Henk Betonvoetbal. Ach, alsjeblieft niet zeg. Wat een enorme kuttrainer is dat.quote:
Wtfquote:Op dinsdag 18 februari 2025 15:29 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Ik ga dit niet luisteren. Te veel witte mensen. @:kingroland @:rambodirk
walgelijk white privilege podkassiequote:Op dinsdag 18 februari 2025 15:29 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Ik ga dit niet luisteren. Te veel witte mensen. @:kingroland @:rambodirk
Dat jij dit soort suggesties deelt doet mij vermoeden dat je eigenlijk helemaal geen Feyenoord-supporter bent.quote:
Ja maar die wilt nietquote:Op dinsdag 18 februari 2025 16:27 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Ze verzinnen maar een leuk trucje om Pascal het seizoen te laten afmaken. Loopt vast wel iemand met een benodigd papiertje rond binnen Feyenoord.
Wie dan?quote:
Maar er is toch een dispensatieregeling voor een bepaalde periode of bestaat dat niet meer?quote:Op dinsdag 18 februari 2025 16:59 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Maar wie is Feyenoord?
De RvC, de VvF, het bestuur, de spelersgroep/trainers en de supporters willen allemaal iets anders.
60 dagen is dat en dat heeft men gekregen.quote:Op dinsdag 18 februari 2025 17:02 schreef Tarado het volgende:
[..]
Maar er is toch een dispensatieregeling voor een bepaalde periode of bestaat dat niet meer?
KAPOETMAKENquote:Op dinsdag 18 februari 2025 17:29 schreef klaasweetalles het volgende:
[ x ]
wij zijn Feyenoord
wij zijn de beste
Ik ben benieuwd wie op het middenveld gaat spelenquote:Op dinsdag 18 februari 2025 17:33 schreef Zipportal het volgende:
Wellenreuther; Read, Beelen, Hancko, Smal; Bueno, Moder, Milambo; Hadj Moussa, Redmond, Paixão.
Om eerlijk te zijn ik heb liever Redmund dan die clown van een euda echtquote:
Lekker gras happen vanavond.quote:Op dinsdag 18 februari 2025 17:35 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
Om eerlijk te zijn ik heb liever Redmund dan die clown van een euda echt
in redmund zit nog wat fysieks
nee dat is broebbyquote:Op dinsdag 18 februari 2025 17:36 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Lekker gras happen vanavond.
ik denk osman ook logischer geweest was maar je kan beter met redmund beginnen omdat osman waarschijnlijk geen hele wedstrijd kan spelenquote:Op dinsdag 18 februari 2025 17:52 schreef Irritatie100 het volgende:
Redmond
Dan oprecht nog liever Osman
Ik vind het juist prachtig voor die jongen.quote:Op dinsdag 18 februari 2025 17:55 schreef Qarrad het volgende:
Gewoon sneu voor Redmond dit. Die gaat zijn laatste restje zelfvertrouwen zo kwijtraken, die gaat er niet aan te pas komen. Op zich geen verschil dus met onze andere twee spitsen, maar toch.
Ligt er een beetje aan hoe hij er zelf in staat. Als hij gewoon geniet van het feit dat ie dit al mee kan maken komt het wel goed.quote:Op dinsdag 18 februari 2025 17:58 schreef Divje het volgende:
[..]
Ik vind het juist prachtig voor die jongen.
Wat minder voor ons supporters, maar ach..
Op basis van wat. Redmond is amateurniveauquote:Op dinsdag 18 februari 2025 17:58 schreef klaasweetalles het volgende:
Ik heb wel vertrouwen in Redmund vanavond
Tenzij intikkertje.quote:Op dinsdag 18 februari 2025 18:03 schreef klaasweetalles het volgende:
maar wij moeten het niet op Redmund gooien
In Maastricht worden ze nog gillend wakker van 'm.quote:Op dinsdag 18 februari 2025 18:05 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Op basis van wat. Redmond is amateurniveau
ueda en carranza ook....quote:Op dinsdag 18 februari 2025 18:05 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Op basis van wat. Redmond is amateurniveau
Weinig verschil met de andere twee.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |