Thanks matequote:Op maandag 17 februari 2025 23:07 schreef Willewa het volgende:
[..]
Ik doel gewoon op de psychologische invloeden van langdurige zaken en hoeveel verschil dat maakt in de gemoedstoestand van mensen en hoe zichtbaar dat is, dus andere seizoenen hebben daar niet echt iets mee te maken
Maar bla blaSucces alvast met je nieuwe baan straks
Dat spel is hartstikke oudquote:Op maandag 17 februari 2025 23:11 schreef kater1 het volgende:
[..]
Nu? Speel age of empires en ben net lekker iedereen aan het inmaken!!!
Neeeee ik heb Phoeniciers er eindelijk onder!!quote:Op maandag 17 februari 2025 23:12 schreef Droopie het volgende:
[..]
Dat spel is hartstikke oud
Kan je wel even pauzeren
Hoop dat ze het over haar kids heeft.....quote:Op maandag 17 februari 2025 23:17 schreef Was-beer het volgende:
Milena: hoe kan ik die zo achter laten![]()
Gaat over haar kinderen iddquote:Op maandag 17 februari 2025 23:18 schreef zodeju het volgende:
[..]
Hoop dat ze het over haar kids heeft.....
Met het aandenken van thuis had ze het alleen maar over haar moeder die er niet meer is.
Je hoort haar eigenlijk nooit over haar kinderenquote:Op maandag 17 februari 2025 23:18 schreef zodeju het volgende:
[..]
Hoop dat ze het over haar kids heeft.....
Met het aandenken van thuis had ze het alleen maar over haar moeder die er niet meer is.
Is alleen maar mooi toch eigenlijkquote:Op maandag 17 februari 2025 23:23 schreef mazaru het volgende:
[..]
Je hoort haar eigenlijk nooit over haar kinderen
Nou, ik weet niet of dat mooi is. Eigenlijk vind ik het heel vreemd dat ze het nooit over haar kinderen heeft.quote:Op maandag 17 februari 2025 23:25 schreef Willewa het volgende:
[..]
Is alleen maar mooi toch eigenlijkDie kinderen krijgen gelukkig liefde van een moeder die veel aan ze denkt.
Gokje, Elsa gaat zo tandenpoetsen en daarna is Jolien de sigaar (weer)quote:Op maandag 17 februari 2025 23:33 schreef mazaru het volgende:
Matty staat op en gaat naar bed...
Jordy... ik ga naar bed
Keanu blijft doorgaan over zichzelf
Elsa begon met haar verhaal terwijl hij nog niet klaar was. Er kwam een diepe zucht uit hemquote:Op maandag 17 februari 2025 23:34 schreef Droopie het volgende:
[..]
Gokje, Elsa gaat zo tandenpoetsen en daarna is Jolien de sigaar (weer)
Ik zag het, hij moet het echt nog kwijt.quote:Op maandag 17 februari 2025 23:35 schreef mazaru het volgende:
[..]
Elsa begon met haar verhaal terwijl hij nog niet klaar was. Er kwam een diepe zucht uit hem
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |