SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
• Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
• Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash![]()
En ze zijn zo van vrijheid van meningsuiting daar.quote:Op zaterdag 15 februari 2025 09:35 schreef mschol het volgende:
https://www.nu.nl/media/6(...)merika-schrijft.html land of the (not so) free (press)
Die vallen wat zwaarder als je ouder wordtquote:Op zaterdag 15 februari 2025 09:36 schreef Citizen.Erased het volgende:
Hier vandaag een langzame dag. Gister net een wijntje teveel gekregen bij het eten.
quote:Op zaterdag 15 februari 2025 09:41 schreef CherryLips het volgende:
M'n hamstertje heeft z'n eten helemaal niet aangeraakt vannacht
Whieeep?quote:Op zaterdag 15 februari 2025 09:41 schreef CherryLips het volgende:
Ik heb even in z'n huisje gegluurd en hij leeft nog wel, maar hij kwam er niet uit en deed ook geen moeite om het nestmateriaal naar zich toe te trekken. Maar meestal vreet ie de voerbak helemaal leeg en nu heeft hij het niet eens aangeraakt. Heb hem de afgelopen week ook veel minder gezien.quote:
quote:Op zaterdag 15 februari 2025 09:41 schreef CherryLips het volgende:
Ja, eten was wel goedquote:Op zaterdag 15 februari 2025 09:37 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Die vallen wat zwaarder als je ouder wordt
hmm dat klinkt niet goed. Kan je hem niet uit zijn huisje halen om hem te bekijken?quote:Op zaterdag 15 februari 2025 09:46 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik heb even in z'n huisje gegluurd en hij leeft nog wel, maar hij kwam er niet uit en deed ook geen moeite om het nestmateriaal naar zich toe te trekken. Maar meestal vreet ie de voerbak helemaal leeg en nu heeft hij het niet eens aangeraakt. Heb hem de afgelopen week ook veel minder gezien.
quote:Op zaterdag 15 februari 2025 09:47 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ja, eten was wel goed
Ook nog crispy pork gehad.
Ik laat hem liever met rust als hij zo is. Kan er toch weinig aan doen.quote:Op zaterdag 15 februari 2025 09:47 schreef bitterbal het volgende:
[..]
hmm dat klinkt niet goed. Kan je hem niet uit zijn huisje halen om hem te bekijken?
hoe is die nu?quote:Op zaterdag 15 februari 2025 09:50 schreef CherryLips het volgende:
Heb de voerbak recht voor z'n huisje neergezet mocht ie ineens toch weer aan de wandel gaan. Hij heeft zich ook niet echt ingegraven dus ik hoop niet dat ie het koud heeft gehad vannacht.
Hij lag net in z'n huisje. Weet niet wat ie precies aan het doen was maar hij had geen zin om eruit te komen.quote:
ah wilde vragen hoe oud die is maar was het woord oud vergetenquote:Op zaterdag 15 februari 2025 09:54 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Hij lag net in z'n huisje. Weet niet wat ie precies aan het doen was maar hij had geen zin om eruit te komen.
Het klinkt op zich wel logisch, maar nooit echt bij stil gestaan dat dit bestondquote:Daarnaast zijn we één van de grootste verwerkers van crematorium-afval. Dan moet u denken aan gouden kronen die overblijven na de verbranding van lichamen"
https://nos.nl/artikel/25(...)90-000-euro-per-kilo
Nooit naar iemands leeftijd vragenquote:Op zaterdag 15 februari 2025 09:56 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ah wilde vragen hoe oud die is maar was het woord oud vergeten
Ik dacht meer ontredderd en verloren drijven in de zee zonder land in zicht en dat er dan opeens een reddingsboei isquote:Op zaterdag 15 februari 2025 18:44 schreef Dr_Flash het volgende:
Pff alsof je de hele dag onder een ijsschots aan het zwemmen was met je adem ingehouden
Of gewoon een soort Cast Awayquote:Op zaterdag 15 februari 2025 18:45 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik dacht meer ontredderd en verloren drijven in de zee zonder land in zicht en dat er dan opeens een reddingsboei is
Geen idee waar je het over hebt. 👀quote:Op zaterdag 15 februari 2025 18:46 schreef essnhills het volgende:
En blijkbaar ook binnen een paar minuten dat er al meerdere users weer aanwezig zijn
Allemaal al de hele dag druk aan het refreshen natuurlijkquote:Op zaterdag 15 februari 2025 18:46 schreef essnhills het volgende:
En blijkbaar ook binnen een paar minuten dat er al meerdere users weer aanwezig zijn
Nou ja een reddingsboei? Een cruiseschip vol met lekkere wijven, bier en een zwembad.quote:Op zaterdag 15 februari 2025 18:45 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik dacht meer ontredderd en verloren drijven in de zee zonder land in zicht en dat er dan opeens een reddingsboei is
Dit klinkt een beetje alsof ie de tekst van Een eigen huis heeft gepikt en wat heeft aangepastquote:
En wij zijn dan de lekkere wijven?quote:Op zaterdag 15 februari 2025 18:47 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nou ja een reddingsboei? Een cruiseschip vol met lekkere wijven, bier en een zwembad.
Ik dacht al, rustaaaghquote:Op zaterdag 15 februari 2025 09:56 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ah wilde vragen hoe oud die is maar was het woord oud vergeten
Had ke dat niet vanmiddag kunnen doen toen FOK! Dood was?quote:Op zaterdag 15 februari 2025 18:48 schreef Ama het volgende:
Ah food is ready. Gaan we weer door met de O.J. Simpson docu op Netflix.
Ook maar hebben ook de docu over Black Hawk Down gekeken eerst.quote:Op zaterdag 15 februari 2025 18:49 schreef essnhills het volgende:
[..]
Had ke dat niet vanmiddag kunnen doen toen FOK! Dood was?
Nou ja daar lijk je meer op dan op bier of een zwembad. In mijn dromen danquote:Op zaterdag 15 februari 2025 18:48 schreef essnhills het volgende:
[..]
En wij zijn dan de lekkere wijven?
Ik ben benieuwd naar die docu over Gabby die binnenkort op Netflix komtquote:Op zaterdag 15 februari 2025 18:48 schreef Ama het volgende:
Ah food is ready. Gaan we weer door met de O.J. Simpson docu op Netflix.
Wow!quote:Op zaterdag 15 februari 2025 18:50 schreef LTVDK het volgende:
Denk dat @:kwiwi met opzet die crash heeft veroorzaakt, ze kwam er achter dat haar TT niet klopte ne het pas zaterdag is. Door het forum de hele dag plat te leggen hoopt ze dat dit topic vandaag niet meer vol komt
Die ga ik ook kijken. Lijkt me ook wel wat voor @CherryLipsquote:Op zaterdag 15 februari 2025 18:50 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Ik ben benieuwd naar die docu over Gabby die binnenkort op Netflix komt
Uhuhquote:Op zaterdag 15 februari 2025 18:50 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nou ja daar lijk je meer op dan op bier of een zwembad. In mijn dromen dan
Bustedquote:Op zaterdag 15 februari 2025 18:50 schreef LTVDK het volgende:
Denk dat @:kwiwi met opzet die crash heeft veroorzaakt, ze kwam er achter dat haar TT niet klopte ne het pas zaterdag is. Door het forum de hele dag plat te leggen hoopt ze dat dit topic vandaag niet meer vol komt
Iedereen de hele dag gestresstquote:
K heb stiekem 100 x pagina vernieuwd jaquote:Op zaterdag 15 februari 2025 18:53 schreef essnhills het volgende:
[..]
Iedereen de hele dag gestresst
100x maarquote:Op zaterdag 15 februari 2025 18:53 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
K heb stiekem 100 x pagina vernieuwd ja
Those are rookie numbers!quote:
Wacht, was het nu @Koen66 of @kwiwi? Of hebben ze samen gespand?quote:Op zaterdag 15 februari 2025 18:54 schreef DaMart het volgende:
@:koen66 voortaan alleen de brug dichtdoen en niet de serververbindingen van FOK!.
quote:Op zaterdag 15 februari 2025 18:56 schreef DaMart het volgende:
[..]
Nu Ajax ook nog punten verspelen en Feyenoord er 3 winnen.
Ik kwam er achter doordat ik de ksc nog in een tabblad open had staan (met een vastlopende post) en daar opeens een dm zag oppoppenquote:
Kwoeniquote:Op zaterdag 15 februari 2025 18:56 schreef essnhills het volgende:
[..]
Wacht, was het nu @:koen66 of @:kwiwi? Of hebben ze samen gespand?
Jij bent er dan ook weer verassend snel bij. Ook lekker ge f5’t vandaag?quote:Op zaterdag 15 februari 2025 18:57 schreef Lospedrosa het volgende:
Voor heel veel figuren heel goed dat Fok er een dag uit lag.
Zouden dit een dag of 3 moeten rekken eigenlijk.
Lekker heel de middag vliegtickets zoeken en zoveel opties proberen dat skyscanner gaat vragen of je een bot bentquote:Op zaterdag 15 februari 2025 18:57 schreef Lospedrosa het volgende:
[/quote]quote:Op zaterdag 15 februari 2025 18:56 schreef DaMart het volgende:
[..]
Nu Ajax ook nog punten verspelen en Feyenoord er 3 winnen.
ieuw, neequote:Op zaterdag 15 februari 2025 19:00 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
Een scholleke op een bolleke gekocht?
van mij mag je ook wel drie dagen wegblijven hoor, geheel je eigen keuzequote:Op zaterdag 15 februari 2025 18:57 schreef Lospedrosa het volgende:
hee, daar was ik ookquote:
Op verkansiequote:
quote:Op zaterdag 15 februari 2025 18:52 schreef Ama het volgende:
[..]
Die ga ik ook kijken. Lijkt me ook wel wat voor @:cherrylips
Zelf ben je er anders ook als de kippen bij, bassie.quote:Op zaterdag 15 februari 2025 18:57 schreef Lospedrosa het volgende:
quote:
Wij hadden net kippenpotenquote:Op zaterdag 15 februari 2025 19:02 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Zelf ben je er anders ook als de kippen bij, bassie.
En, ving ie bot?quote:Op zaterdag 15 februari 2025 18:58 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Lekker heel de middag vliegtickets zoeken en zoveel opties proberen dat skyscanner gaat vragen of je een bot bent
Kieeeeeeppppquote:Op zaterdag 15 februari 2025 19:05 schreef essnhills het volgende:
Maar goed, even op orde op zaken stellen
Wat hebben jullie allemaal gegegen/gaan jullie eten?
Ben gelijk helemaal confuusquote:Op zaterdag 15 februari 2025 19:06 schreef loveislikeakiss het volgende:
man man wat een rust vandaag
Pics!quote:Op zaterdag 15 februari 2025 19:05 schreef Bomenverzameling het volgende:
Ik heb vandaag flink getekend en geverfd. Was ik vannacht al aan begonnen. Dus eigenlijk kwam de downtime wel uit
Kieeeeeeeeeeeeeeeepquote:
waarschijnlijk niet dezelfde mall, maar tochquote:
ik ga zo kieeeeep etenquote:Op zaterdag 15 februari 2025 19:05 schreef essnhills het volgende:
Wat hebben jullie allemaal gegeten/gaan jullie eten?
Nice!quote:Op zaterdag 15 februari 2025 19:08 schreef ieniminimuis het volgende:
Doordat ik niet kon FOK!ken, heb ik vandaag mijn naaikamer verder ingericht.
[ afbeelding ]
Aan de andere muur de kast met kleren en hobbyspullen
quote:
quote:
Patat met snacksquote:Op zaterdag 15 februari 2025 19:05 schreef essnhills het volgende:
Wat hebben jullie allemaal gegeten/gaan jullie eten?
DIt gaat wel naar één van de 20 hoogste score van de afgelopen 5 jaar toe jaquote:
iedereen vet functionele dag gehad enzoquote:Op zaterdag 15 februari 2025 19:08 schreef ieniminimuis het volgende:
Doordat ik niet kon FOK!ken, heb ik vandaag mijn naaikamer verder ingericht.
[ afbeelding ]
Aan de andere muur de kast met kleren en hobbyspullen
Het is een complotquote:Op zaterdag 15 februari 2025 19:12 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
iedereen vet functionele dag gehad enzo
Goed bezigquote:Op zaterdag 15 februari 2025 19:10 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
DIt gaat wel naar één van de 20 hoogste score van de afgelopen 5 jaar toe ja![]()
Nee natuurlijk nietquote:Op zaterdag 15 februari 2025 19:12 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
quote:
meer kopenquote:Op zaterdag 15 februari 2025 19:11 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik heb veel te weinig spullen voor dit huis
Oké Gerda.quote:Op zaterdag 15 februari 2025 19:02 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Zelf ben je er anders ook als de kippen bij, bassie.
Ja, niet dusquote:Op zaterdag 15 februari 2025 19:12 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
Bommen op dat hoere dtsquote:Op zaterdag 15 februari 2025 19:12 schreef Ygritte het volgende:
Laatste poster in DTS heeft nu trouwens lekker punten gescoord
Ik heb een auto van binnen schoongemaakt. Dochterlief vond het handig om een laars uit te trekken waar nog een halve zandbak in zat...quote:Op zaterdag 15 februari 2025 19:12 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
dat vind ik ook voor mijn huisquote:Op zaterdag 15 februari 2025 19:11 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik heb veel te weinig spullen voor dit huis
quote:Op zaterdag 15 februari 2025 19:14 schreef Nattekat het volgende:
@:mschol alle sneeuw is geclaimd door België
Of was het @:damart
lego huisquote:Op zaterdag 15 februari 2025 19:14 schreef mschol het volgende:
[..]
dat vind ik ook voor mijn huis
daarom meer lego
Nee laat ze maar lekker, anders komen ze allemaal hierheenquote:
quote:Op zaterdag 15 februari 2025 19:15 schreef Crack_ het volgende:
Ik ben mijn moeders verjaardag vergeten![]()
![]()
![]()
quote:Op zaterdag 15 februari 2025 19:15 schreef Crack_ het volgende:
Ik ben mijn moeders verjaardag vergeten![]()
![]()
![]()
Gelukkig is ze op een dag jarig die je makkelijk kunt missen. Gisteren dusquote:
Toevallig.quote:Op zaterdag 15 februari 2025 19:13 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Oké Gerda.
Was net thuis, vanmiddag geMTBt en gegegeten en zit net en dan is mijn standaard ding ff fok en wat andere dingen langs.
(Bad) habits .
Ohoooo ik was echt vermoordquote:Op zaterdag 15 februari 2025 19:16 schreef Crack_ het volgende:
Mijn mama vergeeft het wel hoor maar is meer dat je denkt 'oh, huh, wtf, ben ik nou gewoon.. huh'
quote:Op zaterdag 15 februari 2025 19:16 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Gelukkig is ze op een dag jarig die je makkelijk kunt missen. Gisteren dus![]()
hoe dan
quote:Op zaterdag 15 februari 2025 19:20 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Echt? typisch
[..]
Krijg ik geen erfenis meer denk ik
grappigquote:Op zaterdag 15 februari 2025 19:21 schreef essnhills het volgende:
Mijn vader is op dezelfde dag geboren als zijn moeder
Zelfde tijdstip ook
quote:Op zaterdag 15 februari 2025 19:22 schreef Crack_ het volgende:
[..]
grappig
Mijn mama is op valentijnsdag geboren en haar ouders zijn jaren daarvoor op valentijnsdag getrouwd. En de ouders van mn paps ook.
quote:Op zaterdag 15 februari 2025 19:22 schreef Crack_ het volgende:
[..]
grappig
Mijn mama is op valentijnsdag geboren en haar ouders zijn jaren daarvoor op valentijnsdag getrouwd. En de ouders van mn paps ook.
Beetje opgeruimd in huis, tv gekekenquote:Op zaterdag 15 februari 2025 19:12 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
Neequote:Op zaterdag 15 februari 2025 19:22 schreef ieniminimuis het volgende:
Een stuk gorgonzola telt als avondeten toch?
hoe groot was het?quote:Op zaterdag 15 februari 2025 19:22 schreef ieniminimuis het volgende:
Ja hoor primaquote:Op zaterdag 15 februari 2025 19:22 schreef ieniminimuis het volgende:
2 vingers. Ik heb er wel een boterham bij geroosterdquote:
Ohquote:
ja je moet wat hequote:Op zaterdag 15 februari 2025 19:22 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Beetje opgeruimd in huis, tv gekeken
Meestal moet je voor dat soort perikelen wel echt classificeren als #VIESDIK hoorquote:Op zaterdag 15 februari 2025 19:22 schreef ieniminimuis het volgende:
Hahaha nou dat valt ook wel meequote:Op zaterdag 15 februari 2025 19:24 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
ja je moet wat he
eigenlijks zijn wij ook wel een stelletje sneue apen, maar ja
ik denk dat ik wel wat meer nodig zou hebben als avondeten, maar misschien ben jij een heel klein muisjequote:Op zaterdag 15 februari 2025 19:23 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
2 vingers. Ik heb er wel een boterham bij geroosterd
Nee bij goorgonzola hoort de goorgonzolacirculatiequote:Op zaterdag 15 februari 2025 19:24 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Meestal moet je voor dat soort perikelen wel echt classificeren als #VIESDIK hoor
neen moppie, zorg wat beter voor jezelfquote:Op zaterdag 15 februari 2025 19:22 schreef ieniminimuis het volgende:
Wil je nu zeggen dat beren meer eten dan muizen?quote:Op zaterdag 15 februari 2025 19:25 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ik denk dat ik wel wat meer nodig zou hebben als avondeten, maar misschien ben jij een heel klein muisje
De anderen zullen wel ziedend zijn. Vast spel!quote:Op zaterdag 15 februari 2025 19:12 schreef Ygritte het volgende:
Laatste poster in DTS heeft nu trouwens lekker punten gescoord
Woedend!quote:Op zaterdag 15 februari 2025 19:26 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
De anderen zullen wel ziedend zijn. Vast spel!
De bakkers in duitsland hebben voor carnaval allemaal verschillende smaken berliner bollenquote:Op zaterdag 15 februari 2025 19:25 schreef essnhills het volgende:
[..]
Wil je nu zeggen dat beren meer eten dan muizen?
1 familielid is een dag later geborenquote:Op zaterdag 15 februari 2025 19:26 schreef Nattekat het volgende:
Ik deel een maand met m'n 1 jaar jongere neef en dat is het ook wel. Bijna iedereen in de familie zit in de eerste helft van het jaar.
Hij bleef er wel naar hengelenquote:
Nou echtquote:
quote:Op zaterdag 15 februari 2025 19:27 schreef gianni61 het volgende:
[..]
De bakkers in duitsland hebben voor carnaval allemaal verschillende smaken berliner bollen
Wat voor boeken?quote:Op zaterdag 15 februari 2025 19:28 schreef ieniminimuis het volgende:
Volgend weekend van mijn laatste stukje salaris maar eens even goede kaas en boeken kopen
Same. Ik doe beidequote:Op zaterdag 15 februari 2025 19:29 schreef mschol het volgende:
ik twijfel, eigenlijk wil ik wel een smurfbroek aan, maar eigenlijk zou ik straks even nog een rondje moeten lopen..
Het is donker buiten, dus kan prima in smurfbroek wandelenquote:Op zaterdag 15 februari 2025 19:29 schreef mschol het volgende:
ik twijfel, eigenlijk wil ik wel een smurfbroek aan, maar eigenlijk zou ik straks even nog een rondje moeten lopen..
Die ik leuk vind gok ikquote:
En toen viste hij achter het net?quote:
Jaaaaaaaaa goud deze, dank jequote:Op zaterdag 15 februari 2025 19:29 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Kwaad woedend @:wereldgozer
Bekijk deze YouTube-video
er was schijnbaar ook gewoon een carnavalszitting midden op straat.quote:Op zaterdag 15 februari 2025 19:29 schreef essnhills het volgende:
[..]
*Stapt op de trein naar het zuiden
nee sorry, smurfbroek is ongeschikt voor buiten.. ben geen tokkiequote:Op zaterdag 15 februari 2025 19:30 schreef essnhills het volgende:
[..]
Het is donker buiten, dus kan prima in smurfbroek wandelen
Ga ik zo ook nog doen. Eerstquote:Op zaterdag 15 februari 2025 19:29 schreef mschol het volgende:
Ik heb acht extra vrije dagen gekocht. Bleek dat je in het nieuwe geweldige salarissysteem niet meer kunt kiezen om die gespreid te betalen dus die gaan er gewoon i één keer af. Rip me.quote:Op zaterdag 15 februari 2025 19:28 schreef ieniminimuis het volgende:
Volgend weekend van mijn laatste stukje salaris maar eens even goede kaas en boeken kopen
Ik ga zo nog de hort op dus zit nog lekker op m’n paasbest hierquote:Op zaterdag 15 februari 2025 19:29 schreef mschol het volgende:
quote:Op zaterdag 15 februari 2025 19:30 schreef gianni61 het volgende:
[..]
er was schijnbaar ook gewoon een carnavalszitting midden op straat.
11:00 vanochtend stonden ze al allemaal shotjes te nemen
Zat er goud in?quote:Op zaterdag 15 februari 2025 19:30 schreef LTVDK het volgende:
Ik had het restje van de rijke stamppot die ik gisteren had gemaakt
Ja kreeg me niet aan de haak geslagenquote:Op zaterdag 15 februari 2025 19:30 schreef essnhills het volgende:
[..]
En toen viste hij achter het net?
veel te koud gekquote:Op zaterdag 15 februari 2025 19:30 schreef essnhills het volgende:
[..]
Het is donker buiten, dus kan prima in smurfbroek wandelen
*werkt namen excel bijquote:Op zaterdag 15 februari 2025 19:30 schreef mschol het volgende:
[..]
nee sorry, smurfbroek is ongeschikt voor buiten.. ben geen tokkie
Ik heb niet eens een smurfbroekquote:Op zaterdag 15 februari 2025 19:30 schreef mschol het volgende:
[..]
nee sorry, smurfbroek is ongeschikt voor buiten.. ben geen tokkie
Ja, gerookte spekjesquote:
quote:Op zaterdag 15 februari 2025 19:31 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik heb acht extra vrije dagen gekocht. Bleek dat je in het nieuwe geweldige salarissysteem niet meer kunt kiezen om die gespreid te betalen dus die gaan er gewoon i één keer af. Rip me.
Geen IKB hebbenquote:Op zaterdag 15 februari 2025 19:31 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik heb acht extra vrije dagen gekocht. Bleek dat je in het nieuwe geweldige salarissysteem niet meer kunt kiezen om die gespreid te betalen dus die gaan er gewoon i één keer af. Rip me.
We kunnen wel officieel vaststellen wie van ons het minst een leven heeft. Gefeliciteerd LTVDK.quote:
Gelukkig naar, het was allemaal niet in de haakquote:Op zaterdag 15 februari 2025 19:31 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja kreeg me niet aan de haak geslagen
Gewoon een spijkerbroek, of een korte broek als het warm genoeg isquote:
mooi contrast ook, er waren overal standjes van politieke partijen die aan het flyeren waren, blijkbaar was er nog een demonstratie van studenten tegen grenscontroles en er stond een paar honderd man midden in een winkelstraat te zuipenquote:
Dat is toch niet comfy?quote:Op zaterdag 15 februari 2025 19:33 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Gewoon een spijkerbroek, of een korte broek als het warm genoeg is
Essie zei het tegen me en ik was gewoon eerder met postenquote:Op zaterdag 15 februari 2025 19:32 schreef Nattekat het volgende:
[..]
We kunnen wel officieel vaststellen wie van ons het minst een leven heeft. Gefeliciteerd LTVDK.
Waarom kwel jij jezelf zo?quote:Op zaterdag 15 februari 2025 19:33 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Gewoon een spijkerbroek, of een korte broek als het warm genoeg is
een broek om in te smurfenquote:
Gewoon een IK Budget. Waarom ook niet.quote:
quote:Op zaterdag 15 februari 2025 19:34 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Essie zei het tegen me en ik was gewoon eerder met posten
Mijn spijkerbroeken zitten best comfy?quote:
Maar niet zo comfi als een smurfbroekquote:Op zaterdag 15 februari 2025 19:34 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Mijn spijkerbroeken zitten best comfy?
Getsiequote:Op zaterdag 15 februari 2025 19:31 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik ga mijn blauwe schimmelkaas maag aanvullen met een boterham marmelade
Even fapdagen opnemen klinkt toch wat vreemdquote:Op zaterdag 15 februari 2025 19:34 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Gewoon een IK Budget. Waarom ook niet.
IKKE IKKE IKKE EN DE REST KAN HELEMAAL IMMEKAAR BARSTE![]()
Bij ons heet het FAB. Ook leuk. Maar veel te moeilijk om aan te geven wat je wil dus ik laat alles gewoon elke maand uitbetalen.
Jij ookquote:
Individueelquote:
Die wil ook niet dat je 't gebruikt voor Marmeladequote:Op zaterdag 15 februari 2025 19:36 schreef ieniminimuis het volgende:
De broodrooster lanceerde mijn boterham gewoon door de keuken
Zei iemand van niet?quote:
quote:Op zaterdag 15 februari 2025 19:34 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Mijn spijkerbroeken zitten best comfy?
Nogalquote:
Tis vet lekker joh.quote:Op zaterdag 15 februari 2025 19:36 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Die wil ook niet dat je 't gebruikt voor Marmelade
Ah, klinkt als iets waar mijn baas het bestaan niet van wil weten.quote:Op zaterdag 15 februari 2025 19:36 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Individueel
Keuze
Budget
Of te wel een duur woord voor vakantiegeld
quote:Op zaterdag 15 februari 2025 19:31 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik ga mijn blauwe schimmelkaas maag aanvullen met een boterham marmelade
quote:
Gelukkig is het wel ‘ietsje’ meer dan alleen vakantiegeldquote:Op zaterdag 15 februari 2025 19:36 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Individueel
Keuze
Budget
Of te wel een duur woord voor vakantiegeld
Kan mij dat niet voorstellen. Maar each to their ownquote:Op zaterdag 15 februari 2025 19:37 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Tis vet lekker joh.
Ooit ook de citroenversie gehad. Dat was ook genieten.
Heb denk ik wel een smurfbroek, maar die vind ik te koud voor nuquote:Op zaterdag 15 februari 2025 19:35 schreef essnhills het volgende:
[..]
Maar niet zo comfi als een smurfbroek
Heb je die dan voor de sier?quote:Op zaterdag 15 februari 2025 19:35 schreef essnhills het volgende:
Ik heb zelfs smurfbroeken
En ik draag geeneens broeken
Bij ons tot nu toe alleen nog vakantiegeld en dat houd ik graag zo. Wil niet dat hij aan mijn 36 vrije dagen per jaar komtquote:Op zaterdag 15 februari 2025 19:37 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Gelukkig is het wel ‘ietsje’ meer dan alleen vakantiegeld
Alle overheidspeepz hebben dat tegenwoordigquote:Op zaterdag 15 februari 2025 19:37 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Ah, klinkt als iets waar mijn baas het bestaan niet van wil weten.
net zoiets als flexibele werktijden. of thuiswerken
Het was net lekker rustigquote:
Toen ze het bij ons nog niet hadden kregen we vakantiegeld, een 13e maand en een flep extra vakantiedagen. Dat hebben ze vervolgens allemaal in een potje gepleurt waardoor het veel lijkt maar in de praktijk waarschijnlijk minder isquote:Op zaterdag 15 februari 2025 19:37 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Ah, klinkt als iets waar mijn baas het bestaan niet van wil weten.
net zoiets als flexibele werktijden. of thuiswerken
Zegquote:
FAB is ook vakantiegeld, eindejaarsuitkering en een bezienswaardige collectie aan "opgebouwdheden" vanuit de diverse bedrijven die in stand moesten blijven bij de fusie. Ik zou het eens precies na moeten zoeken maar dan moet je denken aan 0,37 % pensioengatreparatie, 0,11 % fietspompvergoeding etc etc. Zijn er een stuk of tien wel.quote:Op zaterdag 15 februari 2025 19:35 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Even fapdagen opnemen klinkt toch wat vreemd
Ik vind het ideaal ietsquote:Op zaterdag 15 februari 2025 19:39 schreef essnhills het volgende:
[..]
Alle overheidspeepz hebben dat tegenwoordig
Vakantiegeld + dertiende maand + wat extra verlofuren op 1 hoop gegooid en kies zelf maar uit een paar opties wat je ervan wilt
En alles wat je niet hebt uitgegeven krijg je in december
hmm, misschien moet ik ook maar bij de overheid gaan werkenquote:Op zaterdag 15 februari 2025 19:39 schreef essnhills het volgende:
[..]
Vakantiegeld + dertiende maand + wat extra verlofuren op 1 hoop gegooid en kies zelf maar uit een paar opties wat je ervan wilt
Behalve de uren. Die kun je sparenquote:Op zaterdag 15 februari 2025 19:39 schreef essnhills het volgende:
[..]
een flep is een geheel nieuwe maateenheid voor mijquote:Op zaterdag 15 februari 2025 19:39 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Toen ze het bij ons nog niet hadden kregen we vakantiegeld, een 13e maand en een flep extra vakantiedagen. Dat hebben ze vervolgens allemaal in een potje gepleurt waardoor het veel lijkt maar in de praktijk waarschijnlijk minder is
Dat maakt toch niet uit voor een smurfbroek?quote:Op zaterdag 15 februari 2025 19:37 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Heb denk ik wel een smurfbroek, maar die vind ik te koud voor nuPaar jaar terug had ik er eentje met teddyvoering, die was echt heerlijk
Maar die was een paar maten te groot geworden
Gaat wel F1 discord groep oprichten als FOK! weer eens down is.quote:
Dat is gewoon twee keer de helft van kwekveel.quote:Op zaterdag 15 februari 2025 19:40 schreef gianni61 het volgende:
[..]
een flep is een geheel nieuwe maateenheid voor mij
misschien vanaf volgend jaar mijn overuren ook maar eens in verlof laten omzetten. wordt nu gewoon allemaal uitbetaaldquote:Op zaterdag 15 februari 2025 19:40 schreef LTVDK het volgende:
Ik spaar gelukkig genoeg overuren dat ik geen vakantiedagen hoef bij te kopen (weet niet eens of ik dat wel kan). Heb nu volgens mij nog zo'n 3,5 week aan tvt-uren
Nee soms voor over mijn gevoerde thermopantyquote:
Ik heb drie vervallenouwelullenregelingfapdagen.quote:Op zaterdag 15 februari 2025 19:40 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
FAB is ook vakantiegeld, eindejaarsuitkering en een bezienswaardige collectie aan "opgebouwdheden" vanuit de diverse bedrijven die in stand moesten blijven bij de fusie. Ik zou het eens precies na moeten zoeken maar dan moet je denken aan 0,37 % pensioengatreparatie, 0,11 % fietspompvergoeding etc etc. Zijn er een stuk of tien wel.
Nou die was echt te groot te groot, alsof je in een slaapzak rondliepquote:Op zaterdag 15 februari 2025 19:41 schreef essnhills het volgende:
[..]
Dat maakt toch niet uit voor een smurfbroek?
Daarom heb ik al ongeveer 12,5 week aan vakantiedagen.quote:Op zaterdag 15 februari 2025 19:40 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Behalve de uren. Die kun je sparen
quote:Op zaterdag 15 februari 2025 19:41 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Gaat wel F1 discord groep oprichten als FOK! weer eens down is.
Het kunnen er 3, 5 of 7 zijn. 4 of 6 ook.quote:Op zaterdag 15 februari 2025 19:40 schreef gianni61 het volgende:
[..]
een flep is een geheel nieuwe maateenheid voor mij
Ik maak mijn 7 weken elk jaar opquote:Op zaterdag 15 februari 2025 19:42 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Daarom heb ik al ongeveer 12,5 week aan vakantiedagen.
quote:Op zaterdag 15 februari 2025 19:42 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
* Denkt aan oversized snugglehoodiesquote:Op zaterdag 15 februari 2025 19:42 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Nou die was echt te groot te groot, alsof je in een slaapzak rondliep
Goed plan.quote:Op zaterdag 15 februari 2025 19:41 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Gaat wel F1 discord groep oprichten als FOK! weer eens down is.
Dit jaar moet ik 2 weken opmaken anders vervallen die. Goed ziek worden in je vakantieperiode.quote:Op zaterdag 15 februari 2025 19:43 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik maak mijn 7 weken elk jaar op
Ik had er 16quote:Op zaterdag 15 februari 2025 19:42 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Ja hier kun je ze dan weer niet laten uitbetalen. Sparen gaat ook vrij rap, fulltime is op het bedrijf 38 uur maar ik draai meestal 40+, dus dan spaar je per maand al vrij gemakkelijk 1,5 dagquote:Op zaterdag 15 februari 2025 19:41 schreef gianni61 het volgende:
[..]
misschien vanaf volgend jaar mijn overuren ook maar eens in verlof laten omzetten. wordt nu gewoon allemaal uitbetaald
Same. Ik koop ook nog wel eens watquote:Op zaterdag 15 februari 2025 19:43 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik maak mijn 7 weken elk jaar op
Elke keer dat je daarmee opstond zakte dat ding gelijk van je kontquote:Op zaterdag 15 februari 2025 19:44 schreef essnhills het volgende:
[..]
* Denkt aan oversized snugglehoodies
Ik zie het probleem niet zo
Sow.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |