SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totaIe scoreIijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor aIIe maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nuI gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar JanuariOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Perfecte tt?Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.![]()
ok dit was poging twee dan? van mods om goed te modereren.
Ik helemaal mee eens ben ik het ik zeg niks meer. Denk aan wat jullie doen dan btw.Do what you love, love what you do!![]()
Ja boeit niet meer maak me er niet zo druk om?quote:Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Ja maar voor volgende keer enzo?quote:Op maandag 17 februari 2025 06:21 schreef sp3c het volgende:
[..]
Ja boeit niet meer maak me er niet zo druk om?![]()
wtf gebeurde er daar.
hahaha naja moest erom lachen. maar ok heb geen zin in drama want kan hier nog wel wat over zeggen, maar laat maar gaan.Do what you love, love what you do!![]()
Ja precies?quote:Op maandag 17 februari 2025 06:20 schreef kree het volgende:
Ik helemaal mee eens ben ik het ik zeg niks meer. Denk aan wat jullie doen dan btw.Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Zeg danquote:Op maandag 17 februari 2025 06:21 schreef kree het volgende:
wtf gebeurde er daar.
hahaha naja moest erom lachen. maar ok heb geen zin in drama want kan hier nog wel wat over zeggen, maar laat maar gaan.Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Naja, als de pannenkoeken nog niet gaar zijn voor middernacht dan betekent dat niet dat je de paarse bloemen mag injecteren met vuilnis.quote:Op maandag 17 februari 2025 06:20 schreef kree het volgende:
Ik helemaal mee eens ben ik het ik zeg niks meer. Denk aan wat jullie doen dan btw.F.K.A. SuperwormJim![]()
Hehehe
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
nou euh ok je kent me wss goed genoeg dat ik het hier niet mee eens ben, maar ok voor deze keer voor lieve vrede he?quote:
Do what you love, love what you do!![]()
Eindelijk een helder verhaalquote:Op maandag 17 februari 2025 06:22 schreef SwJ het volgende:
[..]
Naja, als de pannenkoeken nog niet gaar zijn voor middernacht dan betekent dat niet dat je de paarse bloemen mag injecteren met vuilnis.![]()
Ik dacht juist van wel LOL, moet je ze dan niet gewoon langer bakken enzo?quote:Op maandag 17 februari 2025 06:22 schreef SwJ het volgende:
[..]
Naja, als de pannenkoeken nog niet gaar zijn voor middernacht dan betekent dat niet dat je de paarse bloemen mag injecteren met vuilnis.
Geeft verder niet kunnen jullie ook ook niets aan doen en boeit niet hahahaha maar te vroeg voor kapsalon dus weinig opties?Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Hai. Kopje thee? 🫖quote:Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Een feature die je relatie kan verpesten met één letter.![]()
Zeg het gewoonquote:Op maandag 17 februari 2025 06:23 schreef kree het volgende:
[..]
nou euh ok je kent me wss goed genoeg dat ik het hier niet mee eens ben, maar ok voor deze keer voor lieve vrede he?Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
echt haha dit topic ook, naja. t maakt niet uit. zolang we maar aardig zijn tegen elkaar. van mening verschillen maakt niet zo uit.
Ik vergeef het jullie dit
* gebrokenglas schenkt koffie en thee in.Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Niemand heeft enig idee wat het meningsverschil is hier LOLOp zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Ik heb geen idee waar het over gaat.
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Niemandquote:Op maandag 17 februari 2025 06:26 schreef gebrokenglas het volgende:
Ik heb geen idee waar het over gaat.Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Doe eens even normaal joh. Ik post hier al jaren ik kom echt niet voor jou hier hoor.quote:Op maandag 17 februari 2025 06:20 schreef kree het volgende:
Ik helemaal mee eens ben ik het ik zeg niks meer. Denk aan wat jullie doen dan btw.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
Dat heeft niemandquote:Op maandag 17 februari 2025 06:26 schreef gebrokenglas het volgende:
Ik heb geen idee waar het over gaat.![]()
quote:Op maandag 17 februari 2025 06:22 schreef SwJ het volgende:
[..]
Naja, als de pannenkoeken nog niet gaar zijn voor middernacht dan betekent dat niet dat je de paarse bloemen mag injecteren met vuilnis.![]()
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ik ookquote:Op maandag 17 februari 2025 06:26 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Doe eens even normaal joh. Ik post hier al jaren ik kom echt niet voor jou hier hoor.
Al bijna vanaf het beginOp zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Ik ben blij dat mij iets vergeven wordt. Misschien komt dat door die sorryvan daarnet. Dan heeft zoiets toch nut
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Ik kom hier alleen voor de grote kreequote:Op maandag 17 februari 2025 06:26 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Doe eens even normaal joh. Ik post hier al jaren ik kom echt niet voor jou hier hoor.![]()
Hij kan je ermee helpenquote:Op maandag 17 februari 2025 06:27 schreef JustinK het volgende:
[..]
Ik kom hier alleen voor de grote kreeOp zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Morguh GG pas maar op straks krijg je een injectie met vuilnis ergens inquote:SwJ is op dreef
sjah mss ga ik wel zelf ff op vakantie enzo van dit topic. maarja dan mias je weer mensen heb enzoDo what you love, love what you do!![]()
Ik schrok wel gister toen ik ineens een mention van SwJ kreeg.quote:Op maandag 17 februari 2025 06:28 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Morguh GG pas maar op straks krijg je een injectie met vuilnis ergens inSwJ is op dreef
![]()
Maar gelukkig, niks aan de hand.
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Je wil geen mensen mjas heb topic neequote:Op maandag 17 februari 2025 06:28 schreef kree het volgende:
sjah mss ga ik wel zelf ff op vakantie enzo van dit topic. maarja dan mias je weer mensen heb enzoOp zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Mentionsquote:Op maandag 17 februari 2025 06:29 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ik schrok wel gister toen ik ineens een mention van SwJ kreeg.![]()
Maar gelukkig, niks aan de hand.![]()
![]()
Je bent al vergevenquote:Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
denk ga ff naar 40 plus enzo.quote:Op maandag 17 februari 2025 06:29 schreef sp3c het volgende:
[..]
Je wil geen mensen mjas heb topic neeDo what you love, love what you do!![]()
Ja die mensen hebben ook wat kreeatieve teksten nodigOp zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Meer nog dan wijquote:Op maandag 17 februari 2025 06:31 schreef sp3c het volgende:
Ja die mensen hebben ook wat kreeatieve teksten nodig![]()
![]()
Jmer dat jong dicht is danOp zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
O echt? Ik dacht dat je de laatste tijd pas in DTS zat.quote:
Heb je een paar jaar pauze gehad, of had ik oogkleppen voor
Dit is Limburgs voor 'goedemorgen'quote:Op maandag 17 februari 2025 06:22 schreef SwJ het volgende:
[..]
Wat is iedereen vroeg....Autocorrect
(zelfst. naamw.)
quote:Op maandag 17 februari 2025 06:29 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ik schrok wel gister toen ik ineens een mention van SwJ kreeg.![]()
Maar gelukkig, niks aan de hand.hij was in een joffele bui en wilde iedereen de gr doen
Als het dicht is geweest duurt het altijd weer ff voor ikk terug opgestart benquote:Op maandag 17 februari 2025 06:32 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O echt? Ik dacht dat je de laatste tijd pas in DTS zat.
Heb je een paar jaar pauze gehad, of had ik oogkleppen voorOp zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Morguh Assie
Als het dicht is geweest duurt het altijd weer ff voor ikk terug opgestart benquote:Op maandag 17 februari 2025 06:32 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O echt? Ik dacht dat je de laatste tijd pas in DTS zat.
Heb je een paar jaar pauze gehad, of had ik oogkleppen voorZeg het LOLquote:Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Er ging een ware schok door DTS heen.quote:Op maandag 17 februari 2025 06:33 schreef Dotteke het volgende:
[..]hij was in een joffele bui en wilde iedereen de gr doen
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
En vergeef onsOp zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
quote:Op maandag 17 februari 2025 06:33 schreef sp3c het volgende:
[..]
Als het dicht is geweest duurt het altijd weer ff voor ikk terug opgestart benmisschien tijd voor een nieuwe startmotor
hangt af van vraag en anders over paar dagen scroll ik wel weer stuk of 30 notes door of meerquote:Op maandag 17 februari 2025 06:34 schreef sp3c het volgende:
[..]
Als het dicht is geweest duurt het altijd weer ff voor ikk terug opgestart ben
[..]
Zeg het LOL
VergeefK iig justinOp zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
quote:Op maandag 17 februari 2025 06:34 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Er ging een ware schok door DTS heen.
Notes?quote:Op maandag 17 februari 2025 06:35 schreef kree het volgende:
[..]
hangt af van vraag en anders over paar dagen scroll ik wel weer stuk of 30 notes door of meerWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Wat wil je zeggen danquote:Op maandag 17 februari 2025 06:35 schreef kree het volgende:
[..]
hangt af van vraag en anders over paar dagen scroll ik wel weer stuk of 30 notes door of meer
Dertig lijkt me overdrevenOp zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Hij bedoelt Mentions.quote:Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Zet jij zoveel notesquote:Op maandag 17 februari 2025 06:35 schreef sp3c het volgende:
[..]
Wat wil je zeggen dan
Dertig lijkt me overdreven
We hebben geen presidentquote:Op maandag 17 februari 2025 06:36 schreef kree het volgende:
vergeet niet. het beste zou zijn. Kree for presidentOp zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
NWSquote:
Nuff saidOp zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Ja nuff, maar ik bedoelde Kree notes als hij er door 30 heen moet scrollenquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
BlokOp zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Schoen scrolt hij door zijn oude notes en denkt hij dat ze nieuw zijn hahahahaha LOLquote:Op maandag 17 februari 2025 06:38 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja nuff, maar ik bedoelde Kree notes als hij er door 30 heen moet scrollenOp zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
die gaan we ook maken dan?quote:
hele koningshuis kan wel afgeschaft worden. geld verslindend geheel. alles daarvan af ook ongeveer 40% net als ze met bevolking doen???? of keer op belasting en belasting. kan hier over verder over uitweiden. maar komt
meer in programma.
alle voordelen koningshuis weg, zelfde belasten.Do what you love, love what you do!![]()
Nee kan niet, is koeltoerquote:Op maandag 17 februari 2025 06:40 schreef kree het volgende:
[..]
die gaan we ook maken dan?
hele koningshuis kan wel afgeschaft worden. geld verslindend geheel. alles daarvan af ook ongeveer 40% net als ze met bevolking doen???? of keer op belasting en belasting. kan hier over verder over uitweiden. maar komt meer in programma.Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
quote:Op maandag 17 februari 2025 06:39 schreef sp3c het volgende:
[..]
Schoen scrolt hij door zijn oude notes en denkt hij dat ze nieuw zijn hahahahaha LOLDat zou het zijn
Mijn stem ben je gelijk kwijtOp zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
HondenWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
BedOp zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
kan wel, ik zie niet echt in waarom een koningshuis wel ander belast met worden en alleen uitzondering heeft terwijl ze een kleine rol bedwingen????quote:
Ik ben voor koningshuis, maar mogen ze gewoon doen met salaris. zeg ton per jaar is wel genoeg voor die. voor gratis reisjes etc naar buitenland en ff gezellig eten met meest dure etentjes?
besparen we aardig wat miljoenen gelijk al.Do what you love, love what you do!![]()
Kan nietOp zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Ik lig in een deuk hier, zit een voorstelling van Richard Groenendijk te kijken
Ik lig nog in bed![]()
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Besparing is 60 miljoen
Koop je nog niet1 Joint Strike fighter voor
Lekker laten zitten die vogelsOp zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
quote:Op maandag 17 februari 2025 06:40 schreef kree het volgende:
[..]
die gaan we ook maken dan?
hele koningshuis kan wel afgeschaft worden. geld verslindend geheel. alles daarvan af ook ongeveer 40% net als ze met bevolking doen???? of keer op belasting en belasting. kan hier over verder over uitweiden. maar komt
meer in programma.
alle voordelen koningshuis weg, zelfde belasten.![]()
![]()
![]()
Het koningshuis haalt veel meer binnen dan dat ze kosten, peerco![]()
Gewoon weer in mijn bed liggenOp zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Helloquote:
is dat zo?quote:Op maandag 17 februari 2025 06:50 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
Het koningshuis haalt veel meer binnen dan dat ze kosten, peercoDo what you love, love what you do!![]()
mijn twijfels erover, geef ze gewoon salaris en halen ze hetzelfde binnen denk?quote:
ton per jaar is wel genoeg voor ze.Do what you love, love what you do!![]()
prinsesjes krijgen per jaar van de staat wat wij verdienen zeg maar in jaren?
waarom?
omdat ze van koningshuis zijn?Do what you love, love what you do!![]()
quote:Op maandag 17 februari 2025 06:58 schreef kree het volgende:
[..]
mijn twijfels erover, geef ze gewoon salaris en halen ze hetzelfde binnen denk?
ton per jaar is wel genoeg voor ze.![]()
Zou jij jouw werk doen voor veel minder geld?![]()
Omdat ze geen kans op een normaal leven hebben omdat kansloze alcoholisten zonder leven een oordeel over ze menen te moeten hebbenquote:Op maandag 17 februari 2025 07:00 schreef kree het volgende:
prinsesjes krijgen per jaar van de staat wat wij verdienen zeg maar in jaren?
waarom?
omdat ze van koningshuis zijn?![]()
het was een goeie dat ze zelf zei. van wil het niet, maarja later weer terug getrokken. naja. dan weet je genoeg he ? mss niet de bedoeling van onze toekomstige koningin. maar gezegd doe het nouj maar.
haar eigen wil was beste. en zou het haten om van koningshuis te zijn n.Do what you love, love what you do!![]()
quote:Op maandag 17 februari 2025 07:02 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
Omdat ze geen kans op een normaal leven hebben omdat kansloze alcoholisten zonder leven een oordeel over ze menen te moeten hebben
ik zou moeten trouwen met eentje van hun, gelijk kree denasty voor komende honderden jaren.Do what you love, love what you do!![]()
er heeft iemand hele history nagezocht he van onze familie.. we komen van adel.
dus niet zo nsucken jullie allemaal, jullie zijn mijn onderdanen
sterker nog er was een founder van New York enzo
LOL ik maak niet eens grappen he? dat kwam en na heel veel zoeken enzo die dat leuk vonden.
mij boeit t btw geen reet zou het al leuk vinden iemand mij leuk vind.
Wij zijn kree's onderdanenquote:Op maandag 17 februari 2025 07:09 schreef AardappelSchotel het volgende:
Echt hoor, is dit zo de hele nacht doorgegaan?![]()
![]()
Echt hoorquote:Op maandag 17 februari 2025 07:09 schreef AardappelSchotel het volgende:
Echt hoor, is dit zo de hele nacht doorgegaan?
R.I.P. aan de nachtbrakers![]()
Wat zit er in je drankje?quote:Op maandag 17 februari 2025 07:08 schreef kree het volgende:
sterker nog er was een founder van New York enzo
LOL ik maak niet eens grappen he? dat kwam en na heel veel zoeken enzo die dat leuk vonden.
mij boeit t btw geen reet zou het al leuk vinden iemand mij leuk vind.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
ja maar boeit niet wat iedereen erover vind, ik ga dingen tekenen enzo. decreet dus.quote:Do what you love, love what you do!![]()
Ga je notes geven?quote:Op maandag 17 februari 2025 07:11 schreef kree het volgende:
[..]
ja maar boeit niet wat iedereen erover vind, ik ga dingen tekenen enzo. decreet dus.![]()
Ik drink alleen koffie in de ochtendquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
ik doe een wet erin die mij de macht geeft om dat te doen.quote:
getekend bij deze...
wat willen jullie nog meer wat ik doe? als hypocriet schijnheilige president?Do what you love, love what you do!![]()
Daar hoef jij geen president voor te zijnquote:Op maandag 17 februari 2025 07:14 schreef kree het volgende:
[..]
ik doe een wet erin die mij de macht geeft om dat te doen.
getekend bij deze...
wat willen jullie nog meer wat ik doe? als hypocriet schijnheilige president?![]()
ik ban ook dit topic spel.... its not great. mensen die maar meningen hebben enzo van zichzelf, roei uit, only Kree first.Do what you love, love what you do!![]()
ik overdrijf het tot de max he, maarre begrijp wel jullie hebben iemand in de USA die zo precies denkt.Do what you love, love what you do!![]()
ONLY. ONLY Kree first.quote:Op maandag 17 februari 2025 07:17 schreef AardappelSchotel het volgende:
Begrijpt iemand wat kree zegt?
meer hoef je niet te snappen rest regel ik wel.Do what you love, love what you do!![]()
Duidelijk verhaal tochquote:Op maandag 17 februari 2025 07:17 schreef AardappelSchotel het volgende:
Begrijpt iemand wat kree zegt?![]()
we hebben wel wat dingen te bespreken, zeg maar waar kunnen we een oorlog mee aangaan zodat we er zelf beter uit komen?
Of bv zoiets doen als afleiding en er zelf beter uit komen?Do what you love, love what you do!![]()
en nog vragen mensen zich af waarom USA gehaat word? naja
lol don't mention the war. maar dat kwam door Pearl Harbor en anders was usa er niet eens geweest.Do what you love, love what you do!![]()
Na 2e wereld oorlog en vergeet niet. daar mogen ze we dankbaar voor zijn. alle andere oorlogen.
Fail, not good. Vietnam FAIL. keuweit FAIL. irak FAIL. Afghanitan FAILDo what you love, love what you do!![]()
brrrrrrrr laat staan de rest met sovjet want dat ging ook maar net goed.Do what you love, love what you do!![]()
maar geen zorgen mensen USA fixed t wel, wel ff met mededeling. het boeit. niet wat EU zegt, wij regelen het wel.Do what you love, love what you do!![]()
Beter van nietquote:Op maandag 17 februari 2025 07:28 schreef _UserName_ het volgende:
Moet ik veel teruglezen of valt het mee?![]()
schijt aan EU regels verder waardoor bedrijven hier de kop onder gaan omdat we met milieu bezig zijn als mini landje die er nog geen 0,000001 van alles uitstoot. naja prima toch.Do what you love, love what you do!![]()
![]()
Scorelijst 'Het Dodetopicspel', gegenereerd op: 17-02-2025 07:30
nr / user / totaal score / score gisteren / score vandaag / gebolkt / aantal posts
1. JustinK / 2004 / +98 / +4 / 8588 / 9000
2. KillemWieft / 704 / +110 / +26 / 437 / 670
3. maily / 633 / +2 / +0 / 2455 / 2594
4. Harrie / 616 / +0 / +0 / 1865 / 2122
5. mascara-klodder / 584 / +12 / +0 / 1009 / 1245
6. Dr.Mikey / 519 / +36 / +10 / 662 / 871
7. DJMO / 395 / +4 / +4 / 686 / 910
8. sp3c / 329 / +2 / +2 / 412 / 512
9. kree / 306 / +19 / +78 / 1100 / 1308
10. _UserName_ / 297 / +64 / +0 / 655 / 789
11. Bally-b / 244 / +16 / +0 / 99 / 151
12. HappyCharly / 186 / +14 / +20 / 1066 / 1217
13. mario390 / 182 / +0 / +3 / 418 / 511
14. Rob / 167 / +0 / +50 / 136 / 175
15. Sally / 166 / +5 / +6 / 229 / 307
16. greysbones / 156 / +0 / +0 / 1541 / 1620
17. Lovely / 150 / +0 / +0 / 1626 / 1799
18. AardappelSchotel / 143 / +0 / +2 / 1629 / 1768
19. MizzezAmy / 143 / +0 / +0 / 690 / 781
20. Grotetijd / 141 / +7 / +10 / 1257 / 1403SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het officiële liefje van @ieniminimuis O+![]()
Krees lever is met een ongelijke strijd bezigquote:Op maandag 17 februari 2025 07:29 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
Was er al bang voor.. * Doet teruglezen gaat*![]()
Ik zou er niet aan beginnenquote:Op maandag 17 februari 2025 07:28 schreef _UserName_ het volgende:
Moet ik veel teruglezen of valt het mee?![]()
met de nadruk op bier?quote:
Zie al wel dat ik in ieder geval 10 punten moet halen.. komt morgen dan wel. Vandaag maar schade beperken
Trotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+![]()
Ik sta goed, daar waar ik nu staquote:Op maandag 17 februari 2025 07:32 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
met de nadruk op bier?
Zie al wel dat ik in ieder geval 10 punten moet halen.. komt morgen dan wel. Vandaag maar schade beperken![]()
Idemquote:Op maandag 17 februari 2025 07:33 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
Ik sta goed, daar waar ik nu sta![]()
Je weet wat ze tijdens de VOC-periode deden met dronken kapiteins?quote:Op maandag 17 februari 2025 07:34 schreef kree het volgende:
beetje meer VOC mentaliteit zou hier wel mogen zijn he ?![]()
lol deed het erom, stel dat ik het echt letterlijk meende, wie zouden dan nu boos zijn op me?Do what you love, love what you do!![]()
Ik kijk teveel naar vorige maand denk ik ook, dat ga ik deze maand niet reddenTrotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+![]()
Vooruit kijken, nooit terugkijkenquote:Op maandag 17 februari 2025 07:35 schreef _UserName_ het volgende:
Ik kijk teveel naar vorige maand denk ik ook, dat ga ik deze maand niet redden![]()
![]()
Je moeder zou niet boos zijn, maar teleurgesteldquote:Op maandag 17 februari 2025 07:35 schreef kree het volgende:
lol deed het erom, stel dat ik het echt letterlijk meende, wie zouden dan nu boos zijn op me?![]()
omibus moet je lezen van scheepsmaat woeltje. die heb ik gelezen, natuurlijk ben ik het neit mee eens dit alles.]quote:Op maandag 17 februari 2025 07:35 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
Je weet wat ze tijdens de VOC-periode deden met dronken kapiteins?
Norel schrijver dacht.Do what you love, love what you do!![]()
Ja, maar.. eh.. maar mag teruglezen wel?quote:Op maandag 17 februari 2025 07:36 schreef JustinK het volgende:
[..]
Vooruit kijken, nooit terugkijken
De vraag is of je het moet willenquote:Op maandag 17 februari 2025 07:37 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
Ja, maar.. eh.. maar mag teruglezen wel?![]()
![]()
Maak ik zelf wel uitquote:Op maandag 17 februari 2025 07:36 schreef kree het volgende:
[..]
omibus moet je lezen van scheepsmaat wieltje. die heb ik gelezen, natuurlijk ben ik het neit mee eens dit alles.]
Norel schrijver dacht.![]()
Nou ja, het is meer ter voorbereiding op, hoewel ik al wel genoeg heb gezien van wat er nu afspeelt
En dat x10 danquote:Op maandag 17 februari 2025 07:38 schreef _UserName_ het volgende:
Nou ja, het is meer ter voorbereiding op, hoewel ik al wel genoeg heb gezien van wat er nu afspeelt![]()
![]()
Dan begint mijn dag wel goed in ieder geval, omdat ik het niet hoefde te doorstaan maar het zo weg kan klikkenquote:
Dat zijn de geluksmomenten hoorquote:Op maandag 17 februari 2025 07:40 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
Dan begint mijn dag wel goed in ieder geval, omdat ik het niet hoefde te doorstaan maar het zo weg kan klikken![]()
![]()
Ik heb er straks nog eentjequote:Op maandag 17 februari 2025 07:41 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
Geluksmomentjes op maandag morgen zijn altijd welkom![]()
![]()
hehehe, die heb ik ook nog in het vooruitzicht, als ik dan toch vooruit moet kijkenquote:
Alleen maar mooie dingen deze maandagochtendquote:Op maandag 17 februari 2025 07:42 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
hehehe, die heb ik ook nog in het vooruitzicht, als ik dan toch vooruit moet kijken![]()
![]()
Ja, dat is zo. Maar tegelijkertijd zou dat dan weer beter zijn geweest voor mij, hoewel.. Nee, denk het niet eigenlijk. Als ik goed heb wat jij bedoeldTrotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+![]()
Het is wel maandagochtend he.. ik volg het niet meerquote:Op maandag 17 februari 2025 07:46 schreef _UserName_ het volgende:
Ja, dat is zo. Maar tegelijkertijd zou dat dan weer beter zijn geweest voor mij, hoewel.. Nee, denk het niet eigenlijk. Als ik goed heb wat jij bedoeld![]()
![]()
Dat snap ik nuquote:Op maandag 17 februari 2025 07:47 schreef JustinK het volgende:
[..]
Het is wel maandagochtend he.. ik volg het niet meer
Hahaha echt maar weet je ik wil gewoon geen drama ... en t is niet zo dat ik doordramt het is maar een vraag. dat mag toch welF.K.A. SuperwormJim![]()
Ik vergeef het jequote:Op maandag 17 februari 2025 07:49 schreef SwJ het volgende:
Hahaha echt maar weet je ik wil gewoon geen drama ... en t is niet zo dat ik doordramt het is maar een vraag. dat mag toch wel![]()
![]()
maar jij bent mod en durf nu mijn mening niet te geven, TR's wel gezien?
Note gegevenquote:Op maandag 17 februari 2025 07:50 schreef _UserName_ het volgende:
maar jij bent mod en durf nu mijn mening niet te geven, TR's wel gezien?![]()
Maar heb je ook de volgende?quote:Op maandag 17 februari 2025 07:59 schreef _UserName_ het volgende:
Trouwens, nu het nog kan. Ik had deze TT![]()
Het is ook wel een mooie TTquote:Op maandag 17 februari 2025 07:59 schreef _UserName_ het volgende:
Trouwens, nu het nog kan. Ik had deze TT![]()
ja maar dat ga ik niet verklappen nu he, ik heb jullie wel door, stiemmerds
tis trouwens. ik wil niet overal tegen schoppen. en oke denk iedereen die me beetje kent weet dat dat niet mijn bedoeling is?
maarja heb er zeker wel eens commentaar over en mag best beetje op scherp snede. bij wijze van, maar ok als het aanvallen wordt dan ben ik er wel klaar mee.
Hoop wel dat jullie dat begrijpen.Do what you love, love what you do!![]()
ik haat die alleen icoontjes he? hoe de fuck moet ik nu dan denken wat jullie vinden?Do what you love, love what you do!![]()
quote:Op maandag 17 februari 2025 08:08 schreef kree het volgende:
ik haat die alleen icoontjes he? hoe de fuck moet ik nu dan denken wat jullie vinden?![]()
![]()
![]()
![]()
Ik vind het cool dat jij een muur voor je kop hebt zitten, clown.Trotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+![]()
euh jawel>? want dat vraag ik me af?quote:
wat moet ik ervan denken?Do what you love, love what you do!![]()
quote:Op maandag 17 februari 2025 08:10 schreef _UserName_ het volgende:
Ik vind het cool dat jij een muur voor je kop hebt zitten, clown.![]()
Forum Opties Forumhop: Hop naar: