SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totaIe scoreIijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor aIIe maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nuI gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar JanuariOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.![]()
OepsOp zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
HeheheOp zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Niet mijn TTIk heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen![]()
De Homer in @sp3c's UI heeft wel iets meer dan 3 sprietjes. Ik dacht dat dat een petje wasquote:Op dinsdag 18 februari 2025 01:05 schreef Soury het volgende:
[..]
Homer een petje? Die heeft 3 sprietjes![]()
Ff plaatje zoekenOp zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Als iemand een andere ui neemt raak ik in de war.quote:Iedereen is een kutlultrut
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen![]()
HeftigThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.![]()
Tijd om af te wassen.
Maar dev, je hebt toch een vaatwasser.
Ja, maar die moet ook af en toe uitgeladen worden![]()
![]()
Ik zie ze gewoon niet. Heb ik uitgeschakeldquote:Op dinsdag 18 februari 2025 01:12 schreef Soury het volgende:
[..]
Als iemand een andere ui neemt raak ik in de war.![]()
![]()
Vaatwasser uitladen is zo gepiept ben ook blij dat ik er een heb.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Succesquote:Op dinsdag 18 februari 2025 01:13 schreef devzero het volgende:
Tijd om af te wassen.
Maar dev, je hebt toch een vaatwasser.
Ja, maar die moet ook af en toe uitgeladen wordenTrust nobody![]()
Idemquote:Op dinsdag 18 februari 2025 01:13 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Ik zie ze gewoon niet. Heb ik uitgeschakeldThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
UItgeschakeldquote:Op dinsdag 18 februari 2025 01:13 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Ik zie ze gewoon niet. Heb ik uitgeschakeld![]()
![]()
![]()
![]()
Serieus?quote:
Iedereen is een kutlultrut
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen![]()
Ik weet nog wel van iedereen hun UI's die nu nog actief zijn toen ik vroegâhhh op de PC deed FOK!kenquote:![]()
![]()
En dan?quote:Iedereen is een kutlultrut
Ik ga gewoon weer een poging wagen om te slapenOp zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Slaap lekkerquote:Op dinsdag 18 februari 2025 01:17 schreef sp3c het volgende:
Ik ga gewoon weer een poging wagen om te slapenTrust nobody![]()
Al jaren op mobiel.quote:They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Oh vandaar.quote:Iedereen is een kutlultrut
Hopelijk minder benauwd nu.quote:Op dinsdag 18 februari 2025 01:17 schreef sp3c het volgende:
Ik ga gewoon weer een poging wagen om te slapen![]()
Hmm ?quote:They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Schien tot zo en anders lol @ over 5 uur nogwarquote:Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Vreselijk dat gekut, ik moet een toetsenbord hebben.quote:Iedereen is een kutlultrut
Oh nee lukt wel prima.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Zo moet mijn vader altijd een muis hebben.quote:Op dinsdag 18 februari 2025 01:19 schreef Soury het volgende:
[..]
Vreselijk dat gekut, ik moet een toetsenbord hebben.![]()
Heb ook alleen maar mobiel.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Ik heb wel gaming muis en toetsenbordThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Nerd!quote:Op dinsdag 18 februari 2025 01:22 schreef Dr.Mikey het volgende:
Ik heb wel gaming muis en toetsenbord![]()
![]()
bij laptop hoef ik niet per se extra toetsenbord, maar muis vind ik wel fijnUw ADH vitamine Worst
Met vriendelijke groenten![]()
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
je doet alle multimedia/internetdingen etc op mobiel?quote:Op dinsdag 18 februari 2025 01:23 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Maar heb geen computer of laptop he.
Bewaar ze voor als ik dat ooit weer koop.Uw ADH vitamine Worst
Ja heb iphone.quote:Op dinsdag 18 februari 2025 01:24 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
je doet alle multimedia/internetdingen etc op mobiel?They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Je bent mijn vaderquote:Op dinsdag 18 februari 2025 01:23 schreef hemarookworst het volgende:
bij laptop hoef ik niet per se extra toetsenbord, maar muis vind ik wel fijn
Heb zelfs zo'n ding in mijn laptop gestoken zodat de muis het doet.
Speciaal voor hem![]()
![]()
Heb wel een ouwe laptop in de kast liggen.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Maar dan heb je schermen staan, anders kan je toch niet gamen?quote:Op dinsdag 18 februari 2025 01:23 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Maar heb geen computer of laptop he.
Bewaar ze voor als ik dat ooit weer koop.
[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 18-02-2025 01:27:27 ]![]()
Ps5quote:Op dinsdag 18 februari 2025 01:26 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Maar dan hen je schermen staan, anders kan je toch niet gamen?They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Ik een Ferrari die best up to date is. Mijn vader kan dat.quote:Op dinsdag 18 februari 2025 01:25 schreef Dr.Mikey het volgende:
Heb wel een ouwe laptop in de kast liggen.![]()
als ik buitenshuis maar niet op kantoor ga werken met laptop neem ik altijd muis meequote:Op dinsdag 18 februari 2025 01:25 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Je bent mijn vader
Heb zelfs zo'n ding in mijn laptop gestoken zodat de muis het doet.
Speciaal voor hemUw ADH vitamine Worst
Lukt nietquote:Op dinsdag 18 februari 2025 01:26 schreef devzero het volgende:
[..]
Kijk een kwartiertje en dan slapen!
Bekijk deze YouTube-video
Probeer al uren
Warm koud
PijnTrust nobody![]()
Terwijl het zo'n schattige video isquote:Op dinsdag 18 februari 2025 01:27 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Lukt niet
Probeer al uren
Warm koud
Pijn![]()
![]()
Je had je toch ziek gemeld, kan je gewoon nog een dagje blijven liggen.quote:Op dinsdag 18 februari 2025 01:27 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Lukt niet
Probeer al uren
Warm koud
PijnIedereen is een kutlultrut
Als je je ziek hebt gemeld en je kan niet slapen kan je net zo goed hele nacht en ochtend hier zitten, dan val je op een gegeven moment wel in slaap
Uw ADH vitamine Worst
Ik heb een "TV" voor netflix. Maar heb al jaren geen tv abonnement meer.quote:Op dinsdag 18 februari 2025 01:28 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Dat bedoel ik.
Ik heb ook geen televisie.
Wel een scherm waar ik mijn laptop aankoppel.
Voor werk is meerdere monitoren gewoon uitermate handig, dus een laptop + docking station en thuis een desktop.
Ik doe veel dingen op mijn telefoon, maar diverse websites werken amper op een telefoon en spreadsheets is een ramp op een telefoon.![]()
Heb je het nu over kree?quote:Op dinsdag 18 februari 2025 01:31 schreef hemarookworst het volgende:
Als je je ziek hebt gemeld en je kan niet slapen kan je net zo goed hele nacht en ochtend hier zitten, dan val je op een gegeven moment wel in slaap![]()
Maar niet als je kree heetquote:Op dinsdag 18 februari 2025 01:31 schreef hemarookworst het volgende:
Als je je ziek hebt gemeld en je kan niet slapen kan je net zo goed hele nacht en ochtend hier zitten, dan val je op een gegeven moment wel in slaap![]()
![]()
Ik heb me niet ziek gemeldquote:Op dinsdag 18 februari 2025 01:31 schreef hemarookworst het volgende:
Als je je ziek hebt gemeld en je kan niet slapen kan je net zo goed hele nacht en ochtend hier zitten, dan val je op een gegeven moment wel in slaapTrust nobody![]()
quote:Op dinsdag 18 februari 2025 01:32 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Maar niet als je kree heet![]()
![]()
Nog 5 uur en 23 minuten, count down.........quote:Iedereen is een kutlultrut
Ik had gewoon laptop. En vriend wilde een tv naar de rommelmarkt doen en die heb ik in het begin afwisselend als aquarium of haardvuur gediend.quote:Op dinsdag 18 februari 2025 01:31 schreef devzero het volgende:
[..]
Ik heb een "TV" voor netflix. Maar heb al jaren geen tv abonnement meer.
Voor werk is meerdere monitoren gewoon uitermate handig, dus een laptop + docking station en thuis een desktop.
Ik doe veel dingen op mijn telefoon, maar diverse websites werken amper op een telefoon en spreadsheets is een ramp op een telefoon.
Sluit er nu laptop op aan dus en gebruik het ding soms.
[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 18-02-2025 01:37:10 ]![]()
Ik heb ook een oude laptop aan die tv hangen om te streamen van wat mindere "koshere" websitesquote:Op dinsdag 18 februari 2025 01:35 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Ik had gewoon laptop. En vriend wilde een tv naar de rommelmarkt doen en die heeft in het begin afwisselend als aquarium of haardvuur gediend.
Sluit er nu laptop op aan dus en gebruik het ding soms.![]()
![]()
Healer diffThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Wat zijn mindere "koshere" websites? Kijk je IS-filmpjes ofzo? Of Russische propaganda?quote:Op dinsdag 18 februari 2025 01:37 schreef devzero het volgende:
[..]
Ik heb ook een oude laptop aan die tv hangen om te streamen van wat mindere "koshere" websites![]()
bflix streamt gratis films Het is geloof ik uit India. Ik geloof niet dat het helemaal legaal is, maar ja, gratis. Ongeveer iedere maand veranderd het van URL als er weer eens een domain is weggehaaldquote:Op dinsdag 18 februari 2025 01:40 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Wat zijn mindere "koshere" websites? Kijk je IS-filmpjes ofzo? Of Russische propaganda?![]()
![]()
en je nieuwe laptop gebruik je voor werk of heb je zowel prive als werklaptop?quote:Op dinsdag 18 februari 2025 01:37 schreef devzero het volgende:
[..]
Ik heb ook een oude laptop aan die tv hangen om te streamen van wat mindere "koshere" websitesUw ADH vitamine Worst
Ja dat heb ik met flixtore.quote:Op dinsdag 18 februari 2025 01:43 schreef devzero het volgende:
[..]
bflix streamt gratis films Het is geloof ik uit India. Ik geloof niet dat het helemaal legaal is, maar ja, gratis. Ongeveer iedere maand veranderd het van URL als er weer eens een domain is weggehaald
Vaak heb ik geen zin meer om een andere proxyserver te zoeken ook.
Dat zal ze leren!![]()
Die "oude" laptop is een hele oude van werk, op werk gebruik ik een wat nieuwere laptop (die ook al bijna 4 jaar oud is). Prive heb ik een redelijke desktop. Spelletjes speel ik eigenlijk amper op stardew valley op mijn switch na.quote:Op dinsdag 18 februari 2025 01:44 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
en je nieuwe laptop gebruik je voor werk of heb je zowel prive als werklaptop?![]()
Ik had nog nooit van flixtor gehoord, maar ik ga er eens naar kijken!quote:Op dinsdag 18 februari 2025 01:46 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Ja dat heb ik met flixtore.
Vaak heb ik geen zin meer om een andere proxyserver te zoeken ook.
Dat zal ze leren!![]()
flixtor....quote:We're Sorry...
...all our servers are full right now.
Except for VIPs, we cannot accept additional users at the moment.
As soon as there's room, we'll open the doors again.
Please check back later.
To login as VIP, go to the VIP Menu at the top and then VIP Login.![]()
![]()
Goedquote:Op dinsdag 18 februari 2025 02:04 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Hoe is het met jou en jouw vader?Werewolf
Papa 15/11/1950- 29/08/2025![]()
Yepquote:Op dinsdag 18 februari 2025 02:06 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Hij is toch weer thuis nu?Werewolf
Papa 15/11/1950- 29/08/2025![]()
![]()
R.I.P DTS.![]()
Och ben je ook al een zure ouwe vrouw geworden dev.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Nee, jij. Je gunt niemand puntenquote:Op dinsdag 18 februari 2025 02:20 schreef Dr.Mikey het volgende:
Och ben je ook al een zure ouwe vrouw geworden dev.![]()
Ach ja.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Geen best seizoen zo.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
JaThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Maar Mike je kan nog altijd over mij heen als ik over harrie ben heengegaan om de top 3 te bereiken toch?![]()
Hoe lang is harrie eigenlijk op vakantie? Weekje?quote:Op dinsdag 18 februari 2025 02:26 schreef mascara-klodder het volgende:
Maar Mike je kan nog altijd over mij heen als ik over harrie ben heengegaan om de top 3 te bereiken toch?![]()
Ik dacht harrie al lang ingehaald te hebben normaal gezien. Maar maak die grote sprongen niet deze maand.quote:Op dinsdag 18 februari 2025 02:26 schreef mascara-klodder het volgende:
Maar Mike je kan nog altijd over mij heen als ik over harrie ben heengegaan om de top 3 te bereiken toch?They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Max 20 punten per nacht ofzkThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
![]()
Scorelijst 'Het Dodetopicspel', gegenereerd op: 18-02-2025 02:30
nr / user / totaal score / score gisteren / score vandaag / gebolkt / aantal posts
1. JustinK / 2067 / +67 / +0 / 9058 / 9496
2. KillemWieft / 705 / +27 / +0 / 439 / 672
3. maily / 634 / +1 / +0 / 2490 / 2630
4. Harrie / 616 / +0 / +0 / 1865 / 2122
5. mascara-klodder / 613 / +2 / +27 / 1063 / 1311
6. Dr.Mikey / 542 / +32 / +1 / 746 / 968
7. DJMO / 395 / +4 / +0 / 711 / 937
8. sp3c / 335 / +4 / +4 / 481 / 583
9. kree / 312 / +84 / +0 / 1227 / 1442
10. _UserName_ / 301 / +4 / +0 / 712 / 847
11. Bally-b / 244 / +0 / +0 / 99 / 151
12. HappyCharly / 190 / +20 / +4 / 1168 / 1322
13. mario390 / 182 / +3 / +0 / 418 / 511
14. Rob / 167 / +50 / +0 / 136 / 175
15. Sally / 166 / +6 / +0 / 237 / 315
16. Lovely / 163 / +13 / +0 / 1758 / 1939
17. greysbones / 158 / +2 / +0 / 1580 / 1661
18. Grotetijd / 151 / +18 / +2 / 1441 / 1600
19. MizzezAmy / 148 / +5 / +0 / 791 / 892
20. Aapje30 / 147 / +8 / +0 / 1349 / 1439SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het officiële liefje van @ieniminimuis O+![]()
Maily heeft een sprint gemaakt. Ik was haar vergeten.quote:Op dinsdag 18 februari 2025 02:28 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Ik dacht harrie al lang ingehaald te hebben normaal gezien. Maar maak die grote sprongen niet deze maand.
[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 18-02-2025 02:31:02 ]![]()
![]()
R.I.P DTS.![]()
Ik wist niet dat @maily hier ook af en toe postquote:Op dinsdag 18 februari 2025 02:30 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Maily heeft een sprint gemaakt. Ik was haar vergeten.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
GodverThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Ik kan me voorstellen dat @maily slapeloze nachten heeft van kree die altijd "als" schrijft als hij "dan" hoort te schrijven. Dus die punten zijn haar gegund.quote:Op dinsdag 18 februari 2025 02:35 schreef mascara-klodder het volgende:
Leuk dat zij de mazzel had voor de punten![]()
KutzooiThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Mkayquote:Op dinsdag 18 februari 2025 02:44 schreef devzero het volgende:
[..]
Ik kan me voorstellen dat @:maily slapeloze nachten heeft van kree die altijd "als" schrijft als hij "dan" hoort te schrijven. Dus die punten zijn haar gegund.![]()
Waarom reageren jullie alleen als ik er tussen zit dat is excht kanker vies.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
quote:quote:Op dinsdag 18 februari 2025 02:49 schreef Nova het volgende:
[..]
Hey devzero! "Mkay" is een informele manier om "okay" te zeggen. Het wordt vaak gebruikt in casual gesprekken en kan verschillende dingen betekenen, afhankelijk van de context.
Soms drukt het instemming of begrip uit, terwijl andere keren juist twijfelachtig overkomt - alsof iemand iets accepteert maar misschien niet volledig overtuigd is (*wink*).
De toon waarop je 'mkay' zegt speelt ook mee: vriendelijk gezegd klinkt het positief; aarzelend uitgesproken geeft aan dat men nog vragen heeft!
Dus als @:mascara-klodder dit schrijft dan hangt hun precieze intentie echt af van hoe zij zich voelen binnen die specifieke conversatie *smile*. Wat denk jij?![]()
Je bent paranoidequote:Op dinsdag 18 februari 2025 02:47 schreef Dr.Mikey het volgende:
Waarom reageren jullie alleen als ik er tussen zit dat is excht kanker vies.![]()
Dat is serieus raar om te zeggen.quote:Op dinsdag 18 februari 2025 02:47 schreef Dr.Mikey het volgende:
Waarom reageren jullie alleen als ik er tussen zit dat is excht kanker vies.![]()
Niet tofThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Klopt. Ik wilde even tellen, maar we reageren allemaal op elkaar. Niet perse op 1 persoonquote:Op dinsdag 18 februari 2025 02:50 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Dat is serieus raar om te zeggen.![]()
Voor de afleiding, niet voor de hulpquote:Op dinsdag 18 februari 2025 02:53 schreef mascara-klodder het volgende:
Waar is kree als je hem nodig hebt![]()
Voor de afleiding ook niet.quote:Op dinsdag 18 februari 2025 02:53 schreef devzero het volgende:
[..]
Voor de afleiding, niet voor de hulp![]()
Waarom heb je hem dan "nodig"?quote:Op dinsdag 18 februari 2025 02:54 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Voor de afleiding ook niet.![]()
Hoopte plek 3 te hebben vandaag maar schiet geen reet op zo.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
quote:Op dinsdag 18 februari 2025 02:56 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Niemand heeft hem nodig hoor. Leer sarcasme te begrijpenDat had ik gemist
Ik mis @kree wel een beetje
![]()
![]()
Ipv daarvan 3 punten
R.I.P DTS.![]()
Succes ermee, het is je gegundquote:Op dinsdag 18 februari 2025 02:57 schreef Dr.Mikey het volgende:
Hoopte plek 3 te hebben vandaag maar schiet geen reet op zo.![]()
![]()
Gaat niet meer lukken.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Jup doei als hij uit zijn grot wakker wordt. Met een kater van een paar dagenquote:Op dinsdag 18 februari 2025 02:58 schreef devzero het volgende:
[..]Dat had ik gemist
Ik mis @:kree wel een beetje
![]()
![]()
![]()
R.I.P DTS.![]()
Dat is het mooie van 6 tijdzones van Nederland te vertoeven. Ik ga redelijk vroeg naar bed (~23 uur) omdat ik moet werken de volgende dag, maar maak toch de "nachtploeg" mee in DTSquote:Op dinsdag 18 februari 2025 03:01 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Jup doei als hij uit zijn grot wakker wordt. Met een kater van een paar dagen![]()
![]()
Net is maar waar je warm van wordquote:Op dinsdag 18 februari 2025 03:03 schreef devzero het volgende:
[..]
Dat is het mooie van 6 tijdzones van Nederland te vertoeven. Ik ga redelijk vroeg naar bed (~23 uur) omdat ik moet werken de volgende dag, maar maak toch de "nachtploeg" mee in DTS
Zelfde voor de schoenen van Mikey![]()
Wel mooie schoenThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Ik heb hier leuke avonden gehad met half zatte/leuke/werkende/bizarre luiquote:Op dinsdag 18 februari 2025 03:05 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Net is maar waar je warm van wordomgevallenflat2, hdero, martinmarvelous, stien, etc. Allemaal nachtmensen, terwijl ik gewoon weer vroeg op moest omdat ik moest werken. hdero is een beetje een uitzondering omdat hij ook in de USA woont
Ik vind het een rare kleur en raar patroonquote:Zelfde voor de schoenen van Mikey![]()
Prima toch. Iedereen heeft zijn eigen smaak. En zo te zien zijn ze ook niet echt duur, itt andere nike schoenenquote:![]()
quote:Op dinsdag 18 februari 2025 03:12 schreef mascara-klodder het volgende:
In mijn vorige huis had ik zelfs een schoenenkamer voor mijn gympen![]()
[ link | afbeelding ]
Dat is wel erg veel schoenen
Ik heb 2 paar gymschoenen omdat ik ze leuk vind, 1 paar gymschoenen voor buiten rennen, 1 paar gymschoenen voor mijn loopband, 2 paar bruin leren schoenen voor werk, 1 paar zwarte schoenen die ik moet weggooien want versleten, 3 paar casual schoenen, 2 paar wandelschoenen. En ik ben vast nog wel een paar vergetenEn dan nog een aantal schoenen van mijn dochtertje
![]()
![]()
![]()
R.I.P DTS.![]()
![]()
R.I.P DTS.![]()
In de kledingkamer stonden mijn laarzen al dan niet met hoge hakkenquote:Op dinsdag 18 februari 2025 03:15 schreef devzero het volgende:
[..]Dat is wel erg veel schoenen
Ik heb 2 paar gymschoenen omdat ik ze leuk vind, 1 paar gymschoenen voor buiten rennen, 1 paar gymschoenen voor mijn loopband, 2 paar bruin leren schoenen voor werk, 1 paar zwarte schoenen die ik moet weggooien want versleten, 3 paar casual schoenen, 2 paar wandelschoenen. En ik ben vast nog wel een paar vergetenEn al mijn pumps met lak
Maargoed, ik mag hier niet klagen en ik vind wel weer een weg om mijn schoenen op te slaan/een plekje te geven.
[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 18-02-2025 03:24:08 ]![]()
KoudThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Ik probeer om voor iedere "functie" twee paar schoenen te hebben, dus 2 paar bruin leren schoenen voor werk. Dan kan ik afwisselen en kunnen de schoenen luchten. Ik vind dat ik redelijk wat schoenen heb (voor een man)quote:Op dinsdag 18 februari 2025 03:20 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
In de kledingkamer stonden mijn laarzen al dan niet met hoge hakkenEn al mijn pumps met lak
Maargoed, ik mag hier niet klagen en ik vind wel weer een weg om mijn schoenen op te slaan.Vrouwen hebben meestal meer schoenen, maar als je het geld en de ruimte hebt, waarom ook niet
![]()
![]()
Wil je 1 van mijn tig paar UGG'squote:
[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 18-02-2025 03:25:24 ]![]()
Sexy lexy 83They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Ik was met kerst bij mijn ouders en moest een paar UGGs voor een nichtje meenemen. Die dingen zijn hier amper 50 euro goedkoper dan in europa, maar goed, wie ben ik om daar over te klagenquote:Op dinsdag 18 februari 2025 03:24 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Wil je 1 van mijn tig paar UGG's
Ze was er hartstikke blij mee![]()
Dat meen je.quote:Op dinsdag 18 februari 2025 03:25 schreef devzero het volgende:
[..]
Die leeft nog, maar is niet zo vaak meer op fok![]()
Ohhhhhquote:Op dinsdag 18 februari 2025 03:26 schreef devzero het volgende:
[..]
Ik was met kerst bij mijn ouders en moest een paar UGGs voor een nichtje meenemen. Die dingen zijn hier amper 50 euro goedkoper dan in europa, maar goed, wie ben ik om daar over te klagen
Ze was er hartstikke blij mee![]()
![]()
Dafne keenThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Nooit van gehoord maar probeer het eens.quote:Op dinsdag 18 februari 2025 03:29 schreef devzero het volgende:
Nu ga ik toch twijfelen. Is mascara-klodder soms SL83![]()
Een tijdje geleden had ik haar gementioned en toen reageerde ze binnen een week dat het goed met haar ging. Dat is ook al weer een jaar geleden of zo en DMs doorzoeken is bijna onmogelijk (niet dat ik veel DMs krijg)quote:Op dinsdag 18 februari 2025 03:31 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Nooit van gehoord maar probeer het eens.![]()
Lief dat ze reageerde!quote:Op dinsdag 18 februari 2025 03:32 schreef devzero het volgende:
[..]
Een tijdje geleden had ik haar gementioned en toen reageerde ze binnen een week dat het goed met haar ging. Dat is ook al weer een jaar geleden of zo en DMs doorzoeken is bijna onmogelijk (niet dat ik veel DMs krijg)![]()
Ik "wil" dit, maar heb deze maand al te veel geld uitgevenOver een tijdje eens op ebay zoeken naar 2de hands...
![]()
![]()
X-23They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Jij ook welkom
Het leven is geen krentenbol...
Volg de pijlen.
I am the Lizard King. I can do anything.![]()
Ik ben heel lief.Het leven is geen krentenbol...
Volg de pijlen.
Andries JonkerThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
BolkOp zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
And good nightOp zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
6u vroeger ofzo?quote:Op dinsdag 18 februari 2025 04:27 schreef devzero het volgende:
[..]
Klaar om te gaan werken?
[..]
Correct![]()
2100 pasquote:Op dinsdag 18 februari 2025 04:27 schreef devzero het volgende:
[..]
Klaar om te gaan werken?
[..]
CorrectOp zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
![]()
R.I.P DTS.![]()
![]()
TigraThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Opel?Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Je hebt ooit wel eens verteld waar je zat, maar ben dat al weer vergetenquote:Maar ik wist nog wel dat je een aantal tijdzones ten oosten van nederland zat
![]()
Ik ben weer in Thailandquote:Op dinsdag 18 februari 2025 04:41 schreef devzero het volgende:
[..]
Je hebt ooit wel eens verteld waar je zat, maar ben dat al weer vergetenMaar ik wist nog wel dat je een aantal tijdzones ten oosten van nederland zat
Volg de pijlen.
Is dat een dreigement?quote:Op dinsdag 18 februari 2025 04:43 schreef devzero het volgende:
[..]
Als je daar over 2.5 jaar nog bent, dan kom ik je opzoeken
Proud member of the IDGAF+FU2 community![]()
Niet nog, maar waarschijnlijk wel weer.quote:Op dinsdag 18 februari 2025 04:43 schreef devzero het volgende:
[..]
Als je daar over 2.5 jaar nog bent, dan kom ik je opzoekenHet leven is geen krentenbol...
Volg de pijlen.
Zit je nog in de States, of ben je gedeporteerd?quote:Op dinsdag 18 februari 2025 04:43 schreef devzero het volgende:
[..]
Als je daar over 2.5 jaar nog bent, dan kom ik je opzoekenHet leven is geen krentenbol...
Volg de pijlen.
Het ligt er inderdaad vlak bij.quote:Ik gok dat dat binnenkort wel gaat gebeurenquote:Op dinsdag 18 februari 2025 04:45 schreef Hallojo het volgende:
[..]
Zit je nog in de States, of ben je gedeporteerd?![]()
Kom eind mei maar naar Nederland.quote:Op dinsdag 18 februari 2025 04:46 schreef devzero het volgende:
[..]
Sommigen zullen dat zo opvatten, maar het plan is om daar over 2.5 jaar op vakantie te gaan
quote:Op dinsdag 18 februari 2025 04:46 schreef devzero het volgende:
[..]
Het ligt er inderdaad vlak bij.
[..]
Ik gok dat dat binnenkort wel gaat gebeurenNaar Guantanamo?
Volg de pijlen.
Gaat die meet nog door of is het net als de meeste kree "meets"quote:Op dinsdag 18 februari 2025 04:47 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Kom eind mei maar naar Nederland.![]()
![]()
R.I.P DTS.![]()
Gelukkig is het geen kree meet. Ben benieuwd hoeveel mensen er uiteindelijk komen opdagen. Ik wil dit niet missen, dus ik ben er sowieso bij.quote:Op dinsdag 18 februari 2025 04:47 schreef devzero het volgende:
[..]
Gaat die meet nog door of is het net als de meeste kree "meets"
Hey killemquote:Op dinsdag 18 februari 2025 04:49 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Gelukkig is het geen kree meet. Ben benieuwd hoeveel mensen er uiteindelijk komen opdagen. Ik wil dit niet missen, dus ik ben er sowieso bij.![]()
![]()
Als ik in Nederland zou zijn, dan zou ik zeker gaan, Maar ik weet niet of mijn moeder wil overlijden rond die tijdquote:Op dinsdag 18 februari 2025 04:49 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Gelukkig is het geen kree meet. Ben benieuwd hoeveel mensen er uiteindelijk komen opdagen. Ik wil dit niet missen, dus ik ben er sowieso bij.![]()
Matchdayquote:They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Ga je niet kijken.quote:Op dinsdag 18 februari 2025 04:55 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Zoveelste teleurstelling dit seizoen.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
29 graden nu.Het leven is geen krentenbol...
Volg de pijlen.
Ik ben heel erg benieuwdquote:
Volg de pijlen.
Ik geniet nog even van het "koude" weer hier. 29 is prima te doen, behalve als de luchtvochtigheid 90% isquote:![]()
![]()
Afgelopen dagen was het 37 graden
Volg de pijlen.
Dexter vibes.quote:Op dinsdag 18 februari 2025 05:02 schreef devzero het volgende:
[..]
Ik geniet nog even van het "koude" weer hier. 29 is prima te doen, behalve als de luchtvochtigheid 90% is![]()
Grapjas!quote:Op dinsdag 18 februari 2025 05:11 schreef devzero het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ik heb geloof ik 5 afleveringen gezien van seizoen 1 en het is een leuke serie, maar ik loop geloof ik flink achter als er al 6 seizoenen zijn
Laatste seizoen pas een jaar of 10 geleden uitgezonden.Laatste seizoen kan je trouwens skippen. Zo slecht.
Ik kijk zo weinig tv... ik weet niet eens of ik seizoen 1 ga afmakenquote:Op dinsdag 18 februari 2025 05:16 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Grapjas!
Laatste seizoen pas een jaar of 10 geleden uitgezonden.Laatste seizoen kan je trouwens skippen. Zo slecht.
![]()
![]()
Zou ik wel doen. Dexter is tof.quote:Op dinsdag 18 februari 2025 05:17 schreef devzero het volgende:
[..]
Ik kijk zo weinig tv... ik weet niet eens of ik seizoen 1 ga afmakenHet leven is geen krentenbol...
Volg de pijlen.
Ik zal het proberenquote:Ik heb momenteel 5 series in mijn "continue to watch" lijst
- Archer. Gewoon omdat het lekker ongepast is(ik heb het al eerder gezien, maar is nu op netflix)
- Arcane (2de seizoen). Leuke manga
- Sakamoto days. Leuke manga
- Midnight diner. Gewoon een leuke Japanse serie. Erg simpel van opzet, maar wel erg leuk
- DexterIk heb al een paar gerechten uit die serie gemaakt. Bv "cat rice", erg simpel, maar was nog best lekkerquote:When people finish their day and hurry home, my day starts. My diner is open from midnight to seven in the morning. They call it "Midnight Diner". [cut to menu listing "pork miso soup combo, beer, sake, shochu"] That's all I have on my menu. But I make whatever customers request as long as I have the ingredients for it. That's my policy. Do I even have customers? More than you would expect![]()
Haha, ja andere tijdzones he.. dan loopt het net als Lucille Werner;anders.Trotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+![]()
Bijna middag.Het leven is geen krentenbol...
Volg de pijlen.
Weet ik nog niet
Volg de pijlen.
Ik vraag me nog steeds af wat voor persoon er achter @Lucille zat. Voormalig DIG moderator, later FA, en sinds 2008 verdwenen van FOK!.quote:Op dinsdag 18 februari 2025 05:33 schreef _UserName_ het volgende:
Haha, ja andere tijdzones he.. dan loopt het net als Lucille Werner;anders.
Maar tijd om te gaan, want dinsdag weer werken![]()
![]()
![]()
![]()
Dat is of voor mijn tijd, of ik was er netquote:Op dinsdag 18 februari 2025 05:46 schreef devzero het volgende:
[..]
Ik vraag me nog steeds af wat voor persoon er achter @:lucille zat. Voormalig DIG moderator, later FA, en sinds 2008 verdwenen van FOK!.
Maar tijd om te gaan, want dinsdag weer werken![]()
![]()
Slaap lekker!
Trotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+![]()
Shoarmaschotel?
Volg de pijlen.
Nou, ik heb wel zin in een kipdüner met satesaus, rijst en ananas.. Beetje ui bij roerbakken, kom maar door!Trotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+![]()
Je bent er mooi vroeg bij, straks weer werken? (of aanwezig zijn)
Hier vandaag een rustig dagje. Co-sleeper installeren, boodschapjes doen en bezoek van de jobcoach. Wellicht gooi ik vandaag the sims 3 even aan, had gister een leuk ideeTrotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+![]()
Ik vergeef het je voor deze keerquote:Op dinsdag 18 februari 2025 06:25 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
Nee, daar wilde ik niet aan denken?![]()
mijn slaap viel mee moet ik zeggen deze keer, maar had gister lang geslapen. Forumtechnisch gezien wel een goede timing
Een van de fijnste dingen om te doen idd, en het mooie is: vaak doe je dat het grootste deel van de dag
Maar je merkt er vrij weinig vanquote:Op dinsdag 18 februari 2025 06:33 schreef _UserName_ het volgende:
Een van de fijnste dingen om te doen idd, en het mooie is: vaak doe je dat het grootste deel van de dag![]()
![]()
Als ik goed heb geslapen merk ik dat wel, ook als ik dat niet heb overigens
In het momentquote:Op dinsdag 18 februari 2025 06:34 schreef _UserName_ het volgende:
Als ik goed heb geslapen merk ik dat wel, ook als ik dat niet heb overigens![]()
![]()
Hmm, ja dat is waar. Vaak is het besef pas na het slapen. Dat je wakker wordt uit een leuke droom en denkt he, verdulleme, deze wil ik verder zienquote:
Dat jaquote:Op dinsdag 18 februari 2025 06:36 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
Hmm, ja dat is waar. Vaak is het besef pas na het slapen. Dat je wakker wordt uit een leuke droom en denkt he, verdulleme, deze wil ik verder zien![]()
![]()
Afgelopen nacht had ik dan een minder leuke, wellicht dat ik daarom er vroeg uit ben ookTrotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+![]()
Over kree?quote:Op dinsdag 18 februari 2025 06:37 schreef _UserName_ het volgende:
Afgelopen nacht had ik dan een minder leuke, wellicht dat ik daarom er vroeg uit ben ook
Forum Opties Forumhop: Hop naar: