ik denk osman ook logischer geweest was maar je kan beter met redmund beginnen omdat osman waarschijnlijk geen hele wedstrijd kan spelenquote:Op dinsdag 18 februari 2025 17:52 schreef Irritatie100 het volgende:
Redmond
Dan oprecht nog liever Osman
Ik vind het juist prachtig voor die jongen.quote:Op dinsdag 18 februari 2025 17:55 schreef Qarrad het volgende:
Gewoon sneu voor Redmond dit. Die gaat zijn laatste restje zelfvertrouwen zo kwijtraken, die gaat er niet aan te pas komen. Op zich geen verschil dus met onze andere twee spitsen, maar toch.
Ligt er een beetje aan hoe hij er zelf in staat. Als hij gewoon geniet van het feit dat ie dit al mee kan maken komt het wel goed.quote:Op dinsdag 18 februari 2025 17:58 schreef Divje het volgende:
[..]
Ik vind het juist prachtig voor die jongen.
Wat minder voor ons supporters, maar ach..
Op basis van wat. Redmond is amateurniveauquote:Op dinsdag 18 februari 2025 17:58 schreef klaasweetalles het volgende:
Ik heb wel vertrouwen in Redmund vanavond
Tenzij intikkertje.quote:Op dinsdag 18 februari 2025 18:03 schreef klaasweetalles het volgende:
maar wij moeten het niet op Redmund gooien
In Maastricht worden ze nog gillend wakker van 'm.quote:Op dinsdag 18 februari 2025 18:05 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Op basis van wat. Redmond is amateurniveau
ueda en carranza ook....quote:Op dinsdag 18 februari 2025 18:05 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Op basis van wat. Redmond is amateurniveau
Weinig verschil met de andere twee.quote:
Dit wordt niks joh. 4-0 of iets in die strekkingquote:Op dinsdag 18 februari 2025 18:12 schreef ThePlaneteer het volgende:
Haha als dit elftal doorgaat is dat een wereldprestatie.
@KingRoland en ik denken bij hem aan Kinder Bueno.quote:Op dinsdag 18 februari 2025 18:12 schreef TweedeKlum het volgende:
Die Bueno heb je ook geen reet aan, begon leuk maar na die blessures is het niks meer.
vergelijkbaar met een WK-titel inddquote:Op dinsdag 18 februari 2025 18:12 schreef ThePlaneteer het volgende:
Haha als dit elftal doorgaat is dat een wereldprestatie.
Dit kloptquote:Op dinsdag 18 februari 2025 18:15 schreef Coco het volgende:
[..]
@:KingRoland en ik denken bij hem aan Kinder Bueno.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |