Ja en een huzarensalade voor lunchquote:Op zondag 16 februari 2025 23:29 schreef Verida het volgende:
[..]
ze hadden vanmorgen ook al een heel uitgebreid ontbijt gekregen, met veel broodjes en beleg
Ligt er ook aan met wie hij praat en misschien is hij erop aangesprokenquote:Op zondag 16 februari 2025 23:30 schreef Krambo het volgende:
Heeft Pootje een spoedcursus ABN gehad, ik kan hem opeens goed verstaan
Ja, hij heeft al die tijd de boel in de maling genomen....hij praat eigenlijk alleen met wie hij wil en anders gaat hij brabbelen.quote:Op zondag 16 februari 2025 23:30 schreef Krambo het volgende:
Heeft Pootje een spoedcursus ABN gehad, ik kan hem opeens goed verstaan
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik denk dat het beter is als het gewoon klaar is. Het rommelt al heel lang tussen die twee en het schijnt regelmatig 'uit' te gaan.quote:Op zondag 16 februari 2025 23:36 schreef Flory- het volgende:
Milena weer een paar keer dat hij altijd kan bellen, er is plaats (Mattie).
Hoop eigenlijk dat hij en z'n vriendin er gewoon uitkomen![]()
Ojee, dat wist ik niet, in elk geval goed uitpraten dan maar.quote:Op zondag 16 februari 2025 23:39 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ik denk dat het beter is als het gewoon klaar is. Het rommelt al heel lang tussen die twee en het schijnt regelmatig 'uit' te gaan.
Ziet er ook gelijk leuker uit als ze allemaal aan tafel eten en zitten kaartenquote:Op zondag 16 februari 2025 23:40 schreef Kodiak100 het volgende:
Axel is blij met de tafel
lekker met zijn allen eten
Vreselijk, heb even geprobeerd maar ik zap maar weer verderquote:
Fijn dat @odie22 een eigen stream hebben met KiKi en Jolientjequote:Op zondag 16 februari 2025 23:43 schreef Flory- het volgende:
[..]
Vreselijk, heb even geprobeerd maar ik zap maar weer verder
Ben ook blij voor hemquote:Op zondag 16 februari 2025 23:44 schreef ledn81 het volgende:
[..]
Fijn dat @:odie22 een eigen stream hebben met KiKi en Jolientje
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |