Ga er vanuit dat Sharice op Jolien heeft gestemd want Milenaquote:Op maandag 17 februari 2025 23:59 schreef Adat231 het volgende:
Ik hoop dat sharice op elsa heeft gestemd en dat dat uitkomt
denk ik ook, maar een mens mag dromenquote:Op dinsdag 18 februari 2025 00:02 schreef happyme28 het volgende:
[..]
Ga er vanuit dat Sharice op Jolien heeft gestemd want Milena
Ik doelde op zure Elsa die alles zit na te rekenen en 'wraak' wil .quote:
Okay duidelijk. Ben het met je eens.quote:Op dinsdag 18 februari 2025 00:06 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Ik doelde op zure Elsa die alles zit na te rekenen en 'wraak' wil .
Dat is best wel sneu
Dat is ook sneu maar zo ken ik elsaquote:Op dinsdag 18 februari 2025 00:06 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Ik doelde op zure Elsa die alles zit na te rekenen en 'wraak' wil .
Dat is best wel sneu
Het maakt voor mij wel meteen duidelijk hoe ze in het spel staat: lieve zorgzame 'moederlijke' attente Elsa die altijd voor iedereen klaarstaat , alles doet en regelt in het huis , die Elsa komt nu op mij over als iemand met een soort van 'dubbele agenda'quote:Op dinsdag 18 februari 2025 00:07 schreef Adat231 het volgende:
[..]
Okay duidelijk. Ben het met je eens.
Echt he, mensen bidden, mensen roepen hun spiritual guide op.quote:Op dinsdag 18 februari 2025 00:10 schreef Kodiak100 het volgende:
Keanu gaat het voortaan vragen aan zijn spirit guide
Helemaal met je eens, en ook het publiek probeert ze te bespelen. Zodra ze weet dat de camera op iemand gericht is, gaat ze naar de persoon die gefilmd wordt toe en troosten, of mooie woorden zeggen.quote:Op dinsdag 18 februari 2025 00:11 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Het maakt voor mij wel meteen duidelijk hoe ze in het spel staat: lieve zorgzame 'moederlijke' attente Elsa die altijd voor iedereen klaarstaat , alles doet en regelt in het huis , die Elsa komt nu op mij over als iemand met een soort van 'dubbele agenda'
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |