SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totaIe scoreIijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor aIIe maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nuI gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar JanuariOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ja eindelijkquote:They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.![]()
Dat is dan aan de baas van Kree om dat te melden.quote:Op zondag 16 februari 2025 00:29 schreef Rob het volgende:
[..]
Alleen.... maar een baas niet uit wie er in een OR komt.. dus het bericht is aan de verkeerde gericht lijkt mij.
Mocht die baas het uberhaupt serieus nemen op dat tijdstip
Well, life can be a riot
I can be the pilot provided that it's private
I got the world to worry about![]()
Denk dat 't een grotequote:Op zondag 16 februari 2025 00:31 schreef mascara-klodder het volgende:
Ik zou het gezicht van de baas van kree wel willen zien na die mail.was
Well, life can be a riot
Dts'er?quote:Op zondag 16 februari 2025 00:32 schreef Rob het volgende:
Arme baas.. die denk wat moet ik met zo'n d...sTrust nobody![]()
Kap nou!quote:Op zondag 16 februari 2025 00:35 schreef loveyoulongtime het volgende:
awww Nova![]()
GC / Test nu Nova #206 Kusje erop![]()
![]()
Awww. Maar wel lief dat ondanks deze pijnlijke vragen je nog steeds wil helpenquote:Op zondag 16 februari 2025 00:35 schreef loveyoulongtime het volgende:
awww Nova![]()
GC / Test nu Nova #206 Kusje erop
Well, life can be a riot
Ze kan wel tegen een stootje....Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Een feature die je relatie kan verpesten met één letter.![]()
Zal ik vragen om een happy end?quote:Op zondag 16 februari 2025 00:36 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Awww. Maar wel lief dat ondanks deze pijnlijke vragen je nog steeds wil helpenLach met een schone bips![]()
Jaquote:Op zondag 16 februari 2025 00:37 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Zal ik vragen om een happy end?![]()
Jaquote:Op zondag 16 februari 2025 00:37 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Zal ik vragen om een happy end?
Well, life can be a riot
Nachtquote:
Well, life can be a riot
Mailyquote:Op zondag 16 februari 2025 00:38 schreef Koen66 het volgende:
wie had er de Golden Bolk met de downtimeTrust nobody![]()
Onze dame @mailyquote:Op zondag 16 februari 2025 00:38 schreef Koen66 het volgende:
wie had er de Golden Bolk met de downtime![]()
![]()
quote:Op zondag 16 februari 2025 00:39 schreef KillemWieft het volgende:
* KillemWieft is momenteel niet aanspreekbaar.![]()
![]()
Echt he? ZOEKEN ZE RUZIE!?quote:Well, life can be a riot
De meeste mensen vinden me wel aardig. Maar @KillemWieft is blijkbaar niet aanspreekbaar.quote:
Volgens mij alles samengevat zo.![]()
is zijn antwoordapparaat in te spreken dan?quote:Op zondag 16 februari 2025 00:39 schreef KillemWieft het volgende:
* KillemWieft is momenteel niet aanspreekbaar.![]()
Iedereen is kut! Behalve Novaquote:Op zondag 16 februari 2025 00:43 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
De meeste mensen vinden me wel aardig. Maar @:KillemWieft is blijkbaar niet aanspreekbaar.
Volgens mij alles samengevat zo.
Lach met een schone bips![]()
@KillemWieft is een gouden gozerOp zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.![]()
Zijn voicemail welquote:Op zondag 16 februari 2025 00:43 schreef Rob het volgende:
[..]
is zijn antwoordapparaat in te spreken dan?![]()
![]()
aaaaawquote:Op zondag 16 februari 2025 00:44 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Net als jij ook kut!
Al ben je wel tof.
zo liefOp zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
er kan nooit genoeg kut zijnquote:Op zondag 16 februari 2025 00:45 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Ja mocht wel wat meer kut hier in forumSame shit, different day
SC hopper present![]()
Wel lekkerquote:They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Oh jee, nu weer over die OR?!
Heeft @kree al gedeeld wat er in de aanmeld mail stond...?
Ik zag wat opmerkingen erover voorbij flitsen...
Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
:*-je voor Sally, gewoon omdat ik haar lief vind :@![]()
Deze man spreekt louter waarhedenquote:Well, life can be a riot
Geen idee waar het overgaatThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Nee hij heeft niets gedeeld er over...quote:Op zondag 16 februari 2025 00:48 schreef Sally het volgende:
Heeft @:kree al gedeeld wat er in de aanmeld mail stond...?
Ik zag wat opmerkingen erover voorbij flitsen...
Well, life can be a riot
ook jij nu in de ORquote:Op zondag 16 februari 2025 00:48 schreef Sally het volgende:
Ik zag wat opmerkingen erover voorbij flitsen...![]()
Ik had het allemaal gemistquote:Op zondag 16 februari 2025 00:48 schreef Sally het volgende:
Ik zag wat opmerkingen erover voorbij flitsen...![]()
![]()
Niks mis mee.quote:They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Ik ga de rest ook wel weer missen aangezien ik als ik straks offline ga en van mijn begeleider morgen avond pas weer online mag... Kut die enkelband en internet restricties wel.Lach met een schone bips![]()
Zo is heel brabant toch?quote:Op zondag 16 februari 2025 00:51 schreef loveyoulongtime het volgende:
Ik ga de rest ook wel weer missen aangezien ik als ik straks offline ga en van mijn begeleider morgen avond pas weer online mag... Kut die enkelband en internet restricties wel.![]()
Hoeveel internet mag je per dag? Is dat een MB restrictie of een uur restrictie?quote:Op zondag 16 februari 2025 00:51 schreef loveyoulongtime het volgende:
Ik ga de rest ook wel weer missen aangezien ik als ik straks offline ga en van mijn begeleider morgen avond pas weer online mag... Kut die enkelband en internet restricties wel.Well, life can be a riot
Ik stem voor.quote:Op zondag 16 februari 2025 00:51 schreef Rob het volgende:
[..]
De OR is een democratisch orgaan dus ik vraag een stemming aan hierover..![]()
Nee dank u.quote:
Al werd het me wel ooit gevraagd of ik me niet kandidaat wilde stellen.Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
Gelukkig, dan kan ik je maat blijvenquote:Op zondag 16 februari 2025 00:52 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Ja maar dat is een open inrichting van dwazen, ik woon in Gelderland![]()
![]()
Was a jokequote:Op zondag 16 februari 2025 00:51 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Hoeveel internet mag je per dag? Is dat een MB restrictie of een uur restrictie?
Nou dat is ook niet heel veel andersquote:Op zondag 16 februari 2025 00:52 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Ja maar dat is een open inrichting van dwazen, ik woon in Gelderland
Well, life can be a riot
Kree, ben jij het?quote:Op zondag 16 februari 2025 00:52 schreef Sally het volgende:
[..]
Nee dank u.
Al werd het me wel ooit gevraagd of ik me niet kandidaat wilde stellen.![]()
Dat van mij ook henk-janquote:
Well, life can be a riot
Mits gewassen schoon strak etc.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
oeh wanneer?quote:Op zondag 16 februari 2025 00:51 schreef loveyoulongtime het volgende:
Ik ga de rest ook wel weer missen aangezien ik als ik straks offline ga en van mijn begeleider morgen avond pas weer online mag... Kut die enkelband en internet restricties wel.
vanaf dan is het patatOp zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
.Ik heb het niet over de aanleiding en toeloop hè 🤪quote:Op zondag 16 februari 2025 00:49 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Nee hij heeft niets gedeeld er over...
Ik had het over de inhoud van de mail
Niet geurend geen ziektesThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Geen probleem Riaquote:Well, life can be a riot
Ja ik ook, de mail die hij naar z'n werkgever stuurde.quote:Op zondag 16 februari 2025 00:54 schreef Sally het volgende:
[..]
Nee dank u.
Al werd het me wel ooit gevraagd of ik me niet kandidaat wilde stellen.
[..]
Ik heb het niet over de aanleiding en toeloop hè 🤪
Ik had het over de inhoud van de mail
Maar denk dat we de inhoud daarvan te lezen krijgen hoor. En misschien maar beter hahahaha lol snapje enzoWell, life can be a riot
Niet te harig niet verbogen onder een dikke laag vet.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Nee hij was niet gevraagd. Hij stuurde gewoon op eigen initiatief een mail waarin hij zichzelf aanbod volgens mijquote:Op zondag 16 februari 2025 00:55 schreef Sally het volgende:
[..]
Was @:kree gevraagd dan?
Nee toch?
Hij zei dat hij wist dat ze mensen zochten. Meer nietWell, life can be a riot
Voor een keertje maar dan zonder likje.quote:They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Trusten schotelThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Slaap lekker aardappelcanaldigitaalWell, life can be a riot
Broek uitgetrokken en swing lekker rond nuquote:Op zondag 16 februari 2025 00:56 schreef AardappelSchotel het volgende:
Mensen, hou hem in de broek, en goedenacht
![]()
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
quote:Op zondag 16 februari 2025 00:56 schreef AardappelSchotel het volgende:
Mensen, hou hem in de broek, en goedenachtik ga met je mee zo
![]()
Oh, je was niet sarcastischquote:Op zondag 16 februari 2025 00:55 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Ja ik ook, de mail die hij naar z'n werkgever stuurde.
Maar denk dat we de inhoud daarvan te lezen krijgen hoor. En misschien maar beter hahahaha lol snapje enzo![]()
![]()
Nee niet eensquote:Well, life can be a riot
@sp3c is een lul van een pattatkop.. Maar ik vind hem wel echt een gouden kerel.quote:Op zondag 16 februari 2025 01:01 schreef mascara-klodder het volgende:
Ik ga nog even in oorlogstopics klieren aangezien sp3c hier isLach met een schone bips![]()
Blij dat je patat zegt en niet frietkop.Well, life can be a riot
Iedereen vindt datquote:Op zondag 16 februari 2025 01:02 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
@:sp3c is een lul van een pattatkop.. Maar ik vind hem wel echt een gouden kerel.![]()
![]()
Ik dacht ik ga geen discussie beginnen zo laat nogquote:Op zondag 16 februari 2025 01:03 schreef Grotetijd het volgende:
Blij dat je patat zegt en niet frietkop.
oorlogstopics? zijn die er uberhaupt?quote:Op zondag 16 februari 2025 01:01 schreef mascara-klodder het volgende:
Ik ga nog even in oorlogstopics klieren aangezien sp3c hier isSame shit, different day
SC hopper present![]()
Ik zeg het eigenlijk allebeiquote:Op zondag 16 februari 2025 01:04 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Ik dacht ik ga geen discussie beginnen zo laat nogLigt er aan wat 't is.
Het is bij mij bijvoorbeeld wel een patatje oorlog of Patatje satesaus. Maar een Frietje Stoofvlees
Patatje Stoofvlees klinkt toch niet!?Well, life can be a riot
Friet stoofvlees is toch ook iets meer van de Zuidelijke delen van NLquote:Op zondag 16 februari 2025 01:05 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Ik zeg het eigenlijk allebeiLigt er aan wat 't is.
Het is bij mij bijvoorbeeld wel een patatje oorlog of Patatje satesaus. Maar een Frietje Stoofvlees
Patatje Stoofvlees klinkt toch niet!?
Same shit, different day
SC hopper present![]()
Serieus gezien boeit het me geen zak, als ik maar te vreten krijgquote:Op zondag 16 februari 2025 01:05 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Ik zeg het eigenlijk allebeiLigt er aan wat 't is.
Patatje Stoofvlees klinkt toch niet!?
Niet in NWS meelezenquote:Op zondag 16 februari 2025 01:05 schreef Koen66 het volgende:
[..]
oorlogstopics? zijn die er uberhaupt?![]()
![]()
trump lost het opquote:Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
oh ja, daar. Daar waag ik me nietquote:Moet ik teveel op m'n handen zitten
Same shit, different day
SC hopper present![]()
moet nietquote:Op zondag 16 februari 2025 01:09 schreef Koen66 het volgende:
[..]
oh ja, daar. Daar waag ik me nietMoet ik teveel op m'n handen zitten
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Fun fact wel, liep je bij Swerts in Eindhoven de frituur in en vroeg je om een patatje dan werd je met niet heel aardige woorden eruit gemikt en kreeg je niksquote:Op zondag 16 februari 2025 01:06 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Friet stoofvlees is toch ook iets meer van de Zuidelijke delen van NL
POL is ergerquote:Op zondag 16 februari 2025 01:09 schreef Koen66 het volgende:
[..]
oh ja, daar. Daar waag ik me nietMoet ik teveel op m'n handen zitten
![]()
![]()
quote:Op zondag 16 februari 2025 01:06 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Serieus gezien boeit het me geen zak, als ik maar te vreten krijgJa eens wel.
Als 't maar gewoon te eten is ook
Well, life can be a riot
POL idem dito. Fok is voor mij entertainment, als ik me teveel aan mensen ga ergeren dan ben ik weg en bij die 2 subfora ben ik bang dat het snelelr optreedt dan in ONZ en GCquote:Same shit, different day
SC hopper present![]()
Jij durfde niet?quote:Op zondag 16 februari 2025 01:11 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
En dit.
Maar eerlijkheid gebiedt me te zeggen dat ik pas na jaren durfde te posten in NWS
Proud member of the IDGAF+FU2 community![]()
POL is serieus erger, daar durf ik mijn mening nieteens te uiten. NWS is toegankelijker op de 1 of andere vreemde manierquote:Op zondag 16 februari 2025 01:14 schreef Koen66 het volgende:
[..]
POL idem dito. Fok is voor mij entertainment, als ik me teveel aan mensen ga ergeren dan ben ik weg en bij die 2 subfora ben ik bang dat het snelelr optreedt dan in ONZ en GC![]()
![]()
Hmmm OK. Heb gewoon weinig trek aan irritatie, ergernis en bans oplopen. Ook in sommige andere subfora censureer ik mezelf al regelmatigquote:Op zondag 16 februari 2025 01:17 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
POL is serieus erger, daar durf ik mijn mening nieteens te uiten. NWS is toegankelijker op de 1 of andere vreemde manierSame shit, different day
SC hopper present![]()
Een ban meer of minder boeit me niet. Maar volg graag nieuws en politiek en FOK! is daar mijn outlet voor.quote:Op zondag 16 februari 2025 01:22 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Hmmm OK. Heb gewoon weinig trek aan irritatie, ergernis en bans oplopen. Ook in sommige andere subfora censureer ik mezelf al regelmatig![]()
ik wilde het net zeggenquote:Op zondag 16 februari 2025 01:24 schreef mascara-klodder het volgende:
Zie mij even politiek-correct reageren
Same shit, different day
SC hopper present![]()
GezelligThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Zullen we naar hobby hoekje gaan?quote:Op zondag 16 februari 2025 01:22 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Hmmm OK. Heb gewoon weinig trek aan irritatie, ergernis en bans oplopen. Ook in sommige andere subfora censureer ik mezelf al regelmatigLach met een schone bips![]()
Gezellig.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
bestaat CRE nog?quote:Op zondag 16 februari 2025 01:26 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Zullen we naar hobby hoekje gaan?Same shit, different day
SC hopper present![]()
Koen ik heb rumThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
quote:Op zondag 16 februari 2025 01:31 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Ja! Durf ik nog niet te posten
Same shit, different day
SC hopper present![]()
Bacardi caribbean spicedquote:They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
nicequote:
ik zit aan een cheap ass Duitse Lidl rum met 54% alcohol
Same shit, different day
SC hopper present![]()
Die is lekker. Laatste keer ongeveer 15 jaar geleden gehad.quote:Op zondag 16 februari 2025 01:34 schreef Koen66 het volgende:
[..]
nice
ik zit aan een cheap ass Duitse Lidl rum met 54% alcohol![]()
zeker als ik keelpijn oid heb is het heerlijke stuff. En dan voor Eur 6,49 per fles, een koopjequote:Op zondag 16 februari 2025 01:36 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Die is lekker. Laatste keer ongeveer 15 jaar geleden gehad.Same shit, different day
SC hopper present![]()
Zo lekker dat je hem daarna nooit meer hebt gedronken.quote:Op zondag 16 februari 2025 01:36 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Die is lekker. Laatste keer ongeveer 15 jaar geleden gehad.
Triple tankThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Was wel kutThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Niet vaakThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Of gewoon heel lang niet in Duitsland komenquote:Op zondag 16 februari 2025 01:38 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Zo lekker dat je hem daarna nooit meer hebt gedronken.![]()
![]()
zo af en toe als er geen plannen zijn gewoon een middagje richting Duitsland aftaaienquote:Op zondag 16 februari 2025 01:56 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Of gewoon heel lang niet in Duitsland komenSame shit, different day
SC hopper present![]()
Was er dinsdag nogquote:Op zondag 16 februari 2025 01:57 schreef Koen66 het volgende:
[..]
zo af en toe als er geen plannen zijn gewoon een middagje richting Duitsland aftaaienGeen Lidl daar.
![]()
Jarenlang elke wedstrijd gekeken, maar dit seizoen vind ik het niet de moeite waard. Ga me niet vrijwillig zitten ergeren.quote:Proud member of the IDGAF+FU2 community![]()
ik was er gisteren (zaterdag) nogquote:Op zondag 16 februari 2025 01:58 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Was er dinsdag nogGeen Lidl daar.
Same shit, different day
SC hopper present![]()
Ik kijk altijdThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Nee, maar z’n onderbuurman wel een betonblok aan z’n poot.quote:
Moest lachenquote:Op zondag 16 februari 2025 02:07 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Nee, maar z’n onderbuurman wel een betonblok aan z’n poot.![]()
![]()
KloptThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Snel maar fel.quote:Op zondag 16 februari 2025 02:12 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
That's what @:KillemWieft said
TrustenThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Godver killemThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
FOK! Is een stuk vlotter jaquote:
Well, life can be a riot
![]()
Scorelijst 'Het Dodetopicspel', gegenereerd op: 16-02-2025 02:30
nr / user / totaal score / score gisteren / score vandaag / gebolkt / aantal posts
1. JustinK / 1902 / +45 / +0 / 7784 / 8179
2. maily / 631 / +525 / +0 / 2342 / 2479
3. Harrie / 616 / +0 / +0 / 1865 / 2122
4. KillemWieft / 590 / +32 / +22 / 392 / 602
5. mascara-klodder / 584 / +61 / +12 / 1009 / 1245
6. Dr.Mikey / 478 / +24 / +5 / 613 / 807
7. DJMO / 387 / +10 / +0 / 641 / 860
8. sp3c / 325 / +0 / +0 / 345 / 443
9. _UserName_ / 233 / +48 / +0 / 545 / 666
10. Bally-b / 228 / +60 / +0 / 84 / 125
11. kree / 209 / +49 / +0 / 854 / 1000
12. mario390 / 179 / +1 / +0 / 414 / 503
13. greysbones / 156 / +0 / +0 / 1499 / 1577
14. Sally / 155 / +0 / +0 / 213 / 278
15. HappyCharly / 152 / +8 / +0 / 955 / 1072
16. Lovely / 150 / +6 / +0 / 1509 / 1676
17. MizzezAmy / 143 / +0 / +0 / 654 / 740
18. AardappelSchotel / 141 / +2 / +0 / 1488 / 1625
19. sinterklaaskapoentje / 137 / +0 / +0 / 1399 / 1562
20. Aapje30 / 133 / +0 / +0 / 1053 / 1131SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het officiële liefje van @ieniminimuis O+![]()
21MONITOF
Well, life can be a riot
Hè schiet niet op zoquote:Op zondag 16 februari 2025 02:36 schreef KillemWieft het volgende:
Hier wordt Mikey niet vrolijk van, jongens!
R.I.P DTS.![]()
![]()
Ook weer een gelukkig momentThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Nou, gisteren de hele dag zo ongeveer niet kunnen posten.
Dan nog maar ff voor het slapen gaan 😆Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
Ik snap het wel iedereen blij dat fok! weer werkt.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
![]()
FOK! doet 't weer!
![]()
es.
https://sporza.be/nl/2021(...)renti~1626180936441/
Sjaak had ze gratis weg gedaan voor bewezen diensten.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
quote:Op zondag 16 februari 2025 02:51 schreef Dr.Mikey het volgende:
https://sporza.be/nl/2021(...)renti~1626180936441/
Sjaak had ze gratis weg gedaan voor bewezen diensten.![]()
Sjaak en MvGProud member of the IDGAF+FU2 community![]()
![]()
R.I.P DTS.![]()
Dat mens dat met 1000 kerels had geneukt is schijnbaar zwanger he
R.I.P DTS.![]()
Waren er toch maar 100?quote:Op zondag 16 februari 2025 03:12 schreef Dr.Mikey het volgende:
Dat mens dat met 1000 kerels had geneukt is schijnbaar zwanger heProud member of the IDGAF+FU2 community![]()
Oh ja geen idee zag zo berichtje ook dat een speler van totenham nu haar vriend is.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Ik begrijp sowieso niet wat er zo bijzonder aan haar prestatie was. 100 was 30 jaar geleden misschien een prestatie maar kan me herinneren dat er al een paar zijn geweest die het met enkele honderden hebben gedaan in één dag.
Goede marketing, dat wel.
Paco tabaccoThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
![]()
R.I.P DTS.![]()
![]()
precies
volgende week babysower, beetje laat maar ach, het valt mooi samen met haar verjaardag, dat scheelt weer een keer extra drukteTrotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+![]()
Spannend hoor allemaalquote:Op zondag 16 februari 2025 05:28 schreef _UserName_ het volgende:
precies
volgende week babysower, beetje laat maar ach, het valt mooi samen met haar verjaardag, dat scheelt weer een keer extra drukte![]()
ja, dat wel, bevallingsplan is ook al besproken, kan elke da zo ver zijn zou ik haast zegen, al is het u nog wat vroeg met 35 wekenTrotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+![]()
Gemiddeld iets van 37 toch dacht ik? Maar dat gaat helemaal goedkomen dan
Zelf heb ik geen kinderen, mijn zus daarintegen 4![]()
![]()
40 is normaal, vanaf 37 oke om te bevallenquote:Op zondag 16 februari 2025 05:38 schreef Bally-b het volgende:
Gemiddeld iets van 37 toch dacht ik? Maar dat gaat helemaal goedkomen dan
Zelf heb ik geen kinderen, mijn zus daarintegen 4Trotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+![]()
Eén hele happening hoorquote:Op zondag 16 februari 2025 05:38 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
40 is normaal, vanaf 37 oke om te bevallen![]()
![]()
Ja, het is een hele verantwoording.quote:Op zondag 16 februari 2025 05:43 schreef _UserName_ het volgende:
Ja, dat wel, laat staan met 4 kinderen
Maar zijn schatjes hoor
Ff tijd voor een bak![]()
![]()
dat geloof ik!quote:Op zondag 16 februari 2025 05:46 schreef Bally-b het volgende:
[..]
Ja, het is een hele verantwoording.
Maar zijn schatjes hoor
Ff tijd voor een bak
strak plan
Trotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+![]()
Ik denk dat PSV deze periode niet te boven komt en dat Ajax er juist kracht van krijgt. Maar goed, eerst vanmiddag eens zienTrotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+![]()
Ajax speelt ook slecht maar wint wel steeds.
Zo apart dat psv van die vliegende start zo afgezakt is...![]()
Dek dat het PSV te makkelijk af ging en ze nu echt moeten werken, ze zijn te verwend geraaktTrotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+![]()
nee, ik ook niet.. Mijn cluppie speelt eerste divisie dus dat scheeltTrotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+![]()
Wie is dat?quote:Op zondag 16 februari 2025 06:10 schreef _UserName_ het volgende:
nee, ik ook niet.. Mijn cluppie speelt eerste divisie dus dat scheelt![]()
![]()
Hoort in de eredivisie eigenlijk.quote:
Ben meer voor Twente.
Ik ga een frisse neus halen, ff wandelen na een week binnen door de griep.
Ff in ritme komen voor morgen, weer werken
Fijne dag kerel![]()
![]()
Oh fijn dat je weer beter bent!quote:Op zondag 16 februari 2025 06:14 schreef Bally-b het volgende:
[..]
Hoort in de eredivisie eigenlijk.
Ben meer voor Twente.
Ik ga een frisse neus halen, ff wandelen na een week binnen door de griep.
Ff in ritme komen voor morgen, weer werken
Fijne dag kerelTrust nobody![]()
Daarom lag ik ook lekker te slapen 😉quote:Op zondag 16 februari 2025 02:41 schreef KillemWieft het volgende:
Slapen is voor vrouwen en kinderen. @:DottekeWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
Morguh UNquote:
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Nope vandaag een rustige dag. Jullie plannen?Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Om 10 uur boodschappen doen, glaswerk wegbrengen en een keukenkast klaar maken waar luiers, billendoekjes en andere babybenodigdheden komen, 12.15 voetbal kijken en dan door naar mijn schoonvader ff op de koffie
Nu al n papadagquote:Op zondag 16 februari 2025 06:46 schreef _UserName_ het volgende:
Om 10 uur boodschappen doen, glaswerk wegbrengen en een keukenkast klaar maken waar luiers, billendoekjes en andere babybenodigdheden komen, 12.15 voetbal kijken en dan door naar mijn schoonvader ff op de koffie
Trust nobody![]()
Ja, nog even en er komt zachtere lucht onze kant op.. vrijdag 15 graden zag k, als dat al niet meer isTrotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+![]()
Hele dag al vol geplandquote:Op zondag 16 februari 2025 06:46 schreef _UserName_ het volgende:
Om 10 uur boodschappen doen, glaswerk wegbrengen en een keukenkast klaar maken waar luiers, billendoekjes en andere babybenodigdheden komen, 12.15 voetbal kijken en dan door naar mijn schoonvader ff op de koffieWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Hey Bbquote:
Van het ene uiterste in het andere.quote:Op zondag 16 februari 2025 06:51 schreef _UserName_ het volgende:
Ja, nog even en er komt zachtere lucht onze kant op.. vrijdag 15 graden zag k, als dat al niet meer is
Ga snel in bad![]()
![]()
![]()
![]()
Nee dat ook weer niet, heb nog niks in de avondquote:
Maar denk dat het dan met vrouwlief op de bank is met een serie/film
dat heb je helemaal goedquote:Op zondag 16 februari 2025 06:53 schreef Bally-b het volgende:
[..]
Van het ene uiterste in het andere.
Ga snel in bad![]()
![]()
EErst zien dan geloven. Het veranderd nog zo vaak.quote:Op zondag 16 februari 2025 06:51 schreef _UserName_ het volgende:
Ja, nog even en er komt zachtere lucht onze kant op.. vrijdag 15 graden zag k, als dat al niet meer is
Vorige week stond er voor hier ook drie dagen mat alleen een zonnetje
Ook dat is weer veranderdWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Jij ook Ballyquote:
Lekker rustig aan doen. Hoe is het nu met aan en de aanvallen?quote:Op zondag 16 februari 2025 06:54 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
Nee dat ook weer niet, heb nog niks in de avond
Maar denk dat het dan met vrouwlief op de bank is met een serie/filmWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Dat de zachtere lucht komt is al een vast gegeven. Qua temperatuur zal het nog kunnen veranderen maar eind volgende week hoe da ook dubbele cijfers. Sla deze post maar opquote:Op zondag 16 februari 2025 06:54 schreef Dotteke het volgende:
[..]
EErst zien dan geloven. Het veranderd nog zo vaak.
Vorige week stond er voor hier ook drie dagen mat alleen een zonnetje
Ook dat is weer veranderd
Goed hoor, blijven mooi uitquote:Op zondag 16 februari 2025 06:55 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Lekker rustig aan doen. Hoe is het nu met aan en de aanvallen?
Ben benieuwdquote:Op zondag 16 februari 2025 06:51 schreef _UserName_ het volgende:
Ja, nog even en er komt zachtere lucht onze kant op.. vrijdag 15 graden zag k, als dat al niet meer isTrust nobody![]()
Ik geloof de weer berichten nooit ik kijk naar buiten en zie dan het weer.quote:Op zondag 16 februari 2025 06:55 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
Dat de zachtere lucht komt is al een vast gegeven. Qua temperatuur zal het nog kunnen veranderen maar eind volgende week hoe da ook dubbele cijfers. Sla deze post maar op
Ze zitten er zo vaak naast.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Wat een genot, zeker voor haarquote:
Kan ze in ieder geval een beetje bijtanken nu voor de bevalling en de tijd daarnaWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ja, dat is het zeker, al beginnen er ook andere kwaaltjes wel, meer moeite met de buik die in de weg zit, sneller moe/uitgeput.. meer rusten, minder kunnen, ze merkt de laatste weken vd zwangerschap welquote:Op zondag 16 februari 2025 06:57 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Wat een genot, zeker voor haar
Kan ze in ieder geval een beetje bijtanken nu voor de bevalling en de tijd daarnaTrotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+![]()
Maar dat is normaal, dat hebben de meeste zwangere vrouwen. De laatste loodjes.quote:Op zondag 16 februari 2025 06:58 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
Ja, dat is het zeker, al beginnen er ook andere kwaaltjes wel, meer moeite met de buik die in de weg zit, sneller moe/uitgeput.. meer rusten, minder kunnen, ze merkt de laatste weken vd zwangerschap wel
De baby wordt ook zwaarder en dat draag je toch met je meeWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Bolkquote:
![]()
Ik zeg ook niet dat het normaal isquote:Op zondag 16 februari 2025 06:59 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Maar dat is normaal, dat hebben de meeste zwangere vrouwen. De laatste loodjes.
De baby wordt ook zwaarder en dat draag je toch met je mee
Maar 1000x liever dit, dan steeds die aanvallen
Hoeveel dagen nog?quote:Op zondag 16 februari 2025 07:00 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
Ik zeg ook niet dat het normaal is
Maar 1000x liever dit, dan steeds die aanvallenAutocorrect
(zelfst. naamw.)
Een feature die je relatie kan verpesten met één letter.![]()
Lastig te zeggen. Ze willen haar met 38 weken halen maar ze denken dat het eerder wordt, binnen 3 weken dusquote:Trotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+![]()
Ik zeg ook niet dat jij dat zegt, dat was gewoon een antwoord van mij.quote:Op zondag 16 februari 2025 07:00 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
Ik zeg ook niet dat het niet normaal is
Maar 1000x liever dit, dan steeds die aanvallen
De normale zwangerschapkwaaltjes. Dus ook blij voor haar/jullie dat ze dit heeft en dat andere niet meerWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
O het begint wel heel dicht bij te komen. Spannende weken nu.quote:Op zondag 16 februari 2025 07:05 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
Lastig te zeggen. Ze willen haar met 38 weken halen maar ze denken dat het eerder wordt, binnen 3 weken dusWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Dot houdt van lekker vlot :P
Forum Opties Forumhop: Hop naar: