Een combinatie van Bearforce 1 en Demis Roussos.quote:Op donderdag 27 februari 2025 22:19 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
weer iets Bearforce 1 achtig?
Dit is wel een stuk fijner dan die carnaval pre-party lijst op Joe. Maarja Zeroes ook wel echt mijn tijd. Zie bv. lekkere knallers van Roger Sanchez, Kosheen en Kid Cudi in de onderste regionen. Valt me niet eens tegen deze lijstquote:Op vrijdag 28 februari 2025 09:53 schreef Tussle266 het volgende:
538 is trouwens vandaag aan een Zeroes Top 1000 begonnen (nieuw lijstje). Er zitten er tussen waarvan ik eerlijk gezegd niet meer weet wat het ook alweer was: https://www.538.nl/00s-top-1000/00s-top-1000-op-radio-538
Airscape mix ipv Tijs mix. Forgot about Dre boven alle andere schemers. Er is nog hoop voor de mensheid.quote:Op vrijdag 28 februari 2025 10:18 schreef Gale_Boetticher het volgende:
[..]
Dit is wel een stuk fijner dan die carnaval pre-party lijst op Joe. Maarja Zeroes ook wel echt mijn tijd. Zie bv. lekkere knallers van Roger Sanchez, Kosheen en Kid Cudi in de onderste regionen. Valt me niet eens tegen deze lijst
Airscape Remix oh Airscape Remix op 56 zelfs. Lekker hoor. Krijg ook gelijk zin om As The Rush Comes aan te slingeren als ik die lijst bekijkquote:Op vrijdag 28 februari 2025 10:26 schreef Tussle266 het volgende:
[..]
Airscape mix ipv Tijs mix. Forgot about Dre boven alle andere schemers. Er is nog hoop voor de mensheid.
Edit: ik bedenk me gelijk dat er nog wel een top 10 is afgeschermd, dus het zal nog wel fout gaan.
Ik betwijfel of het “de mensheid” is die dit zo gestemd heeft. Maar het is voor een niet zo heel briljant decennium best een leuke lijst.quote:Op vrijdag 28 februari 2025 10:26 schreef Tussle266 het volgende:
[..]
Airscape mix ipv Tijs mix. Forgot about Dre boven alle andere schemers. Er is nog hoop voor de mensheid.
Edit: ik bedenk me gelijk dat er nog wel een top 10 is afgeschermd, dus het zal nog wel fout gaan.
Ik spreek ook nooit gechargeerd.quote:Op vrijdag 28 februari 2025 10:34 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Ik betwijfel of het “de mensheid” is die dit zo gestemd heeft. Maar het is voor een niet zo heel briljant decennium best een leuke lijst.
Als er een zweem van willekeur om een lijst hangt zal "de mensheid" er wel weinig mee van doen hebben inderdaad. Want waarom in godesnaam Country Roads van HHB op 30 of Freefall op 23. Maar soit, PPK op 16 zorgt dan wel weer voor een glimlach op het gezichtquote:Op vrijdag 28 februari 2025 10:34 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Ik betwijfel of het “de mensheid” is die dit zo gestemd heeft. Maar het is voor een niet zo heel briljant decennium best een leuke lijst.
Ik zag het ja.quote:Op vrijdag 28 februari 2025 09:07 schreef Cassa95 het volgende:
Bij Happiness nog interessant om te vernoemen dat het nummer sinds een paar weken verwijderd is van Spotify en Youtube. Volgens een schrijver van het nummer met de reden dat de rechten van de sample (onwetend voor hen) opeens verlopen zijn. Maar bijna het hele oeuvre van Alexis Jordan is overal weggehaald, niet alleen Happiness, dus er heerst verwarring in de muziekwereld.
Bij Radio 538 worden 'door luisteraars samengestelde' lijsten al sinds mensenheugenis met de natte vinger gemaakt.quote:Op vrijdag 28 februari 2025 11:08 schreef Gale_Boetticher het volgende:
[..]
Als er een zweem van willekeur om een lijst hangt zal "de mensheid" er wel weinig mee van doen hebben inderdaad. Want waarom in godesnaam Country Roads van HHB op 30 of Freefall op 23. Maar soit, PPK op 16 zorgt dan wel weer voor een glimlach op het gezicht
Alidas Hidding is een man.quote:Op vrijdag 28 februari 2025 13:12 schreef Eightyone het volgende:
Bij die van Time Bandits moet ik btw even opzoeken of die vocalist(e) nou een man of een vrouw is.
Beiden is mogelijk, als je dat liedje hoort.
Thunderstruck is idd verschrikkelijk.quote:Op maandag 24 februari 2025 23:12 schreef MTheBassman het volgende:
Ben hier wat laat mee, maar zeer eens mbt Thunderstruck. Ik kan wel 20 betere AC/DC nummers opnoemen dan die. Heb nooit begrepen waarom nou juist die het hoogst staat van deze band. Ook Highway to Hell vind ik een tikkeltje overgewaardeerd maar dan nog veel liever die inruilen met Thunderstruck qua positie.
edit: De nieuwe nummers waren na het plaatsen van deze reactie opeens ook binnen, dus bij deze: Haus Am See kan ik heel slecht tegen, en ik deel ook jouw mening over Feel, aardig nummer maar wel wat hoog in de lijst, en heb m ook wel iets te vaak gehoord denk ik.
Als kind dacht ik destijds in eerste instantie dat het door een zangeres werd gezongen.quote:Op vrijdag 28 februari 2025 13:12 schreef Eightyone het volgende:
Bij die van Time Bandits moet ik btw even opzoeken of die vocalist(e) nou een man of een vrouw is.
Beiden is mogelijk, als je dat liedje hoort.
Maar dat zingt ie niet over zichzelf.quote:Op zaterdag 1 maart 2025 11:36 schreef Starflyer het volgende:
Hij zingt het zelfs
"Listen to the man with the golden voice"
Mwah, ik denk bijna op een kwart. En vandaag tijd voor de blunder van de eeuw op 3799.quote:
SPOILER: 3798-3776Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
quote:Op zaterdag 1 maart 2025 17:49 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Mwah, ik denk bijna op een kwart. En vandaag tijd voor de blunder van de eeuw op 3799.
3800 Freddy Quinn - Junge, komm bald wieder
De Oostenrijker Freddy Quinn is kind aan huis in de Evergreen Top 1000, maar de Top 2000 heeft hij alleen met zijn grootste klassieker bereikt. Een klassieke schlager, met hulp van het orkest van fenomeen James Last, die een van de meest succesvolle albums ooit in dit land had met 'James Last op klompen'. James stond nooit in de Top 2000 onder eigen nam, dus we moeten het hiermee doen. Laten we het erop houden dat dit niet mijn genre is, maar in dit genre wel een van de betere songs is. Dit stond er in 1999 en 2000 in, om vervolgens van 2003 tot 2008 opnieuw in de lijst te staan.
3799 Drukwerk - Je loog tegen mij
Ja, een mens maakt soms fouten en dit is zo'n geval. Dit nummer had zo'n 700 plaatsen lager gemoeten denk ik, maar het staat nu hier. Echt een ramp is het niet, ik vind dit nummer ergens nog wel grappig en ik vind Harry eigenlijk wel een vermakelijk figuur. Die cover van Midnight Special is me wel een brug te ver, maar hier kan ik wel mee lachen. Maar het is eerlijk is eerlijk, wel gewoon te slecht voor hier. Dit nummer is eigenlijk van een andere band, maar dat verhaal kennen we al door de A Gogo. De eerste 10 jaar was het een vaste waarde rond het midden van de lijst, maar in 2009 lag dit er ineens uit. Toch was het daarmee niet het einde voor Drukwerk: De plaat maakte liefst 4 keer een comeback: In 2010, 2012-2013, 2019-2021 en sinds 2023 staat het erin, maar eigenlijk altijd op dag 1 van de lijst.
3798 James Blunt - Stay the Night
De eerste single van album 3 van James Blunt, geschreven met Ryan Tedder en Kevin Griffin. Die laatste kennen we van Better Than Ezra, de groep die we vooral kennen van de grappen rondom George Ezra. Van zo iemand verwacht je wel een stevig nummer, maar nee, dit had ook een nummer van Train kunnen zijn. Toch kan ik deze iets beter hebben. Minder vaak gehoord, misschien ook wel omdat ik een zwak heb voor James, verklaar het maar. Deze stond er maar 1x in, in 2011 op 1489.Dit zijn echt allemaal nummers die niet echt storen, maar waarvan je 5 minuten nadat ze geweest zijn al weer vergeten bent dat je ze gehoord hebt. Er was ook een periode dat je soms gewoon een heel uur ermee gevuld kreeg, ergens in de tussenfase zo rond 2010/2011.SPOILER: 3798-3776Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.All Day I Dream About Stemlijsten
Bijna correct. De Mexicanobakker top 4851.quote:Op zondag 2 maart 2025 17:40 schreef OscarMopperkont het volgende:
Dit topic gaat tegenwoordig over de Mexicanobakker top 5000 ofzo?
Ik ben sowieso wel fan van S&Gquote:Op maandag 3 maart 2025 13:06 schreef Mexicanobakker het volgende:
Geinig dat jij de versie van Simon & Garfunkel zoveel beter vindt, daar verschillen wij dus duidelijk van mening.
Het is ook een prima duo, maar dit is wel echt de minste in de discografie. Leuk voor een Scheveningse zondagmiddag in 1993.quote:Op maandag 3 maart 2025 14:01 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Ik ben sowieso wel fan van S&G. Een van de weinige jaren '60-artiesten die ik echt actief luister.
En dan weer uitgummen als hij niet op de keuzelijst staat?quote:Op maandag 3 maart 2025 14:32 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Kunnen we Maurits Santen alvast met potlood opschrijven?
Of zelfs daarvoor al..quote:Op maandag 3 maart 2025 14:47 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
En dan weer uitgummen als hij niet op de keuzelijst staat?
SPOILER: 3772-3751Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |