quote:Wereldwijd zijn miljoenen van ons op zoek naar ware liefde. Maar hoe en waar vind je nu de liefde van je leven? Voor een nieuw programma opent BNN speciaal een restaurant waar singles op eerste date gaan. Het ‘First Dates’ restaurant. De kandidaten die meedoen zijn jong, oud, hetero, homo en uit alle lagen van de bevolking. Met slechts één doel stappen ze naar binnen: de liefde van hun leven vinden
First Dates is elke doordeweekse dag te zien op NPO 3 om 19.30 uur.
quote:Op maandag 17 februari 2025 19:54 schreef Joop_W het volgende:
@:cherrycoke
Precies wat je net zei. “Portugal? Die moeten we matchen!”
Helaas allemaal open, allemaal waardeloosquote:
Ik vind altijd dat je het koopt om te drinken, niet om door te verkopen. Heb al mijn sneakers ook gedragen en vinyl geluisterd.quote:Op maandag 17 februari 2025 19:56 schreef cherrycoke het volgende:
[..]
Helaas allemaal open, allemaal waardeloos
Ik bouw ook de lego en bewaar het niet in dozenquote:Op maandag 17 februari 2025 19:57 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Ik vind altijd dat je het koopt om te drinken, niet om door te verkopen. Heb al mijn sneakers ook gedragen en vinyl geluisterd.
de een word volgende week 50 de ander is 49quote:Op maandag 17 februari 2025 19:58 schreef MizzezAmy het volgende:
Is hier een groot leeftijdsverschil?
Ze zijn allebei 49 en werken allebei in Amsterdam.quote:Op maandag 17 februari 2025 19:58 schreef Pisces29 het volgende:
Deze vrouw van bijna 50 heeft geen enkele overeenkomst met die man
Dat wordt niets.quote:Op maandag 17 februari 2025 19:58 schreef cherrycoke het volgende:
[..]
de een word volgende week 50 de ander is 49
Oh, dan ziet ze er redelijk uit voor dr leeftijdquote:Op maandag 17 februari 2025 19:58 schreef cherrycoke het volgende:
[..]
de een word volgende week 50 de ander is 49
Ja goeie soortgelijke interessesquote:Op maandag 17 februari 2025 19:58 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Ze zijn allebei 49 en werken allebei in Amsterdam.
behalve de doodquote:Op maandag 17 februari 2025 19:58 schreef Pisces29 het volgende:
Deze vrouw van bijna 50 heeft geen enkele overeenkomst met die man
Niet likeable iddquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |