Ghiotto gaat de Nederlanders oprollen.quote:Op zondag 16 februari 2025 14:09 schreef Em31 het volgende:
Vlak ‘m niet uit voor de wereldtitel? Dat lijkt me wat overdreven.
Iedereen die binnen 10 seconden van Ghiotto eindigt mag in zijn handjes knijpen.quote:Op zondag 16 februari 2025 14:09 schreef Em31 het volgende:
Vlak ‘m niet uit voor de wereldtitel? Dat lijkt me wat overdreven.
Overacten is zijn tweede naam.quote:
Roest komt ook nog terug bij de mannen. Al kan dat ook gunstig zijn.quote:Op zondag 16 februari 2025 14:24 schreef franklop het volgende:
Ben benieuwd hoe het een jaar voor de Spelen het er 'matrix-technisch' voor staat. Denk bij beide geslachten wel veel dubbelen, maar zal toch wel wat moeten sneuvelen denk ik
Ja ok, maar Huizinga en Bergsma dubbelen op lange afstanden ook alquote:Op zondag 16 februari 2025 14:25 schreef Felagund het volgende:
[..]
Roest komt ook nog terug bij de mannen. Al kan dat ook gunstig zijn.
Bergsma op de 5 km is geen zekerheid meer. Of bedoel je de massastart?quote:Op zondag 16 februari 2025 14:26 schreef franklop het volgende:
[..]
Ja ok, maar Huizinga en Bergsma dubbelen op lange afstanden ook al
Bij de vrouwen wordt het geen probleem denk ik.quote:Op zondag 16 februari 2025 14:24 schreef franklop het volgende:
Ben benieuwd hoe het een jaar voor de Spelen het er 'matrix-technisch' voor staat. Denk bij beide geslachten wel veel dubbelen, maar zal toch wel wat moeten sneuvelen denk ik
Bedoel dat ze nu al dubbelen zeg maar. Roest neemt daar in principe Bergsma over op beide afstandenquote:Op zondag 16 februari 2025 14:28 schreef Felagund het volgende:
[..]
Bergsma op de 5 km is geen zekerheid meer. Of bedoel je de massastart?
Probleem wordt het alleen idd als Roest op de 5 km zich plaatst en Bergsma op de 10 km.quote:Op zondag 16 februari 2025 14:41 schreef franklop het volgende:
[..]
Bedoel dat ze nu al dubbelen zeg maar. Roest neemt daar in principe Bergsma over op beide afstanden
Never change a winning team. Zie het schaatsenwisseldrama.quote:Op zondag 16 februari 2025 14:46 schreef Mansjester het volgende:
Conijn die nog ouderwetse oortjes met draden heeft
Ze lijkt me zo iemand die die dingen tien keer per week kwijt is. Dan hebben die draadjes wel een voordeel.quote:Op zondag 16 februari 2025 14:46 schreef Mansjester het volgende:
Conijn die nog ouderwetse oortjes met draden heeft
Lijkt me dat je dan degene stuurt met de beste kansen op de 5. Met Ghiotto aan de start win je de 10k toch niet.quote:Op zondag 16 februari 2025 14:44 schreef Felagund het volgende:
[..]
Probleem wordt het alleen idd als Roest op de 5 km zich plaatst en Bergsma op de 10 km.
Maar de 10 is onze afstand!quote:Op zondag 16 februari 2025 14:49 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Lijkt me dat je dan degene stuurt met de beste kansen op de 5. Met Ghiotto aan de start win je de 10k toch niet.
Je hebt ook nog Mass Start en TP plekken te vullen.quote:Op zondag 16 februari 2025 14:49 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Lijkt me dat je dan degene stuurt met de beste kansen op de 5. Met Ghiotto aan de start win je de 10k toch niet.
Welnee, nergens voor nodig. Circusgedoe.quote:Op zondag 16 februari 2025 14:50 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Je hebt ook nog Mass Start en TP plekken te vullen.
Dat klopt, maar de MS blijft medailletechnisch een beetje een loterij, en voor de TP is een iets allroundere 5k-rijder in principe waardevoller dan een echte 10k-stayer. Dus, als hij wil rijden en als je het als ploeg voor elkaar krijgt, is Roest > Bergsma voor de TP.quote:Op zondag 16 februari 2025 14:50 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Je hebt ook nog Mass Start en TP plekken te vullen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |