Die kwam dan ook van Mars.quote:
Hij zat volgens Herbert en Hersman op een schema onder de 12:50 toen die in 6:47 doorkwamquote:Op zondag 16 februari 2025 13:53 schreef hhh38 het volgende: Krommenhoek rijdt vrij dik boven z'n PR, maar de mannen doen alsof ie geweldig rijdt
Dat klopte toen al niet nee. Al zeiden ze er nog wel bij dat hij moest versnellen om dat te halen.quote:Op zondag 16 februari 2025 13:57 schreef Remco het volgende:
[..]
Hij zat volgens Herbert en Hersman op een schema onder de 12:50 toen die in 6:47 doorkwam
Dat duel tussen Ritsma en Veldkamp ookquote:Op zondag 16 februari 2025 13:57 schreef Felagund het volgende:
Bekijk deze YouTube-video
Blijft toch wel iconisch.
Shit, gemist. Wat zei hij?quote:Op zondag 16 februari 2025 13:58 schreef Zorro het volgende:
Nog even een mooie sneer van Herbert naar Nuis
Dat Bob de Jong in Turijn Olympisch kampioen werd op de 10 km.quote:
Herbert de Stayer zet die sprintmannetjes en mailurs even op hun plek.quote:Op zondag 16 februari 2025 14:01 schreef Zorro het volgende:
[..]
Dat Bob de Jong in Turijn Olympisch kampioen werd op de 10 km.
Meteen in de eerste rit
"En die klaagde daar niet over, die deed het gewoon"
Die rondetijdengrafiek als vergelijking met Kossquote:Op zondag 16 februari 2025 13:57 schreef Felagund het volgende:
Blijft toch wel iconisch.
quote:Op zondag 16 februari 2025 14:01 schreef Zorro het volgende:
[..]
Dat Bob de Jong in Turijn Olympisch kampioen werd op de 10 km.
Meteen in de eerste rit
"En die klaagde daar niet over, die deed het gewoon"
Dat snapt mevrouw van Zetten uit Tiel niet.quote:Op zondag 16 februari 2025 14:05 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Die rondetijdengrafiek als vergelijking met Koss
Gek dat ze dat nooit meer doen.
Nije Bernquote:Op zondag 16 februari 2025 14:08 schreef Bill_Hillie het volgende:
Speelde Bergsma ook niet in New Kids?
Ghiotto gaat de Nederlanders oprollen.quote:Op zondag 16 februari 2025 14:09 schreef Em31 het volgende:
Vlak ‘m niet uit voor de wereldtitel? Dat lijkt me wat overdreven.
Iedereen die binnen 10 seconden van Ghiotto eindigt mag in zijn handjes knijpen.quote:Op zondag 16 februari 2025 14:09 schreef Em31 het volgende:
Vlak ‘m niet uit voor de wereldtitel? Dat lijkt me wat overdreven.
Overacten is zijn tweede naam.quote:
Roest komt ook nog terug bij de mannen. Al kan dat ook gunstig zijn.quote:Op zondag 16 februari 2025 14:24 schreef franklop het volgende:
Ben benieuwd hoe het een jaar voor de Spelen het er 'matrix-technisch' voor staat. Denk bij beide geslachten wel veel dubbelen, maar zal toch wel wat moeten sneuvelen denk ik
Ja ok, maar Huizinga en Bergsma dubbelen op lange afstanden ook alquote:Op zondag 16 februari 2025 14:25 schreef Felagund het volgende:
[..]
Roest komt ook nog terug bij de mannen. Al kan dat ook gunstig zijn.
Bergsma op de 5 km is geen zekerheid meer. Of bedoel je de massastart?quote:Op zondag 16 februari 2025 14:26 schreef franklop het volgende:
[..]
Ja ok, maar Huizinga en Bergsma dubbelen op lange afstanden ook al
Bij de vrouwen wordt het geen probleem denk ik.quote:Op zondag 16 februari 2025 14:24 schreef franklop het volgende:
Ben benieuwd hoe het een jaar voor de Spelen het er 'matrix-technisch' voor staat. Denk bij beide geslachten wel veel dubbelen, maar zal toch wel wat moeten sneuvelen denk ik
Bedoel dat ze nu al dubbelen zeg maar. Roest neemt daar in principe Bergsma over op beide afstandenquote:Op zondag 16 februari 2025 14:28 schreef Felagund het volgende:
[..]
Bergsma op de 5 km is geen zekerheid meer. Of bedoel je de massastart?
Probleem wordt het alleen idd als Roest op de 5 km zich plaatst en Bergsma op de 10 km.quote:Op zondag 16 februari 2025 14:41 schreef franklop het volgende:
[..]
Bedoel dat ze nu al dubbelen zeg maar. Roest neemt daar in principe Bergsma over op beide afstanden
Never change a winning team. Zie het schaatsenwisseldrama.quote:Op zondag 16 februari 2025 14:46 schreef Mansjester het volgende:
Conijn die nog ouderwetse oortjes met draden heeft
Ze lijkt me zo iemand die die dingen tien keer per week kwijt is. Dan hebben die draadjes wel een voordeel.quote:Op zondag 16 februari 2025 14:46 schreef Mansjester het volgende:
Conijn die nog ouderwetse oortjes met draden heeft
Lijkt me dat je dan degene stuurt met de beste kansen op de 5. Met Ghiotto aan de start win je de 10k toch niet.quote:Op zondag 16 februari 2025 14:44 schreef Felagund het volgende:
[..]
Probleem wordt het alleen idd als Roest op de 5 km zich plaatst en Bergsma op de 10 km.
Maar de 10 is onze afstand!quote:Op zondag 16 februari 2025 14:49 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Lijkt me dat je dan degene stuurt met de beste kansen op de 5. Met Ghiotto aan de start win je de 10k toch niet.
Je hebt ook nog Mass Start en TP plekken te vullen.quote:Op zondag 16 februari 2025 14:49 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Lijkt me dat je dan degene stuurt met de beste kansen op de 5. Met Ghiotto aan de start win je de 10k toch niet.
Welnee, nergens voor nodig. Circusgedoe.quote:Op zondag 16 februari 2025 14:50 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Je hebt ook nog Mass Start en TP plekken te vullen.
Dat klopt, maar de MS blijft medailletechnisch een beetje een loterij, en voor de TP is een iets allroundere 5k-rijder in principe waardevoller dan een echte 10k-stayer. Dus, als hij wil rijden en als je het als ploeg voor elkaar krijgt, is Roest > Bergsma voor de TP.quote:Op zondag 16 februari 2025 14:50 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Je hebt ook nog Mass Start en TP plekken te vullen.
Zo slecht is dit ook weer niet toch?quote:
Belangrijke les wel met het oog op de Spelen, al is de seizoensopbouw dan natuurlijk anders met de trials in decemberquote:Op zondag 16 februari 2025 15:01 schreef Janneke141 het volgende:
Beune heeft het niet dit weekend. Hopelijk is ze weer op de top bij het WK.
Daar gaat ze de 5km iig niet rijdenquote:Op zondag 16 februari 2025 15:01 schreef Janneke141 het volgende:
Beune heeft het niet dit weekend. Hopelijk is ze weer op de top bij het WK.
Het is niet dramatisch, maar net als de 1.500 en 3.000 verre van bijzonder.quote:Op zondag 16 februari 2025 15:02 schreef Felagund het volgende:
[..]
Zo slecht is dit ook weer niet toch?
Wel een marathon in de beentjes...quote:Op zondag 16 februari 2025 15:04 schreef Starflyer het volgende:
Niet genoeg voor Beune. Groenewoud gaat er zo onderdoor.
https://vinksite.com/ISU/SpeedskatingViewer.htmquote:Op zondag 16 februari 2025 15:04 schreef Felagund het volgende:
Schrijf mee met de tussentijden. Martin denkt dat we nog in 1994 leven.
Yep, de laatste meeschrijver zal inmiddels wel zijn overledenquote:Op zondag 16 februari 2025 15:04 schreef Felagund het volgende:
quote:Op zondag 16 februari 2025 15:05 schreef hhh38 het volgende:
[..]
https://vinksite.com/ISU/SpeedskatingViewer.htm
Gave site!quote:Op zondag 16 februari 2025 15:05 schreef hhh38 het volgende:
[..]
https://vinksite.com/ISU/SpeedskatingViewer.htm
Niet al te snugger idd.quote:Op zondag 16 februari 2025 15:10 schreef Slobeend het volgende:
Groenewoud had die marathon niet moeten rijden.
Dat blijkt. Iets teveel van het goede dusquote:
Toont ook wel een beetje de arrogantie van een Anema dat je denkt dat je daar wel mee weg komtquote:
Toch wel. Al kon het makkelijk volgens Tuitert en Erben toch?quote:Op zondag 16 februari 2025 15:11 schreef Starflyer het volgende:
[..]
Dat blijkt. Iets teveel van het goede dus
Dit is wel leuk!quote:
Ja ik had niet gedacht dat Anema en co hier zo zouden schroeien...quote:Op zondag 16 februari 2025 15:13 schreef hhh38 het volgende:
Bijzondere vormwisselingen steeds bij de vrouwen.
Vroeger werd er dan na zo'n afstand knuffels op de baan gegooid.quote:Op zondag 16 februari 2025 15:04 schreef Felagund het volgende:
Ja, dat gebeurd ook niet meer toch?quote:Op zondag 16 februari 2025 15:16 schreef Nober het volgende:
[..]
Vroeger werd er dan na zo'n afstand knuffels op de baan gegooid.
5000-3 ook?quote:Op zondag 16 februari 2025 14:50 schreef Starflyer het volgende:
De vijf zal dus wel een hogere plek op de matrix hebben dan de tien.
Massastart ook nog!quote:Op zondag 16 februari 2025 15:20 schreef PippenScottie het volgende:
Ik ben er. Alleen nog twee duizends, denk ik?
Terug naar wat ze altijd al deed. Het lek is boven.quote:Op zondag 16 februari 2025 15:18 schreef Janneke141 het volgende:
Hopelijk kan Conijn dit volgend jaar ook.
En Massenstart!quote:Op zondag 16 februari 2025 15:20 schreef PippenScottie het volgende:
Ik ben er. Alleen nog twee duizends, denk ik?
Talent Heinquote:
quote:
Vrij genant jaquote:Op zondag 16 februari 2025 15:38 schreef Em31 het volgende:
Pavel ‘ik ga alleen als Putin het wil’ Kulizhnikov. Bij de NOS kunnen ze blijkbaar niet wachten.
quote:
quote:Op zondag 16 februari 2025 15:44 schreef Dale__Cooper het volgende:
We danken Hein voor jaren spektakel.
quote:
Bekijk deze YouTube-videoquote:
Volgend jaar nog 1x vallen op het OKT voor old times sake?quote:Op zondag 16 februari 2025 15:44 schreef Dale__Cooper het volgende:
We danken Hein voor jaren spektakel.
quote:Op zondag 16 februari 2025 15:45 schreef AllesKaputt het volgende:
[..]
[..]
[..]
Jenning gaat Stolz slopen op de WK Afstandenquote:Op zondag 16 februari 2025 15:52 schreef hhh38 het volgende:
Kuli uit de boeken
Hij mag er even 2 weken van genieten totdat Stolz er is geweest
Binnen starten tegen Stolz kan nog interessant worden.quote:Op zondag 16 februari 2025 15:52 schreef hhh38 het volgende:
Kuli uit de boeken
Sowieso neem ik aan dat we "persoon X kán niet verliezen op afstand Y" toch al wel lang afgeleerd hebben inmiddels?quote:Op zondag 16 februari 2025 15:53 schreef Dale__Cooper het volgende:
[..]
Binnen starten tegen Stolz kan nog interessant worden.
Denk dat Stolz die 600m tijd wel kan kopiërenquote:Op zondag 16 februari 2025 15:53 schreef Dale__Cooper het volgende:
[..]
Binnen starten tegen Stolz kan nog interessant worden.
Stolz wil dat Milwaukee de snelste baan wordt.quote:Op zondag 16 februari 2025 15:52 schreef hhh38 het volgende:
Kuli uit de boeken
De machtige tijd van de machtige Pavel uit de boeken, vanwege de materiaal- en omstandighedenevolutie.quote:
Voor mijn gevoel kun je een harder eerste hele ronde rijden als je binnen start, daar ligt misschien nog iets ruimte.quote:Op zondag 16 februari 2025 15:55 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Denk dat Stolz die 600m tijd wel kan kopiëren
Dat wordt 1 grote topshow nu al zin aan.quote:Op zondag 16 februari 2025 15:56 schreef franklop het volgende:
Op het OKT gaan we onder de 1.06,50. Iedereen standje nucleair
Joep had ook extreem veel voordeel bij die laatste binnenbochtquote:Op zondag 16 februari 2025 15:56 schreef TheVulture het volgende:
Kjeld ook gewoon prima, het is vooral Wennemars die ineens echt goed is
Hij gaat zich echt niet inhouden als het om de winst gaat.quote:Op zondag 16 februari 2025 15:55 schreef hole1988 het volgende:
[..]
Stolz wil dat Milwaukee de snelste baan wordt.
Broekje gaat tussen kerst en oud en nieuw niet aanquote:Op zondag 16 februari 2025 15:56 schreef Remco het volgende:
[..]
Dat wordt 1 grote topshow nu al zin aan.
Ja die zakt straks gewoon weer terug denk ik op de WK Afstandenquote:Op zondag 16 februari 2025 15:57 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Joep had ook extreem veel voordeel bij die laatste binnenbocht
Ook weer niet omdat er altijd gekke dingen gebeuren en dan ineens een De Boo de boot mist ofzo vanwege een val ofzoquote:Op zondag 16 februari 2025 15:56 schreef Remco het volgende:
[..]
Dat wordt 1 grote topshow nu al zin aan.
Zag gisteren nog eens die 6.03 van Kramer voorbij komen. Dat is al bijna 20 jaar geleden. Wat had die in de huidige tijd wel niet kunnen rijden.quote:Op zondag 16 februari 2025 15:55 schreef wimderon het volgende:
[..]
De machtige tijd van de machtige Pavel uit de boeken, vanwege de materiaal- en omstandighedenevolutie.
quote:Op zondag 16 februari 2025 15:58 schreef Bill_Hillie het volgende:
Gaat die Bert nu elke schaatser vragen of ze moeten janken![]()
Wat een debiel
Ziedend!!quote:Op zondag 16 februari 2025 15:58 schreef Mansjester het volgende:
Die kut Nuis en Wennemars constant met Red Bull lopen en drinken tijdens interviews
Stoltz gaat dit nog winnen, maar volgend jaar niet meerquote:Op zondag 16 februari 2025 15:53 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Jenning gaat Stolz slopen op de WK Afstanden
Koekoekquote:
De rest kan er helemaal niets van.quote:
Denk dat dat wel meevalt, gisteren was ook al prima (alleen waren de tijden toen collectief veel slechter dan vandaag)quote:Op zondag 16 februari 2025 15:57 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ja die zakt straks gewoon weer terug denk ik op de WK Afstanden
De altijd chokende Amerikanen in een olympische seizoen kennende wel ja.quote:Op zondag 16 februari 2025 16:02 schreef vaarsuvius het volgende:
[..]
Stoltz gaat dit nog winnen, maar volgend jaar niet meer
Ik denk dat Stolz op de 1000 en 1500 te sterk gaat zijn.quote:Op zondag 16 februari 2025 16:02 schreef vaarsuvius het volgende:
[..]
Stoltz gaat dit nog winnen, maar volgend jaar niet meer
hij krijgt dan ook 1001 mediaverzoeken en andere onzin over zich heen terwijl hij nu jarenlang in de schaduw kan sportenquote:Op zondag 16 februari 2025 16:04 schreef Remco het volgende:
[..]
De altijd chokende Amerikanen in een olympische seizoen kennende wel ja.
Ik moest net ineens denken, heeft Nils van der Poel zijn terugkeer al aangekondigd? Daar had ik stiekem wel op gerekendquote:Op zondag 16 februari 2025 16:04 schreef Remco het volgende:
[..]
Denk op de 500 ook welquote:Op zondag 16 februari 2025 16:05 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Ik denk dat Stolz op de 1000 en 1500 te sterk gaat zijn.
Of verkeerde pakken. Welk jaar was dat ook alweer?quote:Op zondag 16 februari 2025 16:04 schreef Remco het volgende:
[..]
Nils Svensson tegenwoordig!quote:Op zondag 16 februari 2025 16:06 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ik moest net ineens denken, heeft Nils van der Poel zijn terugkeer al aangekondigd? Daar had ik stiekem wel op gerekend
2014 of 2010 dacht ik.quote:Op zondag 16 februari 2025 16:10 schreef AgnesGru het volgende:
[..]
Of verkeerde pakken. Welk jaar was dat ook alweer?
Was dat niet in Sotsji?quote:Op zondag 16 februari 2025 16:10 schreef AgnesGru het volgende:
[..]
Of verkeerde pakken. Welk jaar was dat ook alweer?
Bert is met afstand de beste interviewer en stukjesmaker die de NOS heeft.quote:Op zondag 16 februari 2025 16:07 schreef TheVulture het volgende:
Wat is Bert toch een aartsvervelende man
Jeetje, zo’n hekel aan Nederland dat hij zelfs van die achternaam af wilde?quote:Op zondag 16 februari 2025 16:11 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Nils Svensson tegenwoordig!
Maar denk dat hij dan dit seizoen al wel wat wedstrijden was gaan rijden. En hij moet sowieso harder aan ooit om Ghiotto te verslaan. Maar je weet het nooit
Eerste wat ik dacht ook toen ik het zagquote:Op zondag 16 februari 2025 16:12 schreef Remco het volgende:
Iemand anders zei het ook al maar nu in de herhaling leek me de start van de Boo gewoon vals.
Die heet daar geen problemen mee nee. Het is niet van mogen maar volgens mij wil Hersman het niet.quote:Op zondag 16 februari 2025 16:14 schreef Marcoss het volgende:
Mag Erben tegenwoordig wel analyseren als Joep meedoet?
Hij wil anoniemer door het leven gaan, geloof ik..quote:Op zondag 16 februari 2025 16:13 schreef Em31 het volgende:
[..]
Jeetje, zo’n hekel aan Nederland dat hij zelfs van die achternaam af wilde?
Aansteller Hersman.quote:Op zondag 16 februari 2025 16:14 schreef Felagund het volgende:
[..]
Die heet daar geen problemen mee nee. Het is niet van mogen maar volgens mij wil Hersman het niet.
Erben gaf meteen al aan het geen probleem te vinden, maar dat het niet mocht van de NOS, geloof ik. Blijkbaar aangepast danquote:Op zondag 16 februari 2025 16:14 schreef Felagund het volgende:
[..]
Die heet daar geen problemen mee nee. Het is niet van mogen maar volgens mij wil Hersman het niet.
Het blijft een bijzonder figuurquote:Op zondag 16 februari 2025 16:15 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Hij wil anoniemer door het leven gaan, geloof ik..
Ik snap wel dat het gevoelig ligt. In de toekomst zal het ‘s over aanwijsplekken enzo gaan. Dan kan Erben onmogelijk objectief mee discussiëren.quote:Op zondag 16 februari 2025 16:16 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Erben gaf meteen al aan het geen probleem te vinden, maar dat het niet mocht van de NOS, geloof ik. Blijkbaar aangepast dan
Bohquote:Op zondag 16 februari 2025 16:19 schreef TheVulture het volgende:
Kok, Leerdam en Daleman lijkt me een mooi trio
Jan? Of Herman van?quote:
Achillesquote:
Waren dat die roze petjes?quote:Op zondag 16 februari 2025 16:23 schreef Mansjester het volgende:
Ah,Daleman is Jutta 2.0 met een heel marketing team eromheen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |