SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totaIe scoreIijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor aIIe maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nuI gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar JanuariOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ja eindelijkquote:They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.![]()
Dat is dan aan de baas van Kree om dat te melden.quote:Op zondag 16 februari 2025 00:29 schreef Rob het volgende:
[..]
Alleen.... maar een baas niet uit wie er in een OR komt.. dus het bericht is aan de verkeerde gericht lijkt mij.
Mocht die baas het uberhaupt serieus nemen op dat tijdstip
Well, life can be a riot
I can be the pilot provided that it's private
I got the world to worry about![]()
Denk dat 't een grotequote:Op zondag 16 februari 2025 00:31 schreef mascara-klodder het volgende:
Ik zou het gezicht van de baas van kree wel willen zien na die mail.was
Well, life can be a riot
Dts'er?quote:Op zondag 16 februari 2025 00:32 schreef Rob het volgende:
Arme baas.. die denk wat moet ik met zo'n d...sTrust nobody![]()
Kap nou!quote:Op zondag 16 februari 2025 00:35 schreef loveyoulongtime het volgende:
awww Nova![]()
GC / Test nu Nova #206 Kusje erop![]()
![]()
Awww. Maar wel lief dat ondanks deze pijnlijke vragen je nog steeds wil helpenquote:Op zondag 16 februari 2025 00:35 schreef loveyoulongtime het volgende:
awww Nova![]()
GC / Test nu Nova #206 Kusje erop
Well, life can be a riot
Ze kan wel tegen een stootje....Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Een feature die je relatie kan verpesten met één letter.![]()
Zal ik vragen om een happy end?quote:Op zondag 16 februari 2025 00:36 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Awww. Maar wel lief dat ondanks deze pijnlijke vragen je nog steeds wil helpenLach met een schone bips![]()
Jaquote:Op zondag 16 februari 2025 00:37 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Zal ik vragen om een happy end?![]()
Jaquote:Op zondag 16 februari 2025 00:37 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Zal ik vragen om een happy end?
Well, life can be a riot
Nachtquote:
Well, life can be a riot