Jordy neemt toch niet op op maandag t/m woensdag zegt hij altijd.quote:Op maandag 17 februari 2025 19:47 schreef Kissingbird het volgende:
Jordy: wist niet dat die schijttelefoon nog werkte
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Goedemiddag! Kan ik u ergens mee helpen?
nou idd hij had ook al niets uit die kamerquote:
Ik ook. Denk dat Elsa er meer aan heeft op het moment, maar ik gun het jordy meer...quote:
Ben ik de enige die denkt dat Elsa en Charice expres alleen voor jordy niets heeft meegenomen??quote:Op maandag 17 februari 2025 19:50 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
nou idd hij had ook al niets uit die kamer
Eerlijk gezegd gun ik Elsa alleen de auto naar huis nogquote:Op maandag 17 februari 2025 19:50 schreef Ireth het volgende:
[..]
Ik ook. Denk dat Elsa er meer aan heeft op het moment, maar ik gun het jordy meer...
Zou ik ook content mee zijnquote:Op maandag 17 februari 2025 19:51 schreef Cupfighter het volgende:
[..]
Eerlijk gezegd gun ik Elsa alleen de auto naar huis nog
Ik denk dat ookquote:Op maandag 17 februari 2025 19:51 schreef Ireth het volgende:
[..]
Ben ik de enige die denkt dat Elsa en Charice expres alleen voor jordy niets heeft meegenomen??
quote:
Over David gesproken, reken er maar op dat er weer een lange SL aan komt waarbij we weer tegen de kop van David s aan kunnen kijkenquote:
quote:Op maandag 17 februari 2025 19:51 schreef Cupfighter het volgende:
[..]
Eerlijk gezegd gun ik Elsa alleen de auto naar huis nog
Ik denk dat niet iddquote:Op maandag 17 februari 2025 19:51 schreef Ireth het volgende:
[..]
Ben ik de enige die denkt dat Elsa en Charice expres alleen voor jordy niets heeft meegenomen??
Love you BB!quote:Op maandag 17 februari 2025 19:52 schreef mazaru het volgende:
[..]Dansen, zingen, schreeuwen.... geweldig spel
![]()
Ow geen Jeff meer???quote:Op maandag 17 februari 2025 19:52 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Over David gesproken, reken er maar op dat er weer een lange SL aan komt waarbij we weer tegen de kop van David s aan kunnen kijken
quote:Op maandag 17 februari 2025 19:55 schreef Ireth het volgende:
Gilgilgilgilgilgilgil!!!!
Moment, ff de kat uit de gordijnen plukken...
quote:Op maandag 17 februari 2025 19:55 schreef Kissingbird het volgende:
jane elsa jolien en david jullie hebben geluk axel trakteert jullie en zichzelf op een heuse spel
badkleding aandoen en dan naar de game area kmoen
Jane OMG heb mn benen niet geschoren
Hij heeft hem toch ook niet opgenomen.quote:Op maandag 17 februari 2025 19:51 schreef odie22 het volgende:
de vorige keer liep hij nog te schelden, die kut telefoon, ik neem hem niet meer op
Wat een kreng zegquote:Op maandag 17 februari 2025 19:57 schreef Li0nHeart het volgende:
Milena : Ik hoop dat die verdrinken.
En dat meent ze echt serieus. Dat mens is zo zuur!!quote:Op maandag 17 februari 2025 19:57 schreef Li0nHeart het volgende:
quote:Op maandag 17 februari 2025 19:57 schreef odie22 het volgende:
jordy zal wel zeggen : ik lust geen spa alleen maar bier
quote:Op maandag 17 februari 2025 19:57 schreef Ireth het volgende:
Zal er nou gepost kunnen worden in het scanman-topic???
quote:Op maandag 17 februari 2025 19:57 schreef Li0nHeart het volgende:
Dat mag ook op een tegeltjequote:Op maandag 17 februari 2025 19:57 schreef greysbones het volgende:
milena
ik hoop dat die verdrinken
hihahootjes
Alleen Jordy niet echt ... die vindt het gewoon jammer dat hij niet als eerste bij de telefoon was. Spa kan hem gestolen worden.quote:
pokkke W..fquote:Op maandag 17 februari 2025 19:59 schreef Li0nHeart het volgende:
Sharice wil de verdeelde nootjes gewoon opeten.
Stik in je nootjes...quote:Op maandag 17 februari 2025 19:59 schreef Joyce-43 het volgende:
Ja jhun moeten hun nootjes op eten want de andere krijgen dat misschien ook
WHo the fuck zegt dat?
Ja als de kat van huis isquote:Op maandag 17 februari 2025 19:59 schreef Li0nHeart het volgende:
Sharice wil de verdeelde nootjes gewoon opeten.
vind wel netjes bij derquote:
Voor de wentelteefjes.quote:Op maandag 17 februari 2025 20:00 schreef Kissingbird het volgende:
Jordy snijdt het hele brood al.. rare actie
die bekken staan niet dicht hequote:
die gaat later wel miepen weerquote:Op maandag 17 februari 2025 20:00 schreef Krambo het volgende:
Keanu us we blij voor hun ( voorlopig...)
nare mokkels die CHarice en Milena mogen er van mijn uit en de pokke geschreeuwd bahhhhquote:Op maandag 17 februari 2025 20:01 schreef engine het volgende:
Sharice: Pootje heeft diarree en moet naar de jacuzzi!
Neuh, Sharice zit hier niet bij...quote:Op maandag 17 februari 2025 20:01 schreef riri het volgende:
Mooie zou zijn dat al deze mensen die deze verrassing krijgen automatisch op de bank komen en de anderen die genomineerd zijn eraf
Dat slaat helemaal nergens op. Ze hebben spellen gespeeld etc.quote:Op maandag 17 februari 2025 20:01 schreef riri het volgende:
Mooie zou zijn dat al deze mensen die deze verrassing krijgen automatisch op de bank komen en de anderen die genomineerd zijn eraf
Ik hoop dat ze stikt in haar nootjes.quote:Op maandag 17 februari 2025 20:03 schreef Joyce-43 het volgende:
en weer zeggen ik hoop dat jullie verdrinken en jullie hebben zo geen nootjes meer
mijn god hoe bedoel je JALOERS!!!!!!!!!!!!!!!
Is de lievelings drank van jolienquote:Op maandag 17 februari 2025 20:06 schreef Fritsie1960 het volgende:
De dames aan 'n lekker goedkoop glaasje Hugo
quote:Op maandag 17 februari 2025 20:08 schreef odie22 het volgende:
[ afbeelding ]
ik wou axel cappen, verschiet net het beeld
Wat vervelend zegquote:Op maandag 17 februari 2025 20:08 schreef odie22 het volgende:
[ afbeelding ]
He wat vervelend @odie22quote:Op maandag 17 februari 2025 20:08 schreef odie22 het volgende:
[ afbeelding ]
Dat is toch met zo’n rokje eraan? Bijna een badjurk.quote:Op maandag 17 februari 2025 20:08 schreef Droopie het volgende:
Ik vind Elsa het leukst eruit zien qua badpak vergeleken met Jolien
ja hoezo voor 5 man hahhaquote:
Ik kan er geen genoeg van krijgenquote:Op maandag 17 februari 2025 20:09 schreef riri het volgende:
Waarom trekt Big Brother steeds dezelfde bewoners voor? Altijd staan Axel, Elsa en Pootje voorop .. die domme lach van die saaie Axel komt me onderhand de keel uit
frictie creeeren van de feboquote:Op maandag 17 februari 2025 20:09 schreef Aardbeienmoes het volgende:
toch vind ik dit soort dingen voor de helft van de groep niet leuk. Heeft niets met het spel te maken. Wel kleur bekennen van Axel
misschien dat de rest ook zo toch nog mag komen? als alles op isquote:
Als dat alleen de rest is dan kunnen die ook allemaal in 1 hottubquote:
Laten we het hopenquote:Op maandag 17 februari 2025 20:09 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Zou de rest misschien toch mogen komen straks?
Snap ik als je van saai houdtquote:
Lekker soepje met schilfersquote:Op maandag 17 februari 2025 20:12 schreef Aardbeienmoes het volgende:
hopen dat pootje zijn billen goed gepoetst heeft na de scheiterij
Als al het bier op isquote:Op maandag 17 februari 2025 20:09 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Zou de rest misschien toch mogen komen straks?
Valt toch wel meequote:Op maandag 17 februari 2025 20:10 schreef mazaru het volgende:
Dit is de leukste groep om dit te doen![]()
Laat die zuurballen maar op de bank zitten mokken en janken
tis maar net wat je voorkeur isquote:
snap die keus ook niet goed.. dat David erbij zitquote:Op maandag 17 februari 2025 20:14 schreef greysbones het volgende:
[..]
tis maar net wat je voorkeur is![]()
ik zou geen david doen
had alleen eerder Jordy gegund dan Pootjequote:Op maandag 17 februari 2025 20:10 schreef mazaru het volgende:
Dit is de leukste groep om dit te doen![]()
Laat die zuurballen maar op de bank zitten mokken en janken
Het is kleurig, vrolijk, staat goed bij ondanks hier postuur, t straalt feest en plezier in t water uit.quote:Op maandag 17 februari 2025 20:10 schreef Snensie het volgende:
[..]
Dat is toch met zo’n rokje eraan? Bijna een badjurk.
quote:Op maandag 17 februari 2025 19:57 schreef odie22 het volgende:
jordy zal wel zeggen : ik lust geen spa alleen maar bier
nah gooi de mijne maar weg dan, had zelfde videootje was nog uppen alleen beeetje traagquote:
Hopen dat Pootje niet leeg loopt in dat warme water, door die warmte gaat alles ontspannenquote:Op maandag 17 februari 2025 20:12 schreef Aardbeienmoes het volgende:
hopen dat pootje zijn billen goed gepoetst heeft na de scheiterij
Er waren ook nog heel wat volle borden over. was zeker koud of niet lekkerquote:Op maandag 17 februari 2025 20:17 schreef Kissingbird het volgende:
Snap niet dat ze dit nog opkrijgen... waren er een paar met een vol bord.
Jordy mekkeren over de knop
Allebeiquote:Op maandag 17 februari 2025 20:17 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Er waren ook nog heel wat volle borden over. was zeker koud of niet lekker
Dacht dat Jordy zijn volle bord leeg had gegeten.quote:Op maandag 17 februari 2025 20:17 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Er waren ook nog heel wat volle borden over. was zeker koud of niet lekker
Hopen dat Axel straks even tegen Jordy zegt, goed dat je mijn portie op heb. Na al dat bier en tapas heb ik geen plek meer.quote:Op maandag 17 februari 2025 20:16 schreef mazaru het volgende:
Oeh wat zijn ze zuur binnen.
Jordy: Gewoon pakken wat er is! Ik pak er zo gewoon een nieuw portie in.
juist om der figuur heeft ze dat aan, hij staat der reuze goedquote:Op maandag 17 februari 2025 20:15 schreef Droopie het volgende:
[..]
Het is kleurig, vrolijk, staat goed bij ondanks hier postuur, t straalt feest en plezier in t water uit.
wie welk gedrag?quote:Op maandag 17 februari 2025 20:17 schreef Cupfighter het volgende:
Met dit gedrag gooien ze hun eigen glazen in
dus de rest ook nietquote:Op maandag 17 februari 2025 20:18 schreef Snensie het volgende:
Ik ben blij dat David gekozen is want ik gun de drie dieven niks meer.
Ach ze hebben allemaal eten achterover gedrukt, ook Elsa, die had haar voorraad onder haar bed verstoptquote:Op maandag 17 februari 2025 20:18 schreef Snensie het volgende:
Ik ben blij dat David gekozen is want ik gun de drie dieven niks meer.
ja en het etenquote:
ze eten broodquote:Op maandag 17 februari 2025 20:20 schreef Cupfighter het volgende:
[..]
Van de club die niet in de tub zit en nu alles opeten
Preciesquote:Op maandag 17 februari 2025 20:18 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Ach ze hebben allemaal eten achterover gedrukt, ook Elsa, die had haar voorraad onder haar bed verstopt
Had je wat anders verwacht? Dat is de groep die 's nachts uit bed komt om eten uit de mond van de rest te stelen die net zoveel honger hebbenquote:Op maandag 17 februari 2025 20:20 schreef Cupfighter het volgende:
[..]
Van de club die niet in de tub zit en nu alles opeten
Kan zo op een tegeltjequote:Op maandag 17 februari 2025 20:20 schreef DGK-Eric het volgende:
Milena kirt: "Mattie, ik voel de liefde in mijn wentelteefje!"![]()
Vissen naar complimentjes. Die doet sommige dingen zo doorzichtigquote:Op maandag 17 februari 2025 20:19 schreef Kissingbird het volgende:
jaaa daar is het.. Milena net als gister weer zeuren dat ze dik is
Ik hoorde ook wat over de nootjes opeten van sharicequote:Op maandag 17 februari 2025 20:20 schreef greysbones het volgende:
[..]
ze eten brood
wat onbeperkt is
de anderen zitten ook te eten
quote:
daar reageerden anderen op met neequote:Op maandag 17 februari 2025 20:22 schreef Cupfighter het volgende:
[..]
Ik hoorde ook wat over de nootjes opeten van sharice
ja dat is het ook maar dat de rest echt zuur is vind ik wel meevallenquote:Op maandag 17 februari 2025 20:14 schreef greysbones het volgende:
[..]
tis maar net wat je voorkeur is![]()
ik zou geen david doen
De drie heren zijn wel de overtreffende trap. Elke dag en veel.quote:Op maandag 17 februari 2025 20:18 schreef greysbones het volgende:
[..]
dus de rest ook niet
want ze doen het allemaal
Dat wist ik niet, was het niet gewoon haar eigen deel?quote:Op maandag 17 februari 2025 20:18 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Ach ze hebben allemaal eten achterover gedrukt, ook Elsa, die had haar voorraad onder haar bed verstopt
Oké dat heb ik gemist, sorryquote:Op maandag 17 februari 2025 20:22 schreef greysbones het volgende:
[..]
daar reageerden anderen op met nee
die zijn verdeeld
quote:Op maandag 17 februari 2025 20:23 schreef Snensie het volgende:
[..]
De drie heren zijn wel de overtreffende trap. Elke dag en veel.
is ook niet zoquote:Op maandag 17 februari 2025 20:23 schreef Lillfex het volgende:
[..]
ja dat is het ook maar dat de rest echt zuur is vind ik wel meevallen
Dat is veel beter dan een hottub zeggen ze nogquote:Op maandag 17 februari 2025 20:23 schreef Verida het volgende:
[..]
hahaha
wat heeft hij zin in zijn wentelteefje
de pret straalt er van af.
Krijg je denk ik altijd als je mensen lang karig eten geeft. Meer de schuld/resultaat van het handelen van productie.quote:Op maandag 17 februari 2025 20:21 schreef mazaru het volgende:
[..]
Had je wat anders verwacht? Dat is de groep die 's nachts uit bed komt om eten uit de mond van de rest te stelen die net zoveel honger hebben
ze at taco's met pindakaas met Wicky, maar ze nam hetzelfde als de rest met avond eten. Dus reken maar uitquote:Op maandag 17 februari 2025 20:23 schreef Snensie het volgende:
[..]
Dat wist ik niet, was het niet gewoon haar eigen deel?
quote:Op maandag 17 februari 2025 20:23 schreef Snensie het volgende:
[..]
Dat wist ik niet, was het niet gewoon haar eigen deel?
dat was haar eigen deelquote:Op maandag 17 februari 2025 20:18 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Ze wil het tegendeel horen. Het zou leuk zijn als iemand bv vraagt waarom ze dan niet gaat sporten ofzo.quote:Op maandag 17 februari 2025 20:19 schreef Kissingbird het volgende:
jaaa daar is het.. Milena net als gister weer zeuren dat ze dik is
ze kon ook toveren met appelsquote:Op maandag 17 februari 2025 20:25 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
ze at taco's met pindakaas met Wicky, maar ze nam hetzelfde als de rest met avond eten. Dus reken maar uit
Nou dat weet ik niet hoor. In tijden van karigheid komt de ware aard naar boven. De 1 denkt eerder aan een ander en iemand anders zal de zwakste neerslaan om dat portie af te pakken.quote:Op maandag 17 februari 2025 20:25 schreef Willewa het volgende:
[..]
Krijg je denk ik altijd als je mensen lang karig eten geeft. Meer de schuld/resultaat van het handelen van productie.
Denk dat als je psychologische experimenten doet zoals deze is vormgegeven op dat gebied, met verschillende groepen, dat je dit gedrag altijd naar verloop van tijd zal zien bij een deel van de mensen in die verschillende groepen.
Volgens sommigen is Elsa heilig.. die geloven het toch niet, zelfs als ze het zelf zien is het niet waar. Loat goanquote:
Precies. En het wordt ook gejat als ze het niet veilig stelt. Die gasten vreten echt alles.quote:Op maandag 17 februari 2025 20:25 schreef mazaru het volgende:
[..]Wat ze veilig had gesteld zodat het niet gejat werd
quote:Op maandag 17 februari 2025 20:27 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Volgens sommigen is Elsa heilig.. die geloven het toch niet, zelfs als ze het zelf zien is het niet waar. Loat goan
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |