeugd. Ik voelde me altijd de vrouwelijke ciske![]()
We hebben een BDon't follow me. I am lost too
.
Natuurfilms kijkenquote:
Well, life can be a riot
Dan mag je mij ook nietquote:
Meestal wel he, maar ik heb ze nog niet gevonden, had koude handen toen ik over was bbbrrrrrquote:Op dinsdag 18 februari 2025 09:26 schreef DJMO het volgende:
[..]
Tjp: ze liggen altijd op de laatste plaats waar je zoektWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
quote:
Well, life can be a riot
Ik ken je verder niet..quote:Don't follow me. I am lost too
.
Equote:Op dinsdag 18 februari 2025 11:43 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Vond 't ook maar een rotjochie.En dan zijn er mensen die om een accent gaan miepen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Bij ons in de Jordaan
.
Nou miepen is een groot woord, maar sommige accenten liggen wat lekkerder in 't gehoor dan anderen.quote:Op dinsdag 18 februari 2025 11:46 schreef mascara-klodder het volgende:
E
[..]
En dan zijn er mensen die om een accent gaan miepen.Well, life can be a riot
Eigenlijk zou FOK! gewoon elk nieuwsbericht ook op X moeten posten... dan krijg je veel meer verkeer!Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Well, life can be a riot
Zijn al genoeg filesquote:Op dinsdag 18 februari 2025 11:47 schreef Maanvis het volgende:
Eigenlijk zou FOK! gewoon elk nieuwsbericht ook op X moeten posten... dan krijg je veel meer verkeer!![]()
Dat Rotterdams klinkt altijd zo aardigquote:Op dinsdag 18 februari 2025 11:47 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Nou miepen is een groot woord, maar sommige accenten liggen wat lekkerder in 't gehoor dan anderen.
.
Dat deden ze toch ook?quote:Op dinsdag 18 februari 2025 11:47 schreef Maanvis het volgende:
Eigenlijk zou FOK! gewoon elk nieuwsbericht ook op X moeten posten... dan krijg je veel meer verkeer!Don't follow me. I am lost too
.
![]()
![]()
.
Altijd. Inc Haags en Delfts.quote:Op dinsdag 18 februari 2025 11:48 schreef RedShoe het volgende:
[..]
Dat Rotterdams klinkt altijd zo aardig![]()
GedverdemmeDon't follow me. I am lost too
.
Ik ben irl precies hetzelfde als hier op FOK!quote:
Haags klinkt echt tokkie.quote:Op dinsdag 18 februari 2025 11:49 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Altijd. Inc Haags en Delfts.Don't follow me. I am lost too
.
Rotterdamsquote:Op dinsdag 18 februari 2025 11:48 schreef RedShoe het volgende:
[..]
Dat Rotterdams klinkt altijd zo aardigik vervloek het nog altijd dat ik er af toe last van heb als ik aan het woord ben
Ik ben irl nog aardigerquote:Op dinsdag 18 februari 2025 11:49 schreef DJMO het volgende:
[..]
Ik ben irl precies hetzelfde als hier op FOK!
.
Straks ga je ook op vakantiequote:Op dinsdag 18 februari 2025 11:39 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Ik heb altijd een hekel aan draaimolens, reuzenratten en @:Paul
De laatste 2 zijn hetzelfde![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
.
Tijd om te lunsen zo.Don't follow me. I am lost too
.
Dat gebeurde vroeger ook, maar er is iets veranderd aan de kant van Twitter geloof ik waardoor dat niet meer automatisch gebeurt. Ik zal Breuls er eens naar vragen.quote:Op dinsdag 18 februari 2025 11:47 schreef Maanvis het volgende:
Eigenlijk zou FOK! gewoon elk nieuwsbericht ook op X moeten posten... dan krijg je veel meer verkeer!Ik heb er één en ik ben er trots op
Er komt nog minimaal 10cm meerquote:Op dinsdag 18 februari 2025 11:40 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Zo das nog eens een pakI'm surrounded by morons!
Sta ik nog steeds in de top 10quote:Op dinsdag 18 februari 2025 11:51 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
Straks ga je ook op vakantie
[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 18-02-2025 11:52:36 ]![]()
Ik zag het wel voorbij komen idd.quote:Op dinsdag 18 februari 2025 11:51 schreef DJMO het volgende:
[..]
Dat gebeurde vroeger ook, maar er is iets veranderd aan de kant van Twitter geloof ik waardoor dat niet meer automatisch gebeurt. Ik zal Breuls er eens naar vragen.Don't follow me. I am lost too
.
La style...Don't follow me. I am lost too
.
Jammer dat ze snel weer weg vliegen als ik ff kijkquote:"Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
Nana o NanaaDon't follow me. I am lost too
.
Niet teveel bewegenquote:Op dinsdag 18 februari 2025 11:53 schreef Lovely het volgende:
[..]
Jammer dat ze snel weer weg vliegen als ik ff kijk![]()
![]()
Yeah, I'm ravingDon't follow me. I am lost too
.
La. NinaThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.![]()
El NinoDon't follow me. I am lost too
.
En Bluesky!!!!quote:Op dinsdag 18 februari 2025 11:47 schreef Maanvis het volgende:
Eigenlijk zou FOK! gewoon elk nieuwsbericht ook op X moeten posten... dan krijg je veel meer verkeer!
![]()
![]()
Etenstijd
.
![]()
.
Hey Maanquote:Op dinsdag 18 februari 2025 11:47 schreef Maanvis het volgende:
Eigenlijk zou FOK! gewoon elk nieuwsbericht ook op X moeten posten... dan krijg je veel meer verkeer!
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Moeten gewoon weer even wennen denk ik.. als ik in de zomer buiten zit. Blijven ze vaak wel langer bij het etenquote:
Moon?Don't follow me. I am lost too
.
Ik ga je wel dan missenquote:Op dinsdag 18 februari 2025 11:51 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
Straks ga je ook op vakantie![]()
Maar ik schat zo in dat het niet zover gaat komen want ik heb wederom niks verkeerds gedaan![]()
![]()
Ik vind Haags echt mooiquote:Op dinsdag 18 februari 2025 11:48 schreef RedShoe het volgende:
[..]
Dat Rotterdams klinkt altijd zo aardigSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Well, life can be a riot
Oh dat kan het ook zijnquote:Op dinsdag 18 februari 2025 11:56 schreef Lovely het volgende:
[..]
Moeten gewoon weer even wennen denk ik.. als ik in de zomer buiten zit. Blijven ze vaak wel langer bij het eten![]()
Ik moet ook altijd aan je wennen![]()
![]()
In your face..Don't follow me. I am lost too
.
oja de API werkt anders nu..quote:Op dinsdag 18 februari 2025 11:51 schreef DJMO het volgende:
[..]
Dat gebeurde vroeger ook, maar er is iets veranderd aan de kant van Twitter geloof ik waardoor dat niet meer automatisch gebeurt. Ik zal Breuls er eens naar vragen.
https://x.com/foknl
er wordt iig weinig ge-update
Maar nu zoveel kranten van X verdwijnen is het wel een gat om in te springen.
Want , en ik had het daar nog met @Harrie en @yvonne over, na jaren FOK! kan je de bagger op X makkelijk aan!Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Snap ik wel jaquote:Op dinsdag 18 februari 2025 11:57 schreef JustinK het volgende:
[..]
Oh dat kan het ook zijn![]()
Ik moet ook altijd aan je wennen
bluesky is voor pedo's!quote:Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
hoihoi!quote:Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
quote:Op dinsdag 18 februari 2025 11:57 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Ik vind Haags echt mooiNou mooi.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Don't follow me. I am lost too
.
Deze vrouw gaat gewoon 12x per jaar op vakantie.quote:Op dinsdag 18 februari 2025 11:57 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Ik ga je wel dan missen![]()
Maar ik schat zo in dat het niet zover gaat komen want ik heb wederom niks verkeerds gedaan
Wat een vrouwquote:Op dinsdag 18 februari 2025 11:59 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Deze vrouw gaat gewoon 12x per jaar op vakantie.![]()
![]()
X m erinDon't follow me. I am lost too
.
Zo vaak?quote:Op dinsdag 18 februari 2025 11:59 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Deze vrouw gaat gewoon 12x per jaar op vakantie.
Alles goed daar?quote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Lijkt me vervelend.quote:
Heb je net je koffer uitgepakt...kan je weer.Don't follow me. I am lost too
.
De horror..Don't follow me. I am lost too
.
quote:Op dinsdag 18 februari 2025 12:01 schreef StevenHyde het volgende:
Bostognekoeken voor 1/3 op. Nog 2/3 deel genieten.![]()
![]()
dat is de bedoelingquote:Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Daar ben ik ook bang voor.quote:Op dinsdag 18 februari 2025 12:01 schreef StevenHyde het volgende:
Bostognekoeken voor 1/3 op. Nog 2/3 deel genieten.
En dan zijn ze ook nog in de bonus![]()
![]()
![]()
Gewoon een vakantie koffer hebbenquote:Op dinsdag 18 februari 2025 12:01 schreef RedShoe het volgende:
[..]
Lijkt me vervelend.
Heb je net je koffer uitgepakt...kan je weer.
Ja man Hagenezenquote:
Dat overdreven gekankah hoeft van mij allemaal niet, krijg daar echt de rillingen van. Maar vind 't vrij zangerig klinken.Well, life can be a riot
quote:Op dinsdag 18 februari 2025 12:02 schreef maily het volgende:
[..]
Daar ben ik ook bang voor.
![]()
![]()
Bastognekoeken koekoek jonguh!![]()
Ik kende er een die zei 3 x kanker in één zinquote:
.
Had Harrie ook nietquote:Op dinsdag 18 februari 2025 11:57 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Ik ga je wel dan missen![]()
Maar ik schat zo in dat het niet zover gaat komen want ik heb wederom niks verkeerds gedaan![]()
Slimquote:
.
DDit ja.quote:Op dinsdag 18 februari 2025 12:03 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Ja man Hagenezen
Dat overdreven gekankah hoeft van mij allemaal niet, krijg daar echt de rillingen van. Maar vind 't vrij zangerig klinken.Don't follow me. I am lost too
.
Chinees 'sneeuwdorp' bedekt met katoen en zeepsop om toeristen te lokken https://www.nu.nl/buitenl(...)isten-te-lokken.html
Een Chinese plaats die bij toeristen bekendstaat als een schilderachtig sneeuwdorp, was bedekt met katoen en zeepsop. De lokale toeristenorganisatie wilde bezoekers lokken door te doen alsof het er had gesneeuwd. Na kritiek heeft de organisatie haar excuses aangeboden."Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
ja gaat wel, moet zo naar een autisme groepquote:. (niet dat ik autisme heb, heb niet de diagnose gekregen dit jaar, maar kan toch helpen)
Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
3 pakken voor 5 eurooooootjesquote:Op dinsdag 18 februari 2025 12:02 schreef maily het volgende:
[..]
En dan zijn ze ook nog in de bonus
quote:Op dinsdag 18 februari 2025 12:04 schreef Lovely het volgende:
Chinees 'sneeuwdorp' bedekt met katoen en zeepsop om toeristen te lokken https://www.nu.nl/buitenl(...)isten-te-lokken.html
Een Chinese plaats die bij toeristen bekendstaat als een schilderachtig sneeuwdorp, was bedekt met katoen en zeepsop. De lokale toeristenorganisatie wilde bezoekers lokken door te doen alsof het er had gesneeuwd. Na kritiek heeft de organisatie haar excuses aangeboden.
.
Meer. Ken je gemiddeldenquote:Op dinsdag 18 februari 2025 11:59 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Deze vrouw gaat gewoon 12x per jaar op vakantie.
Heb niks verkeerds gezegd man²
![]()
quote:Op dinsdag 18 februari 2025 12:02 schreef maily het volgende:
[..]
kan gewoon 3x in 1 woordquote:Op dinsdag 18 februari 2025 12:03 schreef RedShoe het volgende:
[..]
Ik kende er een die zei 3 x kanker in één zin
wat een mietjeOp zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
quote:Op dinsdag 18 februari 2025 12:05 schreef Maanvis het volgende:
[..]
ja gaat wel, moet zo naar een autisme groep. (niet dat ik autisme heb, heb niet de diagnose gekregen dit jaar, maar kan toch helpen)
![]()
![]()
Ken iemand uit mijn regio die dat ook regelmatig doet, ligt vooral aan de opvoeding/mate van tokkieness, en niet waar ze vandaan komenquote:Op dinsdag 18 februari 2025 12:03 schreef RedShoe het volgende:
[..]
Ik kende er een die zei 3 x kanker in één zin
Well, life can be a riot
quote:Op dinsdag 18 februari 2025 12:05 schreef sp3c het volgende:
[..]
kan gewoon 3x in 1 woord
wat een mietje
.
![]()
quote:Op dinsdag 18 februari 2025 12:04 schreef Lovely het volgende:
Een Chinese plaats die bij toeristen bekendstaat als een schilderachtig sneeuwdorp, was bedekt met katoen en zeepsop. De lokale toeristenorganisatie wilde bezoekers lokken door te doen alsof het er had gesneeuwd. Na kritiek heeft de organisatie haar excuses aangeboden.
Ik word een beetje simpel van m'n laptophij wil nu al voor de derde keer vandaag een windows update uitvoeren
O, ga je vrijwillig?quote:Op dinsdag 18 februari 2025 12:05 schreef Maanvis het volgende:
[..]
ja gaat wel, moet zo naar een autisme groep. (niet dat ik autisme heb, heb niet de diagnose gekregen dit jaar, maar kan toch helpen)
Dan maar hopen dat het helpt
Leuk je hier weer eens te zien
Het sluipt er van huis uit in denk ik.quote:Op dinsdag 18 februari 2025 12:06 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Ken iemand uit mijn regio die dat ook regelmatig doet, ligt vooral aan de opvoeding/mate van tokkieness, en niet waar ze vandaan komenDon't follow me. I am lost too
.
![]()
Wat ga je doen in die groep?quote:Op dinsdag 18 februari 2025 12:05 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Ik ben wel eens voor 'kankermongool' uitgescholden door een toenmalige Youtuber omdat ik vond dat maaltijdsalades best te doen zijn
[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 18-02-2025 12:09:10 ]![]()
De vierde manDon't follow me. I am lost too
.
Triest hoorquote:Op dinsdag 18 februari 2025 12:07 schreef AardappelSchotel het volgende:
Ik ben wel eens voor 'kankermongool' uitgescholden door een toenmalige Youtuber omdat ik vond dat maaltijdsaladas best te doen zijn![]()
sinterklaaskapoentje
![]()
Ik stel die altijd 300 keer uitquote:Op dinsdag 18 februari 2025 12:06 schreef DJMO het volgende:
Ik word een beetje simpel van m'n laptophij wil nu al voor de derde keer vandaag een windows update uitvoeren
Bekijk deze YouTube-video:')![]()
Snap dat schelden nooit zo, zie dat meer als een gebrek aan woorden.quote:Op dinsdag 18 februari 2025 12:07 schreef AardappelSchotel het volgende:
Weet niet meer wie dat precies wasWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ik laat mijn vader dat altijd doen zodat hij de schuld krijgt en ik een nieuwe laptopquote:Op dinsdag 18 februari 2025 12:06 schreef DJMO het volgende:
![]()
![]()
bolken is bijna niet bij te houden!quote:Op dinsdag 18 februari 2025 12:06 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O, ga je vrijwillig?
Dan maar hopen dat het helpt
Leuk je hier weer eens te zienTrots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
LapohuntDon't follow me. I am lost too
.
Ach ja, aandacht trekken hequote:Op dinsdag 18 februari 2025 12:08 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Snap dat schelden nooit zo, zie dat meer als een gebrek aan woorden.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: