*Noteert; 1 bultrugquote:
28, altijd.quote:Op zondag 16 februari 2025 18:50 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
En om hoeveel bultruggen gaat dit precies?
#blauw
Heb jij daar nog steeds herbelevingen van?quote:Op zondag 16 februari 2025 18:50 schreef UitStraling het volgende:
Zit Fles met een vork aan de binnenkant van je mond te schrapen.
Af en toe is er een dag dat hij een post in deze reeks plaatstquote:
Ik weet niet of er 28 bultruggen in mijn mond passen, maar goed.. laten we dit uitproberen.quote:
quote:Op zondag 16 februari 2025 18:52 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik weet niet of er 28 bultruggen in mijn mond passen, maar goed.. laten we dit uitproberen.
Hoezo laten jullie hem wegrennen dan?quote:Op zondag 16 februari 2025 18:51 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Af en toe is er een dag dat hij een post in deze reeks plaatst
Vrijdag opende hij zelfs een nieuw deel.
Meestal rent ie daarna ook weer meteen keihard weg
Ik heb @liesje1979 ook al een tijdje niet gezien hier.quote:Op zondag 16 februari 2025 18:51 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Af en toe is er een dag dat hij een post in deze reeks plaatst
Vrijdag opende hij zelfs een nieuw deel.
Meestal rent ie daarna ook weer meteen keihard weg
Omdat iemand vasthouden tegen zijn wil niet mag.quote:Op zondag 16 februari 2025 18:52 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Hoezo laten jullie hem wegrennen dan?
Goed dat ik dit weet.quote:Op zondag 16 februari 2025 18:53 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Omdat iemand vasthouden tegen zijn wil niet mag.
Het is inmiddels half februari, de meeste mensen hebben hun goede voornemens nu wel opgegevenquote:Op zondag 16 februari 2025 18:53 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Ik sta voor morgen op de wachtlijst om te trainen, maar ik heb wel de neiging om gewoon aanwezig te zijn.
Elke keer als ik daar sta, dan is de les vol, maar dan in de praktijk komen er gewoon mensen niet opdagen ofzo![]()
Nou ja, goed, laatst stonden ze wel met 12 personen en dat was wel een beetje veel.![]()
(Ik was er niet)
Ik welquote:Op zondag 16 februari 2025 18:52 schreef Haags het volgende:
[..]
Ik heb @:liesje1979 ook al een tijdje niet gezien hier.
Niet dat ik er nou zoveel ben of zo.
Ja, maar dit is niet zo'n sportschoolquote:Op zondag 16 februari 2025 18:55 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Het is inmiddels half februari, de meeste mensen hebben hun goede voornemens nu wel opgegeven
Ja, maar eerst @dud0r nog 156 x van de duin aftrappenquote:Op zondag 16 februari 2025 18:56 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Je mag @:Haags wel vasthouden voor het van de duin rollen.
Ik heb daar echt helemaal niets van gemerkt in mijn sportschool.quote:Op zondag 16 februari 2025 18:55 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Het is inmiddels half februari, de meeste mensen hebben hun goede voornemens nu wel opgegeven
Iedereen weer aan de drank, frikadellen, bankhengen en drugs.quote:Op zondag 16 februari 2025 18:55 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Daarvoor ben ik wel bereid om even de andere kant op te kijken.quote:Op zondag 16 februari 2025 18:57 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja, maar eerst @:dud0r nog 156 x van de duin aftrappen
weetje hoe leuk dat is.quote:Op zondag 16 februari 2025 18:56 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Je mag @:Haags wel vasthouden voor het van de duin rollen.
Je spreekt uit ervaring?quote:Op zondag 16 februari 2025 18:57 schreef Haags het volgende:
[..]
weetje hoe leuk dat is.
Moet er niet ergens een bom uit WW2 liggen, dan wordt het een ander verhaal.
Rol je zo dwars door zo'n dichtgemaakte bunker inquote:Op zondag 16 februari 2025 18:57 schreef Haags het volgende:
[..]
weetje hoe leuk dat is.
Moet er niet ergens een bom uit WW2 liggen, dan wordt het een ander verhaal.
whoep whoep!quote:Op zondag 16 februari 2025 18:58 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Ho.. wacht even.. ik sta al ingeschreven blijkbaar.. Oke, morgen sporten![]()
![]()
Niet helemaal. Maar ben weleens ergens op vakantie geweest en toen waren we aan het wandelen en hadden we het bordje gemist dat we daar niet mochten komen omdat men aan het graven was naar explosieven.quote:
Dit had anders dan verwacht af kunnen lopenquote:Op zondag 16 februari 2025 18:59 schreef Haags het volgende:
[..]
Niet helemaal. Maar ben weleens ergens op vakantie geweest en toen waren we aan het wandelen en hadden we het bordje gemist dat we daar niet mochten komen omdat men aan het graven was naar explosieven.![]()
Living on the edgequote:Op zondag 16 februari 2025 18:59 schreef Haags het volgende:
[..]
Niet helemaal. Maar ben weleens ergens op vakantie geweest en toen waren we aan het wandelen en hadden we het bordje gemist dat we daar niet mochten komen omdat men aan het graven was naar explosieven.![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |