abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 17 februari 2025 @ 22:16:52 #176
474254 GurneyIsBestOke
is je voorbij op alle fronten
pi_216725582
quote:
0s.gif Op maandag 17 februari 2025 22:15 schreef hhh38 het volgende:

[..]
Farioli was ook een culturele mismatch. Zo lang je met een goed verhaal komt waar de spelers in geloven maakt dat niet uit.
Farioli was nooit een succes geweest als Ajax niet letterlijk van de afgrond kwam. Priske had ook prima kunnen slagen bij Feyenoord als hij niet de opvolger was van Slot.
Makkelijk eerste (volgens de expected goals)
  maandag 17 februari 2025 @ 22:18:34 #177
308499 Dven
Den Bolle Gaar
pi_216725603
quote:
0s.gif Op maandag 17 februari 2025 22:16 schreef GurneyIsBestOke het volgende:

[..]
Farioli was nooit een succes geweest als Ajax niet letterlijk van de afgrond kwam. Priske had ook prima kunnen slagen bij Feyenoord als hij niet de opvolger was van Slot.
Ik had 'm toch graag een jaartje eerder zien starten.
"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."
  maandag 17 februari 2025 @ 22:22:59 #178
262211 hhh38
Duistere driften en afgoderij
pi_216725653
quote:

[..]
Dat is koffiedik kijken natuurlijk, maar denk dat je wel een punt hebt.
pi_216725784
quote:

[..]
Denk dat we in een Nederland onder de huidige bestuurders wellicht, ironisch genoeg dankzij van Gaal, toch eens onder die beklemmende aanvallende intenties en altijd maar de voetballende oplossingen moeten zoeken uit gaan komen.

Dat Farioli een getalenteerde trainer is zag elke Hans worst na de voorbereiding.
  maandag 17 februari 2025 @ 22:35:10 #180
262211 hhh38
Duistere driften en afgoderij
pi_216725865
quote:
0s.gif Op maandag 17 februari 2025 22:30 schreef Wotte het volgende:

[..]
Denk dat we in een Nederland onder de huidige bestuurders wellicht, ironisch genoeg dankzij van Gaal, toch eens onder die beklemmende aanvallende intenties en altijd maar de voetballende oplossingen moeten zoeken uit gaan komen.

Dat Farioli een getalenteerde trainer is zag elke Hans worst na de voorbereiding.
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 april 2024 16:39 schreef hhh38 het volgende:

[..]

Ik lees ineens allerlei Ajacieden over Farioli. Als die hem kunnen halen heb ik liever dat zij voor Potter gaan en Farioli voor ons kiest.
Sommigen zagen het nog eerder. Dennis had gewoon naar mij moeten luisteren ;(
pi_216726063
quote:
0s.gif Op maandag 17 februari 2025 22:35 schreef hhh38 het volgende:

[..]
[..]
Sommigen zagen het nog eerder. Dennis had gewoon naar mij moeten luisteren ;(
Dan ben je het als kenner vast en zeker met mij eens dat Oosting bovenaan jullie lijstje moet staan.
pi_216727122
quote:
0s.gif Op maandag 17 februari 2025 21:41 schreef Pleun2011 het volgende:

[..]
Ben ik eens positief, is het weer niet goed.
Maar het klopt wel natuurlijk, 3e plek gaat lastig worden
Als je Feyenoord langer dan 5 jaar volgt is het onmogelijk om positief te blijven :X

Je zag in de zomer al aankomen dat Dennis hard aan het falen was en dat Brians experimenten punten gingen kosten.
Bestuur tegen de muur. Met de groeten van Ron Vlaar :W
pi_216727136
quote:
1s.gif Op maandag 17 februari 2025 22:01 schreef fetX het volgende:

[..]
Potter, Sahin, Hürzeler. Sahin is er alweer uit. Hürzeler vind ik wel een interessante, maar vraag me af of hij Brighton gaat verlaten voor een Eredivisie club. Potter zit net bij West Ham geloof ik.

Als je dan een behoorlijk risico neemt en voor vBommel gaat, zou ik eerder Simonis nemen.

Maar ik werd ook woest toen Koeman kwam en die deed het toch best aardig.
Potter en Hurzeler zijn compleet onhaalbaar. Sahin vind ik wel een interessante optie, al weet ik niet genoeg om hem daadwerkelijk te beoordelen.

Simonis is veel te groen.

Koetje was een held. Prullenbakjes legen dit dat alles.

[ Bericht 0% gewijzigd door De_Pel op 18-02-2025 08:22:10 ]
Bestuur tegen de muur. Met de groeten van Ron Vlaar :W
pi_216727384
Ik denk dat het Henk Fraser word.
🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️ TikTok next Block
pi_216727573
Is die Knütsen nog een optie?
pi_216727726
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 februari 2025 02:27 schreef De_Pel het volgende:

[..]
Als je Feyenoord langer dan 5 jaar volgt is het onmogelijk om positief te blijven :X

Je zag in de zomer al aankomen dat Dennis hard aan het falen was en dat Brians experimenten punten gingen kosten.
Dat klopt. Dat nietszeggende gewauwel van Priske voor de camera ergerde mij al snel. Waarschijnlijk was hij net zo'n nietszeggende babbelaar op het trainingsveld. Ongelofelijke flop en onbegrijpelijk dat hij kennelijk zo uitgebreid is gescout. In de politiek word je na zo'n zeperd weggestuurd of trek je zelf je conclusies.
Het vertrek van Slot was sowieso lastig op te vangen. Dit rampscenario zat vorig jaar al in mijn achterhoofd. Is helaas werkelijkheid geworden. Feyenoord is weer het Feyenoord zoals wij dat kennen. Te Kloese mag van mij wel vertrekken, maar je weet niet wat je dan krijgt.
Dit is toch wel een verschil met onze Amsterdamse vrienden. Daar faalden ze vorig jaar keihard, maar dat wordt daar niet zo makkelijk geaccepteerd en steeds hebben ze het toch weer snel op de rit. Knap als je kijkt naar hun spelersgroep.
pi_216727747
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 februari 2025 08:06 schreef Pleun2011 het volgende:

[..]
Dat klopt. Dat nietszeggende gewauwel van Priske voor de camera ergerde mij al snel. Waarschijnlijk was hij net zo'n nietszeggende babbelaar op het trainingsveld. Ongelofelijke flop en onbegrijpelijk dat hij kennelijk zo uitgebreid is gescout. In de politiek word je na zo'n zeperd weggestuurd of trek je zelf je conclusies.
Het vertrek van Slot was sowieso lastig op te vangen. Dit rampscenario zat vorig jaar al in mijn achterhoofd. Is helaas werkelijkheid geworden. Feyenoord is weer het Feyenoord zoals wij dat kennen. Te Kloese mag van mij wel vertrekken, maar je weet niet wat je dan krijgt.
Dit is toch wel een verschil met onze Amsterdamse vrienden. Daar faalden ze vorig jaar keihard, maar dat wordt daar niet zo makkelijk geaccepteerd en steeds hebben ze het toch weer snel op de rit. Knap als je kijkt naar hun spelersgroep.
Probleem is niet perse Te Kloese, ja hij moet geen fulltime TD spelen maar verder een prima bestuurder. De grote pre van Te Kloese is dat hij juist niet in het old boys network zit wat Feyenoord al jaren kleinhoud door eigenbelang te prevaleren zoals Toon en Sjaak. Priske was geen match, al vermoed is dat echt elke trainer het lastig had na Slot.

Ajax heeft geluk dat Farioli (geen wereldtrainer) werkt. Knap wat die doet, zeker met een matige spelersgroep.
pi_216727788
Het zou ook beter zijn als er eerst een TD wordt aangesteld. DTK blijft op deze manier TD spelen waar hij de capaciteiten niet voor heeft.
  dinsdag 18 februari 2025 @ 08:20:31 #189
474254 GurneyIsBestOke
is je voorbij op alle fronten
pi_216727809
quote:
10s.gif Op maandag 17 februari 2025 22:18 schreef Dven het volgende:

[..]
Ik had 'm toch graag een jaartje eerder zien starten.
Hij had het ongetwijfeld beter gedaan dan t Schip of Steijn, maar ik denk dat het ideaal is dat hij nu is gestart. Momentum is best wel belangrijk.
Makkelijk eerste (volgens de expected goals)
  dinsdag 18 februari 2025 @ 09:00:12 #190
308499 Dven
Den Bolle Gaar
pi_216728237
quote:
De historische tweestrijd met AC Milan is een absoluut hoogtepunt in zijn tijd bij Feyenoord, maar toch staat Dennis te Kloese tot aan zijn navel in een moeras vol intriges. Er dreigt een storm waarin het schier onmogelijk wordt om nog overeind te blijven, schrijven Mikos Gouka en Sjoerd Mossou.

Ondanks tientallen miljoenen winst is beeldvorming rond Feyenoord directeur rigoureus gekanteld
Lekker sfeertje hoor :)
"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."
pi_216728924
De naam van Robin van Persie zingt rond in de kuip, lees ik.
pi_216728949
wel leuk dat user @Dven na 2 jaar radiostilte weer uit zijn hol is gekropen om overal te komen zuigen.
pi_216728972
quote:
1s.gif Op dinsdag 18 februari 2025 02:33 schreef De_Pel het volgende:

[..]
Potter en Hurzeler zijn compleet onhaalbaar. Sahin vind ik wel een interessante optie, al weet ik niet genoeg om hem daadwerkelijk te beoordelen.

Simonis is veel te groen.

Koetje was een held. Prullenbakjes legen dit dat alles.
En op basis van wat vind jij Sahin dan een goede optie? Idem voor van Persie.. dan kom je toch niet veel verder dan: het zijn (v Persie dan met name) grote namen geweest als voetballers? Want als trainer hebben ze natuurlijk beide werkelijk nog helemaal niks gepresteerd om meteen al bij Feyenoord aan de slag te kunnen gaan.
  dinsdag 18 februari 2025 @ 10:10:28 #194
38559 WheeledWarrior
More than meets the eye
pi_216729163
Succes vanavond, boys.
  dinsdag 18 februari 2025 @ 10:13:04 #195
308499 Dven
Den Bolle Gaar
pi_216729205
quote:
15s.gif Op dinsdag 18 februari 2025 09:59 schreef Solispolar het volgende:
wel leuk dat user @:Dven na 2 jaar radiostilte weer uit zijn hol is gekropen om overal te komen zuigen.
Doe eens niet zo mal. Feyenoord is een schitterende club en ik wens de club in de regel al het goeds toe :) Houd jij het maar gewoon bij statistiek in plaats van onderbuikgevoel. Dat laatste ga je immers niet zo lekker op.
  dinsdag 18 februari 2025 @ 10:16:21 #196
308499 Dven
Den Bolle Gaar
pi_216729246
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 februari 2025 10:10 schreef WheeledWarrior het volgende:
Succes vanavond, boys.
Hopen dat het beter afloopt dan de laatste keer dat ze in Milan speelden :+

Dat Europese seizoen eindigde overigens best aardig (en in het San Siro :) ).
pi_216729251
quote:
10s.gif Op dinsdag 18 februari 2025 10:13 schreef Dven het volgende:

[..]
Doe eens niet zo mal. Feyenoord is een schitterende club en ik wens de club in de regel al het goeds toe :) Houd jij het maar gewoon bij statistiek in plaats van onderbuikgevoel. Dat laatste ga je immers niet zo lekker op.
Het is wel een klein beetje bijzonder dat je bij je eigen club 1,5 jaar lang alle tijd en ruimte (en reden) hebt gehad om dergelijke berichten te posten, maar toen was je gek genoeg langdurig afwezig in dat topic. Afijn, het zal allemaal toeval zijn :)
  dinsdag 18 februari 2025 @ 10:16:46 #198
268491 fetX
Al bezig met volgend seizoen
pi_216729254
quote:
15s.gif Op dinsdag 18 februari 2025 09:59 schreef Solispolar het volgende:
wel leuk dat user @:Dven na 2 jaar radiostilte weer uit zijn hol is gekropen om overal te komen zuigen.
Ach, zo gaat dat. Zo zie je sowieso hier na een paar jaar weer regelmatig Ajacieden en PSV’ers ‘gezellig’ langskomen. Het is niet mijn kopje thee, maar een beetje leedvermaak kan ik dan ook wel weer begrijpen. Andersom gebeurt het net zo goed.
  dinsdag 18 februari 2025 @ 10:19:35 #199
268491 fetX
Al bezig met volgend seizoen
pi_216729291
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 februari 2025 10:01 schreef Solispolar het volgende:

[..]
En op basis van wat vind jij Sahin dan een goede optie? Idem voor van Persie.. dan kom je toch niet veel verder dan: het zijn (v Persie dan met name) grote namen geweest als voetballers? Want als trainer hebben ze natuurlijk beide werkelijk nog helemaal niks gepresteerd om meteen al bij Feyenoord aan de slag te kunnen gaan.
Van Persie heeft wel een ontzettende zaadselectie natuurlijk.

Ik zie eigenlijk maar weinig of geen bewezen trainers die beschikbaar zijn. Ten Hag was een goede geweest, maar dat was wel te voorspellen dat die niet gaat komen.

Ik hoop dat ze in ieder geval iemand kiezen die 4-3-3 en aanvallend voetbal wil spelen. Daarom snap ik de interesse in Schreuder niet zo.
  dinsdag 18 februari 2025 @ 10:20:19 #200
308499 Dven
Den Bolle Gaar
pi_216729299
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 februari 2025 10:16 schreef Solispolar het volgende:

[..]
Het is wel een klein beetje bijzonder dat je bij je eigen club 1,5 jaar lang alle tijd en ruimte (en reden) hebt gehad om dergelijke berichten te posten, maar toen was je gek genoeg langdurig afwezig in dat topic. Afijn, het zal allemaal toeval zijn :)
Ik ben sowieso al geruimte tijd niet zo actief meer op FOK! buiten zo nu en dan in één bepaalde slowchat dus maak je vooral niet zo dik :)

Ik juich vanavond absoluut voor Feyenoord. Niet voor de coëfficientenpuntjes maar voor de club en de stad.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')