pokkke W..fquote:Op maandag 17 februari 2025 19:59 schreef Li0nHeart het volgende:
Sharice wil de verdeelde nootjes gewoon opeten.
Stik in je nootjes...quote:Op maandag 17 februari 2025 19:59 schreef Joyce-43 het volgende:
Ja jhun moeten hun nootjes op eten want de andere krijgen dat misschien ook
WHo the fuck zegt dat?
Ja als de kat van huis isquote:Op maandag 17 februari 2025 19:59 schreef Li0nHeart het volgende:
Sharice wil de verdeelde nootjes gewoon opeten.
vind wel netjes bij derquote:
Voor de wentelteefjes.quote:Op maandag 17 februari 2025 20:00 schreef Kissingbird het volgende:
Jordy snijdt het hele brood al.. rare actie
die bekken staan niet dicht hequote:
die gaat later wel miepen weerquote:Op maandag 17 februari 2025 20:00 schreef Krambo het volgende:
Keanu us we blij voor hun ( voorlopig...)
nare mokkels die CHarice en Milena mogen er van mijn uit en de pokke geschreeuwd bahhhhquote:Op maandag 17 februari 2025 20:01 schreef engine het volgende:
Sharice: Pootje heeft diarree en moet naar de jacuzzi!
Neuh, Sharice zit hier niet bij...quote:Op maandag 17 februari 2025 20:01 schreef riri het volgende:
Mooie zou zijn dat al deze mensen die deze verrassing krijgen automatisch op de bank komen en de anderen die genomineerd zijn eraf
Dat slaat helemaal nergens op. Ze hebben spellen gespeeld etc.quote:Op maandag 17 februari 2025 20:01 schreef riri het volgende:
Mooie zou zijn dat al deze mensen die deze verrassing krijgen automatisch op de bank komen en de anderen die genomineerd zijn eraf
Ik hoop dat ze stikt in haar nootjes.quote:Op maandag 17 februari 2025 20:03 schreef Joyce-43 het volgende:
en weer zeggen ik hoop dat jullie verdrinken en jullie hebben zo geen nootjes meer
mijn god hoe bedoel je JALOERS!!!!!!!!!!!!!!!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |