Henk Betonvoetbal. Ach, alsjeblieft niet zeg. Wat een enorme kuttrainer is dat.quote:
Wtfquote:Op dinsdag 18 februari 2025 15:29 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Ik ga dit niet luisteren. Te veel witte mensen. @:kingroland @:rambodirk
walgelijk white privilege podkassiequote:Op dinsdag 18 februari 2025 15:29 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Ik ga dit niet luisteren. Te veel witte mensen. @:kingroland @:rambodirk
Dat jij dit soort suggesties deelt doet mij vermoeden dat je eigenlijk helemaal geen Feyenoord-supporter bent.quote:
Ja maar die wilt nietquote:Op dinsdag 18 februari 2025 16:27 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Ze verzinnen maar een leuk trucje om Pascal het seizoen te laten afmaken. Loopt vast wel iemand met een benodigd papiertje rond binnen Feyenoord.
Wie dan?quote:
Maar er is toch een dispensatieregeling voor een bepaalde periode of bestaat dat niet meer?quote:Op dinsdag 18 februari 2025 16:59 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Maar wie is Feyenoord?
De RvC, de VvF, het bestuur, de spelersgroep/trainers en de supporters willen allemaal iets anders.
60 dagen is dat en dat heeft men gekregen.quote:Op dinsdag 18 februari 2025 17:02 schreef Tarado het volgende:
[..]
Maar er is toch een dispensatieregeling voor een bepaalde periode of bestaat dat niet meer?
KAPOETMAKENquote:Op dinsdag 18 februari 2025 17:29 schreef klaasweetalles het volgende:
[ x ]
wij zijn Feyenoord
wij zijn de beste
Ik ben benieuwd wie op het middenveld gaat spelenquote:Op dinsdag 18 februari 2025 17:33 schreef Zipportal het volgende:
Wellenreuther; Read, Beelen, Hancko, Smal; Bueno, Moder, Milambo; Hadj Moussa, Redmond, Paixão.
Om eerlijk te zijn ik heb liever Redmund dan die clown van een euda echtquote:
Lekker gras happen vanavond.quote:Op dinsdag 18 februari 2025 17:35 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
Om eerlijk te zijn ik heb liever Redmund dan die clown van een euda echt
in redmund zit nog wat fysieks
nee dat is broebbyquote:Op dinsdag 18 februari 2025 17:36 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Lekker gras happen vanavond.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |