Dit klopt wel. Ik heb alles wat dit jaar gedraaid is en nog niet op de keuzelijst staat ook verzameld in een playlist. Die zal ik aan het einde van het jaar delen. Dan kunnen we ons gezamenlijk nog iets meer ergeren aan wat het wel heeft gehaald en wat niet.quote:Op woensdag 19 februari 2025 10:24 schreef Ozewiezewozewalla het volgende:
[..]
Ik heb wel het idee dat er de laatste jaren best veel leuke, maar kansloze oudere nummers worden toegevoegd aan de keuzelijsten.
SPOILER: 3947-3926Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
Stukje retorische vraag.quote:
Eerder deze week leerde ik van de 12-jarige zoon van een vriend van mij dat je ook op liedjes kan stemmen waar die pijltjesgooiers mee het podium op komen. Dus ik geloof alles.quote:
@Pino112 had daar ooit een stemlijst vanquote:Op woensdag 19 februari 2025 18:34 schreef Tussle266 het volgende:
[..]
Eerder deze week leerde ik van de 12-jarige zoon van een vriend van mij dat je ook op liedjes kan stemmen waar die pijltjesgooiers mee het podium op komen. Dus ik geloof alles.
Ja ik vermoedde al dat dat me op wat kritische reacties zou komen te staan.quote:Op woensdag 19 februari 2025 18:35 schreef zorro28 het volgende:
Forever Young lager dan Marco & Trijntje, daar word ik niet blij van.
Met Fernando kan ik echt helemaal niets trouwens.
Dat je dat nog weet. Is al wel wat jaren terugquote:Op woensdag 19 februari 2025 18:35 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
@:Pino112 had daar ooit een stemlijst van
De autisten in dit topic vergeten nooit ietsquote:Op woensdag 19 februari 2025 18:40 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Dat je dat nog weet. Is al wel wat jaren terug
Dat is ergens ook wel weer jammer, ondanks dat ik het dus niet bijzonder vind. Maar wel een uniek nummer dat je verder nooit hoortquote:Op woensdag 19 februari 2025 18:55 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Dancin' Fool lijkt me echtwel een goner vwb jarenlang vaste waarden.
Stond ook niet meer in de Extra 500 2 jaar na zijn laatste notering.
Ik vind 'm wel tof, alleen het einde is ruk.quote:Op woensdag 19 februari 2025 19:05 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dat is ergens ook wel weer jammer, ondanks dat ik het dus niet bijzonder vind. Maar wel een uniek nummer dat je verder nooit hoort
Je hoeft toch ook geen kernbom teruggekopt te hebben om Enola Gay te kunnen bevatten?quote:Op woensdag 19 februari 2025 20:44 schreef DecoAoreste het volgende:
Lauren Daigle, daarvan kan ik op zich wel volgen dat je hem hier plaatst, ik denk dat je echt gelovig moet zijn om die op waarde te kunnen schatten
Bevatten en waarderen zijn niet hetzelfde hèquote:Op donderdag 20 februari 2025 08:14 schreef Tussle266 het volgende:
[..]
Je hoeft toch ook geen kernbom teruggekopt te hebben om Enola Gay te kunnen bevatten?
SPOILER: 3922-3901Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
En hij was jurylid bij het Nationaal Songfestival in 2010, toen zijn expertise werd ingezet om te bepalen welke versie van Shalalie de beste was. Dat zet die overwinningen toch een beetje in de schaduw.quote:Op donderdag 20 februari 2025 22:25 schreef Starflyer het volgende:
Johnny Logan won 3 keer het songfestival, 2 keer als zanger en ook 1 keer als schrijver van Why Me? dat gezongen werd door Linda Martin in 1992.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |