Wat was Nexit ook al weer voor iets? Framing?quote:Op zondag 16 februari 2025 12:25 schreef StarTrek het volgende:
[..]
Wat een framing niemand is anti Europa, we zijn anti migratie dat is wat anders
200 boxers, 122 cv90, 46 pzh2000 etc.quote:Op zondag 16 februari 2025 13:37 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Met geld kun je niet schieten, en met geld koop je mo menteel verdomd weinig op de markt.
Welke voorraden hebben wij nog om weg te geven?
Zoiets ja. en nog een zwikje oude 16 leo's, FH70 in opslag, en nog wat wel wat meer.quote:Op zondag 16 februari 2025 13:45 schreef sp3c het volgende:
[..]
200 boxers, 122 cv90, 46 pzh2000 etc.
mindef heeft wel een lijstje wat er allemaal in dienst, als je dat er nu ff bijpakt dan hoef je er niet iedere maand naar te vragen
Is in operationele dienst dus willen we niet wegdoen maar als het echt moet ... kan wel
Nee we hebben 122 cv90's, 200 boxers, 46 pzh2000's etc.quote:Op zondag 16 februari 2025 13:48 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Zoiets ja. en nog een zwikje oude 16 leo's, FH70 in opslag, en nog wat wel wat meer.
Dus we hebben niks.
En vergeet de Vrede van Utrecht niet van 1713. Het verdrag markeerde o.a. het einde van de Republiek der zeven Verenigde Nederlanden als grootmacht, geïllustreerd door de woorden van de Franse onderhandelaar Melchior de Polignac; Nous traiterons sur vous, chez vous, sans vous ('Wij onderhandelen over u, bij u, zonder u').quote:Op zondag 16 februari 2025 12:10 schreef Idisrom het volgende:
[..]
Zo is Nederland in 1815 ook ontstaan. Op het Congres van Wenen zaten wij ook niet aan de onderhandelingstafel bij de toen Grote vijf mogendheden, maar het waren vooral de Britten die een bufferstaat wilden hebben tussen de Fransen en de Pruisen.
We willen graag geloven dat het heel slecht gaat met Rusland.quote:Op zondag 16 februari 2025 13:53 schreef phpmystyle het volgende:
Even buitenhof gekeken.
Interessant. Men zegt nu ineens dat de Russen hun soldaten goed betalen en op die manier honderdduizenden soldaten werven en dat de Oekraieners te weinig wapens hebben.
Dat is best wel een verandering in toon. Geen gelach meer over oude wapens en paarden en ezels.
Klopt.quote:Op zondag 16 februari 2025 13:56 schreef Discombobulate het volgende:
[..]
We willen graag geloven dat het heel slecht gaat met Rusland.
Het gaat ook economisch slecht met Rusland, deze uitgaven zijn niet vol te houden. De wetten van de economie zijn rationeel, geen tovenarij.quote:Op zondag 16 februari 2025 13:56 schreef Discombobulate het volgende:
[..]
We willen graag geloven dat het heel slecht gaat met Rusland.
Nu nog wel hoor. De prognose is dat het midden 2025 wel heel moeilijk gaat worden. Maar ook dat moeten we nog maar eens zien. En sowieso gaat het er tegen die tijd heel anders uit zien denk ik.quote:Op zondag 16 februari 2025 13:58 schreef Bassie48 het volgende:
[..]
Het gaat ook economisch slecht met Rusland, deze uitgaven zijn niet vol te houden. De wetten van de economie zijn rationeel, geen tovenarij.
Je kijkt zeker nooit Buitenhof? Dat is geen programma van grappen en memes.quote:Op zondag 16 februari 2025 13:53 schreef phpmystyle het volgende:
Even buitenhof gekeken.
Interessant. Men zegt nu ineens dat de Russen hun soldaten goed betalen en op die manier honderdduizenden soldaten werven en dat de Oekraieners te weinig wapens hebben.
Dat is best wel een verandering in toon. Geen gelach meer over oude wapens en paarden en ezels.
de EU is niet per definitie hetzelfde als Europaquote:Op zondag 16 februari 2025 13:43 schreef la_perle_rouge het volgende:
[..]
Wat was Nexit ook al weer voor iets? Framing?
Als Trump nu alles gaat weggeven dan is er geen vuiltje aan de lucht voor Rusland. Maar gaat hij dat echt doen? Alles is op dit moment speculatie.quote:Op zondag 16 februari 2025 14:01 schreef Discombobulate het volgende:
[..]
Nu nog wel hoor. De prognose is dat het midden 2025 wel heel moeilijk gaat worden. Maar ook dat moeten we nog maar eens zien. En sowieso gaat het er tegen die tijd heel anders uit zien denk ik.
Alleen jij zegt ditquote:Op zondag 16 februari 2025 13:58 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Klopt.
Maar ik vind het prima als de liberale elite dat blijft denken![]()
Laten we het narratief hoog houden dat de Russen geborneerd zijn, ontzettend achterlopen in technologie, en er uit de kanonnen confetti komt![]()
![]()
We zien de ondergang van een hele aristocratie.
Alleen jij zegt dit.quote:Op zondag 16 februari 2025 13:58 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Klopt.
Laten we het narratief hoog houden dat de Russen geborneerd zijn, ontzettend achterlopen in technologie, en er uit de kanonnen confetti komt![]()
![]()
Alleen jij zegt dit.quote:Op zondag 16 februari 2025 13:58 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Klopt.
![]()
[..]
Klopt.
![]()
[..]
Klopt.
![]()
quote:
quote:
quote:
Vergeet er iemand uit te loggen?quote:
Akkoord.quote:
Shhhhhtquote:Op zondag 16 februari 2025 14:11 schreef TweedeKlum het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
Vergeet er iemand uit te loggen?
Bijzonder dat ze jou op de hoogte houden!quote:Op zondag 16 februari 2025 14:14 schreef havanagila het volgende:
Ik lees juist berichten, van de Russische soldaten zelf, dat het, zeker bij Povrosk, juist enorm slecht gaat.....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |