Akkoord, maar dat hebben alle trainers op dat niveau. De kunst is natuurlijk om van niets iets te maken, dan onderscheid je je als trainer en kun je een stap maken. Dat van Persie een voetballende grootheid was is leuk, maar dat maakt hem nog geen betere trainer dan (pak hem beet) Henk de Jonge.quote:Op dinsdag 18 februari 2025 10:19 schreef fetX het volgende:
[..]
Van Persie heeft wel een ontzettende zaadselectie natuurlijk.
Ik zie eigenlijk maar weinig of geen bewezen trainers die beschikbaar zijn. Ten Hag was een goede geweest, maar dat was wel te voorspellen dat die niet gaat komen.
Ik hoop dat ze in ieder geval iemand kiezen die 4-3-3 en aanvallend voetbal wil spelen. Daarom snap ik de interesse in Schreuder niet zo.
Een interessante optie zei ik. Of het echt een goede is durf ik niet te zeggen.quote:Op dinsdag 18 februari 2025 10:01 schreef Solispolar het volgende:
[..]
En op basis van wat vind jij Sahin dan een goede optie? Idem voor van Persie.. dan kom je toch niet veel verder dan: het zijn (v Persie dan met name) grote namen geweest als voetballers? Want als trainer hebben ze natuurlijk beide werkelijk nog helemaal niks gepresteerd om meteen al bij Feyenoord aan de slag te kunnen gaan.
Slimme jongen met een goede kop erop, schijnt wel zicht op het spelletje te hebben en er goed op te staan bij veel clubs.quote:al weet ik niet genoeg om hem daadwerkelijk te beoordelen.
Van Persie moet dit vooral zelf ook helemaal niet willen. Nu nog niet, in ieder geval. Laat hem eerst maar eens wat andere clubs doen en wat bewijzen.quote:Op dinsdag 18 februari 2025 10:21 schreef Solispolar het volgende:
[..]
Akkoord, maar dat hebben alle trainers op dat niveau. De kunst is natuurlijk om van niets iets te maken, dan onderscheid je je als trainer en kun je een stap maken. Dat van Persie een voetballende grootheid was is leuk, maar dat maakt hem nog geen betere trainer dan (pak hem beet) Henk de Jonge.
De laatste keer in Milaan wonnen we van Inter, 0-1, 2002.quote:Op dinsdag 18 februari 2025 10:16 schreef Dven het volgende:
[..]
Hopen dat het beter afloopt dan de laatste keer dat ze in Milan speelden![]()
Dat Europese seizoen eindigde overigens best aardig (en in het San Siro).
Sneu gedrag, andersom is het net zo sneu, als je 12 bent snap ik dat maar dit schijnen allemaal volwassen mensen te zijn.quote:Op dinsdag 18 februari 2025 10:16 schreef fetX het volgende:
[..]
Ach, zo gaat dat. Zo zie je sowieso hier na een paar jaar weer regelmatig Ajacieden en PSV’ers ‘gezellig’ langskomen. Het is niet mijn kopje thee, maar een beetje leedvermaak kan ik dan ook wel weer begrijpen. Andersom gebeurt het net zo goed.
Touchéquote:Op dinsdag 18 februari 2025 10:38 schreef TweedeKlum het volgende:
[..]
De laatste keer in Milaan wonnen we van Inter, 0-1, 2002.
Hangt ook van de user en de toon af. Ik vind user @Dven helemaal niet irritant. Bovendien kan ik goed begrijpen dat het heel komisch is dat uitgerekend dit seizoen Ajax ver boven Feyenoord lijkt te eindigen. Ik grap graag mee, een beetje zelfspot is een Rotterdammer niet vreemd.quote:Op dinsdag 18 februari 2025 10:16 schreef fetX het volgende:
[..]
Ach, zo gaat dat. Zo zie je sowieso hier na een paar jaar weer regelmatig Ajacieden en PSV’ers ‘gezellig’ langskomen. Het is niet mijn kopje thee, maar een beetje leedvermaak kan ik dan ook wel weer begrijpen. Andersom gebeurt het net zo goed.
quote:Op dinsdag 18 februari 2025 10:20 schreef Dven het volgende:
[..]
Ik ben sowieso al geruimte tijd niet zo actief meer op FOK! buiten zo nu en dan in één bepaalde slowchat dus maak je vooral niet zo dik
Ik juich vanavond absoluut voor Feyenoord. Niet voor de coëfficientenpuntjes maar voor de club en de stad.
Oerlelijk wordt het waarschijnlijk wel, en dan met Milan dat er vlak voor tijd ontsnapt.quote:Op dinsdag 18 februari 2025 11:17 schreef maxi-mus het volgende:
Zou vooral een mooie prestatie zijn van een Nederlandse club, en ik heb me vorige week kapot zitten ergeren aan het 'team' AC Milan. Maak er maar een oerlelijke Italiaanse 0-0 van.
Naah, ik heb er weinig verwachtingen van. Verwacht dat het voor rust al gedaan is, ten nadele van ons.quote:Op dinsdag 18 februari 2025 11:36 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Oerlelijk wordt het waarschijnlijk wel, en dan met Milan dat er vlak voor tijd ontsnapt.
https://www.ad.nl/voetbal(...)ning-kijkt~aa2ff149/quote:AC Milan vergane glorie? Nou, allesbehalve als je naar de bankrekening kijkt
AC Milan, dat is toch een beetje vergane glorie?
Sportief klopt dat zeker, de laatste tien jaar werd de club maar één keer kampioen, maar commercieel en financieel is het tegenovergestelde waar. Volgens de accountants van Deloitte is de Italiaanse club qua commerciële waarde - al jaren - de snelst groeiende club van Europa.
Het klom dan ook significant in de jaarlijstjes met rijkste en waardevolste clubs van Europa, als een soort witte raaf tussen al het geweld in de Premier League. Die opmars kent een duidelijk startpunt: sinds het Amerikaanse Red Bird Capital de club overnam, maakt AC Milan op marketing- en merchandisegebied een enorme groei door.
FC Transfervrijquote:Quinten Timber mist niet alleen de rest van het huidige seizoen, maar waarschijnlijk ook de eerste maanden van het komende seizoen. Dat verontrustende nieuws heeft Valentijn Driessen, chef voetbal van De Telegraaf, gedeeld bij Vandaag Inside.
Feyenoord meldde maandagmiddag dat Timber dit seizoen niet meer in actie zal komen voor Feyenoord. De aanvoerder van de Rotterdammers heeft een blessure opgelopen aan de buitenband van zijn knie, en zal maanden moeten gaan revalideren. De middenvelder, die inmiddels geopereerd is, liep de blessure op tijdens het Champions League-duel met AC Milan (1-0). Timber landde met een overstrekte knie in het gras, waardoor zijn gewricht een klap te verwerken kreeg.
"Er wordt gezegd tot het einde van het seizoen, maar dat wordt november", vertelt Driessen. Tafelgenoot Johan Derksen houdt, ondanks de zorgelijke teksten, hoop op een snel herstel voor de Feyenoord-middenvelder. Memphis Depay kwam immers ook 'vrij snel terug' na een soortgelijke kwetsuur. "Ja, maar die heeft daarna niet echt meer zijn niveau gehaald", countert Driessen.
Omdat het zo’n lieve jongen isquote:Op dinsdag 18 februari 2025 12:36 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Die verlengt zijn contract natuurlijk gewoon met een jaartje.
Uiteraard met een mooie vertrekafspraak.
Henk Betonvoetbal. Ach, alsjeblieft niet zeg. Wat een enorme kuttrainer is dat.quote:
Wtfquote:Op dinsdag 18 februari 2025 15:29 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Ik ga dit niet luisteren. Te veel witte mensen. @:kingroland @:rambodirk
walgelijk white privilege podkassiequote:Op dinsdag 18 februari 2025 15:29 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Ik ga dit niet luisteren. Te veel witte mensen. @:kingroland @:rambodirk
Dat jij dit soort suggesties deelt doet mij vermoeden dat je eigenlijk helemaal geen Feyenoord-supporter bent.quote:
Ja maar die wilt nietquote:Op dinsdag 18 februari 2025 16:27 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Ze verzinnen maar een leuk trucje om Pascal het seizoen te laten afmaken. Loopt vast wel iemand met een benodigd papiertje rond binnen Feyenoord.
Wie dan?quote:
Maar er is toch een dispensatieregeling voor een bepaalde periode of bestaat dat niet meer?quote:Op dinsdag 18 februari 2025 16:59 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Maar wie is Feyenoord?
De RvC, de VvF, het bestuur, de spelersgroep/trainers en de supporters willen allemaal iets anders.
60 dagen is dat en dat heeft men gekregen.quote:Op dinsdag 18 februari 2025 17:02 schreef Tarado het volgende:
[..]
Maar er is toch een dispensatieregeling voor een bepaalde periode of bestaat dat niet meer?
KAPOETMAKENquote:Op dinsdag 18 februari 2025 17:29 schreef klaasweetalles het volgende:
[ x ]
wij zijn Feyenoord
wij zijn de beste
Ik ben benieuwd wie op het middenveld gaat spelenquote:Op dinsdag 18 februari 2025 17:33 schreef Zipportal het volgende:
Wellenreuther; Read, Beelen, Hancko, Smal; Bueno, Moder, Milambo; Hadj Moussa, Redmond, Paixão.
Om eerlijk te zijn ik heb liever Redmund dan die clown van een euda echtquote:
Lekker gras happen vanavond.quote:Op dinsdag 18 februari 2025 17:35 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
Om eerlijk te zijn ik heb liever Redmund dan die clown van een euda echt
in redmund zit nog wat fysieks
nee dat is broebbyquote:Op dinsdag 18 februari 2025 17:36 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Lekker gras happen vanavond.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |