quote:Wereldwijd zijn miljoenen van ons op zoek naar ware liefde. Maar hoe en waar vind je nu de liefde van je leven? Voor een nieuw programma opent BNN speciaal een restaurant waar singles op eerste date gaan. Het ‘First Dates’ restaurant. De kandidaten die meedoen zijn jong, oud, hetero, homo en uit alle lagen van de bevolking. Met slechts één doel stappen ze naar binnen: de liefde van hun leven vinden
First Dates is elke doordeweekse dag te zien op NPO 3 om 19.30 uur.
quote:Op maandag 17 februari 2025 19:54 schreef Joop_W het volgende:
@:cherrycoke
Precies wat je net zei. “Portugal? Die moeten we matchen!”
Helaas allemaal open, allemaal waardeloosquote:
Ik vind altijd dat je het koopt om te drinken, niet om door te verkopen. Heb al mijn sneakers ook gedragen en vinyl geluisterd.quote:Op maandag 17 februari 2025 19:56 schreef cherrycoke het volgende:
[..]
Helaas allemaal open, allemaal waardeloos
Ik bouw ook de lego en bewaar het niet in dozenquote:Op maandag 17 februari 2025 19:57 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Ik vind altijd dat je het koopt om te drinken, niet om door te verkopen. Heb al mijn sneakers ook gedragen en vinyl geluisterd.
de een word volgende week 50 de ander is 49quote:Op maandag 17 februari 2025 19:58 schreef MizzezAmy het volgende:
Is hier een groot leeftijdsverschil?
Ze zijn allebei 49 en werken allebei in Amsterdam.quote:Op maandag 17 februari 2025 19:58 schreef Pisces29 het volgende:
Deze vrouw van bijna 50 heeft geen enkele overeenkomst met die man
Dat wordt niets.quote:Op maandag 17 februari 2025 19:58 schreef cherrycoke het volgende:
[..]
de een word volgende week 50 de ander is 49
Oh, dan ziet ze er redelijk uit voor dr leeftijdquote:Op maandag 17 februari 2025 19:58 schreef cherrycoke het volgende:
[..]
de een word volgende week 50 de ander is 49
Ja goeie soortgelijke interessesquote:Op maandag 17 februari 2025 19:58 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Ze zijn allebei 49 en werken allebei in Amsterdam.
behalve de doodquote:Op maandag 17 februari 2025 19:58 schreef Pisces29 het volgende:
Deze vrouw van bijna 50 heeft geen enkele overeenkomst met die man
Niet likeable iddquote:
quote:Op maandag 17 februari 2025 20:01 schreef Joop_W het volgende:
“Wil een oldtimer”
Gevaarlijke uitspraak bij de redactie.
Echt een typische Bijbelse naam, nu ben ik benieuwd of zijn ouders zwaar van de kerk zijn.quote:Op maandag 17 februari 2025 20:01 schreef MadMaster het volgende:
Silas, dat is de achternaam van die ander…
quote:Op maandag 17 februari 2025 20:02 schreef Joop_W het volgende:
Studerend en oogt nu al verstrooide professor.
Hij lijkt op een van de boeven van Home Alone (nadat hij het huis van Kevin heeft bezocht).quote:Op maandag 17 februari 2025 20:02 schreef Joop_W het volgende:
Studerend en oogt nu al verstrooide professor.
Dit ja.quote:
Vaasjes en fluitjes hadden ze daarvoor nog niet.quote:
Kaolo skeerquote:Op maandag 17 februari 2025 20:06 schreef Felagund het volgende:
[..]
Vaasjes en Fluitjes hadden ze daarvoor nog niet.
Ik vind zijn stralende ogen wel geweldig. Mijn soort mensen.quote:Op maandag 17 februari 2025 20:10 schreef Joop_W het volgende:
Portugal mensen hebben het wel zichtbaar leuk samen.
Kleuterjuf callingquote:
We weten nu wel wat hij in Portugal heet gedaan, of geldt dat niet als vakantie?quote:
Waren dat Antillianen?quote:Op maandag 17 februari 2025 20:16 schreef Pisces29 het volgende:
Yes toch het eerste setje een succesDie waren ook leuk.
Mensen hebben toch wel meerdere schermen?quote:Op dinsdag 18 februari 2025 19:26 schreef cherrycoke het volgende:
hoi, allemaal feyenoord kijken zeker
Nee, ik kijk dit.quote:Op dinsdag 18 februari 2025 19:26 schreef cherrycoke het volgende:
hoi, allemaal feyenoord kijken zeker
Van de flessen?quote:
quote:
Ja dus wel gedaanquote:Op dinsdag 18 februari 2025 19:35 schreef Felagund het volgende:
[..]Hij heeft geen social media, maar hij weet ondertussen wel alle vaktermen.
ik had het misquote:
Als ze naar vis ruiktquote:Op dinsdag 18 februari 2025 19:41 schreef Dutch_view het volgende:
[..]
Oh toch niet, maar kan later alsnog komen
Welke twee, Jacky en krullenbol?quote:
nee die 2 ervoorquote:Op dinsdag 18 februari 2025 19:45 schreef Felagund het volgende:
[..]
Welke twee, Jacky en krullenbol?
twee syriersquote:Op dinsdag 18 februari 2025 19:49 schreef RipCity het volgende:
Lekker uit Syrie hier de boel verstieren op kosten van de belastingbetaler.
Niet te erg, hahaquote:Op dinsdag 18 februari 2025 19:53 schreef Felagund het volgende:
Ik val niet op GGZ patiënten!
Maar ondertussen toch wel?
Lego bouwenquote:
Teruggaan Ho maar.quote:Op dinsdag 18 februari 2025 19:58 schreef Dutch_view het volgende:
Loopt wel wat achter, oorlog is voorbij
Dat is toch over een jaartje overbodig door AI?quote:Op dinsdag 18 februari 2025 19:59 schreef RipCity het volgende:
What is an order administrator?
They provide daily updates to internal and external customers regarding orders, including delivery dates and/or any changes in the status of the order. The Order Administrator places, schedules and/or reschedules customer orders as needed.
Ging het ook googlen @:felagund
Haha "welkom" tegen Denisequote:Op dinsdag 18 februari 2025 20:01 schreef RipCity het volgende:
Deze gozer heeft echt 0 social skills
zij hij tegen de barmanquote:Op dinsdag 18 februari 2025 20:02 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Haha "welkom" tegen Denise
Echt zo'n "eet smakelijk" "dankje jij ook" bij de McDrive.
Succes, ik mijn latjes gister genoeg gepijnigd, morgen weerquote:
Succes!quote:
Pittig avondje gewenst!quote:Op dinsdag 18 februari 2025 20:16 schreef cherrycoke het volgende:
ik zei toch das een rick die alleen maar wil motor rijden
Een category manager is binnen een organisatie verantwoordelijk voor het samenstellen en onderhouden van een of meer productcategorieën. Een category manager helpt fabrikanten en de detailhandel om zich te focussen op een specifieke groep van producten (bijvoorbeeld alle producten op het gebied van wonen). De wensen van de consument staan hierbij centraal.quote:
je kan niet bekeren naar jodendomquote:Op woensdag 19 februari 2025 19:39 schreef Sapstengel het volgende:
Als ik me bekeer tot het jodendom krijg ik er dan ook direct invloedrijke vrienden bij?
Je bent geboren met zo’n neus of nietquote:Op woensdag 19 februari 2025 19:40 schreef cherrycoke het volgende:
[..]
je kan niet bekeren naar jodendom
quote:Op woensdag 19 februari 2025 19:41 schreef FOKoffieleut het volgende:
ben oefent voor met de schapen en kippen
Relaties aangaan vanwege wanhoop is het toch ook niet.quote:
ik ga man, real kijken na first dates, veel plezierquote:Op woensdag 19 februari 2025 19:47 schreef RipCity het volgende:
Tijd om naar PSV te gaan. Mocht er nog een leuke aziaat oid langskomen tag me dan - dan kijk ik het vannacht terug. Fijne uitzending allen!
Veel plezier. Hup gloeilampen.quote:Op woensdag 19 februari 2025 19:47 schreef RipCity het volgende:
Tijd om naar PSV te gaan. Mocht er nog een leuke aziaat oid langskomen tag me dan - dan kijk ik het vannacht terug. Fijne uitzending allen!
Eens. Waar bemoeien die mormels zich meequote:Op woensdag 19 februari 2025 19:48 schreef Evangelion het volgende:
Leraren opgegeven door hun leerlingen is een vermoeiende rubriek
Wel redelijk een Suzan & Freek decoraties van de Xenos bohemian ingerichte woonkamer type.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |