SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totaIe scoreIijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor aIIe maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nuI gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar JanuariOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Perfecte tt?Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.![]()
ok dit was poging twee dan? van mods om goed te modereren.
Ik helemaal mee eens ben ik het ik zeg niks meer. Denk aan wat jullie doen dan btw.Do what you love, love what you do!![]()
Ja boeit niet meer maak me er niet zo druk om?quote:Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Ja maar voor volgende keer enzo?quote:Op maandag 17 februari 2025 06:21 schreef sp3c het volgende:
[..]
Ja boeit niet meer maak me er niet zo druk om?![]()
wtf gebeurde er daar.
hahaha naja moest erom lachen. maar ok heb geen zin in drama want kan hier nog wel wat over zeggen, maar laat maar gaan.Do what you love, love what you do!![]()
Ja precies?quote:Op maandag 17 februari 2025 06:20 schreef kree het volgende:
Ik helemaal mee eens ben ik het ik zeg niks meer. Denk aan wat jullie doen dan btw.Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Zeg danquote:Op maandag 17 februari 2025 06:21 schreef kree het volgende:
wtf gebeurde er daar.
hahaha naja moest erom lachen. maar ok heb geen zin in drama want kan hier nog wel wat over zeggen, maar laat maar gaan.Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Naja, als de pannenkoeken nog niet gaar zijn voor middernacht dan betekent dat niet dat je de paarse bloemen mag injecteren met vuilnis.quote:Op maandag 17 februari 2025 06:20 schreef kree het volgende:
Ik helemaal mee eens ben ik het ik zeg niks meer. Denk aan wat jullie doen dan btw.F.K.A. SuperwormJim![]()
Hehehe
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
nou euh ok je kent me wss goed genoeg dat ik het hier niet mee eens ben, maar ok voor deze keer voor lieve vrede he?quote:
Do what you love, love what you do!![]()
Eindelijk een helder verhaalquote:Op maandag 17 februari 2025 06:22 schreef SwJ het volgende:
[..]
Naja, als de pannenkoeken nog niet gaar zijn voor middernacht dan betekent dat niet dat je de paarse bloemen mag injecteren met vuilnis.![]()
Ik dacht juist van wel LOL, moet je ze dan niet gewoon langer bakken enzo?quote:Op maandag 17 februari 2025 06:22 schreef SwJ het volgende:
[..]
Naja, als de pannenkoeken nog niet gaar zijn voor middernacht dan betekent dat niet dat je de paarse bloemen mag injecteren met vuilnis.
Geeft verder niet kunnen jullie ook ook niets aan doen en boeit niet hahahaha maar te vroeg voor kapsalon dus weinig opties?Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Hai. Kopje thee? 🫖quote:Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Een feature die je relatie kan verpesten met één letter.![]()
Zeg het gewoonquote:Op maandag 17 februari 2025 06:23 schreef kree het volgende:
[..]
nou euh ok je kent me wss goed genoeg dat ik het hier niet mee eens ben, maar ok voor deze keer voor lieve vrede he?Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
echt haha dit topic ook, naja. t maakt niet uit. zolang we maar aardig zijn tegen elkaar. van mening verschillen maakt niet zo uit.
Ik vergeef het jullie dit
* gebrokenglas schenkt koffie en thee in.Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Niemand heeft enig idee wat het meningsverschil is hier LOLOp zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Ik heb geen idee waar het over gaat.
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Niemandquote:Op maandag 17 februari 2025 06:26 schreef gebrokenglas het volgende:
Ik heb geen idee waar het over gaat.Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Doe eens even normaal joh. Ik post hier al jaren ik kom echt niet voor jou hier hoor.quote:Op maandag 17 februari 2025 06:20 schreef kree het volgende:
Ik helemaal mee eens ben ik het ik zeg niks meer. Denk aan wat jullie doen dan btw.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
Dat heeft niemandquote:Op maandag 17 februari 2025 06:26 schreef gebrokenglas het volgende:
Ik heb geen idee waar het over gaat.![]()
quote:Op maandag 17 februari 2025 06:22 schreef SwJ het volgende:
[..]
Naja, als de pannenkoeken nog niet gaar zijn voor middernacht dan betekent dat niet dat je de paarse bloemen mag injecteren met vuilnis.![]()
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ik ookquote:Op maandag 17 februari 2025 06:26 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Doe eens even normaal joh. Ik post hier al jaren ik kom echt niet voor jou hier hoor.
Al bijna vanaf het beginOp zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Ik ben blij dat mij iets vergeven wordt. Misschien komt dat door die sorryvan daarnet. Dan heeft zoiets toch nut
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Ik kom hier alleen voor de grote kreequote:Op maandag 17 februari 2025 06:26 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Doe eens even normaal joh. Ik post hier al jaren ik kom echt niet voor jou hier hoor.![]()
Hij kan je ermee helpenquote:Op maandag 17 februari 2025 06:27 schreef JustinK het volgende:
[..]
Ik kom hier alleen voor de grote kreeOp zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Morguh GG pas maar op straks krijg je een injectie met vuilnis ergens inquote:SwJ is op dreef
sjah mss ga ik wel zelf ff op vakantie enzo van dit topic. maarja dan mias je weer mensen heb enzoDo what you love, love what you do!![]()
Ik schrok wel gister toen ik ineens een mention van SwJ kreeg.quote:Op maandag 17 februari 2025 06:28 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Morguh GG pas maar op straks krijg je een injectie met vuilnis ergens inSwJ is op dreef
![]()
Maar gelukkig, niks aan de hand.
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Je wil geen mensen mjas heb topic neequote:Op maandag 17 februari 2025 06:28 schreef kree het volgende:
sjah mss ga ik wel zelf ff op vakantie enzo van dit topic. maarja dan mias je weer mensen heb enzoOp zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Mentionsquote:Op maandag 17 februari 2025 06:29 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ik schrok wel gister toen ik ineens een mention van SwJ kreeg.![]()
Maar gelukkig, niks aan de hand.![]()
![]()
Je bent al vergevenquote:Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
denk ga ff naar 40 plus enzo.quote:Op maandag 17 februari 2025 06:29 schreef sp3c het volgende:
[..]
Je wil geen mensen mjas heb topic neeDo what you love, love what you do!![]()
Ja die mensen hebben ook wat kreeatieve teksten nodigOp zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Meer nog dan wijquote:Op maandag 17 februari 2025 06:31 schreef sp3c het volgende:
Ja die mensen hebben ook wat kreeatieve teksten nodig![]()
![]()
Jmer dat jong dicht is danOp zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
O echt? Ik dacht dat je de laatste tijd pas in DTS zat.quote:
Heb je een paar jaar pauze gehad, of had ik oogkleppen voor
Dit is Limburgs voor 'goedemorgen'quote:Op maandag 17 februari 2025 06:22 schreef SwJ het volgende:
[..]
Wat is iedereen vroeg....Autocorrect
(zelfst. naamw.)
quote:Op maandag 17 februari 2025 06:29 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ik schrok wel gister toen ik ineens een mention van SwJ kreeg.![]()
Maar gelukkig, niks aan de hand.hij was in een joffele bui en wilde iedereen de gr doen
Als het dicht is geweest duurt het altijd weer ff voor ikk terug opgestart benquote:Op maandag 17 februari 2025 06:32 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O echt? Ik dacht dat je de laatste tijd pas in DTS zat.
Heb je een paar jaar pauze gehad, of had ik oogkleppen voorOp zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Morguh Assie
Als het dicht is geweest duurt het altijd weer ff voor ikk terug opgestart benquote:Op maandag 17 februari 2025 06:32 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O echt? Ik dacht dat je de laatste tijd pas in DTS zat.
Heb je een paar jaar pauze gehad, of had ik oogkleppen voorZeg het LOLquote:Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Er ging een ware schok door DTS heen.quote:Op maandag 17 februari 2025 06:33 schreef Dotteke het volgende:
[..]hij was in een joffele bui en wilde iedereen de gr doen
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
En vergeef onsOp zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
quote:Op maandag 17 februari 2025 06:33 schreef sp3c het volgende:
[..]
Als het dicht is geweest duurt het altijd weer ff voor ikk terug opgestart benmisschien tijd voor een nieuwe startmotor
hangt af van vraag en anders over paar dagen scroll ik wel weer stuk of 30 notes door of meerquote:Op maandag 17 februari 2025 06:34 schreef sp3c het volgende:
[..]
Als het dicht is geweest duurt het altijd weer ff voor ikk terug opgestart ben
[..]
Zeg het LOL
VergeefK iig justinOp zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
quote:Op maandag 17 februari 2025 06:34 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Er ging een ware schok door DTS heen.
Notes?quote:Op maandag 17 februari 2025 06:35 schreef kree het volgende:
[..]
hangt af van vraag en anders over paar dagen scroll ik wel weer stuk of 30 notes door of meerWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Wat wil je zeggen danquote:Op maandag 17 februari 2025 06:35 schreef kree het volgende:
[..]
hangt af van vraag en anders over paar dagen scroll ik wel weer stuk of 30 notes door of meer
Dertig lijkt me overdrevenOp zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Hij bedoelt Mentions.quote:Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Zet jij zoveel notesquote:Op maandag 17 februari 2025 06:35 schreef sp3c het volgende:
[..]
Wat wil je zeggen dan
Dertig lijkt me overdreven
We hebben geen presidentquote:Op maandag 17 februari 2025 06:36 schreef kree het volgende:
vergeet niet. het beste zou zijn. Kree for presidentOp zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
NWSquote:
Nuff saidOp zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Ja nuff, maar ik bedoelde Kree notes als hij er door 30 heen moet scrollenquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
BlokOp zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Schoen scrolt hij door zijn oude notes en denkt hij dat ze nieuw zijn hahahahaha LOLquote:Op maandag 17 februari 2025 06:38 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja nuff, maar ik bedoelde Kree notes als hij er door 30 heen moet scrollenOp zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
die gaan we ook maken dan?quote:
hele koningshuis kan wel afgeschaft worden. geld verslindend geheel. alles daarvan af ook ongeveer 40% net als ze met bevolking doen???? of keer op belasting en belasting. kan hier over verder over uitweiden. maar komt
meer in programma.
alle voordelen koningshuis weg, zelfde belasten.Do what you love, love what you do!![]()
Nee kan niet, is koeltoerquote:Op maandag 17 februari 2025 06:40 schreef kree het volgende:
[..]
die gaan we ook maken dan?
hele koningshuis kan wel afgeschaft worden. geld verslindend geheel. alles daarvan af ook ongeveer 40% net als ze met bevolking doen???? of keer op belasting en belasting. kan hier over verder over uitweiden. maar komt meer in programma.Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
quote:Op maandag 17 februari 2025 06:39 schreef sp3c het volgende:
[..]
Schoen scrolt hij door zijn oude notes en denkt hij dat ze nieuw zijn hahahahaha LOLDat zou het zijn
Mijn stem ben je gelijk kwijtOp zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
HondenWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
BedOp zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: