SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
• Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
• Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_FlashSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 0% gewijzigd door Nizno op 12-02-2025 17:46:18 ]-XOXO-
Ik zou, ook na alle posts van dimmy, nog geen enkel nummer kunnen opnoemenquote:Op woensdag 12 februari 2025 17:47 schreef Grotetijd het volgende:
Echt de Taylor Swift adoratie is intensZe heeft lekkere nummer maar kom op
ja die ene met die geitquote:Op woensdag 12 februari 2025 17:48 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ik zou, ook na alle posts van dimmy, nog geen enkel nummer kunnen opnoemen
Idem.quote:Op woensdag 12 februari 2025 17:48 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Zal wel iets met der hormonendosis niet goed zijnquote:Op woensdag 12 februari 2025 17:48 schreef Budapestenaar het volgende:
Is Dimmy in de puberteit of zo?
Bad Blood is nu wel van toepassingquote:Op woensdag 12 februari 2025 17:48 schreef kwiwi het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 12 februari 2025 17:49 schreef Nizno het volgende:
Bekijk deze YouTube-video
deze geit dus
Stoppelsquote:Op woensdag 12 februari 2025 17:48 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Zal wel iets met der hormonendosis niet goed zijn
Ik welquote:Op woensdag 12 februari 2025 17:48 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Badkamer --> pillendoosje --> woensdag --> open maken --> pillen opvretenquote:Op woensdag 12 februari 2025 17:48 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
BEST TOPIC OF THE YEAR AWARD?!!! OMG!!!!!
[ afbeelding ]
ik ben zijn eerste klantquote:Op woensdag 12 februari 2025 17:49 schreef UitStraling het volgende:
"12-05-2050, Hoiiii allemaal, ik ben Dimmy, ik ben bijna zestig jaar oud en ik kom mijn proefschrift inleveren"
Blijf nog even uurtje langer op mijn werk denk ik.quote:Op woensdag 12 februari 2025 17:52 schreef Budapestenaar het volgende:
Ouderwets leuk hier vandaag trouwens
Ik voel ineens een griepje opkomen.quote:Op woensdag 12 februari 2025 17:53 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Blijf nog even uurtje langer op mijn werk denk ik.
quote:Op woensdag 12 februari 2025 17:53 schreef datismijnmening het volgende:
[ afbeelding ]
Wow, dit is echt een verrassing! Ik wil natuurlijk een paar belangrijke mensen bedanken.
Allereerst mijn moeder – de enige die mijn chaos begrijpt en toch van me houdt. Mijn vriendin – die me door dik en dun steunt, zelfs als ik midden in zin heb. En mijn kat, Zoë Charlotte, voor haar morele steun in de vorm van kopjes en het strategisch bezetten van mijn toetsenbord.
Ook een shout-out naar de geweldige leden van KSC – jullie maken alles nét wat interessanter, in het bijzonder natuurlijk @:ettovanbelgie, voor al het culinaire lief en leed wat we delen. En natuurlijk Pieter Omtzigt, gewoon omdat iemand in dit land nog ergens verstand van lijkt te hebben.
Deze award is voor jullie allemaal. Dank je wel!![]()
Ik mis 4ebe als partner in crime eigenlijk nog welquote:Op woensdag 12 februari 2025 17:52 schreef Budapestenaar het volgende:
Ouderwets leuk hier vandaag trouwens
alle vuile fap sokken neem ik meequote:Op woensdag 12 februari 2025 17:53 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Please please neem je vuile was mee en een spannend boek dan.
Wil je morgen een vrije dag?quote:Op woensdag 12 februari 2025 17:54 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik voel ineens een griepje opkomen.
Ik ook, gaat op vrijdag en maandag tot uiting komen denk ik.quote:Op woensdag 12 februari 2025 17:54 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik voel ineens een griepje opkomen.
Dan is het snel klaar met die lapo’squote:Op woensdag 12 februari 2025 17:55 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Ik mis 4ebe als partner in crime eigenlijk nog wel
Waar heb je middenin zin in?quote:Op woensdag 12 februari 2025 17:53 schreef datismijnmening het volgende:
[ afbeelding ]
Wow, dit is echt een verrassing! Ik wil natuurlijk een paar belangrijke mensen bedanken.
Allereerst mijn moeder – de enige die mijn chaos begrijpt en toch van me houdt. Mijn vriendin – die me door dik en dun steunt, zelfs als ik midden in zin heb. En mijn kat, Zoë Charlotte, voor haar morele steun in de vorm van kopjes en het strategisch bezetten van mijn toetsenbord.
Ook een shout-out naar de geweldige leden van KSC – jullie maken alles nét wat interessanter, in het bijzonder natuurlijk @:ettovanbelgie, voor al het culinaire lief en leed wat we delen. En natuurlijk Pieter Omtzigt, gewoon omdat iemand in dit land nog ergens verstand van lijkt te hebben.
Beetje maf jaquote:Op woensdag 12 februari 2025 17:55 schreef UitStraling het volgende:
Dit is wat gekjes,
"Mijn vriendin – die me door dik en dun steunt, zelfs als ik midden in zin heb"
Dit moet je ff copy pasten voor na je verdedigingquote:Op woensdag 12 februari 2025 17:53 schreef datismijnmening het volgende:
[ afbeelding ]
Wie?quote:Op woensdag 12 februari 2025 17:52 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Die kan je gewoon bij diana gabriels laten laseren toch?
@4EverBlackEyed kom je ook spelen?quote:Op woensdag 12 februari 2025 17:55 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Ik mis 4ebe als partner in crime eigenlijk nog wel
Dan staat de vrolijke plonscaaf zo terug.quote:Op woensdag 12 februari 2025 17:55 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Dan is het snel klaar met die lapo’s
grittepittequote:Op woensdag 12 februari 2025 17:56 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Dit moet je ff copy pasten voor na je verdediging
Vlinder?quote:Op woensdag 12 februari 2025 17:55 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Waar heb je middenin zin in?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |