Oja dat feitje had ik wel klaarstaan maar vergat ik op het moment supreme, verdommequote:Op maandag 10 maart 2025 21:32 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Van 1 van die tornado's doet de zoon het flink beter in de lijst
Grappig wel. Ik vind Supreme dan weer, by far, het leukste nummer van Robbie.quote:Op maandag 10 maart 2025 20:00 schreef Mexicanobakker het volgende:
Het blokje van vandaag kent weer veel eenmalige deelnemers. Pas eind april wordt het niveau echt hoger, denk ik.
3673 Robbie Williams - Supreme
Robbie leent even van Gloria Gaynor. I Will Survive heeft natuurlijk een geweldige hook, maar dit is toch wel een beetje een slap aftreksel. Ik vind deze tijd van Robbie vooral heel wisselvallig - hier komen een paar van zijn beste vandaan, maar Supreme en de daaropvolgende jazznummers zijn niet zijn finest moment. Van 2006 tot 2009 in de lijst en in 2013 eenmalig teruggekeerd.
Kids hier. Of mijn hoogste in dit lijstje.quote:Op dinsdag 11 maart 2025 09:58 schreef Tussle266 het volgende:
Wel een goed punt, welke Robbie zou ik stemmen pistool tegen het hoofd. Ik denk Me and my monkey. Of Advertising space. En dat ene toeterliedje waarvan ik de naam kwijt ben is ook wel aardig. Maar toch die over die aap, denk ik. Aangezien die film ook een aap bevat en hij met die Netflix-bonus in 2023 al de KKD haalde, zou die weleens in week 53 te horen kunnen zijn dit jaar.
Ja het zijn allemaal nummers waar ik me enkel aan stoor wanneer doodgedraaid.quote:Op dinsdag 11 maart 2025 10:11 schreef Fred_B het volgende:
Er zit ondertussen weinig meer bij wat ik echt matig vind. Wel wat inwisselbare/zoveelste hits van artiesten met beter werk. Maar het meeste luistert wel lekker weg.
Blijkt dat we minder dan de helft van de RW’s gehad hebben. Dus dat wordt waarschijnlijk nog behoorlijk lang wachten op het antwoord.quote:Op dinsdag 11 maart 2025 10:27 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Kids hier. Of mijn hoogste in dit lijstje.
[..]
Ja het zijn allemaal nummers waar ik me enkel aan stoor wanneer doodgedraaid.
Die zitten bijna allemaal tussen 2000 en 3000.quote:Op dinsdag 11 maart 2025 15:22 schreef Tussle266 het volgende:
[..]
Blijkt dat we minder dan de helft van de RW’s gehad hebben. Dus dat wordt waarschijnlijk nog behoorlijk lang wachten op het antwoord.
Ik vond het ook al teleurstellend om geen resultaat te krijgen op Beach House. Desondanks is er best een leuk lijstje samen te stellen uit die keuzelijst inderdaadquote:Op dinsdag 11 maart 2025 19:03 schreef DecoAoreste het volgende:
Ook maar even gestemd op die lijst van 3FM. Verrassend aangename voorkeuzelijst wel, zit een beetje tussen de Top 2000 en de Kink 1500 in voor mijn gevoel, maar dan met alles van voor 2000 logischerwijs eruit geschrapt. O.a. kunnen stemmen op CHVRCHES, The Haunted Youth, Time To Pretend van MGMT, Car Radio van 21P en, jawel, New Born van Muse, maar ook op Alan Walker, Swedish House Mafia en Kygo. Alleen Porcupine Tree kennen ze niet bij 3FM, dus Arriving Somewhere heb ik maar even als vrije keuze ingevoerd (samen met Myth van Beach House).
SPOILER: 3647-3626Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
Oja, hij was getrouwd natuurlijkquote:Op woensdag 12 maart 2025 19:03 schreef Tussle266 het volgende:
Het was toch zijn vrouw? Die vriend negeerde aan de muur dat trouwportreheeettt. Verder wel eens, mogelijk de enige samenstelling waarin Maarten er niet als slechtste uitkomt.
Ha, Porcupine Tree kennen ze dan weer wel bij Radio 2 (tot mijn enorme verbazing). Heb je gestemd op dat nummer van CHVRCHES en Robert Smith?quote:Op dinsdag 11 maart 2025 19:03 schreef DecoAoreste het volgende:
Ook maar even gestemd op die lijst van 3FM. Verrassend aangename voorkeuzelijst wel, zit een beetje tussen de Top 2000 en de Kink 1500 in voor mijn gevoel, maar dan met alles van voor 2000 logischerwijs eruit geschrapt. O.a. kunnen stemmen op CHVRCHES, The Haunted Youth, Time To Pretend van MGMT, Car Radio van 21P en, jawel, New Born van Muse, maar ook op Alan Walker, Swedish House Mafia en Kygo. Alleen Porcupine Tree kennen ze niet bij 3FM, dus Arriving Somewhere heb ik maar even als vrije keuze ingevoerd (samen met Myth van Beach House).
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |