Eva zuigt hem niet meer leegquote:Op zondag 16 februari 2025 22:36 schreef Verity het volgende:
Ik krijg steeds meer het idee dat Pootje contact heeft gehad met thuis. Hij is zoveel meer aanwezig en gelukkiger.
BB wilt niet dat iedereen naar huis gaat. Ik kan het mis hebben.
Ik dacht ook al of hij heeft een update gehad over de zwangerschap van zijn vrouwquote:Op zondag 16 februari 2025 22:36 schreef Verity het volgende:
Ik krijg steeds meer het idee dat Pootje contact heeft gehad met thuis. Hij is zoveel meer aanwezig en gelukkiger.
BB wilt niet dat iedereen naar huis gaat. Ik kan het mis hebben.
Hij zal zeker goed nieuws hebben ontvangenquote:Op zondag 16 februari 2025 22:37 schreef Kodiak100 het volgende:
[..]
Ik dacht ook al of hij heeft een update gehad over de zwangerschap van zijn vrouw
Papa je moet me helpen met het lijk... de vuilniszakken liggen 2e la rechtsquote:Op zondag 16 februari 2025 22:39 schreef kater1 het volgende:
Jordy was net echt geestig. Milena moest uitbeelden dat ze iemand vermoord had en papa Jordy om hulp vroeg. Milena zogenaamd helemaal hysterisch huilen en Jordy zegt droog zeg het eens kindje.
Ja haha en toen: de vuilniszakken liggen in het kastje in de keuken. Ik pak de tirapsquote:Op zondag 16 februari 2025 22:39 schreef kater1 het volgende:
Jordy was net echt geestig. Milena moest uitbeelden dat ze iemand vermoord had en papa Jordy om hulp vroeg. Milena zogenaamd helemaal hysterisch huilen en Jordy zegt droog zeg het eens kindje.
Waar is zij nu mee bezig......dat is wel een dingetje als ik zwanger thuis zou zitten.....Zijn die Belgen nu dommer of hebben ze er schijt aan dat die gene iemand thuis hebben.....Kroelen op zijn kale knikker.quote:
Hij was al een heel stuk positiever ingesteld nadat hij gisteren in de DBK te horen kreeg dat productie elke 2 dagen in contact was met zijn vrouw en dat alles goed ging (anders zouden ze hem iets verteld hebben). En vandaag met het eten... dat heeft blijkbaar voor de gehele groep een heel positieve boost gegeven.quote:Op zondag 16 februari 2025 22:36 schreef Verity het volgende:
heel eerlijkquote:
quote:Op zondag 16 februari 2025 22:46 schreef greysbones het volgende:
[..]
heel eerlijk
met dat gezicht erbij van Sharice
zou het met worst wezen als vriendin van Pootje
Slecht toneelspel???quote:Op zondag 16 februari 2025 22:48 schreef BigBreg83 het volgende:
Vind dit wel grappig om te zien. Eindelijk zien we waarom ze gecast zijn![]()
quote:Op zondag 16 februari 2025 22:49 schreef Droopie het volgende:
[..]
Dit is wat suiker dus met je doet he.
Haha ja ze hebben veel gehad he vandaag? Incl tafel en wat muziek beetje. Maak mensen gelukkig en comfortabel en je krijgt het terugquote:Op zondag 16 februari 2025 22:49 schreef Droopie het volgende:
[..]
Dit is wat suiker dus met je doet he.
quote:Op zondag 16 februari 2025 22:49 schreef Jackiegekkie het volgende:
Laat nu maar eens dat alarm afgaan zeg
quote:Op zondag 16 februari 2025 22:50 schreef Luna68 het volgende:
[..]
Zet je geluid dan maar vast zachter
Suikersquote:Op zondag 16 februari 2025 22:51 schreef Tascha071 het volgende:
Hebben ze een nieuwe huispsych ofzo?
met slobquote:Op zondag 16 februari 2025 22:53 schreef greysbones het volgende:
ik heb het geluid maar even uitgezet
kreeg hele boze blikken
Na zoveel tijd karig eten ineens suiker overload is net als drugs volgens mijquote:
En morgen allemaal een katerquote:Op zondag 16 februari 2025 22:54 schreef Willewa het volgende:
[..]
Na zoveel tijd karig eten ineens suiker overload is net als drugs volgens mijDat is wat we net zagen. Een collectieve gekke suikertrip lol.
Kan BB niet 100 euro aftrekken bij elk gebruik van het woord Feestjequote:Op zondag 16 februari 2025 22:54 schreef Kodiak100 het volgende:
Keanu denkt dat het tijd is voor een feestje
Dan was Eva al thuis... oh wacht lamaarquote:Op zondag 16 februari 2025 22:55 schreef greysbones het volgende:
[..]
Kan BB niet 100 euro aftrekken bij elk gebruik van het woord Feestje
quote:Op zondag 16 februari 2025 22:55 schreef greysbones het volgende:
[..]
Cola kater lol haha. Maar denk als je urenlang superdruk doet van overdosis suiker, je je de volgende dag wel katerachtig voelt jaquote:Op zondag 16 februari 2025 22:55 schreef BigBreg83 het volgende:
[..]
En morgen allemaal een katerkan dat eigenlijk? Kater van suiker? Cola kater heb ik wel eens gehad.
Wat ze eigenlijk willen is drank.....maar dat durven ze net niet te roepen.....lawaai maken ze zelf wel en chips en dergelijke hebben ze....quote:Op zondag 16 februari 2025 22:55 schreef greysbones het volgende:
[..]
quote:Op zondag 16 februari 2025 23:09 schreef mazaru het volgende:
Als ze die Jeff terugbrengen dan zou dat helemaal een aanfluiting zijn. Die is door het publiek compleet uitgekotst. Dat kost ze kijkcijfers dan.
Dan stop ik serieus met kijkenquote:Op zondag 16 februari 2025 23:09 schreef mazaru het volgende:
Als ze die Jeff terugbrengen dan zou dat helemaal een aanfluiting zijn. Die is door het publiek compleet uitgekotst. Dat kost ze kijkcijfers dan.
Ik dat haar moeder het zielig vond dat ze geen grote BB verjaardag kreeg en hysterisch BB heeft gebeld met een lulverhaalquote:Op zondag 16 februari 2025 23:10 schreef mazaru het volgende:
Misschien is Eva er wel door haar familie uitgehaald omdat ze een complete idioot van zichzelf maakte met die smerige verhalen.
Nopequote:Op zondag 16 februari 2025 23:11 schreef Jackiegekkie het volgende:
Is dat zwaailicht nog steeds niet afgegaan?
Staat er al heel de dag!
Ze slaan nu de goede weg in. Als ze hem terug brengen weer terug de verkeerde. Er komt niemand terug verwacht ik. Laat het nu maar even 'sudderen' in de hoop dat niemand meer vertrekt met beter eten en voorzieningen.quote:Op zondag 16 februari 2025 23:09 schreef mazaru het volgende:
Of gasten binnenhalen. Er moet wel een leuke draai aan te geven zijn met een beetje fantasie.quote:Op zondag 16 februari 2025 23:13 schreef ledn81 het volgende:
[..]
Ze slaan nu de goede weg in. Als ze hem terug brengen weer terug de verkeerde. Er komt niemand terug verwacht ik. Laat het nu maar even 'sudderen' in de hoop dat niemand meer vertrekt met beter eten en voorzieningen.
Ja wat wil je, zonder zout.......quote:Op zondag 16 februari 2025 23:21 schreef Flory- het volgende:
Axel vond de pasta eigenlijk niet te vreten
Het was gewoon een klevende massaquote:
Ja plots zo'n lading eten, dan wil het welquote:Op zondag 16 februari 2025 23:25 schreef Willewa het volgende:
Axel loopt al schetend door de tuin met Pootje. Darmen beetje op hol van het eten.
Tja als je team sharice uit willen schakelen, moeten ze vooral Pootje saven. axel is ook niet slimquote:
ze hadden vanmorgen ook al een heel uitgebreid ontbijt gekregen, met veel broodjes en belegquote:Op zondag 16 februari 2025 23:26 schreef Flory- het volgende:
[..]
Ja plots zo'n lading eten, dan wil het wel
Axel en Jane zijn beide rare spelletjes aan het spelen.quote:Op zondag 16 februari 2025 23:28 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Tja als je team sharice uit willen schakelen, moeten ze vooral Pootje saven. axel is ook niet slim
Ja en een huzarensalade voor lunchquote:Op zondag 16 februari 2025 23:29 schreef Verida het volgende:
[..]
ze hadden vanmorgen ook al een heel uitgebreid ontbijt gekregen, met veel broodjes en beleg
Ligt er ook aan met wie hij praat en misschien is hij erop aangesprokenquote:Op zondag 16 februari 2025 23:30 schreef Krambo het volgende:
Heeft Pootje een spoedcursus ABN gehad, ik kan hem opeens goed verstaan
Ja, hij heeft al die tijd de boel in de maling genomen....hij praat eigenlijk alleen met wie hij wil en anders gaat hij brabbelen.quote:Op zondag 16 februari 2025 23:30 schreef Krambo het volgende:
Heeft Pootje een spoedcursus ABN gehad, ik kan hem opeens goed verstaan
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik denk dat het beter is als het gewoon klaar is. Het rommelt al heel lang tussen die twee en het schijnt regelmatig 'uit' te gaan.quote:Op zondag 16 februari 2025 23:36 schreef Flory- het volgende:
Milena weer een paar keer dat hij altijd kan bellen, er is plaats (Mattie).
Hoop eigenlijk dat hij en z'n vriendin er gewoon uitkomen![]()
Ojee, dat wist ik niet, in elk geval goed uitpraten dan maar.quote:Op zondag 16 februari 2025 23:39 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ik denk dat het beter is als het gewoon klaar is. Het rommelt al heel lang tussen die twee en het schijnt regelmatig 'uit' te gaan.
Ziet er ook gelijk leuker uit als ze allemaal aan tafel eten en zitten kaartenquote:Op zondag 16 februari 2025 23:40 schreef Kodiak100 het volgende:
Axel is blij met de tafel
lekker met zijn allen eten
Vreselijk, heb even geprobeerd maar ik zap maar weer verderquote:
Fijn dat @odie22 een eigen stream hebben met KiKi en Jolientjequote:Op zondag 16 februari 2025 23:43 schreef Flory- het volgende:
[..]
Vreselijk, heb even geprobeerd maar ik zap maar weer verder
Ben ook blij voor hemquote:Op zondag 16 februari 2025 23:44 schreef ledn81 het volgende:
[..]
Fijn dat @:odie22 een eigen stream hebben met KiKi en Jolientje
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |