SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totaIe scoreIijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor aIIe maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nuI gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar JanuariOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.![]()
OepsOp zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
HeheheOp zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Niet mijn TTIk heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen![]()
De Homer in @sp3c's UI heeft wel iets meer dan 3 sprietjes. Ik dacht dat dat een petje wasquote:Op dinsdag 18 februari 2025 01:05 schreef Soury het volgende:
[..]
Homer een petje? Die heeft 3 sprietjes![]()
Ff plaatje zoekenOp zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Als iemand een andere ui neemt raak ik in de war.quote:Iedereen is een kutlultrut
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen![]()
HeftigThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.![]()
Tijd om af te wassen.
Maar dev, je hebt toch een vaatwasser.
Ja, maar die moet ook af en toe uitgeladen worden![]()
![]()
Ik zie ze gewoon niet. Heb ik uitgeschakeldquote:Op dinsdag 18 februari 2025 01:12 schreef Soury het volgende:
[..]
Als iemand een andere ui neemt raak ik in de war.![]()
![]()
Vaatwasser uitladen is zo gepiept ben ook blij dat ik er een heb.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Succesquote:Op dinsdag 18 februari 2025 01:13 schreef devzero het volgende:
Tijd om af te wassen.
Maar dev, je hebt toch een vaatwasser.
Ja, maar die moet ook af en toe uitgeladen wordenTrust nobody![]()
Idemquote:Op dinsdag 18 februari 2025 01:13 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Ik zie ze gewoon niet. Heb ik uitgeschakeldThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
UItgeschakeldquote:Op dinsdag 18 februari 2025 01:13 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Ik zie ze gewoon niet. Heb ik uitgeschakeld![]()
![]()
![]()
![]()
Serieus?quote:
Iedereen is een kutlultrut
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen![]()
Ik weet nog wel van iedereen hun UI's die nu nog actief zijn toen ik vroegâhhh op de PC deed FOK!kenquote:![]()
![]()
En dan?quote:Iedereen is een kutlultrut
Ik ga gewoon weer een poging wagen om te slapenOp zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Slaap lekkerquote:Op dinsdag 18 februari 2025 01:17 schreef sp3c het volgende:
Ik ga gewoon weer een poging wagen om te slapenTrust nobody![]()
Al jaren op mobiel.quote:They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Oh vandaar.quote:Iedereen is een kutlultrut
Hopelijk minder benauwd nu.quote:Op dinsdag 18 februari 2025 01:17 schreef sp3c het volgende:
Ik ga gewoon weer een poging wagen om te slapen![]()
Hmm ?quote:They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Schien tot zo en anders lol @ over 5 uur nogwarquote:Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Vreselijk dat gekut, ik moet een toetsenbord hebben.quote:Iedereen is een kutlultrut
Oh nee lukt wel prima.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Zo moet mijn vader altijd een muis hebben.quote:Op dinsdag 18 februari 2025 01:19 schreef Soury het volgende:
[..]
Vreselijk dat gekut, ik moet een toetsenbord hebben.![]()
Heb ook alleen maar mobiel.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Ik heb wel gaming muis en toetsenbordThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Nerd!quote:Op dinsdag 18 februari 2025 01:22 schreef Dr.Mikey het volgende:
Ik heb wel gaming muis en toetsenbord![]()
![]()
bij laptop hoef ik niet per se extra toetsenbord, maar muis vind ik wel fijnUw ADH vitamine Worst
Met vriendelijke groenten![]()
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
je doet alle multimedia/internetdingen etc op mobiel?quote:Op dinsdag 18 februari 2025 01:23 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Maar heb geen computer of laptop he.
Bewaar ze voor als ik dat ooit weer koop.Uw ADH vitamine Worst
Met vriendelijke groenten![]()
Ja heb iphone.quote:Op dinsdag 18 februari 2025 01:24 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
je doet alle multimedia/internetdingen etc op mobiel?They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Je bent mijn vaderquote:Op dinsdag 18 februari 2025 01:23 schreef hemarookworst het volgende:
bij laptop hoef ik niet per se extra toetsenbord, maar muis vind ik wel fijn
Heb zelfs zo'n ding in mijn laptop gestoken zodat de muis het doet.
Speciaal voor hem![]()
![]()
Heb wel een ouwe laptop in de kast liggen.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Maar dan heb je schermen staan, anders kan je toch niet gamen?quote:Op dinsdag 18 februari 2025 01:23 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Maar heb geen computer of laptop he.
Bewaar ze voor als ik dat ooit weer koop.
[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 18-02-2025 01:27:27 ]![]()
Ps5quote:Op dinsdag 18 februari 2025 01:26 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Maar dan hen je schermen staan, anders kan je toch niet gamen?They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: