Ik dat haar moeder het zielig vond dat ze geen grote BB verjaardag kreeg en hysterisch BB heeft gebeld met een lulverhaalquote:Op zondag 16 februari 2025 23:10 schreef mazaru het volgende:
Misschien is Eva er wel door haar familie uitgehaald omdat ze een complete idioot van zichzelf maakte met die smerige verhalen.
Nopequote:Op zondag 16 februari 2025 23:11 schreef Jackiegekkie het volgende:
Is dat zwaailicht nog steeds niet afgegaan?
Staat er al heel de dag!
Ze slaan nu de goede weg in. Als ze hem terug brengen weer terug de verkeerde. Er komt niemand terug verwacht ik. Laat het nu maar even 'sudderen' in de hoop dat niemand meer vertrekt met beter eten en voorzieningen.quote:Op zondag 16 februari 2025 23:09 schreef mazaru het volgende:
Als ze die Jeff terugbrengen dan zou dat helemaal een aanfluiting zijn. Die is door het publiek compleet uitgekotst. Dat kost ze kijkcijfers dan.
Of gasten binnenhalen. Er moet wel een leuke draai aan te geven zijn met een beetje fantasie.quote:Op zondag 16 februari 2025 23:13 schreef ledn81 het volgende:
[..]
Ze slaan nu de goede weg in. Als ze hem terug brengen weer terug de verkeerde. Er komt niemand terug verwacht ik. Laat het nu maar even 'sudderen' in de hoop dat niemand meer vertrekt met beter eten en voorzieningen.
Ja wat wil je, zonder zout.......quote:Op zondag 16 februari 2025 23:21 schreef Flory- het volgende:
Axel vond de pasta eigenlijk niet te vreten
Het was gewoon een klevende massaquote:
Ja plots zo'n lading eten, dan wil het welquote:Op zondag 16 februari 2025 23:25 schreef Willewa het volgende:
Axel loopt al schetend door de tuin met Pootje. Darmen beetje op hol van het eten.
Tja als je team sharice uit willen schakelen, moeten ze vooral Pootje saven. axel is ook niet slimquote:
ze hadden vanmorgen ook al een heel uitgebreid ontbijt gekregen, met veel broodjes en belegquote:Op zondag 16 februari 2025 23:26 schreef Flory- het volgende:
[..]
Ja plots zo'n lading eten, dan wil het wel
Axel en Jane zijn beide rare spelletjes aan het spelen.quote:Op zondag 16 februari 2025 23:28 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Tja als je team sharice uit willen schakelen, moeten ze vooral Pootje saven. axel is ook niet slim
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |