Dan ben je het als kenner vast en zeker met mij eens dat Oosting bovenaan jullie lijstje moet staan.quote:Op maandag 17 februari 2025 22:35 schreef hhh38 het volgende:
[..]
[..]
Sommigen zagen het nog eerder. Dennis had gewoon naar mij moeten luisteren
Als je Feyenoord langer dan 5 jaar volgt is het onmogelijk om positief te blijvenquote:Op maandag 17 februari 2025 21:41 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Ben ik eens positief, is het weer niet goed.
Maar het klopt wel natuurlijk, 3e plek gaat lastig worden
Potter en Hurzeler zijn compleet onhaalbaar. Sahin vind ik wel een interessante optie, al weet ik niet genoeg om hem daadwerkelijk te beoordelen.quote:Op maandag 17 februari 2025 22:01 schreef fetX het volgende:
[..]
Potter, Sahin, Hürzeler. Sahin is er alweer uit. Hürzeler vind ik wel een interessante, maar vraag me af of hij Brighton gaat verlaten voor een Eredivisie club. Potter zit net bij West Ham geloof ik.
Als je dan een behoorlijk risico neemt en voor vBommel gaat, zou ik eerder Simonis nemen.
Maar ik werd ook woest toen Koeman kwam en die deed het toch best aardig.
Dat klopt. Dat nietszeggende gewauwel van Priske voor de camera ergerde mij al snel. Waarschijnlijk was hij net zo'n nietszeggende babbelaar op het trainingsveld. Ongelofelijke flop en onbegrijpelijk dat hij kennelijk zo uitgebreid is gescout. In de politiek word je na zo'n zeperd weggestuurd of trek je zelf je conclusies.quote:Op dinsdag 18 februari 2025 02:27 schreef De_Pel het volgende:
[..]
Als je Feyenoord langer dan 5 jaar volgt is het onmogelijk om positief te blijven
Je zag in de zomer al aankomen dat Dennis hard aan het falen was en dat Brians experimenten punten gingen kosten.
Probleem is niet perse Te Kloese, ja hij moet geen fulltime TD spelen maar verder een prima bestuurder. De grote pre van Te Kloese is dat hij juist niet in het old boys network zit wat Feyenoord al jaren kleinhoud door eigenbelang te prevaleren zoals Toon en Sjaak. Priske was geen match, al vermoed is dat echt elke trainer het lastig had na Slot.quote:Op dinsdag 18 februari 2025 08:06 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Dat klopt. Dat nietszeggende gewauwel van Priske voor de camera ergerde mij al snel. Waarschijnlijk was hij net zo'n nietszeggende babbelaar op het trainingsveld. Ongelofelijke flop en onbegrijpelijk dat hij kennelijk zo uitgebreid is gescout. In de politiek word je na zo'n zeperd weggestuurd of trek je zelf je conclusies.
Het vertrek van Slot was sowieso lastig op te vangen. Dit rampscenario zat vorig jaar al in mijn achterhoofd. Is helaas werkelijkheid geworden. Feyenoord is weer het Feyenoord zoals wij dat kennen. Te Kloese mag van mij wel vertrekken, maar je weet niet wat je dan krijgt.
Dit is toch wel een verschil met onze Amsterdamse vrienden. Daar faalden ze vorig jaar keihard, maar dat wordt daar niet zo makkelijk geaccepteerd en steeds hebben ze het toch weer snel op de rit. Knap als je kijkt naar hun spelersgroep.
Hij had het ongetwijfeld beter gedaan dan t Schip of Steijn, maar ik denk dat het ideaal is dat hij nu is gestart. Momentum is best wel belangrijk.quote:Op maandag 17 februari 2025 22:18 schreef Dven het volgende:
[..]
Ik had 'm toch graag een jaartje eerder zien starten.
Lekker sfeertje hoorquote:De historische tweestrijd met AC Milan is een absoluut hoogtepunt in zijn tijd bij Feyenoord, maar toch staat Dennis te Kloese tot aan zijn navel in een moeras vol intriges. Er dreigt een storm waarin het schier onmogelijk wordt om nog overeind te blijven, schrijven Mikos Gouka en Sjoerd Mossou.
Ondanks tientallen miljoenen winst is beeldvorming rond Feyenoord directeur rigoureus gekanteld
En op basis van wat vind jij Sahin dan een goede optie? Idem voor van Persie.. dan kom je toch niet veel verder dan: het zijn (v Persie dan met name) grote namen geweest als voetballers? Want als trainer hebben ze natuurlijk beide werkelijk nog helemaal niks gepresteerd om meteen al bij Feyenoord aan de slag te kunnen gaan.quote:Op dinsdag 18 februari 2025 02:33 schreef De_Pel het volgende:
[..]
Potter en Hurzeler zijn compleet onhaalbaar. Sahin vind ik wel een interessante optie, al weet ik niet genoeg om hem daadwerkelijk te beoordelen.
Simonis is veel te groen.
Koetje was een held. Prullenbakjes legen dit dat alles.
Doe eens niet zo mal. Feyenoord is een schitterende club en ik wens de club in de regel al het goeds toequote:Op dinsdag 18 februari 2025 09:59 schreef Solispolar het volgende:
wel leuk dat user @:Dven na 2 jaar radiostilte weer uit zijn hol is gekropen om overal te komen zuigen.
Hopen dat het beter afloopt dan de laatste keer dat ze in Milan speeldenquote:
Het is wel een klein beetje bijzonder dat je bij je eigen club 1,5 jaar lang alle tijd en ruimte (en reden) hebt gehad om dergelijke berichten te posten, maar toen was je gek genoeg langdurig afwezig in dat topic. Afijn, het zal allemaal toeval zijnquote:Op dinsdag 18 februari 2025 10:13 schreef Dven het volgende:
[..]
Doe eens niet zo mal. Feyenoord is een schitterende club en ik wens de club in de regel al het goeds toeHoud jij het maar gewoon bij statistiek in plaats van onderbuikgevoel. Dat laatste ga je immers niet zo lekker op.
Ach, zo gaat dat. Zo zie je sowieso hier na een paar jaar weer regelmatig Ajacieden en PSV’ers ‘gezellig’ langskomen. Het is niet mijn kopje thee, maar een beetje leedvermaak kan ik dan ook wel weer begrijpen. Andersom gebeurt het net zo goed.quote:Op dinsdag 18 februari 2025 09:59 schreef Solispolar het volgende:
wel leuk dat user @:Dven na 2 jaar radiostilte weer uit zijn hol is gekropen om overal te komen zuigen.
Van Persie heeft wel een ontzettende zaadselectie natuurlijk.quote:Op dinsdag 18 februari 2025 10:01 schreef Solispolar het volgende:
[..]
En op basis van wat vind jij Sahin dan een goede optie? Idem voor van Persie.. dan kom je toch niet veel verder dan: het zijn (v Persie dan met name) grote namen geweest als voetballers? Want als trainer hebben ze natuurlijk beide werkelijk nog helemaal niks gepresteerd om meteen al bij Feyenoord aan de slag te kunnen gaan.
Ik ben sowieso al geruimte tijd niet zo actief meer op FOK! buiten zo nu en dan in één bepaalde slowchat dus maak je vooral niet zo dikquote:Op dinsdag 18 februari 2025 10:16 schreef Solispolar het volgende:
[..]
Het is wel een klein beetje bijzonder dat je bij je eigen club 1,5 jaar lang alle tijd en ruimte (en reden) hebt gehad om dergelijke berichten te posten, maar toen was je gek genoeg langdurig afwezig in dat topic. Afijn, het zal allemaal toeval zijn
Akkoord, maar dat hebben alle trainers op dat niveau. De kunst is natuurlijk om van niets iets te maken, dan onderscheid je je als trainer en kun je een stap maken. Dat van Persie een voetballende grootheid was is leuk, maar dat maakt hem nog geen betere trainer dan (pak hem beet) Henk de Jonge.quote:Op dinsdag 18 februari 2025 10:19 schreef fetX het volgende:
[..]
Van Persie heeft wel een ontzettende zaadselectie natuurlijk.
Ik zie eigenlijk maar weinig of geen bewezen trainers die beschikbaar zijn. Ten Hag was een goede geweest, maar dat was wel te voorspellen dat die niet gaat komen.
Ik hoop dat ze in ieder geval iemand kiezen die 4-3-3 en aanvallend voetbal wil spelen. Daarom snap ik de interesse in Schreuder niet zo.
Een interessante optie zei ik. Of het echt een goede is durf ik niet te zeggen.quote:Op dinsdag 18 februari 2025 10:01 schreef Solispolar het volgende:
[..]
En op basis van wat vind jij Sahin dan een goede optie? Idem voor van Persie.. dan kom je toch niet veel verder dan: het zijn (v Persie dan met name) grote namen geweest als voetballers? Want als trainer hebben ze natuurlijk beide werkelijk nog helemaal niks gepresteerd om meteen al bij Feyenoord aan de slag te kunnen gaan.
Slimme jongen met een goede kop erop, schijnt wel zicht op het spelletje te hebben en er goed op te staan bij veel clubs.quote:al weet ik niet genoeg om hem daadwerkelijk te beoordelen.
Van Persie moet dit vooral zelf ook helemaal niet willen. Nu nog niet, in ieder geval. Laat hem eerst maar eens wat andere clubs doen en wat bewijzen.quote:Op dinsdag 18 februari 2025 10:21 schreef Solispolar het volgende:
[..]
Akkoord, maar dat hebben alle trainers op dat niveau. De kunst is natuurlijk om van niets iets te maken, dan onderscheid je je als trainer en kun je een stap maken. Dat van Persie een voetballende grootheid was is leuk, maar dat maakt hem nog geen betere trainer dan (pak hem beet) Henk de Jonge.
De laatste keer in Milaan wonnen we van Inter, 0-1, 2002.quote:Op dinsdag 18 februari 2025 10:16 schreef Dven het volgende:
[..]
Hopen dat het beter afloopt dan de laatste keer dat ze in Milan speelden![]()
Dat Europese seizoen eindigde overigens best aardig (en in het San Siro).
Sneu gedrag, andersom is het net zo sneu, als je 12 bent snap ik dat maar dit schijnen allemaal volwassen mensen te zijn.quote:Op dinsdag 18 februari 2025 10:16 schreef fetX het volgende:
[..]
Ach, zo gaat dat. Zo zie je sowieso hier na een paar jaar weer regelmatig Ajacieden en PSV’ers ‘gezellig’ langskomen. Het is niet mijn kopje thee, maar een beetje leedvermaak kan ik dan ook wel weer begrijpen. Andersom gebeurt het net zo goed.
Touchéquote:Op dinsdag 18 februari 2025 10:38 schreef TweedeKlum het volgende:
[..]
De laatste keer in Milaan wonnen we van Inter, 0-1, 2002.
Hangt ook van de user en de toon af. Ik vind user @Dven helemaal niet irritant. Bovendien kan ik goed begrijpen dat het heel komisch is dat uitgerekend dit seizoen Ajax ver boven Feyenoord lijkt te eindigen. Ik grap graag mee, een beetje zelfspot is een Rotterdammer niet vreemd.quote:Op dinsdag 18 februari 2025 10:16 schreef fetX het volgende:
[..]
Ach, zo gaat dat. Zo zie je sowieso hier na een paar jaar weer regelmatig Ajacieden en PSV’ers ‘gezellig’ langskomen. Het is niet mijn kopje thee, maar een beetje leedvermaak kan ik dan ook wel weer begrijpen. Andersom gebeurt het net zo goed.
quote:Op dinsdag 18 februari 2025 10:20 schreef Dven het volgende:
[..]
Ik ben sowieso al geruimte tijd niet zo actief meer op FOK! buiten zo nu en dan in één bepaalde slowchat dus maak je vooral niet zo dik
Ik juich vanavond absoluut voor Feyenoord. Niet voor de coëfficientenpuntjes maar voor de club en de stad.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |