Nee gelukkig nietquote:Op maandag 17 februari 2025 21:56 schreef greysbones het volgende:
[..]
Zolang het maar geen strippokeren is
Ik denk niet dat dit de definitieve nominaties zijn. Het is pas maandag. Ik denk echt dat er nog wel wat gaat veranderen.quote:Op maandag 17 februari 2025 21:58 schreef Dotteke het volgende:
@:Mazaru denk wel dat dit de nominaties zijn. Want was zoals het altijd gaat. Alleen zou er nog een plottwist kunnen komen. Is wel heel vroeg in de week
Vermoed dat die nog wel een rol gaat spelen bij de nominaties.quote:Op maandag 17 februari 2025 21:58 schreef Kodiak100 het volgende:
Ik zou dan wel naar binnen gaan om die knop in de gaten te houden
Ze zijn wel heul vroeg.quote:Op maandag 17 februari 2025 22:00 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ik denk niet dat dit de definitieve nominaties zijn. Het is pas maandag. Ik denk echt dat er nog wel wat gaat veranderen.
En dat gaat nog wel een tijdje door. Morgen weer de hele dag, woensdag weer de hele dag... net zolang tot hij in de taxi voor het laatst hetzelfde verhaal kan vertellenquote:Op maandag 17 februari 2025 22:00 schreef Kodiak100 het volgende:
Ah keanu doet nog een keer zijn verhaaltje
Prima toch.quote:Op maandag 17 februari 2025 22:01 schreef mijntjexx het volgende:
Sharice denkt dat Jane op Elsa gestemd heeft, ik denk dat ook
Ik ook ik weiger op Keanu of Elsa te stemmen, mogen beide weg en wie er van die 2 gaat is altijd goedquote:
Zou ik niet zo zeker van zijn.FB is niet zo Axel mindedquote:Op maandag 17 februari 2025 21:58 schreef mazaru het volgende:
Axel is wel veilig. Ik ga op Elsa stemmen om te blijven
ook een teken dat er nog wel wat gaat veranderenquote:
Rare manier deze keer, normaal doen ze het zo wanneer het definitief is.quote:Op maandag 17 februari 2025 22:07 schreef mazaru het volgende:
[..]
ook een teken dat er nog wel wat gaat veranderen
Scheelt wel dat Eva weg is. Die wast haar handen niet als ze naar de wc is geweest vertelde zequote:Op maandag 17 februari 2025 22:10 schreef Willewa het volgende:
Lekker, degene met veel gewonnen nootjes heeft straks een stash nootjes die door iedereens vingers zijn gegaan
Die hadden ze in het begin. Ik vermoed weggehaald vanwege Lennie's eetproblemen die gingen opspelen.quote:Op maandag 17 februari 2025 22:10 schreef Kodiak100 het volgende:
Milena bedelt bij BB om een weegschaal
quote:Op maandag 17 februari 2025 22:12 schreef mazaru het volgende:
[..]
Scheelt wel dat Eva weg is. Die wast haar handen niet als ze naar de wc is geweest vertelde ze
Mensen zijn ook zo lekker schoonquote:Op maandag 17 februari 2025 22:12 schreef mazaru het volgende:
[..]
Scheelt wel dat Eva weg is. Die wast haar handen niet als ze naar de wc is geweest vertelde ze
Milena geeft haar onderdaan weer wat aandachtquote:Op maandag 17 februari 2025 22:13 schreef engine het volgende:
Sharice heeft Milena weer voor haarzelf.
Vooral Eva was zo'n lekkere frisse meidquote:
En hoest er nog even overheen zodat ze niet zo droog zijnquote:
quote:Op maandag 17 februari 2025 22:18 schreef mazaru het volgende:
[..]
En hoest er nog even overheen zodat ze niet zo droog zijn
Daar heb je gelijk in.....quote:Op maandag 17 februari 2025 22:38 schreef Willewa het volgende:
Man man man wat zijn de streams vele malen leuker nu er fatsoenlijk eten is.
heeft ook wel te maken met het vertrek van twee personen.quote:Op maandag 17 februari 2025 22:38 schreef Willewa het volgende:
Man man man wat zijn de streams vele malen leuker nu er fatsoenlijk eten is.
Die waren vast ook beter te genieten geweest met betere voorzieningen.quote:Op maandag 17 februari 2025 22:40 schreef Verida het volgende:
[..]
heeft ook wel te maken met het vertrek van twee personen.
wicky deed leuk mee, maar david en Eva waren nu niet echt de zonnetjes in huis die leuk meededen met dingen
Die voelde zich niet lekker vannacht en wilde mensen niet wakker maken. Al kan dat ook heel goed een mooie dekmantel geweest zijn, gezien ie er al zo op aasdequote:Op maandag 17 februari 2025 22:45 schreef Droopie het volgende:
Niemand die oppert om ernaast te gaan slapen, heeft Pootje vannacht wel gedaan toch?
Ik wijt het echt aan de groep en mentaliteit hoor.quote:Op maandag 17 februari 2025 22:44 schreef Willewa het volgende:
[..]
Die waren vast ook beter te genieten geweest met betere voorzieningen.
Ik wijt dit echt volledig aan betere voorzieningen. Eindelijk het hoofd van negativiteit en tekorten af = een bevrijd hoofd. Leuke vooruitzichten, geen seconde druk maken om honger of weer het zoveelste bord slobmet tegenzin naar binnen werken. Een tafel die het huis wat huiselijker maakt ipv een halflege keet na eerder een lege keet.
En dan daarnaast nog letterlijk weer meer energie uit voedsel. Comfortabele voeding maakt veel mensen blij, langdurig gebrek eraan maakt somber.
Dit was hard nodig allemaal om dit seizoen te redden.
We gaan het niet eens worden denk ik ;p De dingen die je opnoemt hebben ook niet echt iets te maken met wat ik bedoel; de energie, het geluk en onbevangenheid van de bewoners en dus leukere streams.quote:Op maandag 17 februari 2025 22:54 schreef Droopie het volgende:
[..]
Ik wijt het echt aan de groep en mentaliteit hoor.
Hele discussies over wie de telefoon gegund moet worden en dat Niels heel de tijd op de telefoon zit te azen. "Ja maar andere mensen moeten ook de kans krijgen"
Vanmiddag met selectie voor de game die Elsa won, eerst broodje eten door Keanu, focus op je 5e maaltijd om 1600 uur
Nu met de knop ook, gisteren was alleen Pootje dedicated voor het spel met de knop.
De papegaai attendeert, let op het zwaailicht, schouders ophalend we gaan lekker slapen
Ik vind daar wat van, het is niet alleen een RLS, maar ook een spelshow.
Denk sowieso niet dat dit de definitieve bank is, op maandag al. Zou wel gek zijn.quote:Op maandag 17 februari 2025 22:59 schreef freaky40 het volgende:
[ afbeelding ]
Als dit het echt is, zou het er zo uit komen te zien vrijdag...maar ja...
We hoeven het ook niet eens te worden hoor en eerlijk is eerlijk, vorige jaren keek ik niet (toen had ik een baan, nu 1 maart weer)quote:Op maandag 17 februari 2025 22:59 schreef Willewa het volgende:
[..]
We gaan het niet eens worden denk ik ;p De dingen die je opnoemt hebben ook niet echt iets te maken met wat ik bedoel; de energie, het geluk en onbevangenheid van de bewoners en dus leukere streams.
Ik wijt het echt volledig aan de negatieve omstandigheden waarin mensen langdurig gegooid werden. Onnodig en vervelend lang. Ze hebben niks anders daar dus dan dompel je met gemak onder in die negativiteit en raak je met z’n allen in een negatieve spiraal. En maar futlozer en futlozer, ontevredener, oncomfortabeler. Ik denk dat gister en vandaag het levende bewijs zijn hoeveel verschil het maakt. Ze zijn bevrijd. Heerlijk.
Ik doel gewoon op de psychologische invloeden van langdurige zaken en hoeveel verschil dat maakt in de gemoedstoestand van mensen en hoe zichtbaar dat is, dus andere seizoenen hebben daar niet echt iets mee te makenquote:Op maandag 17 februari 2025 23:03 schreef Droopie het volgende:
[..]
We hoeven het ook niet eens te worden hoor en eerlijk is eerlijk, vorige jaren keek ik niet (toen had ik een baan, nu 1 maart weer)
Dus jullie hebben ander vergelijkingsmateriaal en voorkeuren.
Thanks matequote:Op maandag 17 februari 2025 23:07 schreef Willewa het volgende:
[..]
Ik doel gewoon op de psychologische invloeden van langdurige zaken en hoeveel verschil dat maakt in de gemoedstoestand van mensen en hoe zichtbaar dat is, dus andere seizoenen hebben daar niet echt iets mee te maken
Maar bla blaSucces alvast met je nieuwe baan straks
Dat spel is hartstikke oudquote:Op maandag 17 februari 2025 23:11 schreef kater1 het volgende:
[..]
Nu? Speel age of empires en ben net lekker iedereen aan het inmaken!!!
Neeeee ik heb Phoeniciers er eindelijk onder!!quote:Op maandag 17 februari 2025 23:12 schreef Droopie het volgende:
[..]
Dat spel is hartstikke oud
Kan je wel even pauzeren
Hoop dat ze het over haar kids heeft.....quote:Op maandag 17 februari 2025 23:17 schreef Was-beer het volgende:
Milena: hoe kan ik die zo achter laten![]()
Gaat over haar kinderen iddquote:Op maandag 17 februari 2025 23:18 schreef zodeju het volgende:
[..]
Hoop dat ze het over haar kids heeft.....
Met het aandenken van thuis had ze het alleen maar over haar moeder die er niet meer is.
Je hoort haar eigenlijk nooit over haar kinderenquote:Op maandag 17 februari 2025 23:18 schreef zodeju het volgende:
[..]
Hoop dat ze het over haar kids heeft.....
Met het aandenken van thuis had ze het alleen maar over haar moeder die er niet meer is.
Is alleen maar mooi toch eigenlijkquote:Op maandag 17 februari 2025 23:23 schreef mazaru het volgende:
[..]
Je hoort haar eigenlijk nooit over haar kinderen
Nou, ik weet niet of dat mooi is. Eigenlijk vind ik het heel vreemd dat ze het nooit over haar kinderen heeft.quote:Op maandag 17 februari 2025 23:25 schreef Willewa het volgende:
[..]
Is alleen maar mooi toch eigenlijkDie kinderen krijgen gelukkig liefde van een moeder die veel aan ze denkt.
Gokje, Elsa gaat zo tandenpoetsen en daarna is Jolien de sigaar (weer)quote:Op maandag 17 februari 2025 23:33 schreef mazaru het volgende:
Matty staat op en gaat naar bed...
Jordy... ik ga naar bed
Keanu blijft doorgaan over zichzelf
Elsa begon met haar verhaal terwijl hij nog niet klaar was. Er kwam een diepe zucht uit hemquote:Op maandag 17 februari 2025 23:34 schreef Droopie het volgende:
[..]
Gokje, Elsa gaat zo tandenpoetsen en daarna is Jolien de sigaar (weer)
Ik zag het, hij moet het echt nog kwijt.quote:Op maandag 17 februari 2025 23:35 schreef mazaru het volgende:
[..]
Elsa begon met haar verhaal terwijl hij nog niet klaar was. Er kwam een diepe zucht uit hem
Pech gehadquote:Op maandag 17 februari 2025 23:40 schreef Droopie het volgende:
[..]
Ik zag het, hij moet het echt nog kwijt.
Die is nog niet klaar hoor. Dat duurt nog wel een paar dagen.quote:Op maandag 17 februari 2025 23:40 schreef Droopie het volgende:
[..]
Ik zag het, hij moet het echt nog kwijt.
Nog 3 4quote:Op maandag 17 februari 2025 23:41 schreef mazaru het volgende:
[..]
Die is nog niet klaar hoor. Dat duurt nog wel een paar dagen.
Mss zijn ze daar zijn kapotte LP ondertussen ook zatquote:Op maandag 17 februari 2025 23:35 schreef mazaru het volgende:
[..]
Elsa begon met haar verhaal terwijl hij nog niet klaar was. Er kwam een diepe zucht uit hem
Dat werd net wel heel duidelijk. Eerst staat Mattie op en gelijk daarna zegt Jordy dat die naar bed gaat en toen begon Elsa gewoon met haar verhaal terwijl hij nog bezig was over zijn onzekerheid en hoe hij gegroeid wasquote:Op maandag 17 februari 2025 23:41 schreef Luna68 het volgende:
[..]
Mss zijn ze daar zijn kapotte LP ondertussen ook zat
Oh ik dacht dat je sarcastisch wasquote:Op maandag 17 februari 2025 23:30 schreef mazaru het volgende:
[..]
Nou, ik weet niet of dat mooi is. Eigenlijk vind ik het heel vreemd dat ze het nooit over haar kinderen heeft.
Heb ik niet meegekregen. Gisteren heb ik heel weinig gezienquote:Op maandag 17 februari 2025 23:46 schreef Willewa het volgende:
[..]
Oh ik dacht dat je sarcastisch wasgister ofzo ging het hier nog over hoe vaak ze het over haar kindjes heeft
Ik kan ook helaas niet alles volgen maar begreep dus hier gister dat ze het juist best vaak over ze heeft. Vandaar dat ik dacht dat je sarcastisch was zo van ‘gaaaat ze weer over haar kindjes’. Waarvan ik dus dacht ‘is toch goed’quote:Op maandag 17 februari 2025 23:50 schreef mazaru het volgende:
[..]
Heb ik niet meegekregen. Gisteren heb ik heel weinig gezien
quote:Op maandag 17 februari 2025 23:50 schreef mazaru het volgende:
[..]
Het is voor hen doen ook al heel laat
Dan zal ik wel op andere momenten streams kijken. Ik hoor haar echt nooit over haar kinderenquote:Op maandag 17 februari 2025 23:51 schreef Willewa het volgende:
[..]
Ik kan ook helaas niet alles volgen maar begreep dus hier gister dat ze het juist best vaak over ze heeft. Vandaar dat ik dacht dat je sarcastisch was zo van ‘gaaaat ze weer over haar kindjes’. Waarvan ik dus dacht ‘is toch goed’anyway, misverstandje
Ze willen Axel eruitquote:Op maandag 17 februari 2025 23:54 schreef Kodiak100 het volgende:
Jane: Axel en ik keken naar elkaar en dachten echt WTF willen ze kiki eruit
Ga er vanuit dat Sharice op Jolien heeft gestemd want Milenaquote:Op maandag 17 februari 2025 23:59 schreef Adat231 het volgende:
Ik hoop dat sharice op elsa heeft gestemd en dat dat uitkomt
denk ik ook, maar een mens mag dromenquote:Op dinsdag 18 februari 2025 00:02 schreef happyme28 het volgende:
[..]
Ga er vanuit dat Sharice op Jolien heeft gestemd want Milena
Ik doelde op zure Elsa die alles zit na te rekenen en 'wraak' wil .quote:
Okay duidelijk. Ben het met je eens.quote:Op dinsdag 18 februari 2025 00:06 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Ik doelde op zure Elsa die alles zit na te rekenen en 'wraak' wil .
Dat is best wel sneu
Dat is ook sneu maar zo ken ik elsaquote:Op dinsdag 18 februari 2025 00:06 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Ik doelde op zure Elsa die alles zit na te rekenen en 'wraak' wil .
Dat is best wel sneu
Het maakt voor mij wel meteen duidelijk hoe ze in het spel staat: lieve zorgzame 'moederlijke' attente Elsa die altijd voor iedereen klaarstaat , alles doet en regelt in het huis , die Elsa komt nu op mij over als iemand met een soort van 'dubbele agenda'quote:Op dinsdag 18 februari 2025 00:07 schreef Adat231 het volgende:
[..]
Okay duidelijk. Ben het met je eens.
Echt he, mensen bidden, mensen roepen hun spiritual guide op.quote:Op dinsdag 18 februari 2025 00:10 schreef Kodiak100 het volgende:
Keanu gaat het voortaan vragen aan zijn spirit guide
Helemaal met je eens, en ook het publiek probeert ze te bespelen. Zodra ze weet dat de camera op iemand gericht is, gaat ze naar de persoon die gefilmd wordt toe en troosten, of mooie woorden zeggen.quote:Op dinsdag 18 februari 2025 00:11 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Het maakt voor mij wel meteen duidelijk hoe ze in het spel staat: lieve zorgzame 'moederlijke' attente Elsa die altijd voor iedereen klaarstaat , alles doet en regelt in het huis , die Elsa komt nu op mij over als iemand met een soort van 'dubbele agenda'
Op t laatste na, ben ik het met je eens.quote:Op dinsdag 18 februari 2025 00:13 schreef Adat231 het volgende:
[..]
Helemaal met je eens, en ook het publiek probeert ze te bespelen. Zodra ze weet dat de camera op iemand gericht is, gaat ze naar de persoon die gefilmd wordt toe en troosten, of mooie woorden zeggen.Daarnaast heb ik meer andere bewoners gehoord hoe jammer ze het vinden van Wicky, maar haar zelden. Zelfs op de dag van vertrek zelf
quote:Op dinsdag 18 februari 2025 00:19 schreef Kodiak100 het volgende:
Ah daar is het je doet het maar 1x in je leven motto weer
24 uur al he hahaquote:Op zondag 16 februari 2025 23:48 schreef Kodiak100 het volgende:
En keanu doet nog een keer zijn verhaal
In zn hoofd misschien, maar zie weinig verschilquote:Op dinsdag 18 februari 2025 00:18 schreef Kodiak100 het volgende:
Ah daar is hij weer Keanu heeft afgelopen week een ommekeer weten te maken
Hij heeft ook al in 2 dagen tijd, tegen 3 verschillende bewoners gezegd dat hij opeens een band met ze voelt, wat hij nooit eerder voelde.quote:Op dinsdag 18 februari 2025 00:18 schreef Kodiak100 het volgende:
Ah daar is hij weer Keanu heeft afgelopen week een ommekeer weten te maken
quote:Op dinsdag 18 februari 2025 00:25 schreef Kodiak100 het volgende:
Keanu hoopt dat BB denkt deze bank vindt ik niet leuk
Dat vind ik dan weer dubbel he.quote:Op dinsdag 18 februari 2025 00:23 schreef Kodiak100 het volgende:
Axel babbelt weer over het hotel
Had een rubiks kubbus mee
Nee?quote:Op dinsdag 18 februari 2025 00:28 schreef Adat231 het volgende:
Maar stel dat Elsa er uit gaat dan is Jane toch nog de enige Nederlanse vrouw? Is ze dan automatisch door?
Keanu is Nederlands .. die mag eerst wegquote:Op dinsdag 18 februari 2025 00:28 schreef Adat231 het volgende:
Maar stel dat Elsa er uit gaat dan is Jane toch nog de enige Nederlanse vrouw? Is ze dan automatisch door?
quote:Op dinsdag 18 februari 2025 00:39 schreef B00STER het volgende:
Volgens mij zit Axel bewust Sharice te gallen door tussen haar en Milena te gaan liggen. Sharice is ook duidelijk 'not amused'.
Dat snap ik dan weer nietquote:Op dinsdag 18 februari 2025 00:39 schreef Luna68 het volgende:
En Axel kruipt weer in bed bij Mileentje
Daar zit wat inquote:Op dinsdag 18 februari 2025 00:39 schreef B00STER het volgende:
Volgens mij zit Axel bewust Sharice te gallen door tussen haar en Milena te gaan liggen. Sharice is ook duidelijk 'not amused'.
quote:Op dinsdag 18 februari 2025 00:42 schreef Kodiak100 het volgende:
Axel je hebt levensgenieters en je hebt Eva
Nee , maar wat @B00STER zei klinkt eigenlijk wel logischquote:Op dinsdag 18 februari 2025 00:41 schreef Luna68 het volgende:
[..]
Ik ook niet, maar mss vindt hij haar echt leuk?
quote:Op dinsdag 18 februari 2025 00:42 schreef Kodiak100 het volgende:
Axel je hebt levensgenieters en je hebt Eva
Dat was ook een irritant kindquote:Op dinsdag 18 februari 2025 00:44 schreef B00STER het volgende:
Iets teveel sneren naar Eva vermoed ik
quote:Op dinsdag 18 februari 2025 00:44 schreef B00STER het volgende:
Iets teveel sneren naar Eva vermoed ik
rdeloosquote:Op dinsdag 18 februari 2025 00:49 schreef Kodiak100 het volgende:
Ah de slapende dames in de suite
Veilige keuze
Het is dit jaar wel heel erg gesteld met de Twinstreams en SL's per dagquote:
ja ik voel me in het zak gezetquote:Op dinsdag 18 februari 2025 00:54 schreef Luna68 het volgende:
Dacht dat het zwaailicht nog af zou gaan, maar dat is blijkbaar ook weer een ‘wassen neus’?
Ik vind dat een hele aparte vrouw , en 'vriendschap' tussen die tweequote:Op dinsdag 18 februari 2025 01:03 schreef Luna68 het volgende:
[..]
Sharice nog niet die is Mileentje d’r hand aan het aaien
Eensquote:Op dinsdag 18 februari 2025 01:04 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Ik vind dat een hele aparte vrouw , en 'vriendschap' tussen die twee
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |