Hammer Bro's pakquote:
Hierquote:Op woensdag 12 februari 2025 16:18 schreef essnhills het volgende:
Waar is LaPo Koningin @:4everblackeyed als je haar nodig hebt
quote:Op zondag 16 februari 2025 18:18 schreef Haags het volgende:
Kunnen we het niet over leukere en aantrekkelijkere zaken hebben?
Dat het weekend bijna voorbij is bijvoorbeeld.
Ja, gezel.quote:
kwartjes vallen lastiger nu ze niet meer gemaakt worden.quote:
quote:Op woensdag 12 februari 2025 17:55 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Ik mis 4ebe als partner in crime eigenlijk nog wel
quote:Op woensdag 12 februari 2025 17:56 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
@:4everblackeyed kom je ook spelen?
quote:Op zondag 16 februari 2025 18:10 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Bedankt Fles, wordt gewaardeerd
Oh ja, ik zag DinDin op Insta voorbij komen, kon niet gekoppeld worden aan andere caafs ofzoquote:Op donderdag 13 februari 2025 11:38 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Dapper, zo'n wit kleed. Blijft tien minuten mooi.
@:4everblackeyed
WOESTquote:Op donderdag 13 februari 2025 14:03 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Echt het favoriete type auto's van @:4everblackeyed
Ja, dat zit hem namelijk in de naamquote:Op vrijdag 14 februari 2025 18:19 schreef essnhills het volgende:
[..]
Toch geen goorgonzola?
Goed, weer een circulatie voltooid.quote:Op zaterdag 15 februari 2025 19:23 schreef essnhills het volgende:
[..]
Nee
Het is goor
Wist niet dat daar ook knuffels van gemaakt zijn, maar tegenwoordig kan je het zo gek niet bedenkenquote:Op zondag 16 februari 2025 18:14 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
Voor @:4everblackeyed:
[ afbeelding ]
Ja ik zie hem heel vaak. 'Gaat niet samen met andere cavia's'. Geen enkele?quote:Op zondag 16 februari 2025 18:24 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Oh ja, ik zag DinDin op Insta voorbij komen, kon niet gekoppeld worden aan andere caafs ofzo![]()
En dan dat drinkbakjeDat is gewoon een poep-magneet...
Beetje vreemd verhaal, maar het zal welquote:Op zondag 16 februari 2025 18:26 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja ik zie hem heel vaak. 'Gaat niet samen met andere cavia's'. Geen enkele?
quote:
Dat kan nooit lang goed gaan.quote:Op zondag 16 februari 2025 18:28 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Beetje vreemd verhaal, maar het zal wel
Juna is trouwens deze maand ook 4 geworden, dus nu heb ik 3 vierjarigen
Leven vind ik wat optimistisch, maar meestal functioneer ik op 4 uur slaap, de rest op pure haat en 1 Redbull.quote:
Misschien heeft de dierenarts strippenkaartabonnementenquote:
Lijkt mij wel praktisch ?quote:Op zondag 16 februari 2025 18:29 schreef Haags het volgende:
gister een keer taft max 8 power gel gebruikt. Ik denk dat mijn haar over een maand nog precies hetzelfde zit. Lijkt wel cement joh.
Maar dat terzijde.
Een complete Indonesische rijsttafel.quote:Op zondag 16 februari 2025 18:29 schreef UitStraling het volgende:
Ik heb 'n hongertje maar ook weer niet en ik weet ook niet waar ik zinnetjes in heb.
Dacht dat vrouwen altijd 30 uur per dag sliepen?quote:Op zondag 16 februari 2025 18:29 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Leven vind ik wat optimistisch, maar meestal functioneer ik op 4 uur slaap, de rest op pure haat en 1 Redbull.
Mi-ni-maalquote:Op zondag 16 februari 2025 18:30 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Dacht dat vrouwen altijd 30 uur per dag sliepen?
Hm... geen aanrader dus?quote:
Veel te sterk spul. Als ik snel kaal wil worden dan moet ik dit blijven gebruiken denk ik.quote:
Waar ben je zo druk mee bezig dat je ons laat zitten?quote:Op zondag 16 februari 2025 18:29 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Leven vind ik wat optimistisch, maar meestal functioneer ik op 4 uur slaap, de rest op pure haat en 1 Redbull.
Dit raadsel kun je oplossen met een grote kapspiegel en een vloer.quote:Op zondag 16 februari 2025 18:31 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Mi-ni-maal
Want het oog wil ook wat
Maar nee, ik denk dat ik dan een man ben.
![]()
![]()
!!
Oh ja, was toch ook met die gel uit die gele potten, dat je daar snel kaal van wordt ofzo?quote:Op zondag 16 februari 2025 18:32 schreef Haags het volgende:
[..]
Veel te sterk spul. Als ik snel kaal wil worden dan moet ik dit blijven gebruiken denk ik.
Snel, stuur dickpics rond.quote:Op zondag 16 februari 2025 18:31 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Mi-ni-maal
Want het oog wil ook wat
Maar nee, ik denk dat ik dan een man ben.
![]()
![]()
!!
Welkom in het hedenquote:Op zondag 16 februari 2025 18:28 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]Yes, ik heb alles afgevinkt
Het leven ?quote:Op zondag 16 februari 2025 18:32 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Waar ben je zo druk mee bezig dat je ons laat zitten?
Dimmy is op verplichte fokvakantie. Al een paar dagen.quote:Op zondag 16 februari 2025 18:32 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Dit raadsel kun je oplossen met een grote kapspiegel en een vloer.
Waar is @:ditismijnmening eigenlijk?
ach wat is snel? Ik gebruik dat al 20 jaar en ben nog niet echt kalende.quote:Op zondag 16 februari 2025 18:32 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Oh ja, was toch ook met die gel uit die gele potten, dat je daar snel kaal van wordt ofzo?
Ik ga dit precies niet doenquote:Op zondag 16 februari 2025 18:32 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Dit raadsel kun je oplossen met een grote kapspiegel en een vloer.
Waar is @:ditismijnmening eigenlijk?
Watquote:
Je begint op dud0r te lijkenquote:Op zondag 16 februari 2025 18:33 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Het leven ?![]()
Op werk ook een stukje drukker en ik was fok een beetje vergeten ook
Het zal wel zo'n hardnekkige mythe zijnquote:Op zondag 16 februari 2025 18:33 schreef Haags het volgende:
[..]
ach wat is snel? Ik gebruik dat al 20 jaar en ben nog niet echt kalende.
Verstandig, bij mijn laatste check moest ik denken aan een buitenaardse invasie van supernaaktslakken.quote:Op zondag 16 februari 2025 18:33 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik ga dit precies niet doen![]()
En dan zeker ook nog een glas vanillevla op je hoofd laten balanceren?
Vliegend wel?quote:Op zondag 16 februari 2025 18:35 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Verstandig, bij mijn laatste check moest ik denken aan een buitenaardse invasie van supernaaktslakken.
Dat is niet een positief ietsquote:
Begrijpelijk.quote:Op zondag 16 februari 2025 18:33 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Het leven ?![]()
Op werk ook een stukje drukker en ik was fok een beetje vergeten ook
quote:Op zondag 16 februari 2025 18:38 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Dat is niet een positief iets
De club van users die ons in de steek laten.
Oh ja, voldoende balansquote:Op zondag 16 februari 2025 18:38 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Begrijpelijk.
Niet te hard werken he? Je werkt om te leven, niet andersom.
Die zit in de liftquote:Op zondag 16 februari 2025 18:41 schreef Ama het volgende:
Bekijk deze YouTube-video
Nog 11 maandjes wachten.
Immer FBBquote:
Ja zoietsquote:
Vrijdag 15 graden las ik eerder. Kan dus best al.quote:Op zondag 16 februari 2025 18:44 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Ik zit (nog steeds) bikini's te bekijken in februari
Koekkoek
Oh prima bestquote:Op zondag 16 februari 2025 18:45 schreef Haags het volgende:
[..]
Vrijdag 15 graden las ik eerder. Kan dus best al.
IJshockeypuck in je mond.quote:Op zondag 16 februari 2025 18:46 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Oh prima best
*duikt de zee in
Of een nog levende zeehond..quote:
Roedel bultruggen en Fles met een zuurstoffles op zijn rug.quote:Op zondag 16 februari 2025 18:48 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Of een nog levende zeehond..
Kan allemaal
Ik vind dit vrij specifiek allemaal.quote:Op zondag 16 februari 2025 18:49 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Roedel bultruggen en Fles met een zuurstoffles op zijn rug.
Ik ben er alquote:Op zondag 16 februari 2025 18:50 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
En om hoeveel bultruggen gaat dit precies?
#blauw
*Noteert; 1 bultrugquote:
28, altijd.quote:Op zondag 16 februari 2025 18:50 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
En om hoeveel bultruggen gaat dit precies?
#blauw
Heb jij daar nog steeds herbelevingen van?quote:Op zondag 16 februari 2025 18:50 schreef UitStraling het volgende:
Zit Fles met een vork aan de binnenkant van je mond te schrapen.
Af en toe is er een dag dat hij een post in deze reeks plaatstquote:
Ik weet niet of er 28 bultruggen in mijn mond passen, maar goed.. laten we dit uitproberen.quote:
quote:Op zondag 16 februari 2025 18:52 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik weet niet of er 28 bultruggen in mijn mond passen, maar goed.. laten we dit uitproberen.
Hoezo laten jullie hem wegrennen dan?quote:Op zondag 16 februari 2025 18:51 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Af en toe is er een dag dat hij een post in deze reeks plaatst
Vrijdag opende hij zelfs een nieuw deel.
Meestal rent ie daarna ook weer meteen keihard weg
Ik heb @liesje1979 ook al een tijdje niet gezien hier.quote:Op zondag 16 februari 2025 18:51 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Af en toe is er een dag dat hij een post in deze reeks plaatst
Vrijdag opende hij zelfs een nieuw deel.
Meestal rent ie daarna ook weer meteen keihard weg
Omdat iemand vasthouden tegen zijn wil niet mag.quote:Op zondag 16 februari 2025 18:52 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Hoezo laten jullie hem wegrennen dan?
Goed dat ik dit weet.quote:Op zondag 16 februari 2025 18:53 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Omdat iemand vasthouden tegen zijn wil niet mag.
Het is inmiddels half februari, de meeste mensen hebben hun goede voornemens nu wel opgegevenquote:Op zondag 16 februari 2025 18:53 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Ik sta voor morgen op de wachtlijst om te trainen, maar ik heb wel de neiging om gewoon aanwezig te zijn.
Elke keer als ik daar sta, dan is de les vol, maar dan in de praktijk komen er gewoon mensen niet opdagen ofzo![]()
Nou ja, goed, laatst stonden ze wel met 12 personen en dat was wel een beetje veel.![]()
(Ik was er niet)
Ik welquote:Op zondag 16 februari 2025 18:52 schreef Haags het volgende:
[..]
Ik heb @:liesje1979 ook al een tijdje niet gezien hier.
Niet dat ik er nou zoveel ben of zo.
Ja, maar dit is niet zo'n sportschoolquote:Op zondag 16 februari 2025 18:55 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Het is inmiddels half februari, de meeste mensen hebben hun goede voornemens nu wel opgegeven
Ja, maar eerst @dud0r nog 156 x van de duin aftrappenquote:Op zondag 16 februari 2025 18:56 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Je mag @:Haags wel vasthouden voor het van de duin rollen.
Ik heb daar echt helemaal niets van gemerkt in mijn sportschool.quote:Op zondag 16 februari 2025 18:55 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Het is inmiddels half februari, de meeste mensen hebben hun goede voornemens nu wel opgegeven
Iedereen weer aan de drank, frikadellen, bankhengen en drugs.quote:Op zondag 16 februari 2025 18:55 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Daarvoor ben ik wel bereid om even de andere kant op te kijken.quote:Op zondag 16 februari 2025 18:57 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja, maar eerst @:dud0r nog 156 x van de duin aftrappen
weetje hoe leuk dat is.quote:Op zondag 16 februari 2025 18:56 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Je mag @:Haags wel vasthouden voor het van de duin rollen.
Je spreekt uit ervaring?quote:Op zondag 16 februari 2025 18:57 schreef Haags het volgende:
[..]
weetje hoe leuk dat is.
Moet er niet ergens een bom uit WW2 liggen, dan wordt het een ander verhaal.
Rol je zo dwars door zo'n dichtgemaakte bunker inquote:Op zondag 16 februari 2025 18:57 schreef Haags het volgende:
[..]
weetje hoe leuk dat is.
Moet er niet ergens een bom uit WW2 liggen, dan wordt het een ander verhaal.
whoep whoep!quote:Op zondag 16 februari 2025 18:58 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Ho.. wacht even.. ik sta al ingeschreven blijkbaar.. Oke, morgen sporten![]()
![]()
Niet helemaal. Maar ben weleens ergens op vakantie geweest en toen waren we aan het wandelen en hadden we het bordje gemist dat we daar niet mochten komen omdat men aan het graven was naar explosieven.quote:
Dit had anders dan verwacht af kunnen lopenquote:Op zondag 16 februari 2025 18:59 schreef Haags het volgende:
[..]
Niet helemaal. Maar ben weleens ergens op vakantie geweest en toen waren we aan het wandelen en hadden we het bordje gemist dat we daar niet mochten komen omdat men aan het graven was naar explosieven.![]()
Living on the edgequote:Op zondag 16 februari 2025 18:59 schreef Haags het volgende:
[..]
Niet helemaal. Maar ben weleens ergens op vakantie geweest en toen waren we aan het wandelen en hadden we het bordje gemist dat we daar niet mochten komen omdat men aan het graven was naar explosieven.![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |